Ik ben redelijk verslavingsgevoelig jaquote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze de smaak te pakken heeft
Echt hoor.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze de smaak te pakken heeft
Nou valt tegen hier. Had net een gesprek bij mensen in de tuin, heb bijna 1,5 uur buiten gezeten. Had geen jas aan maar bbrrr momentjes genoeg gehad ( dacht gelijk weer aan @Schakeltopia )quote:
30g wat?quote:
O, dan zit je hier goedquote:Op donderdag 10 september 2020 15:03 schreef jerney het volgende:
I
[..]
Ik ben redelijk verslavingsgevoelig ja
Ohhhh hier is het fantastisch nu, met zomergeur in de luchtquote:Op donderdag 10 september 2020 15:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou valt tegen hier. Had net een gesprek bij mensen in de tuin, heb bijna 1,5 uur buiten gezeten. Had geen jas aan maar bbrrr momentjes genoeg gehad ( dacht gelijk weer aan @:Schakeltopia )
quote:
Laagmanquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja had al het gevoel dat ik op mijn plek was hier
Ok verder nu![]()
De geur is wel lekker, maar echt toch fris. 18 graden en geen zon was het NIet echt lekker om lang buiten te zitten zonder vast of jasquote:Op donderdag 10 september 2020 15:05 schreef jerney het volgende:
[..]
Ohhhh hier is het fantastisch nu, met zomergeur in de lucht
quote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
30 graden ook begint zondag al, heerlijk 3 dagen heet
O ja klopt, ze spreken zelfs over een plaatselijke hittegolf. Nou liever niet hierquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waar zat je eerder dan altijd?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja had al het gevoel dat ik op mijn plek was hier
Ok verder nu![]()
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden isquote:Op donderdag 10 september 2020 15:06 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik zet in op 10 minquote:
Hey Mazquote:Op donderdag 10 september 2020 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel warm zijn, maar toch is het een ander soort warmte dan wanneer het in augustus 30 graden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |