https://www.voicy.network/clips/NVurEKhoEeihTtSuUqiQGgquote:Op woensdag 9 september 2020 19:17 schreef Coco. het volgende:
Oh ik bedenk me dat ik mijn sokken nog moet opruimen.
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:48 schreef Coco. het volgende:
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
De kritiek is niet mals! @JanCees @DJMOquote:Op woensdag 9 september 2020 19:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen omschrijven.
quote:
Tilburgquote:Op woensdag 9 september 2020 19:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De kritiek is niet mals! @:JanCees @:DJMO
[ afbeelding ]
Laat scrummie met rust vuile teaserquote:Op woensdag 9 september 2020 20:02 schreef Charrell het volgende:
26 sep. 2019
Hele nare smaak overgehouden aan dit…
Hele nare smaak overgehouden aan dit forum.
Constant zonder opgaaf van reden verbannen worden. Vraag je uitleg via de mail, krijg je geen antwoord. Zeker voor zo´n grote site onbegrijpelijk. De beheerders zijn dan ook totaal niet voor rede vatbaar.
Heb ook het idee dat de crew (forum admins en in mindere mate moderators) de users als vijanden zien.
Doe jezelf een plezier en blijf ver weg van dit forum.
————-
Haha.... tsja
@:scrummie2.1 zullen we de raad opvolgen? Ooit een keertje weer?
@Belg GOATquote:
Oh, vast ooit weer een keer.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:02 schreef Charrell het volgende:
26 sep. 2019
Hele nare smaak overgehouden aan dit…
Hele nare smaak overgehouden aan dit forum.
Constant zonder opgaaf van reden verbannen worden. Vraag je uitleg via de mail, krijg je geen antwoord. Zeker voor zo´n grote site onbegrijpelijk. De beheerders zijn dan ook totaal niet voor rede vatbaar.
Heb ook het idee dat de crew (forum admins en in mindere mate moderators) de users als vijanden zien.
Doe jezelf een plezier en blijf ver weg van dit forum.
————-
Haha.... tsja
@:scrummie2.1 zullen we de raad opvolgen? Ooit een keertje weer?
Hou je bekquote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat scrummie met rust vuile teaser
Que?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat scrummie met rust vuile teaser
Jullie zijn immers zo labiel als de pest.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh, vast ooit weer een keer.
Net als jij dus. Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:05 schreef Charrell het volgende:
27 jun. 2011
Aardig..
Leuk groot forum waar je veel lol kunt hebben.
Het enige nadeel is dat je inlognaam en oude berichten niet kunt deleten, en dat de medewerkers van FOK dit ook niet voor je willen doen. Als tiener zet je wel eens het een en ander online wat je later liever niet online wilt zien.. Meningen kunnen bijvoorbeeld immers veranderen in de loop der tijd. Maar dan heb je op dit forum dikke vette pech: alles is onder jouw inlognaam terug te vinden op Google. Ik post hierdoor niet meer op de site
Aiiii, deze heeft nog ergens zijn genotsknots of natte pruim online staan gok ik.
*Gefrituurde kipquote:Op woensdag 9 september 2020 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vind je het racistisch als iemand denkt dat een balzak van een neger naar kip ruikt?
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, dat zou erg jammer zijn voor dit forum!
Precies.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn immers zo labiel als de pest.
Hoef ik niks voor te doen mop.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je loopt weer naar een Rituals pakketje te hengelen
quote:Op woensdag 9 september 2020 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof iemand dat zomaar doet. Daar gaat iets aan vooraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |