En ze hoopt nog steeds dat ie verandertquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.
Heb zelf met huiselijk geweld te maken gehad en bij mij gingen er zoveel alarmbellen af
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef Magica het volgende:
Oudere mannen zijn al vaak zo vastgeroest![]()
Helemaal als iemand nog nooit een dag in zijn leven bij iemand anders heeft doorgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt![]()
![]()
In deze setting: absoluut.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.Hij vernedert haar voortdurend. Ze moet zo snel als mogelijk weg bij die vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.Ik bedoel meer dat hij precies alles op zijn manier doet dat vind ik vastgeroest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt![]()
Maar het is idd een nare man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dat was echt tenenkrommend om te zien zeg...quote:Op woensdag 18 november 2020 10:44 schreef Magica het volgende:
Omg hoe ongemakkelijk dat Justin Carly vol op der bek pakte op die bank
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
CarlyOh my!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
CarlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Injetta het volgende:
[..]Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik gemi sst
Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zettenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat die experts dit al zeven seizoenen hebben volgehouden![]()
Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je?quote:
Nou ze zijn niet allemaal nepquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je?
Het erge is ook nog dat ze niet zelf hun kleding mogen kiezen @:de filmmomenten.
Allemaal productiewerk, netals hun tieten en make-up
quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |