Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bijquote:Op woensdag 23 september 2020 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kijk ook maar dit moet toch wel allemaal of in ieder grotendeels in scène zijn gezetwat een figuren
Die ene chick zit echt 3 cm plamuur op wat een ranzig wijf zegdie van die stoker Michael is dat. Echt een spook
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, ken al die namen niet. Maar blijkbaar zijn dit seizoen Mikey, Aleks en Steven in ieder geval bekend van TVquote:Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij
Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Wel een stuk beter vind ik.....quote:Op donderdag 24 september 2020 16:20 schreef Magica het volgende:
Lizzy weer terug pfff
En wat ziet ze er, eeh, anders uit
Ja! Ik moest even wennen.. toen zag ik die oude beelden met die afschuwelijk make up weerquote:Op donderdag 24 september 2020 19:14 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Wel een stuk beter vind ik.....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 11:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Even een kleine update over seizoen 6
Ahhhh 🥰🥰SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 19:59 schreef Taiga het volgende:
Ik volgde het verhaal van Aleks en Ivan even niet. Zij werd beschuldig dat ze loog door de rest van de deelnemers over dat zij vreemd was gegaan, maar Ivan had een paar jongens gevraagd om bepaalde vragen te stellen over hun seksleven? Ik raakte het verhaal ff kwijt haha
Thanks! Ik vind dat gedraai van Aleks ook erg opvallend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:02 schreef Injetta het volgende:
[..]
Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,
Vervolgens beweerden Michael en Josh dat Ivan hen had gevraagd om in zijn plaats dit op tafel te brengen, dat ontkende Ivan in alle toonaarden.
Dus niet zo vreemd dat Aleks woest en overstuur wegrende.
Ergens geloof ik Josh en Michael wel dat Ivan hen voor zijn karretje heeft gespannen. Het is toch wel een beetje vreemde vogel.
Aan de andere kant was het wel raar dat Aleks zo 180 graden gedraaid was t.o.v. Ivan. Plotseling vond ze niks meer leuk van hem.
Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:19 schreef Injetta het volgende:
Het programma geeft wel een raar beeld van Australiërs. Ze hebben allemaal ‘trust issues’. Ze zijn allemaal bedrogen in het verleden. De vrouwen zitten zonder uitzondering onder 10 cm. dikke laag make-up, valse wimpers, grote (valse) tieten en dragen extreem ‘blote’ kleding. Ze zijn bij het minste of geringste totaal van slag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel echt een dingetje daar in Australië volgens mij.quote:Op zondag 4 oktober 2020 02:16 schreef Magica het volgende:
[..]
Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..
Ja dat is zo gênant, misschien kun je nog 10x vragen of hij je wel aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Die Michel, mooie vrouw hoor. Maar waarom blijven ze er bij die lelijke sukkel Steve op hameren iets van hem te horen waarom hij haar niet aantrekkelijk vind. Tering zeg laat gaan en geen energie in steken, ze kan zoveel beter krijgen en hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |