Op je handpalm blazen moest vroeger ook bij de schoolarts.quote:
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:39 schreef FreshFruit het volgende:
Zuchten helpt wel bij penetratie.
Ik vond het al zulke rare testjes!!!quote:Op donderdag 10 september 2020 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op je handpalm blazen moest vroeger ook bij de schoolarts.
3 punten en 8 strepen.quote:
Je gaat winnenquote:Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef jerney het volgende:
Oh ik ben devzero ook alweer voorbij
mario hier komme ich
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:46 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik vond het al zulke rare testjes!!!
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:49 schreef jerney het volgende:
Oh ik ben devzero ook alweer voorbij
mario hier komme ich
Nee ik had een andere maar vind het minstens net zo verdachtquote:Op donderdag 10 september 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?
Controle voor een liesbreuk.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Moest jij dat ook dan? Volgens mij was het om te checken of je ballen waren ingedaald?
Dat was het.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle voor een liesbreuk.
Ik moest kuchen en ik vond het superstom maar was te verlegen om mijn twee middelvingers in de lucht te steken.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Controle voor een liesbreuk.
quote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Duurde ook altijd net iets te lang.
Het is alweer zo lang geleden dat ik het mij nauwelijks kan herinneren.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
Duurde ook altijd net iets te lang.
Je hebt het verdrongen.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is alweer zo lang geleden dat ik het mij nauwelijks kan herinneren.
MrsL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |