abonnement Unibet Coolblue
pi_194973119
Omdat het een beetje onoverzichtelijk werd, voor MAFS AUS een apart topic gemaakt. Handig ook wel met alle foto's en namen van de deelnemende koppels aan dit experiment ( :') )

De koppels van dit seizoen:

Aleks en Ivan


Cathy en Josh


Connie en Jonethen


Hayley en David


KC en Drew


Lizzie en Sebastian


Mishel en Steve


Natasha en Mikey


Poppy en Luke


Stacey en Michael


Tash en Amanda


Vanessa en Chris


[ Bericht 2% gewijzigd door mascara-klodder op 09-09-2020 18:39:28 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194973417
Inmiddels zijn we alweer een week aan het kijken, wat vinden we van de koppels tot nu toe?

-Ivan met zijn verdwenen pokkie in de Rolls Royce....man man man.
-Connie en Jonethen vind ik wel erg cute samen.
-Vanessa met haar acne, werd er gewoon een beetje verdrietig van, hoe sneu.
-Hayley en David.......tsjaaaa, zou dat een acteurskoppel zijn?
-Om Poppy heb ik echt moeten lachen, wat een zelfspot O+
-Tash en Amanda, ik zie het niet gebeuren
-Michael vind ik een kwal
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194975012
Eindelijk _O_
pi_194981196
Maar er komen dus weer 2 koppels later bij aan de foto's te zien :P
pi_194981848
*O* *O*
pi_194981923
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een week aan het kijken, wat vinden we van de koppels tot nu toe?

-Ivan met zijn verdwenen pokkie in de Rolls Royce....man man man.
-Connie en Jonethen vind ik wel erg cute samen.
-Vanessa met haar acne, werd er gewoon een beetje verdrietig van, hoe sneu.
-Hayley en David.......tsjaaaa, zou dat een acteurskoppel zijn?
-Om Poppy heb ik echt moeten lachen, wat een zelfspot O+
-Tash en Amanda, ik zie het niet gebeuren
-Michael vind ik een kwal
Ja denk ongeveer hetzelfde moet ik zeggen.

En die Stacey, hoe die ineens omdraaide toen ze hoorde dat hij een (een of ander bekend??) ijsbedrijf heeft. Ineens kon ze zich wel openstellen...vond dat wat apart.
pi_194997896
Die Iven en Hayley aan tafel.. :X
pi_194998573
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ja denk ongeveer hetzelfde moet ik zeggen.

En die Stacey, hoe die ineens omdraaide toen ze hoorde dat hij een (een of ander bekend??) ijsbedrijf heeft. Ineens kon ze zich wel openstellen...vond dat wat apart.
Inderdaad, werd bekend dat ie geld had en ze vond hem ineens wel leuk _O-
pi_194998578
Dat komt vast nog aan bod bij de reünie hopelijk :D
pi_194998598
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:31 schreef Magica het volgende:

[..]

Inderdaad, werd bekend dat ie geld had en ze vond hem ineens wel leuk _O-
Die ogen werden ineens groter dan haar lippen haha
pi_194998612
Vanessa en Chris lijken totaal niet bij elkaar te passen.
Net al Mikey en Natascha :')
Natascha is echt eng
Zoveel aan je uiterlijk doen en nog is het matig en lijk je wel een pop :o
pi_194998614
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Taiga het volgende:

[..]

Die ogen werden ineens groter dan haar lippen haha
Haha :')
pi_194998625
Kijk nu afl van gister.
Wat zit poppy te zeiken joh ze wist dit toch van te voren 8)7
Echt sneu voor luke
pi_194998681
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:35 schreef Magica het volgende:
Kijk nu afl van gister.
Wat zit poppy te zeiken joh ze wist dit toch van te voren 8)7
Echt sneu voor luke
Ja beetje apart inderdaad.
pi_194998689
Steve vind ik ergens een goede vent...en ergens gaan mijn nekharen overeind staan van hem en gaan alarmbellen af...
pi_194999454
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef Taiga het volgende:
Steve vind ik ergens een goede vent...en ergens gaan mijn nekharen overeind staan van hem en gaan alarmbellen af...
Beetje rare gast wel ja.
Hayley lijkt wel een transgender :@
pi_194999693
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Magica het volgende:

[..]

Beetje rare gast wel ja.
Hayley lijkt wel een transgender :@
Ze heeft een nogal wild leven gehad met een jarenlange drugsverslaving. Dat is wel zichtbaar vind ik.
Maar die jurk die ze aan had vond ik niet zo heel mooi bij haar. Apart gedrag die ze vertoonde tegen David. Hij werd half aangerand.

Ben benieuwd naar vanavond...als ik de voorstukjes zo zag wordt het smullen haha
pi_195000719
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ze heeft een nogal wild leven gehad met een jarenlange drugsverslaving. Dat is wel zichtbaar vind ik.
Nou ja daar krijg je toch niet van die mannelijke trekken van :P
pi_195001830
Stacey die helemaal volgeplamuurd zogenaamd zonder make-up de straat op gaat 8)7
pi_195003404
Ik vind Haley ook maar apart :{

De appartementjes zijn een stuk kleiner dan vorig seizoen he? Snelkookpan deluxe :X
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_195071353
Hayley en Dave:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195072877
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Magica het volgende:
Hayley en Dave:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my! Zou hij echt zo vals zijn??
pi_195073039
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:50 schreef Taiga het volgende:

[..]

Oh my! Zou hij echt zo vals zijn??
Ik zie hem er best voor aan lijkt me echt een hele nare vent :{
pi_195073090
Ik vond Poppy wel sneu eigenlijk...Ik snap het gemis, maar door je zo compleet af te sluiten kom je ook nergens.

Van Michael had ik wel verwacht dat hij vervelend zou worden met drank op...vind het wel een type daarvoor.
pi_195077925
Er mankeert aan iedereen wel wat zeg.
Is het in Australië normaal om als meisje/ vrouw je gezicht volledig dicht te plamuren incl. Valse wimpers en opgepompte borsten? Al die meiden hebben make-up van een decimeter op hun gezicht en zelfs daar komen alle puisten nog doorheen. Die Vanessa schaamt zich voor haar huid, maar de rest heeft evenveel puisten of zelfs nóg erger. Dat moet wel van jaren dichtgemetselen komen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195077990
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 september 2020 15:58 schreef Magica het volgende:

[..]

Ik zie hem er best voor aan lijkt me echt een hele nare vent :{
Ik wil de spoiler niet aan te klikken. Maar ik vind het ook een nare man. Zoals hij door bleef drammen over die opmerking en over dat hij geen rokende vrouw had besteld.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078037
Die Michael maakt het wel erg bont zeg (ook al is die Stacey wel een ijskoude en alleen zijn geld interessant vindt) met gaan stappen en stomdronken thuiskomen. En dat diner dat hij gekocht heeft en net doet alsof hij het zelf heeft gemaakt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078130
Zouden Aleks en Ivan het gaan redden? Ik vind ze ergens heel grappig samen. Alhoewel hij ook wel echt gek doet in gezelschap.
Die Mishel is een zeikwijf met avontuurlijke dingen willen doen. Gaan ze skiën vind ze het niks, houdt niet van de kou. Op de bruiloft vond ze het pad al te heftig. Alles is te veel en ze heeft een conditie van niks. Ik zie haar echt niet abseilen en bungeejumpen of skydiven.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 16:01 schreef Taiga het volgende:
Ik vond Poppy wel sneu eigenlijk...Ik snap het gemis, maar door je zo compleet af te sluiten kom je ook nergens.
.
Dat je je kinderen mist OK, maar om dan meteen op te geven? Sneu voor die man, leek me een goeierd.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195078220
Die Tash en Amanda. Wat een ongelofelijke mismatch zeg....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195080943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:42 schreef Injetta het volgende:
Die Tash en Amanda. Wat een ongelofelijke mismatch zeg....
Poeh zeg dat.
Ik vind Amanda wel erg leuk moet ik zeggen.
pi_195080967
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat je je kinderen mist OK, maar om dan meteen op te geven? Sneu voor die man, leek me een goeierd.
Zeker sneu voor hem. Maar denk dat zij dit ook niet verwacht had.
pi_195081099
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat je je kinderen mist OK, maar om dan meteen op te geven? Sneu voor die man, leek me een goeierd.
Zonde, leek me een van de leukere stellen eigenlijk
pi_195081104
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 20:30 schreef Injetta het volgende:

[..]

Ik wil de spoiler niet aan te klikken. Maar ik vind het ook een nare man. Zoals hij door bleef drammen over die opmerking en over dat hij geen rokende vrouw had besteld.
Als je die ouders ziet weet je al genoeg eigenlijk :r
pi_195103799
Die Stacy en David zijn ergens ook weer goed gematcht. Allebei overdreven pieken en dalen. Nu zijn in ze overdreven ‘gelukkig’. Maar dat kan zo omslaan naar elkaar de strot afbijten.

Ik vond die zg. Jaloersheid van Cathy nergens op slaan. Lijkt me wel een alarmbel voor Josh. Als je niet eens een gesprekje kan hebben met een vrouw... wat gaat ze dan later doen. Hem opsluiten en voortdurend controleren en beschuldigen? En zichzelf verdedigen mag ook niet... lijkt me een hel.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195140007
Die Michael..... waar is die nou steeds mee bezig? Hij probeert ieder stel uit elkaar te drijven.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195174112
Die David is ook wel snel op zijn teentjes getrapt zeg...ik zou daar ook wel moe van worden als je al je woorden op een weegschaal moet leggen.
pi_195174146


[ Bericht 100% gewijzigd door Taiga op 21-09-2020 08:48:38 (editen...niet quoten ) ]
pi_195188890
Wat een destructief persoon die Michael :X
pi_195188914
Ondanks dat hayley knettergek is geloof ik haar wel :P
pi_195193234
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 21:54 schreef Magica het volgende:
Wat een destructief persoon die Michael :X
Michael is vreselijk. Die maakt expres zoveel mogelijk kapot.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195193252
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2020 21:56 schreef Magica het volgende:
Ondanks dat hayley knettergek is geloof ik haar wel :P
Ik geloof haar ook.
Die David is zo fake en achterlijk. Die doet gewoon alles wat hij maar wil en het liefst dat waarbij hij andere zoveel mogelijk neerhaalt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195193266
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 08:44 schreef Taiga het volgende:
Die David is ook wel snel op zijn teentjes getrapt zeg...ik zou daar ook wel moe van worden als je al je woorden op een weegschaal moet leggen.
En niet alleen op zijn teentjes getrapt. Hij wordt onmiddellijk gevaarlijk en vertoont gestoord gedrag.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195193278
Degene die ik eerst gek vond, blijken bijna de meest normale te zijn. Aleks en Ivan.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195193663
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 08:50 schreef Injetta het volgende:

[..]

En niet alleen op zijn teentjes getrapt. Hij wordt onmiddellijk gevaarlijk en vertoont gestoord gedrag.
Nou dat ook inderdaad.
pi_195193668
Ben benieuwd naar vanavond :D
pi_195200533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2020 08:51 schreef Injetta het volgende:
Degene die ik eerst gek vond, blijken bijna de meest normale te zijn. Aleks en Ivan.
Die zijn leuk ja, cathy en josh vond ik ook leuk hoewel dat nu iets minder wordt. Drama om niks bij die 2. En hoe die moeder tegen cathy deed: dont ever ignore my son again... Of zoiets, eng...
  dinsdag 22 september 2020 @ 19:34:49 #48
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195204188
Ik kijk ook! *O*

Wat een kwal die Micheal eerst beloven 'leave' op te schrijven zodat de keuze bij Stacey ligt en dan toch blijven...... bah bah, en ze lijkt m nog een kans te geven ook.... :|W
  woensdag 23 september 2020 @ 18:08:11 #49
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195220909
Ik vraag me trouwens af hoe die deelnemers zo lang vrij kunnen zijn, traject duurt 3 maanden toch?
En dat Poppy afhaakte ivm de kinderen was ook opvallend want se kunnen tussendoor dus wel naar huis, stacey was ook naar de kids toen Michael vreemd ging :{
  woensdag 23 september 2020 @ 19:10:21 #50
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195221912
Ik kijk ook maar dit moet toch wel allemaal of in ieder grotendeels in scène zijn gezet _O- wat een figuren

Die ene chick zit echt 3 cm plamuur op wat een ranzig wijf zeg :r die van die stoker Michael is dat. Echt een spook :D
pi_195223670
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kijk ook maar dit moet toch wel allemaal of in ieder grotendeels in scène zijn gezet _O- wat een figuren

Die ene chick zit echt 3 cm plamuur op wat een ranzig wijf zeg :r die van die stoker Michael is dat. Echt een spook :D
Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij ;)

Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 23 september 2020 @ 20:52:57 #52
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195224085
Vond Haley en David ook erg nep dit seizoen, absoluut veel in scène gezet
  donderdag 24 september 2020 @ 11:37:15 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195231171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij ;)

Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, ken al die namen niet. Maar blijkbaar zijn dit seizoen Mikey, Aleks en Steven in ieder geval bekend van TV :D
https://www.dailymail.co.(...)-exposed-actors.html

Vermakelijke TV is het wel :')
pi_195235423
Lizzy weer terug pfff
En wat ziet ze er, eeh, anders uit :{
  donderdag 24 september 2020 @ 19:14:18 #55
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195238476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:20 schreef Magica het volgende:
Lizzy weer terug pfff
En wat ziet ze er, eeh, anders uit :{
Wel een stuk beter vind ik..... :{ :@
pi_195241241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:14 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Wel een stuk beter vind ik..... :{ :@
Ja! Ik moest even wennen.. toen zag ik die oude beelden met die afschuwelijk make up weer :{
pi_195246094
Ja veel natuurlijker zo. Haar mimiek is al vrij sterk en dan met veel make up wordt het een karikatuur.
pi_195326521
Wat een bitch die moeder van Josh :r
Totale blinde vlek voor het gedrag van der zoon.
Echt sneu voor Cathy, wat een welkom :')
pi_195331824
Niks verrassends maar toch grappig om te lezen:
https://www.vriendin.nl/n(...)rst-sight-australia/
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_195349940
Ik geloof geen ene reet van dat dàt het huis van Michael is.
pi_195376703
Dat huis van Ivan was ook fake. Er waren geen kleren of wat dan ook.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195402711
Even een kleine update over seizoen 6 O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195410888
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Even een kleine update over seizoen 6 O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh 🥰🥰
pi_195410967
Ik volgde het verhaal van Aleks en Ivan even niet. Zij werd beschuldig dat ze loog door de rest van de deelnemers over dat zij vreemd was gegaan, maar Ivan had een paar jongens gevraagd om bepaalde vragen te stellen over hun seksleven? Ik raakte het verhaal ff kwijt haha
pi_195412140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:59 schreef Taiga het volgende:
Ik volgde het verhaal van Aleks en Ivan even niet. Zij werd beschuldig dat ze loog door de rest van de deelnemers over dat zij vreemd was gegaan, maar Ivan had een paar jongens gevraagd om bepaalde vragen te stellen over hun seksleven? Ik raakte het verhaal ff kwijt haha
Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,
Vervolgens beweerden Michael en Josh dat Ivan hen had gevraagd om in zijn plaats dit op tafel te brengen, dat ontkende Ivan in alle toonaarden.
Dus niet zo vreemd dat Aleks woest en overstuur wegrende.

Ergens geloof ik Josh en Michael wel dat Ivan hen voor zijn karretje heeft gespannen. Het is toch wel een beetje vreemde vogel.
Aan de andere kant was het wel raar dat Aleks zo 180 graden gedraaid was t.o.v. Ivan. Plotseling vond ze niks meer leuk van hem.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195412246
Ik begrijp totaal niks van die Mishel en Steve. Ze loopt aan één stuk door te zeiken dat hij niet eerlijk is tegen haar omdat hij de rest van de wereld loopt te vertellen dat hij zich niet tot haar aangetrokken voelt, dat hij leeft als een bejaarde, dat hij saai is....ze rent woest weg bij zijn vrienden.
En ineens: houden ze zg. van elkaar.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195412386
Die Conny is volkomen de weg kwijt. Dat voortdurende hysterische overdreven Opgefokte gelach... kijk mij eens vrolijk en leuk zijn! Ik heb ergens zo met haar te doen. Haar ogen stralen de hele tijd paniek, angst en verwardheid uit. Die meid moet hier uit stappen en gewoon op een normale manier proberen een leuke jongen te ontmoeten.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195412522
Het programma geeft wel een raar beeld van Australiërs. Ze hebben allemaal ‘trust issues’. Ze zijn allemaal bedrogen in het verleden. De vrouwen zitten zonder uitzondering onder 10 cm. dikke laag make-up, valse wimpers, grote (valse) tieten en dragen extreem ‘blote’ kleding. Ze zijn bij het minste of geringste totaal van slag.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195412990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:02 schreef Injetta het volgende:

[..]

Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,
Vervolgens beweerden Michael en Josh dat Ivan hen had gevraagd om in zijn plaats dit op tafel te brengen, dat ontkende Ivan in alle toonaarden.
Dus niet zo vreemd dat Aleks woest en overstuur wegrende.

Ergens geloof ik Josh en Michael wel dat Ivan hen voor zijn karretje heeft gespannen. Het is toch wel een beetje vreemde vogel.
Aan de andere kant was het wel raar dat Aleks zo 180 graden gedraaid was t.o.v. Ivan. Plotseling vond ze niks meer leuk van hem.
Thanks! Ik vind dat gedraai van Aleks ook erg opvallend.
pi_195417443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:19 schreef Injetta het volgende:
Het programma geeft wel een raar beeld van Australiërs. Ze hebben allemaal ‘trust issues’. Ze zijn allemaal bedrogen in het verleden. De vrouwen zitten zonder uitzondering onder 10 cm. dikke laag make-up, valse wimpers, grote (valse) tieten en dragen extreem ‘blote’ kleding. Ze zijn bij het minste of geringste totaal van slag.
Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:59:16 #71
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195618342
Die Michel, mooie vrouw hoor. Maar waarom blijven ze er bij die lelijke sukkel Steve op hameren iets van hem te horen waarom hij haar niet aantrekkelijk vind. Tering zeg laat gaan en geen energie in steken, ze kan zoveel beter krijgen en hij niet :{
pi_195679774
Ben al bijgekeken op Videoland.....


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195730915
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 02:16 schreef Magica het volgende:

[..]

Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..
Wel echt een dingetje daar in Australië volgens mij.
De meeste mensen lijken daar van plastic te zijn.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  maandag 19 oktober 2020 @ 15:51:23 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195730928
Ik heb nu vooral het idee dat er in dat land geen BH te koop is ofzo.
pi_195731139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Die Michel, mooie vrouw hoor. Maar waarom blijven ze er bij die lelijke sukkel Steve op hameren iets van hem te horen waarom hij haar niet aantrekkelijk vind. Tering zeg laat gaan en geen energie in steken, ze kan zoveel beter krijgen en hij niet :{
Ja dat is zo gênant, misschien kun je nog 10x vragen of hij je wel aantrekkelijk vindt.
Nu gooit ie het op lengte :')
Hij bedoelt eerder gewicht en leeftijd denk...
pi_195731569
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:04 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja dat is zo gênant, misschien kun je nog 10x vragen of hij je wel aantrekkelijk vindt.
Nu gooit ie het op lengte :')
Hij bedoelt eerder gewicht en leeftijd denk...
Ik moest wel lachen toen ze als voorbeeld (over een bepaald iets niet aantrekkelijk vinden), zijn voorhoofd noemde. Ik blijf naar zijn zelf bijgewerkte haargrens kijken elke keer... _O-
pi_195743128
Seizoen 5 staat nu ook 1 afl van op
pi_195743145
Wel 1 aflevering? :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:17:14 #79
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195754589
quote:
19s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:51 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nu vooral het idee dat er in dat land geen BH te koop is ofzo.
:o
pi_195768721
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 09:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Wel 1 aflevering? :D
Nu 2 :P
pi_195768731
Michael en KC hebben na het einde nog een tijdje gedate samen :')
pi_195768922
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:01 schreef Magica het volgende:
Michael en KC hebben na het einde nog een tijdje gedate samen :')
:o


Toch maar weer begonnen aan seizoen 5 :@
  woensdag 21 oktober 2020 @ 21:58:48 #83
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195774642
Snap niet wat vrouwen in die Michael kleuter zien wat een Zwans..... :|W

Ik ga denk ik niet meer kijken...... valt me dan uiteindelijk toch tegen een en al nepheid.....

Mike van S6 (van Heidi) was de knapste. Zag op zijn Insta dat er echt veel van de regie komt. Ze moesten een aantal outfits aan en programmamakers kozen dan wat ze aan moesten..... niks spontaan aan......
pi_195774965
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij ;)

Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Echt? Wat ben ik ongelooflijk naïef :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195790166
quote:
17s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:o


Toch maar weer begonnen aan seizoen 5 :@
Ik ook en vind het meteen weer leuk :@
pi_195790244
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Magica het volgende:

[..]

Ik ook en vind het meteen weer leuk :@
Ha ha ik ook! Dat je denkt dat je alle 'soorten' moeders, broers en beste vrienden/vriendinnen al gezien hebt :o :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2020 17:58:41 ]
pi_195791978
quote:
17s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ha ha ik ook! Dat je denkt dat je alle 'soorten' moeders, broers en beste vrienden/vriendinnen al gezien hebt :o :D
Heb pas de 1e afl gezien :+
pi_195792416
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 19:37 schreef Magica het volgende:

[..]

Heb pas de 1e afl gezien :+
Oh dan blijf ik nog even stil :o
pi_195799017
Het lijken in 5 tot nu toe wel iets minder opgepimpte/volgespoten/strakgetrokken types, let’s see (1 en 2 gezien)
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_195800287
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 02:09 schreef JufMariska het volgende:
Het lijken in 5 tot nu toe wel iets minder opgepimpte/volgespoten/strakgetrokken types, let’s see (1 en 2 gezien)
En is het aan te raden om te kijken?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_195806634
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 07:44 schreef dezomervoorbij het volgende:

[..]

En is het aan te raden om te kijken?
Vind ik wel tot nu toe :P
Ben nu met afl 2 bezig.
Op papier lijken ze geweldig bij elkaar te passen O+
pi_195806650
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 02:09 schreef JufMariska het volgende:
Het lijken in 5 tot nu toe wel iets minder opgepimpte/volgespoten/strakgetrokken types, let’s see (1 en 2 gezien)
Ja leuk! :D
pi_195806892
Hoewel die Jo in 1e instantie overkomt als een vreselijk mens
pi_195807076
Het zijn in elk geval weer heel andere mensen dan die we al gezien hebben, dat is sowieso leuk. Ben al bij de vrijdagaflevering van Videoland met de eerste honeymoons O+
pi_195807097
Ik ben nog in shock van de acteur-verhaal

Maar zijn al die prachtige, dramatische conflicten (ahem de reden waarom ik het kijk :@ ) dan ook niet echt? -O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195807499
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nog in shock van de acteur-verhaal

Maar zijn al die prachtige, dramatische conflicten (ahem de reden waarom ik het kijk :@ ) dan ook niet echt? -O-
Vind ik zelf ook heel lastig te beoordelen :')
Ik bedoel cam en Jules hebben nu een kind dus zeker niet alles is fake ;)
pi_195807586
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:21 schreef Magica het volgende:

[..]

Vind ik zelf ook heel lastig te beoordelen :')
Ik bedoel cam en Jules hebben nu een kind dus zeker niet alles is fake ;)
True

Dan besluit ik voor mezelf dat het echt is. Gewoon voor mijn plezier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195807648
Wat evil van me eigenlijk :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195807659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

True

Dan besluit ik voor mezelf dat het echt is. Gewoon voor mijn plezier
Groot gelijk, doe ik ook :D
pi_195807776
Nou met die bruidegom die te laat is lijkt me sowieso fake. Ze hadden haar ook even kunnen laten wachten voor ze naar binnen ging :')
pi_195807971
Sean wat een mongool :')
Blijkt Jo gewoon de normaalste te zijn :P
pi_195808037
Sean hoopte op iets anders
pi_195839470
Ben ook begonnen aan serie 5. Vind het stel met die te laat komer op de één of andere manier het meest ‘echt‘. Moest zowaar een traantje wegpinken.. :@
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195839495
Die Sean zag eruit alsof hij op het punt stond een hartaanval te krijgen. Ik dacht dat hij zelfskeek of hij nog uit het raam kon springen in dat hotel. _O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195848491
Vandaag tijdens het breien bezig geweest met 7 te bingen, en dan daarna vijf

(wat erg hoe verslavend die drama is)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_196067147
Wat zou er nu gebeurd zijn tussen matt en alicia dat ze zomaar tussendoor mochten opstappen :?
pi_196069129
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
Wat zou er nu gebeurd zijn tussen matt en alicia dat ze zomaar tussendoor mochten opstappen :?
Vond het ook vaag...ja hij wilde niet met haar verder maar daar is het hele experiment toch voor, om dat te doorbreken?

Ik vind de verhaallijn van die Davina en Dean wel heel erg gemaakt, flashback naar het vorige seizoen.

Van Troy krijg ik echt kromme tenen..
pi_196069134
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
Wat zou er nu gebeurd zijn tussen matt en alicia dat ze zomaar tussendoor mochten opstappen :?
Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?
pi_196069839
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?
Ja en dan nog weet zij dat op zichzelf te betrekken dus ik snap wel dat ze die hebben laten gaan. [x] ongeschikt.

Ik moest lachen toen Davina zei dat ze zich nu alleen nog maar mooi maakte voor Dean en hij dat positief opvatte. Oh sweet (horny) summer child _O-
pi_196071540
quote:
17s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?
Ja maar waaraan dan en waarom :?
Las ergens dat Alycia zei dat vanaf hij hoorde dat ze niet drinkt dat het mis ging :P
pi_196072357
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2020 13:38 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja maar waaraan dan en waarom :?
Las ergens dat Alycia zei dat vanaf hij hoorde dat ze niet drinkt dat het mis ging :P
Hij kon in elk geval niet aan deze relatie werken, veel meer is er niet meer gezegd.....van dat drinken weet ik niet eigenlijk
pi_196076440
Die Matt was wel heel vaag. Totaal onduidelijk waarom hij nu zo keihard weg wilde. Echt sneu voor die Alicia. Leek me een lieve en enigszins naief meisje. Wat ook nog een optie is dat hij er aan begonnen is als een soort van grap. Weddenschap met vrienden. Er een grote lolshow van maken. Het startte al met die zg. Broek de versteld moest worden. Toen hij zag dat het voor allemaal serieus was en zij het als een sprookje beleefde en zelfs verliefd leek te worden, wilde hij het spel niet langer spelen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196090221
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 17:39 schreef Injetta het volgende:
Die Matt was wel heel vaag. Totaal onduidelijk waarom hij nu zo keihard weg wilde. Echt sneu voor die Alicia. Leek me een lieve en enigszins naief meisje. Wat ook nog een optie is dat hij er aan begonnen is als een soort van grap. Weddenschap met vrienden. Er een grote lolshow van maken. Het startte al met die zg. Broek de versteld moest worden. Toen hij zag dat het voor allemaal serieus was en zij het als een sprookje beleefde en zelfs verliefd leek te worden, wilde hij het spel niet langer spelen.
Dit klinkt best aannemelijk :Y
pi_196093706
Ik kan er niks aan doen maar een deel van de uitzending blijf ik me met afschuw kijken naar die mislukte verbouwde botoxkoppen en al die nep borsten en die halfnaakte kleding. En die vreselijke puisten en uitslag van bijna al die vrouwen onder die plamuur. Of als ze even zonder make-up zijn, hoe hun huid eruit ziet....

Is dit nou representatief voor Australie?
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196153877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef Injetta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar een deel van de uitzending blijf ik me met afschuw kijken naar die mislukte verbouwde botoxkoppen en al die nep borsten en die halfnaakte kleding. En die vreselijke puisten en uitslag van bijna al die vrouwen onder die plamuur. Of als ze even zonder make-up zijn, hoe hun huid eruit ziet....

Is dit nou representatief voor Australie?
Nee toch :'(
Seizoen 5 valt nog mee vergeleken met seizoenen erna...
Die vader van Patrick was al 84 :o
pi_196153992
Carly heeft wel engelengeduld met Justin zeg :o
pi_196262069
Hoe gaat het nu met de deelnemers van MAFS seizoen 7:
https://www.linda.nl/nieu(...)eelnemers-videoland/
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196262128
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef Injetta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar een deel van de uitzending blijf ik me met afschuw kijken naar die mislukte verbouwde botoxkoppen en al die nep borsten en die halfnaakte kleding. En die vreselijke puisten en uitslag van bijna al die vrouwen onder die plamuur. Of als ze even zonder make-up zijn, hoe hun huid eruit ziet....

Is dit nou representatief voor Australie?
Echt he, ik ken ook niemand irl die er zo uitziet ofzo. Daar lijkt het wel de norm.

En dan is Sarah nog schoonheidsspecialiste ook. Hoe dan?😅
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196262259
Mijn favoriete koppels zijn trouwens toch wel John&Melissa en Telv&Sarah

Hebben jullie ook je favorieten?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196266363
En de rest:

Troy&Ashley: Troy vind ik echt zo erg vreselijk, ik word er gewoon bijna agressief van :') Ik had in de huwelijksnacht al vertrokken.
Ashley kan ik trouwens ook maar weinig positiefs aan vinden.

Nasser&Gabrielle: in het begin vond ik ze echt leuk samen maar Nasser heeft wat mij betreft inmiddels afgedaan. Wat een kleuter maar tegelijkertijd ook een autoritair mannetje. Zou dat komen omdat hij zijn tuinkabouterlengte moet compenseren? :@

Justin&Carly: ik vind Carly wel een leuke griet. Maar Justin had beter over 10 jaar mee kunnen doen

Dean&Tracy: fake :r Ohhh en dat rappen van Dean, met plaatsvervangende schaamte gekeken.

Patrick&Charlene: krijg daar maar weinig van mee echt. Van wat we zien vind ik ze wel oké samen.

[ Bericht 1% gewijzigd door mascara-klodder op 16-11-2020 07:11:13 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196266465
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 07:01 schreef mascara-klodder het volgende:
En de rest:

Troy&Ashley: Troy vind ik echt zo erg vreselijk, ik word er gewoon bijna agressief van :') Ik had in de huwelijksnacht al vertrokken.
Ashley kan ik trouwens ook maar weinig positiefs aan vinden.

Nasser&Gabrielle: in het begin vond ik ze echt leuk samen maar Nasser heeft wat mij betreft inmiddels afgedaan. Wat een kleuter maar tegelijkertijd ook een autoritair mannetje. Zou dat komen omdat hij zijn tuinkabouterlengte moet compenseren? :@

Justin&Carly: ik vind Carly wel een leuke griet. Maar Justin had beter over 10 jaar mee kunnen doen

Dean&Tracy: fake :r Ohhh en dat rappen van Dean, met plaatsvervangende schaamte gekeken.

Patrick&Charlene: krijg daar maar weinig van mee echt. Van wat we zien vind ik ze wel oké samen.
Justin en Carly passen eigenlijk echt zo goed bij elkaar, maar hij had inderdaad zich beter moeten opgeven als hij zijn doelen had bereikt......

Verder niet echt favorieten dit seizoen eigenlijk
pi_196267976
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn favoriete koppels zijn trouwens toch wel John&Melissa en Telv&Sarah

Hebben jullie ook je favorieten?
Ja mijne ook, hoewel Melissa me soms de creeps heeft met dat hoge stemmetje :X
pi_196268001
Carly is inderdaad leuk, veel te leuk voor Justin eigenlijk ;)
pi_196271208
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef Magica het volgende:
Carly is inderdaad leuk, veel te leuk voor Justin eigenlijk ;)
:Y

Nasser heb ik na vanochtend met het diner helemaal afgeschreven. Krijg echt zulke nare gevoelens bij hem. Zou me niets verbazen als hij vrouwen slaat :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196281907
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

:Y

Nasser heb ik na vanochtend met het diner helemaal afgeschreven. Krijg echt zulke nare gevoelens bij hem. Zou me niets verbazen als hij vrouwen slaat :@
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196284310
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
En ze hoopt nog steeds dat ie verandert 8)7
pi_196284324
Oudere mannen zijn al vaak zo vastgeroest :P
Helemaal als iemand nog nooit een dag in zijn leven bij iemand anders heeft doorgebracht.
pi_196290180
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:

[..]

Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.
Heb zelf met huiselijk geweld te maken gehad en bij mij gingen er zoveel alarmbellen af :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196290196
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.
Heb zelf met huiselijk geweld te maken gehad en bij mij gingen er zoveel alarmbellen af :@
En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!
pi_196290245
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef Magica het volgende:
Oudere mannen zijn al vaak zo vastgeroest :P
Helemaal als iemand nog nooit een dag in zijn leven bij iemand anders heeft doorgebracht.
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt :( :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196290269
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!
In deze setting: absoluut.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196295001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt :( :r
Hij vernedert haar voortdurend. Ze moet zo snel als mogelijk weg bij die vent.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196295504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt :( :r
Ik bedoel meer dat hij precies alles op zijn manier doet dat vind ik vastgeroest.
Maar het is idd een nare man
pi_196295728
Vanavond sloeg alles. Nasser boorde haar letterlijk de grond in. En dan die idiote toespraak. Nasser is echt een Narcist.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196299833
Omg hoe ongemakkelijk dat Justin Carly vol op der bek pakte op die bank :')
pi_196299962
Telv in die pakken is echt geen gezicht.
Lijkt wel een aapje in een pak :@
pi_196331384
Carly

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196334694
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:44 schreef Magica het volgende:
Omg hoe ongemakkelijk dat Justin Carly vol op der bek pakte op die bank :')
Hahaha dat was echt tenenkrommend om te zien zeg...
pi_196334766
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
Carly

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my!!
pi_196337981
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
Carly

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196338441
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Injetta het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? :') dat had ik gemi sst
pi_196339387
Dat die experts dit al zeven seizoenen hebben volgehouden :o :D
pi_196380289
Die tetten van Mel :')
pi_196388341
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat die experts dit al zeven seizoenen hebben volgehouden :o :D
Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zetten :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196388383
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 17:53 schreef Magica het volgende:
Die tetten van Mel :')
Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je? ;)
Het erge is ook nog dat ze niet zelf hun kleding mogen kiezen @De filmmomenten.

Allemaal productiewerk, netals hun tieten en make-up :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196388644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je? ;)
Het erge is ook nog dat ze niet zelf hun kleding mogen kiezen @:de filmmomenten.

Allemaal productiewerk, netals hun tieten en make-up :D
Nou ze zijn niet allemaal nep :P
Maar Mels tieten zaten bijna in haar nek bij dat dineetje :')
pi_196389001
Had Nasser gesierd als ie nog even zijn excuses aan had geboden voor zijn achterlijke gedrag. Maar nee, zij moest hem weer troosten :')
pi_196389978
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zetten :D
_O-
pi_196419861
Laatste week is echt saai :O
pi_196435038
Had zelfs medelijden met Dean :o
pi_196435083
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:33 schreef Magica het volgende:
Had zelfs medelijden met Dean :o
Ik niet hoor...en maar recht lullen wat krom is.
En als hij niet geleerd had van het Davina verhaal, gaat hij bij de mannenavond nog een keer beginnen over wife swappen.
pi_196435134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:36 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik niet hoor...en maar recht lullen wat krom is.
En als hij niet geleerd had van het Davina verhaal, gaat hij bij de mannenavond nog een keer beginnen over wife swappen.
Ja klopt ook, vind het ook een eikel.
Ik ben een softie :')
pi_196435183
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:39 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja klopt ook, vind het ook een eikel.
Ik ben een softie :')
Moet wel zeggen dat Tracey op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn met wat ze accepteert en wat niet. En dan niet erop terug blijven komen als het besproken is en een besluit genomen is.
pi_196437759
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 11:42 schreef Taiga het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat Tracey op een gegeven moment wel duidelijk moet zijn met wat ze accepteert en wat niet. En dan niet erop terug blijven komen als het besproken is en een besluit genomen is.
Ja, denk dat Dean echt dacht dat ze er nog voor zou gaan nadat ze alles min of meer accepteerde..
pi_196438488
Lieve dappere Tracey......
pi_196491485
Wat een zeikwijf is die Sarah zeg. Toch niet meer dan normaal dat Telv het één en ander moet afhandelen voordat hij bij haar intrekt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196493149
Idd zeg, wat valt die door de mand zeg, wanhopig wijf :')
pi_196493151
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196514656
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Magica op 02-12-2020 12:43:17 ]
pi_196514709
ohhh ik ga even thee zetten, reep chocolade erbij en de laatste aflevering kijken en daarna je spoiler lezen :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196514759
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:45 schreef mascara-klodder het volgende:
ohhh ik ga even thee zetten, reep chocolade erbij en de laatste aflevering kijken en daarna je spoiler lezen :D
Haha erg boeiend is het niet hoor _O-
pi_196514907
Ik ga nu ook de laatste kijken c_/
pi_196515977
Heerlijk al die filmpjes achteraf :D
pi_196516253
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 23:24 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een zeikwijf is die Sarah zeg. Toch niet meer dan normaal dat Telv het één en ander moet afhandelen voordat hij bij haar intrekt?
Dat vind ik ook bizar. Hoe kun je nu eisen dat iemand die je 8 weken kent onmiddellijk alles achter zich laat. Ik vind een maand zelfs nog weinig. Die man heeft kinderen, werk, vrienden, familie, een huis. En waarom laat ze zelf dan niet gewoon alles uit haar handen vallen en trekt meteen bij hem in? Dat is niet eens geopperd. Echt wat een idioot wijf (geen andere woorden voor hoor)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196516329
Dean had dit niet zien aankomen... die lul is zo overtuigd van zichzelf en dacht dat het schaap Tracey wel te manipuleren was. Tracey heeft gelijk. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken (of zoiets).
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196517569
Dus Davina moet nog even extra door het stof, maar Tracey mag wel lingeriefoto's naar Dean sturen terwijl ze een nieuwe vriend en hoeft daar verder niet meer op te reageren?
pi_196517851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 12:49 schreef Magica het volgende:

[..]

Haha erg boeiend is het niet hoor _O-
Hahaha dacht dat t over de laatste aflevering zou gaan ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196517875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 14:26 schreef Injetta het volgende:

[..]

Dat vind ik ook bizar. Hoe kun je nu eisen dat iemand die je 8 weken kent onmiddellijk alles achter zich laat. Ik vind een maand zelfs nog weinig. Die man heeft kinderen, werk, vrienden, familie, een huis. En waarom laat ze zelf dan niet gewoon alles uit haar handen vallen en trekt meteen bij hem in? Dat is niet eens geopperd. Echt wat een idioot wijf (geen andere woorden voor hoor)
Echt zo erg mee eens!

zouden we nu seizoen 4 gaan krijgen trouwens?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196517914
achteraf bezien hadden Dean en Davina een prima match geweest. Allebei totaal geen zelfinzicht en empathisch vermogen. man man man
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196518209
Ze beginnen trouwens vrijdag met seizoen 4 op Videoland...... :+
pi_196518454
quote:
17s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze beginnen trouwens vrijdag met seizoen 4 op Videoland...... :+
lol dat vroeg ik 2 posts boven je :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196518755
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

lol dat vroeg ik 2 posts boven je :D
Oh niet gezien :@
pi_196524196
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Echt zo erg mee eens!

zouden we nu seizoen 4 gaan krijgen trouwens?
We lijken inderdaad achterste voren te gaan. :)
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_196524914
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2020 22:31 schreef Injetta het volgende:

[..]

We lijken inderdaad achterste voren te gaan. :)
is wrs toch een succesje dat ze de oudere seizoenen erbij bestellen :Y
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196525481
quote:
17s.gif Op woensdag 2 december 2020 16:37 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ze beginnen trouwens vrijdag met seizoen 4 op Videoland...... :+
Jeu :D
pi_196546072
John is er weer :P
pi_196546121
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:41 schreef Magica het volgende:
John is er weer :P
Ja die eerste vrouw van hem was toch zo vreselijk :D Tenminste van wat ze lieten zien aan terugblikken in S05.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196546157
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ja die eerste vrouw van hem was toch zo vreselijk :D Tenminste van wat ze lieten zien aan terugblikken in S05.
Ja idd, mag haar nu al niet :+
pi_196546267
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:46 schreef Magica het volgende:

[..]

Ja idd, mag haar nu al niet :+
:D
Ik ga vanmiddag kijken, ben benieuwd.

Wel jammer dat het dan verder niks met hem en Melissa is geworden. Vond ze echt een leuk stel samen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196546410
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

:D
Ik ga vanmiddag kijken, ben benieuwd.

Wel jammer dat het dan verder niks met hem en Melissa is geworden. Vond ze echt een leuk stel samen.
Ja eens met jou, leken leuk samen ja
pi_196552651
Toch ook maar aan seizoen 4 begonnen :@
pi_196554752
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 december 2020 17:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Toch ook maar aan seizoen 4 begonnen :@
ik begin nu aan de tweede aflevering.

Eerste indruk:
De mijnwerkers Sean en Susan. Zo op het eerste gezicht goed gematched.

Schotse prinses Shrek Cheryl en Jonathan: :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196555077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 20:57 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik begin nu aan de tweede aflevering.

Eerste indruk:
De mijnwerkers Sean en Susan. Zo op het eerste gezicht goed gematched.

Schotse prinses Shrek Cheryl en Jonathan: :')
Ik had dit niet beter kunnen omschrijven :D
pi_196562060
Anthony lijkt me een leuke gast, Michael niet echt, denk dat hij zijn bruid niet knap genoeg vindt. Kleine oorbellen moest ze hebben. Over neuzen heeft ie niks gezegd :P
pi_196619555
Hebben jullie vandaag op Videoland al gekeken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196619942
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hebben jullie vandaag op Videoland al gekeken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben net begonnen :Y)
Van te voren denk ik heel vaak, wat een goede match! En dan blijkt het niet zo te zijn -O-
Net als die Libanese en die gast
pi_196620308
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:16 schreef Magica het volgende:

[..]

Ben net begonnen :Y)
Van te voren denk ik heel vaak, wat een goede match! En dan blijkt het niet zo te zijn -O-
Net als die Libanese en die gast
Oh dan zal ik verder niks verklappen :)
pi_196620793
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Oh dan zal ik verder niks verklappen :)
Oh maakt niet uit. Zal deb wel zijn, hopelijk :P
Oh Andrew is weer niet lang genoeg wat een gezeik 8)7
pi_196620808
Hoewel, weet niet hoe lang zij is :')
pi_196620820
Als ze 1,57 is, is het best kut :P
pi_196620995
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:03 schreef Magica het volgende:

[..]

Oh maakt niet uit. Zal deb wel zijn, hopelijk :P
Oh Andrew is weer niet lang genoeg wat een gezeik 8)7
Nee ik zeg niks O-)
pi_196621262
Ik kijk nu. Gelijk even mee typen voor de namen want 1 minuut na de aflevering ben ik die weer vergeten :')

De mijnwerkers Sean en Susan. Zo op het eerste gezicht goed gematched.

Schotse prinses Shrek Cheryl en Jonathan :')

Michael de stripper en Scarlett.
Michael kwam me niet echt sympathiek over. Hij had zich idd best even kunnen voorstellen aan haar moeder.

Simon de krullenbol en Alene de Libanese met het vreselijke bruidsmeisje.

Andrew de avontuurlijke marinier en Vanessa de luidruchtige dieetstudente.

Nadia en Anthony met muizenhoofd.


(ik blijf ondertussen aanvullen dus deze nog niet quoten :P )

[ Bericht 7% gewijzigd door mascara-klodder op 08-12-2020 18:56:36 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196622165
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 17:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee ik zeg niks O-)
Gvd die leken me zo leuk samen -O-
pi_196622169
Ben nu pas klaar met kijken ik kijk in etappes O-)
pi_196622591
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:16 schreef Magica het volgende:

[..]

Gvd die leken me zo leuk samen -O-
Bizar hè!
pi_196622830
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hebben jullie vandaag op Videoland al gekeken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de aflevering van morgen op VL toch met de verdwenen bruid?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196622930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is de aflevering van morgen op VL toch met de verdwenen bruid?
Deze heb ik vanmiddag gezien, helemaal aan het eind...dus de ontknoping hiervan moet nog volgen....
pi_196623277
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Deze heb ik vanmiddag gezien, helemaal aan het eind...dus de ontknoping hiervan moet nog volgen....
De aflevering van morgen dus :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196623419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2020 19:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

De aflevering van morgen dus :)
Ja ja.....maar had vanmiddag al een wtf momentje :+
pi_196646567
OMG iemand anders ook de neiging om die vrouw van John te slaan? :@ :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196648945
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2020 23:12 schreef mascara-klodder het volgende:
OMG iemand anders ook de neiging om die vrouw van John te slaan? :@ :')
Ja!


En nog even geduld voor Lauren.......ben heel benieuwd wat ze gaat zeggen.....
pi_196649668
Nick vinden ze geweldig en Jesse niet want te klein. Snap er niks van :P
pi_196649822
Hoewel hij lijkt wel een beetje haar kleine broertje :')
pi_196653041
Wat een raar verhaal van Lauren :O
pi_196659853
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2020 12:54 schreef Magica het volgende:
Wat een raar verhaal van Lauren :O
Ze had het nog wel willen proberen met hem??
pi_196661434
Ik word echt serieus agressief van John zijn vrouw _O-

Helemaal omdat we in S05 hebben gezien dat John gewoonweg een toffe vent is.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196672281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2020 20:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik word echt serieus agressief van John zijn vrouw _O-

Helemaal omdat we in S05 hebben gezien dat John gewoonweg een toffe vent is.
Wat een bitch idd :r
Miss had ik het al ooit gezegd maar waarom praten die obers altijd gebrekkig Engels :')
pi_196673220
Over Andrew

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196674140
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 15:14 schreef Magica het volgende:
Over Andrew

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het zo dapper van hem dat hij toch naar dat diner ging!
pi_196752063
Kijken jullie nog??
pi_196755656
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kijken jullie nog??
Jazeker
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196757744
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 december 2020 19:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kijken jullie nog??
:Y
pi_196758120
Het bleef zo stil ineens :)
pi_196759883
Jesse gaat serieus zitten schijten terwijl zij ook in de badkamer is?
pi_196760081
Anthony blijkt echt een eikel te zijn trouwens
pi_196760602
Simon voortaan zonder krullen :o :D
pi_196773252
quote:
17s.gif Op woensdag 16 december 2020 11:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Simon voortaan zonder krullen :o :D
ohhh nog niet gezien. Ga zo even kijken. Eerst even een cake bakken :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196773735
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ohhh nog niet gezien. Ga zo even kijken. Eerst even een cake bakken :+
Dan even spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196774852
quote:
17s.gif Op woensdag 16 december 2020 21:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dan even spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat niemand Anthony tot de orde riep :') ja Nadia na een hele avond afzeiken.
Geen idee verder, lijkt altijd of mensen giftiger worden op vrouwen :')
pi_196777340
Wat een eng mannetje met zijn muizenkop die Anthony :r

@Magica, Dean kwam het vorige (eigenlijk volgende) seizoen ook echt niet ermee weg hoor.
Maar dat was dan ook een hufter.
Cheryl heeft m.i. niet echt iets verkeerds gedaan om dit verdienen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196777373
Ondanks dat het Simon goed staat zijn nieuwe look zou ik het nooit in mijn hoofd halen om iemand dat te laten doen.

Alsof iemand mij zou zeggen in zo'n ja-week dat ik mijn haren moet afknippen.
Of wat beter bij dit programma past: fake-tieten, botox en extensions :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196778441
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 22:04 schreef Magica het volgende:

[..]

En dat niemand Anthony tot de orde riep :') ja Nadia na een hele avond afzeiken.
Geen idee verder, lijkt altijd of mensen giftiger worden op vrouwen :')
Ja precies.....
pi_196779367
Wel beetje apart dat Andrew, de tweeling, Nick en Jesse elkaar al soort van kennen
pi_196782111
Kijken jullie ook Prince Charming? :')
pi_196782205
quote:
11s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:32 schreef Magica het volgende:
Kijken jullie ook Prince Charming? :')
:@ :Y


Denk dat er meer stelletjes onderling gaan ontstaan dan met Marvin zelf :o :D
pi_196782696
quote:
17s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

:@ :Y


Denk dat er meer stelletjes onderling gaan ontstaan dan met Marvin zelf :o :D
TV / Prince Charming

Even een topic aangemaakt :P
pi_196788447
Mooie commitmentceremony deze aflevering....
  vrijdag 18 december 2020 @ 16:33:58 #228
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_196804766
Gister begonnen aan het laatste seizoen wat op videoland staat, uit verveling eigenlijk.
En ik ben hooked hoor :D ik ga de rest ook zeker kijken en meeposten.
pi_196807955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 16:33 schreef SacreCoeur het volgende:
Gister begonnen aan het laatste seizoen wat op videoland staat, uit verveling eigenlijk.
En ik ben hooked hoor :D ik ga de rest ook zeker kijken en meeposten.

Ik schat zo in dat we geen van allen kijken omdat het een hoogstandje onder de tv-programma's is hoor ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_196808102
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik schat zo in dat we geen van allen kijken omdat het een hoogstandje onder de tv-programma's is hoor ;)
Jawel toch? Toch??

:6 _O-
pi_196891456
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Jawel toch? Toch??

:6 _O-
Ik kijk vooral voor make up tips :+
pi_196897409
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2020 21:39 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik kijk vooral voor make up tips :+
Ha ha :D
pi_196899435
Wat is Andrew een ongelooflijke zak :r
pi_196899625
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:38 schreef Magica het volgende:
Wat is Andrew een ongelooflijke zak :r
Walgelijk inderdaad......morgen krijgt Cheryl opnieuw de volle laag......mede mogelijk gemaakt door de tweeling.... :'(
pi_196919649
Ik vind die Alene wel leuk. Ze doet haar best met die lamzak Simon.
Die vader van Cherryl is echt erg, alhoewel die Andrew zich ook wel heel nonchalant gedroeg. Ze had hem ecjt wel duidelijk gemaakt hoe belangrijk het voor haar was en hoe die vader is. Dan kom je op tijd en doe je een beetje je best.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  donderdag 24 december 2020 @ 21:40:54 #236
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_196930702
ben bijna bij, tot nu toe weer een prima seizoen totale pulp bs.
Schapen zijn relax.
pi_197048034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 09:46 schreef Injetta het volgende:
Ik vind die Alene wel leuk. Ze doet haar best met die lamzak Simon.
Die vader van Cherryl is echt erg, alhoewel die Andrew zich ook wel heel nonchalant gedroeg. Ze had hem ecjt wel duidelijk gemaakt hoe belangrijk het voor haar was en hoe die vader is. Dan kom je op tijd en doe je een beetje je best.
Alene is leuk :Y
pi_197048049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 21:40 schreef DumpTruck het volgende:
ben bijna bij, tot nu toe weer een prima seizoen totale pulp bs.
Als je een paar achter elkaar kijkt zit er wel veel terugblik/herhaling in. 5 hetzelfde stukje, ja dat heb ik net gezien :O
pi_197048547
Snap Michelle haar twijfel niet. Zo wil Jesse duidelijk niet.
Hij lijkt wel haar kleine broertje trouwens dus ik snap het wel :P
pi_197048969
Jammer dat de 'experts' nooit iemand op zijn gedrag aanspreken op die bank.
Kan niet wachten tot ze nog bij elkaar komen en de beelden van de mannenavond worden getoond *)
pi_197051685
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 09:29 schreef Magica het volgende:
Jammer dat de 'experts' nooit iemand op zijn gedrag aanspreken op die bank.
Kan niet wachten tot ze nog bij elkaar komen en de beelden van de mannenavond worden getoond *)
Dit inderdaad!
pi_197052656
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 11:38 schreef Magica het volgende:
Wat is Andrew een ongelooflijke zak :r
Heeft zich echt als een creep ontwikkeld :r

Kan idd ook niet wachten tot de reünie :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_197057937
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 11:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heeft zich echt als een creep ontwikkeld :r

Kan idd ook niet wachten tot de reünie :D
Die Andrew is inderdaad errug zeg. Heeft die Lauren feilloost aangevoeld en meteen de benen genomen. Wat een lamstraal en ook nog een walgelijke lafbek. Hopelijk tonen ze wat filmpjes van hem bij de reunie zodat die tweeling en Anthony zien wat voor figuur het is.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_197246213
Videoland heeft de rest van seizoen 4 er al opgezet......

*edit* behalve de reünieaflevering

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2021 17:14:03 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 23:55:57 #245
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_197497948
Net klaar met seizoen 6 en ik moet het nog allemaal even verwerken :D mooie reunie.
Gelijk door met seizoen 7.

Dacht dat ik 18-12 met de laatste was begonnen, maar dat bleek 4.
Gewoon 3 seizoenen in minder dan een maand gekeken :D een maand en een dag :')
pi_199514985
Seizoen 8 vanaf 7 juni op videoland :Y)
pi_199515160
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:50 schreef Magica het volgende:
Seizoen 8 vanaf 7 juni op videoland :Y)
_O_
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199516923
quote:
1s.gif Op donderdag 20 mei 2021 08:50 schreef Magica het volgende:
Seizoen 8 vanaf 7 juni op videoland :Y)
Jeuh!
pi_199787606
Wie heeft er ook al gekeken?? :@ :s)
  dinsdag 8 juni 2021 @ 01:52:45 #250
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_199790659
quote:
17s.gif Op maandag 7 juni 2021 20:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wie heeft er ook al gekeken?? :@ :s)
Dit gaat weer dikke shit worden, wil nu al de volgende aflevering,
Schapen zijn relax.
pi_199790950
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 01:52 schreef DumpTruck het volgende:

[..]

Dit gaat weer dikke shit worden, wil nu al de volgende aflevering,
:Y
pi_199808769
ook weer begonnen. Vind het alleen altijd zo lastig om erin te komen.
Ik pak weer even pen en papier erbij :+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_199808997
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 17:42 schreef mascara-klodder het volgende:
ook weer begonnen. Vind het alleen altijd zo lastig om erin te komen.
Ik pak weer even pen en papier erbij :+
Al die namen onthouden.....en eerst zie je ze op en top gekleed en een aflevering later in casual kleding en ineens ook een bril ofzo......Inmiddels vier afleveringen gezien, zou Videoland dagelijks blijven leveren of moeten we nu weer tot maandag wachten?
pi_199906106
Eindelijk gekeken *O*
Booka en dingetje geef ik kans, de rest wordt helemaal niks :W
pi_199906615
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 01:31 schreef Magica het volgende:
Eindelijk gekeken *O*
Booka en dingetje geef ik kans, de rest wordt helemaal niks :W
Ja die twee zijn leuk! Lekker weer ongemakkelijke momenten weer deze reeks :)
pi_199906711
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ja die twee zijn leuk! Lekker weer ongemakkelijke momenten weer deze reeks :)
Wel allemaal minder fake mensen als seizoen 7, had verwacht dat het erger zou worden :X
Die 2 die nog nooit een relatie hebben gehad zou misschien nog kunnen. Als hij niet zo ongemakkelijk doet :')
pi_199906805
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef Magica het volgende:

[..]

Wel allemaal minder fake mensen als seizoen 7, had verwacht dat het erger zou worden :X
Die 2 die nog nooit een relatie hebben gehad zou misschien nog kunnen. Als hij niet zo ongemakkelijk doet :')
Dat koppel geef ik ook wel een kans inderdaad......maar dat koppel wat helemaal zonder gasten moest trouwen, wat is zij arrogant en hij zo'n goedzak :o :D
pi_199906961
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat koppel geef ik ook wel een kans inderdaad......maar dat koppel wat helemaal zonder gasten moest trouwen, wat is zij arrogant en hij zo'n goedzak :o :D
Mwa ik zag dat niet zo. Ze voelde had veel te hoge verwachtingen denk ik. Ik zou ook teleurgesteld zijn als hij op me zou wachten :')
pi_199908789
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 08:36 schreef Magica het volgende:

[..]

Mwa ik zag dat niet zo. Ze voelde had veel te hoge verwachtingen denk ik. Ik zou ook teleurgesteld zijn als hij op me zou wachten :')
Niet echt een adonis inderdaad ;)
pi_199913914
quote:
17s.gif Op woensdag 16 juni 2021 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet echt een adonis inderdaad ;)
Knap hoeft ie niet te zijn. Maar hij is zo ... seksloos ofzo :')
pi_199914529
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 18:20 schreef Magica het volgende:

[..]

Knap hoeft ie niet te zijn. Maar hij is zo ... seksloos ofzo :')
Beetje lomp ook wel inderdaad :)
  woensdag 16 juni 2021 @ 18:55:07 #262
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_199914585
Meh, dacht alweer een nieuw seizoen :D maar 8 is nu pas op VL dus.
Ik heb alles al gekeken via youtube weken geleden :') ik kon niet wachten.

Veel kijkplezier allemaal :P er komt nog een heel plottwist aan.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199919893
Het eerste etentje was weer leuk! Wel wat rustiger dan normaal. Nog even wachten wie vreemdgaat en wie niet.
pi_199998529
Weer nieuwe afleveringen? Heb voorlopig geen tijd om te kijken :')
pi_199998577
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Magica het volgende:
Weer nieuwe afleveringen? Heb voorlopig geen tijd om te kijken :')
Vandaag aflevering 8
pi_199998740
quote:
17s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Vandaag aflevering 8
Kijk volgende week wel weer bij. Eigenlijk zijn de bruiloften het leukst. En de etentjes :P
pi_199998813
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Magica het volgende:

[..]

Kijk volgende week wel weer bij. Eigenlijk zijn de bruiloften het leukst. En de etentjes :P
Geloof me...je wil echt elke aflevering zien nu..... :)
pi_200087576
Ik heb dit vrijdag gebinged tot E10 en nu moet ik verder kijjken maar ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer er een nieuwe aflevering online komt. :(
pi_200087943
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef Fugue het volgende:
Ik heb dit vrijdag gebinged tot E10 en nu moet ik verder kijjken maar ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer er een nieuwe aflevering online komt. :(
Elke maandag, dinsdag en woensdag komt er een nieuwe aflevering online :)
pi_200090559
quote:
17s.gif Op zondag 27 juni 2021 11:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Elke maandag, dinsdag en woensdag komt er een nieuwe aflevering online :)
Thanks, dan hoef ik gelukkig niet zo lang te wachten
  Moderator zondag 27 juni 2021 @ 16:05:57 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_200091507
Da
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef Fugue het volgende:
Ik heb dit vrijdag gebinged tot E10 en nu moet ik verder kijjken maar ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer er een nieuwe aflevering online komt. :(
Dat 'probleem' heb ik ook. Probeer me goed in te lezen, hopelijk helpen jullie posts hierbij. Vast wel ^O^
pi_200091762
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Da
[..]

Dat 'probleem' heb ik ook. Probeer me goed in te lezen, hopelijk helpen jullie posts hierbij. Vast wel ^O^
Die eerste afleveringen zijn ook lastig hoor, je moet in korte tijd al die deelnemers in korte tijd leren kennen, maar als we bij de bankceremonies en etentjes zijn gaat dat makkelijker :)
  zondag 27 juni 2021 @ 20:01:21 #273
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_200096962
Die ene gozer van de Nederlandse MAFS was net in het stadion in beeld.
Die Amsterdammer met dat vrouwtje waar ie niks goed bij kon doen afgelopen seizoen, geen idee meer hoe die heet
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_200124542
quote:
0s.gif Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef nils7 het volgende:
Die ene gozer van de Nederlandse MAFS was net in het stadion in beeld.
Die Amsterdammer met dat vrouwtje waar ie niks goed bij kon doen afgelopen seizoen, geen idee meer hoe die heet
Haha dat zag ik ook! Mick ofzo geloof ik :D
pi_200125816
Alessandra is een goede aanwinst voor het programma :Y
pi_200126018
Dat blauwe over groene ogen van Bryce kan toch niet serieus zijn :')
pi_200126261
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Magica het volgende:
Dat blauwe over groene ogen van Bryce kan toch niet serieus zijn :')
Ja wat een mafkees joh :')

Ik ben Team James
pi_200126428
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:24 schreef Magica het volgende:
Dat blauwe over groene ogen van Bryce kan toch niet serieus zijn :')
En dat hij commentaar had op een reactie van haar en daarom een blokje om moest :+
pi_200126505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:40 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ja wat een mafkees joh :')

Ik ben Team James
Ja is wel ok, beetje jaloers type wel :P
Ik vind Coco eigenlijk wel leuk. Jammer dat er weer een verhaallijn van vreemdgaan in moet zitten :O
pi_200126527
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

En dat hij commentaar had op een reactie van haar en daarom een blokje om moest :+
Die gast is niet goed bij zijn hoofd. Was wel mooi hoe hij zich ineens realiseerde wat voor eikel hij eigenlijk is. Niet dat hij gaat veranderen ofzo :+
pi_200126562
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef Magica het volgende:

[..]

Die gast is niet goed bij zijn hoofd. Was wel mooi hoe hij zich ineens realiseerde wat voor eikel hij eigenlijk is. Niet dat hij gaat veranderen ofzo :+
werd uiteindelijk wel een mooi gesprek inderdaad.


Ben ook benieuwd naar het verdere Coco verhaal loopt, vind haar de eerste aflevering heel irritant maar nu toch wel sympathiek
pi_200126720
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:04 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

werd uiteindelijk wel een mooi gesprek inderdaad.


Ben ook benieuwd naar het verdere Coco verhaal loopt, vind haar de eerste aflevering heel irritant maar nu toch wel sympathiek
Maar zo overduidelijk een verhaallijn of ben ik nou te achterdochtig :D
Eerst ruzie tussen samantha en Coco. Daarna maken ze het goed. En later gaat Coco achter haar kerel aan :')
pi_200126777
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:17 schreef Magica het volgende:

[..]

Maar zo overduidelijk een verhaallijn of ben ik nou te achterdochtig :D
Eerst ruzie tussen samantha en Coco. Daarna maken ze het goed. En later gaat Coco achter haar kerel aan :')
Moet die van vandaag nog kijken, maar het lijkt wel toevallig :o :D
pi_200126928
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:17 schreef Magica het volgende:

[..]

Maar zo overduidelijk een verhaallijn of ben ik nou te achterdochtig :D
Eerst ruzie tussen samantha en Coco. Daarna maken ze het goed. En later gaat Coco achter haar kerel aan :')
Nee dacht ik ook aan. Die gaan keihard vreemd straks met bitchfight tot gevolg :9~
pi_200126946
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Moet die van vandaag nog kijken, maar het lijkt wel toevallig :o :D
Is toch niet toevallig dat er elk seizoen zoiets gebeurt :D
pi_200126961
Beth en Russel wat een mismatch 8)7
Beth had meer gehoopt op een Cameron van vorig seizoen denk :P
pi_200126993
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:32 schreef Magica het volgende:

[..]

Is toch niet toevallig dat er elk seizoen zoiets gebeurt :D
Was ook sarcastisch :D
pi_200127056
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Was ook sarcastisch :D
Oh nou sorry hoor, kwam niet zo over :')
pi_200127137
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:40 schreef Magica het volgende:

[..]

Oh nou sorry hoor, kwam niet zo over :')
Nee mijn excuses dan :)

En had gehoopt dat Beth en Russell de nieuwe Cam en Jules zouden worden, maar dat gaat overduidelijk niet lukken....
pi_200127164
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee mijn excuses dan :)

En had gehoopt dat Beth en Russell de nieuwe Cam en Jules zouden worden, maar dat gaat overduidelijk niet lukken....
Geeft niks :*
Ja ik ook. Van tevoren leek het een goede match. Maar hij is echt raar en zij verwacht veel te veel! :')
pi_200127186
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:46 schreef Magica het volgende:

[..]

Geeft niks :*
Ja ik ook. Van tevoren leek het een goede match. Maar hij is echt raar en zij verwacht veel te veel! :')
Heb haar echt alleen nog maar verbaasd zien kijken: wat zegt hij nu? wat doet hij nu?

_O-
pi_200127517
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Moet die van vandaag nog kijken, maar het lijkt wel toevallig :o :D
Ben nu aan het kijken. Bryce gaat Sam aanspreken dat ie beter met vrouwen om moet gaan :') _O-
pi_200130950
Damn :o :o .....ik hou echt van dit programma :D O+
pi_200233127
Zijn jullie intussen al een beetje bijgekeken?
pi_200233204
quote:
17s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Zijn jullie intussen al een beetje bijgekeken?
Ik ga nu die van vanavond vooruitkijken *O*
pi_200233302
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:39 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik ga nu die van vanavond vooruitkijken *O*
Ik ook :D
pi_200268233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:39 schreef Fugue het volgende:

[..]

Ik ga nu die van vanavond vooruitkijken *O*
Nog steeds team James? :P
Ik ben nu helemaal bij. Nieuwe stellen *O*
Wat een kutwijf die ene :r
pi_200268283
quote:
1s.gif Op donderdag 8 juli 2021 15:16 schreef Magica het volgende:

[..]

Nog steeds team James? :P
Ik ben nu helemaal bij. Nieuwe stellen *O*
Wat een kutwijf die ene :r
Ben ook weer helemaal bij......dat we dachten dat vorige seizoenen heftig waren..... :+
pi_200305094
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb haar echt alleen nog maar verbaasd zien kijken: wat zegt hij nu? wat doet hij nu?

_O-
Ik heb niet met volle aandacht gekeken, maar verbaasde me meer over haar eerlijk gezegd. Dan ben je 39 met relatie-ervaring en nota bene afgestudeerd in psychologie. En dan kom je met zulke hoge verwachtingen en niet verder dan roepen dat je het niet voelt, dat je wat anders had verwacht, vriendschap blabla etc. Maar verder?
Ik weet natuurlijk niet wat eruit geknipt is, maar zo een onzekere en eeuwige vrijgezeltype als Russell lijkt me overduidelijk niet een type die iets met zulke uitspraken kan. Hoe kun je dan werken aan zoiets? Dat ligt dan niet alleen aan hem lijkt me..
pi_200305218
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 22:08 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ik heb niet met volle aandacht gekeken, maar verbaasde me meer over haar eerlijk gezegd. Dan ben je 39 met relatie-ervaring en nota bene afgestudeerd in psychologie. En dan kom je met zulke hoge verwachtingen en niet verder dan roepen dat je het niet voelt, dat je wat anders had verwacht, vriendschap blabla etc. Maar verder?
Ik weet natuurlijk niet wat eruit geknipt is, maar zo een onzekere en eeuwige vrijgezeltype als Russell lijkt me overduidelijk niet een type die iets met zulke uitspraken kan. Hoe kun je dan werken aan zoiets? Dat ligt dan niet alleen aan hem lijkt me..
Ja eens! En nu laat ze ook nog al die perikelen over zich heen komen.....why??
pi_200316339
:)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')