Ik moest wel lachen toen ze als voorbeeld (over een bepaald iets niet aantrekkelijk vinden), zijn voorhoofd noemde. Ik blijf naar zijn zelf bijgewerkte haargrens kijken elke keer...quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:04 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja dat is zo gênant, misschien kun je nog 10x vragen of hij je wel aantrekkelijk vindt.
Nu gooit ie het op lengte![]()
Hij bedoelt eerder gewicht en leeftijd denk...
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:51 schreef Gunner het volgende:
Ik heb nu vooral het idee dat er in dat land geen BH te koop is ofzo.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:01 schreef Magica het volgende:
Michael en KC hebben na het einde nog een tijdje gedate samen
Echt? Wat ben ik ongelooflijk naïefquote:Op woensdag 23 september 2020 20:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Psssssst.....er zitten zelfs acteurs bij
Vorig seizoen waren dat overduidelijk Sam, Ines, Lizzy (die komt dit seizoen weer terug), Bronson, Jessika en die knakkers van haar.
Ik ook en vind het meteen weer leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
Toch maar weer begonnen aan seizoen 5
Ha ha ik ook! Dat je denkt dat je alle 'soorten' moeders, broers en beste vrienden/vriendinnen al gezien hebtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:53 schreef Magica het volgende:
[..]
Ik ook en vind het meteen weer leuk
Heb pas de 1e afl gezienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 17:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ik ook! Dat je denkt dat je alle 'soorten' moeders, broers en beste vrienden/vriendinnen al gezien hebt![]()
En is het aan te raden om te kijken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 02:09 schreef JufMariska het volgende:
Het lijken in 5 tot nu toe wel iets minder opgepimpte/volgespoten/strakgetrokken types, let’s see (1 en 2 gezien)
Vind ik wel tot nu toequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 07:44 schreef dezomervoorbij het volgende:
[..]
En is het aan te raden om te kijken?
Ja leuk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 02:09 schreef JufMariska het volgende:
Het lijken in 5 tot nu toe wel iets minder opgepimpte/volgespoten/strakgetrokken types, let’s see (1 en 2 gezien)
Vind ik zelf ook heel lastig te beoordelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben nog in shock van de acteur-verhaal
Maar zijn al die prachtige, dramatische conflicten (ahem de reden waarom ik het kijk) dan ook niet echt?
Truequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:21 schreef Magica het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook heel lastig te beoordelen![]()
Ik bedoel cam en Jules hebben nu een kind dus zeker niet alles is fake
Groot gelijk, doe ik ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
True
Dan besluit ik voor mezelf dat het echt is. Gewoon voor mijn plezier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |