Ja denk ongeveer hetzelfde moet ik zeggen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Inmiddels zijn we alweer een week aan het kijken, wat vinden we van de koppels tot nu toe?
-Ivan met zijn verdwenen pokkie in de Rolls Royce....man man man.
-Connie en Jonethen vind ik wel erg cute samen.
-Vanessa met haar acne, werd er gewoon een beetje verdrietig van, hoe sneu.
-Hayley en David.......tsjaaaa, zou dat een acteurskoppel zijn?
-Om Poppy heb ik echt moeten lachen, wat een zelfspot
-Tash en Amanda, ik zie het niet gebeuren
-Michael vind ik een kwal
Inderdaad, werd bekend dat ie geld had en ze vond hem ineens wel leukquote:Op donderdag 10 september 2020 08:49 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ja denk ongeveer hetzelfde moet ik zeggen.
En die Stacey, hoe die ineens omdraaide toen ze hoorde dat hij een (een of ander bekend??) ijsbedrijf heeft. Ineens kon ze zich wel openstellen...vond dat wat apart.
Die ogen werden ineens groter dan haar lippen hahaquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Inderdaad, werd bekend dat ie geld had en ze vond hem ineens wel leuk
Hahaquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:33 schreef Taiga het volgende:
[..]
Die ogen werden ineens groter dan haar lippen haha
Ja beetje apart inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:35 schreef Magica het volgende:
Kijk nu afl van gister.
Wat zit poppy te zeiken joh ze wist dit toch van te voren
Echt sneu voor luke
Beetje rare gast wel ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:40 schreef Taiga het volgende:
Steve vind ik ergens een goede vent...en ergens gaan mijn nekharen overeind staan van hem en gaan alarmbellen af...
Ze heeft een nogal wild leven gehad met een jarenlange drugsverslaving. Dat is wel zichtbaar vind ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:30 schreef Magica het volgende:
[..]
Beetje rare gast wel ja.
Hayley lijkt wel een transgender
Nou ja daar krijg je toch niet van die mannelijke trekken vanquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:42 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ze heeft een nogal wild leven gehad met een jarenlange drugsverslaving. Dat is wel zichtbaar vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2020 14:11 schreef Magica het volgende:
Hayley en Dave:Oh my! Zou hij echt zo vals zijn??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie hem er best voor aan lijkt me echt een hele nare ventquote:Op dinsdag 15 september 2020 15:50 schreef Taiga het volgende:
[..]
Oh my! Zou hij echt zo vals zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |