Vond het ook vaag...ja hij wilde niet met haar verder maar daar is het hele experiment toch voor, om dat te doorbreken?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
Wat zou er nu gebeurd zijn tussen matt en alicia dat ze zomaar tussendoor mochten opstappen
Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:38 schreef Magica het volgende:
Wat zou er nu gebeurd zijn tussen matt en alicia dat ze zomaar tussendoor mochten opstappen
Ja en dan nog weet zij dat op zichzelf te betrekken dus ik snap wel dat ze die hebben laten gaan. [x] ongeschikt.quote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?
Ja maar waaraan dan en waaromquote:Op donderdag 5 november 2020 11:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze hebben toch een gesprek laten zien waarin hij aangeeft niet verder te willen gaan maar eerst aan zichzelf wil werken?
Hij kon in elk geval niet aan deze relatie werken, veel meer is er niet meer gezegd.....van dat drinken weet ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 5 november 2020 13:38 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar waaraan dan en waarom![]()
Las ergens dat Alycia zei dat vanaf hij hoorde dat ze niet drinkt dat het mis ging
Dit klinkt best aannemelijkquote:Op donderdag 5 november 2020 17:39 schreef Injetta het volgende:
Die Matt was wel heel vaag. Totaal onduidelijk waarom hij nu zo keihard weg wilde. Echt sneu voor die Alicia. Leek me een lieve en enigszins naief meisje. Wat ook nog een optie is dat hij er aan begonnen is als een soort van grap. Weddenschap met vrienden. Er een grote lolshow van maken. Het startte al met die zg. Broek de versteld moest worden. Toen hij zag dat het voor allemaal serieus was en zij het als een sprookje beleefde en zelfs verliefd leek te worden, wilde hij het spel niet langer spelen.
Nee tochquote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef Injetta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar een deel van de uitzending blijf ik me met afschuw kijken naar die mislukte verbouwde botoxkoppen en al die nep borsten en die halfnaakte kleding. En die vreselijke puisten en uitslag van bijna al die vrouwen onder die plamuur. Of als ze even zonder make-up zijn, hoe hun huid eruit ziet....
Is dit nou representatief voor Australie?
Echt he, ik ken ook niemand irl die er zo uitziet ofzo. Daar lijkt het wel de norm.quote:Op vrijdag 6 november 2020 11:16 schreef Injetta het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar een deel van de uitzending blijf ik me met afschuw kijken naar die mislukte verbouwde botoxkoppen en al die nep borsten en die halfnaakte kleding. En die vreselijke puisten en uitslag van bijna al die vrouwen onder die plamuur. Of als ze even zonder make-up zijn, hoe hun huid eruit ziet....
Is dit nou representatief voor Australie?
Justin en Carly passen eigenlijk echt zo goed bij elkaar, maar hij had inderdaad zich beter moeten opgeven als hij zijn doelen had bereikt......quote:Op maandag 16 november 2020 07:01 schreef mascara-klodder het volgende:
En de rest:
Troy&Ashley: Troy vind ik echt zo erg vreselijk, ik word er gewoon bijna agressief vanIk had in de huwelijksnacht al vertrokken.
Ashley kan ik trouwens ook maar weinig positiefs aan vinden.
Nasser&Gabrielle: in het begin vond ik ze echt leuk samen maar Nasser heeft wat mij betreft inmiddels afgedaan. Wat een kleuter maar tegelijkertijd ook een autoritair mannetje. Zou dat komen omdat hij zijn tuinkabouterlengte moet compenseren?
Justin&Carly: ik vind Carly wel een leuke griet. Maar Justin had beter over 10 jaar mee kunnen doen
Dean&Tracy: fakeOhhh en dat rappen van Dean, met plaatsvervangende schaamte gekeken.
Patrick&Charlene: krijg daar maar weinig van mee echt. Van wat we zien vind ik ze wel oké samen.
Ja mijne ook, hoewel Melissa me soms de creeps heeft met dat hoge stemmetjequote:Op zondag 15 november 2020 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn favoriete koppels zijn trouwens toch wel John&Melissa en Telv&Sarah
Hebben jullie ook je favorieten?
quote:Op maandag 16 november 2020 10:21 schreef Magica het volgende:
Carly is inderdaad leuk, veel te leuk voor Justin eigenlijk
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.quote:Op maandag 16 november 2020 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nasser heb ik na vanochtend met het diner helemaal afgeschreven. Krijg echt zulke nare gevoelens bij hem. Zou me niets verbazen als hij vrouwen slaat
En ze hoopt nog steeds dat ie verandertquote:Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.quote:Op dinsdag 17 november 2020 08:39 schreef Injetta het volgende:
[..]
Doe man is een creep. Zoals hij zich gedroeg in die ja-week was eng, thuis leek hij aan smetvrees te lijden en nu is ie helemaal doorgeslagen. Ze mag blij zijn dat ze er zo achter komt en dan in de veiligheid van het programma. Die man lijkt me niet te vertrouwen.
En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ahhh fijn dat ik niet de enige ben die het zo ziet/aanvoelt.
Heb zelf met huiselijk geweld te maken gehad en bij mij gingen er zoveel alarmbellen af
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.quote:Op dinsdag 17 november 2020 11:58 schreef Magica het volgende:
Oudere mannen zijn al vaak zo vastgeroest![]()
Helemaal als iemand nog nooit een dag in zijn leven bij iemand anders heeft doorgebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt![]()
![]()
In deze setting: absoluut.quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En toch koos zij er nog voor om te blijven.....echt bizar!!
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.Hij vernedert haar voortdurend. Ze moet zo snel als mogelijk weg bij die vent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
quote:Op dinsdag 17 november 2020 18:35 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dit heeft serieus niet met vastgeroest zijn te maken, zie mijn bovenstaande post.Ik bedoel meer dat hij precies alles op zijn manier doet dat vind ik vastgeroest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vernedering ook dat hij zit te janken dat hij een haar van Gabrielle vindt terwijl hij weet dat ze die ziekte heeft en een pruik draagt![]()
Maar het is idd een nare man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha dat was echt tenenkrommend om te zien zeg...quote:Op woensdag 18 november 2020 10:44 schreef Magica het volgende:
Omg hoe ongemakkelijk dat Justin Carly vol op der bek pakte op die bank
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
CarlyOh my!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:20 schreef Magica het volgende:
CarlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:35 schreef Injetta het volgende:
[..]Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik gemi sst
Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zettenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dat die experts dit al zeven seizoenen hebben volgehouden![]()
Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je?quote:
Nou ze zijn niet allemaal nepquote:Op dinsdag 24 november 2020 09:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhhh van al die vrouwen, bedoel je?
Het erge is ook nog dat ze niet zelf hun kleding mogen kiezen @:de filmmomenten.
Allemaal productiewerk, netals hun tieten en make-up
quote:Op dinsdag 24 november 2020 09:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je vergeet experts tussen aanhalingstekens te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |