abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195223670
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:10 schreef RedFever007 het volgende:
Ik kijk ook maar dit moet toch wel allemaal of in ieder grotendeels in scène zijn gezet _O- wat een figuren

Die ene chick zit echt 3 cm plamuur op wat een ranzig wijf zeg :r die van die stoker Michael is dat. Echt een spook :D
Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij ;)

Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
  woensdag 23 september 2020 @ 20:52:57 #52
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195224085
Vond Haley en David ook erg nep dit seizoen, absoluut veel in scène gezet
  donderdag 24 september 2020 @ 11:37:15 #53
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195231171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij ;)

Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Dit is het eerste seizoen dat ik kijk, ken al die namen niet. Maar blijkbaar zijn dit seizoen Mikey, Aleks en Steven in ieder geval bekend van TV :D
https://www.dailymail.co.(...)-exposed-actors.html

Vermakelijke TV is het wel :')
pi_195235423
Lizzy weer terug pfff
En wat ziet ze er, eeh, anders uit :{
  donderdag 24 september 2020 @ 19:14:18 #55
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195238476
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2020 16:20 schreef Magica het volgende:
Lizzy weer terug pfff
En wat ziet ze er, eeh, anders uit :{
Wel een stuk beter vind ik..... :{ :@
pi_195241241
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 19:14 schreef Dazalbest het volgende:

[..]

Wel een stuk beter vind ik..... :{ :@
Ja! Ik moest even wennen.. toen zag ik die oude beelden met die afschuwelijk make up weer :{
pi_195246094
Ja veel natuurlijker zo. Haar mimiek is al vrij sterk en dan met veel make up wordt het een karikatuur.
pi_195326521
Wat een bitch die moeder van Josh :r
Totale blinde vlek voor het gedrag van der zoon.
Echt sneu voor Cathy, wat een welkom :')
pi_195331824
Niks verrassends maar toch grappig om te lezen:
https://www.vriendin.nl/n(...)rst-sight-australia/
pi_195349940
Ik geloof geen ene reet van dat dàt het huis van Michael is.
pi_195376703
Dat huis van Ivan was ook fake. Er waren geen kleren of wat dan ook.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195402711
Even een kleine update over seizoen 6 O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_195410888
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 11:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Even een kleine update over seizoen 6 O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ahhhh 🥰🥰
pi_195410967
Ik volgde het verhaal van Aleks en Ivan even niet. Zij werd beschuldig dat ze loog door de rest van de deelnemers over dat zij vreemd was gegaan, maar Ivan had een paar jongens gevraagd om bepaalde vragen te stellen over hun seksleven? Ik raakte het verhaal ff kwijt haha
pi_195412140
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:59 schreef Taiga het volgende:
Ik volgde het verhaal van Aleks en Ivan even niet. Zij werd beschuldig dat ze loog door de rest van de deelnemers over dat zij vreemd was gegaan, maar Ivan had een paar jongens gevraagd om bepaalde vragen te stellen over hun seksleven? Ik raakte het verhaal ff kwijt haha
Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,
Vervolgens beweerden Michael en Josh dat Ivan hen had gevraagd om in zijn plaats dit op tafel te brengen, dat ontkende Ivan in alle toonaarden.
Dus niet zo vreemd dat Aleks woest en overstuur wegrende.

Ergens geloof ik Josh en Michael wel dat Ivan hen voor zijn karretje heeft gespannen. Het is toch wel een beetje vreemde vogel.
Aan de andere kant was het wel raar dat Aleks zo 180 graden gedraaid was t.o.v. Ivan. Plotseling vond ze niks meer leuk van hem.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_195412246
Ik begrijp totaal niks van die Mishel en Steve. Ze loopt aan één stuk door te zeiken dat hij niet eerlijk is tegen haar omdat hij de rest van de wereld loopt te vertellen dat hij zich niet tot haar aangetrokken voelt, dat hij leeft als een bejaarde, dat hij saai is....ze rent woest weg bij zijn vrienden.
En ineens: houden ze zg. van elkaar.
pi_195412386
Die Conny is volkomen de weg kwijt. Dat voortdurende hysterische overdreven Opgefokte gelach... kijk mij eens vrolijk en leuk zijn! Ik heb ergens zo met haar te doen. Haar ogen stralen de hele tijd paniek, angst en verwardheid uit. Die meid moet hier uit stappen en gewoon op een normale manier proberen een leuke jongen te ontmoeten.
pi_195412522
Het programma geeft wel een raar beeld van Australiërs. Ze hebben allemaal ‘trust issues’. Ze zijn allemaal bedrogen in het verleden. De vrouwen zitten zonder uitzondering onder 10 cm. dikke laag make-up, valse wimpers, grote (valse) tieten en dragen extreem ‘blote’ kleding. Ze zijn bij het minste of geringste totaal van slag.
pi_195412990
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:02 schreef Injetta het volgende:

[..]

Aleks werd beschuldigd van 2 dingen: uitgegaan met een man en dat ze gezegd had dat ze seks had gehad met Ivan. Beide ontkende ze. Ze was naar een Servisch restaurant geweest met een vrouw die een man van 50 had. En ze had gezegd ‘intimicy’ over Ivan en dat is voor haar ook zoenen, niet persé seks,
Vervolgens beweerden Michael en Josh dat Ivan hen had gevraagd om in zijn plaats dit op tafel te brengen, dat ontkende Ivan in alle toonaarden.
Dus niet zo vreemd dat Aleks woest en overstuur wegrende.

Ergens geloof ik Josh en Michael wel dat Ivan hen voor zijn karretje heeft gespannen. Het is toch wel een beetje vreemde vogel.
Aan de andere kant was het wel raar dat Aleks zo 180 graden gedraaid was t.o.v. Ivan. Plotseling vond ze niks meer leuk van hem.
Thanks! Ik vind dat gedraai van Aleks ook erg opvallend.
pi_195417443
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:19 schreef Injetta het volgende:
Het programma geeft wel een raar beeld van Australiërs. Ze hebben allemaal ‘trust issues’. Ze zijn allemaal bedrogen in het verleden. De vrouwen zitten zonder uitzondering onder 10 cm. dikke laag make-up, valse wimpers, grote (valse) tieten en dragen extreem ‘blote’ kleding. Ze zijn bij het minste of geringste totaal van slag.
Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..
  dinsdag 13 oktober 2020 @ 19:59:16 #71
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_195618342
Die Michel, mooie vrouw hoor. Maar waarom blijven ze er bij die lelijke sukkel Steve op hameren iets van hem te horen waarom hij haar niet aantrekkelijk vind. Tering zeg laat gaan en geen energie in steken, ze kan zoveel beter krijgen en hij niet :{
pi_195679774
Ben al bijgekeken op Videoland.....

SPOILER
pi_195730915
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 02:16 schreef Magica het volgende:

[..]

Wel suf ja, mogen wel wat meer 'echte mensen' in..
Wel echt een dingetje daar in Australië volgens mij.
De meeste mensen lijken daar van plastic te zijn.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  maandag 19 oktober 2020 @ 15:51:23 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195730928
Ik heb nu vooral het idee dat er in dat land geen BH te koop is ofzo.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_195731139
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2020 19:59 schreef Dazalbest het volgende:
Die Michel, mooie vrouw hoor. Maar waarom blijven ze er bij die lelijke sukkel Steve op hameren iets van hem te horen waarom hij haar niet aantrekkelijk vind. Tering zeg laat gaan en geen energie in steken, ze kan zoveel beter krijgen en hij niet :{
Ja dat is zo gênant, misschien kun je nog 10x vragen of hij je wel aantrekkelijk vindt.
Nu gooit ie het op lengte :')
Hij bedoelt eerder gewicht en leeftijd denk...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')