quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Jort Kelder, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Jinek onder de 323.000 kijkers.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Die klootzakke van PowNed zitten nu bij Jinek.
Hopelijk degradeert PowNed.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jinek onder de 323.000 kijkers.
Ja dat las ik ook! Dure tante met slechte kijkcijfers schreven ze...quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Jinek onder de 323.000 kijkers.
Wat is dat dan.... Japanse rockformatie?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Een 2020 liedje dat geen drill rap is
Japanse symfonische metalquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is dat dan.... Japanse rockformatie?
Het blijft toch echt fascinerend. Een informaticaopleiding niet afmaken, vervolgens net als tienduizenden bedrijfsleven in om je in de IT te begeven.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:49 schreef dvdfreak het volgende:
Wiskundige en expert complexiteit Bert Slagter
Done.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:52 schreef Gehrman het volgende:
Die nano-Jort kan ook wel weg uit de OP.
Charles presenteerde een keer samen met Sander.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom is er geen presentatieduo met 2 mannen?
Misschien moet hij wat minder knoflook etenquote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader ligt al een week op de IC, maar het is daar eigenlijk uitgestorven op de zaal waar hij ligt, 2-4 bedden bezet van de 14
Hij krijgt sonde voeding.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien moet hij wat minder knoflook eten
Sterktequote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Mijn vader ligt al een week op de IC, maar het is daar eigenlijk uitgestorven op de zaal waar hij ligt, 2-4 bedden bezet van de 14
Als het me uitkomt.quote:
quote:
Dankjequote:
Sterktequote:Op woensdag 9 september 2020 22:27 schreef monkyyy het volgende:
Dat zal dan wel niet het enige punt van twist zijn, denk ik dan.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:32 schreef monkyyy het volgende:
Hebben jullie al een corona-echtscheiding gehad?
Met alles wat we doen is dat nog best veel.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Gemiddeld 6 ziekenhuisopnames/dag...waar hebben we het over.
Zo veel doen we nietquote:Op woensdag 9 september 2020 22:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Met alles wat we doen is dat nog best veel.
In maart/april waren dat er 600/dag...verhoudingsgewijs stelt het dus niets voor. 100 opnames/dag kunnen we ook nog prima aan.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:35 schreef xzaz het volgende:
[..]
Met alles wat we doen is dat nog best veel.
Er zijn een paar beperkingen, nou nouquote:
Ja Jezus ga anders even vergelijken met de top van de modernste pandemie.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In maart/april waren dat er 600/dag...verhoudingsgewijs stelt het dus niets voor. 100 opnames/dag kunnen we ook nog prima aan.
Ja wat zeuren die viruswaanzin gekkies nou eigenlijk. Ik kan gaan en staan waar ik wil.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Er zijn een paar beperkingen, nou nou
Ze zou gelijk hebben als je met eigen antistoffen wel een tweede keer besmettelijk kan zijn voor een ander en dat dit na een vaccin niet zo zijn. Maar dat weten we nog niet. Ze houdt een standaard verhaal dat niet per se past bij een virus dat meerdere keren eenzelfde persoon kan besmetten.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:40 schreef Vallon het volgende:
De vaccin spelregels worden en zijn sws veranderd maar dat zegt de dame niet.
De dame is verder aan het raaskallen dat je wanneer je zelf immuunstoffen heb, het nuttig is om alsnog het vaccin te nemen. Ik hoor een wij WC-eend verhaal.
Lekker simpel.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Neem ze allemaal lekker in huis meid.
Ja, door verveelde jongeren of een rechtsextremistische local, aldus mevrouw de Poes.quote:
Zoals in Libanon? Een land dat het zelf nauwelijks redt maar wel twee miljoen opvangt?quote:Op woensdag 9 september 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet ze daar in de regio helpen. Als je deze mensen nu naar Europa haalt, dan geef je het verkeerde signaal en speel je mensensmokkelaars in de kaart.
Ik zou haast zeggen, bouw daar ergens simpele prefab bungalows zodat die mensen enigszins kunnen wonen. Ik verwacht dat het grootste deel kansloos is om hier mee te draaien in west Europa, dus al die mensen maar weer dumpen in asielzoekerscentra met eindeloze wachttijden gaat ook niet helpen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Je moet ze daar in de regio helpen. Als je deze mensen nu naar Europa haalt, dan geef je het verkeerde signaal en speel je mensensmokkelaars in de kaart.
Tja dan kom je een de eeuwigdurende discussie van geen werk, inkomen en de EU droom van zorg tot je sterfbed vv. pensioen.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:57 schreef Ronald het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen, bouw daar ergens simpele prefab bungalows zodat die mensen enigszins kunnen wonen. Ik verwacht dat het grootste deel kansloos is om hier mee te draaien in west Europa, dus al die mensen maar weer dumpen in asielzoekerscentra met eindeloze wachttijden gaat ook niet helpen.
Ik kijk vanavond niet mee. Matige gasten.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
@:zipportal vindt dit zo'n leuke rubriek
Ik lurk.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet mee. Matige gasten.
Het blijft dweilen met de kraan open en Europa zal altijd aantrekkingskracht blijven houden. Jammer dat Europa zo’n beetje het kleinste continent is qua oppervlak.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja dan kom je een de eeuwigdurende discussie van geen werk, inkomen en de EU droom van zorg tot je sterfbed vv. pensioen.
Kern is dat je als NL of EU niet de wereldongelijkheid kunt redden,. Het houdt op een zeker moment gewoon op.
Je kunt de landen die wel willen helpen met miljarden financieel ondersteunen...the happy few, die de centen heeft voor een boottocht, toegang tot Europa verschaffen is een korte termijn oplossing.quote:Op woensdag 9 september 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zoals in Libanon? Een land dat het zelf nauwelijks redt maar wel twee miljoen opvangt?
Van de rest van de landen in die regio hoef je overigens ook niks te verwachten. De saudi's doen ook helemaal niks.
Niemand gaat iets doen. Heel triest.
Dat doet zelfs Toon niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef 3rr0r het volgende:
Je eigen naam groter dan de titel op het boek zetten
Je moeder ook.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Politie en boswachters zitten altijd in werkkleding
Mijn moeder is ruim 3 jaar doodquote:
Ze is echt ruim 3 jaar dood, kanker. 67 jaar gewordenquote:Op woensdag 9 september 2020 23:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dat zeggen ze allemaal na een 'je moeder' grap op het internet
En in verhouding ook het toegankelijkst. In Rusland en China hoor je doorgaans niets over immigratieproblemen.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:01 schreef Ronald het volgende:
[..]
Het blijft dweilen met de kraan open en Europa zal altijd aantrekkingskracht blijven houden. Jammer dat Europa zo’n beetje het kleinste continent is qua oppervlak.
Mijn vader ruim 2 jaar, kanker.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is echt ruim 3 jaar dood, kanker.
Gecondoleerdquote:
Mutti Merkelquote:Op woensdag 9 september 2020 23:04 schreef Vallon het volgende:
[..]
En in verhouding ook het toegankelijkst. In Rusland en China hoor je doorgaans niets over immigratieproblemen.
Het probleem is over onszelf afgeroepen door een zekere mate van zwakte omdat we hier gevoelig zijn voor individueel leed.
Dat is dus ook onderdeel van het probleem. Niemand zou miljarden geven aan bijvoorbeeld de corrupte voormalige regering van Libanon, en terecht. Dan heb je nog Jordanie, Israel(gaat nooit gebeuren) en Turkije over. En nu zitten we met Turkije opgescheept als 'betrouwbaarste' gesprekspartner.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt de landen die wel willen helpen met miljarden financieel ondersteunen...the happy few, die de centen heeft voor een boottocht, toegang tot Europa verschaffen is een korte termijn oplossing.
Mijn hele leven is n en al overgang van fading in to go out.quote:
Wel leuk wegleesboek denk ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mijn hele leven is n en al overgang van fading in to go out.
Nooit eens echt een moment dat ik kan zeggen, gh gisteren was ineens het heel anders.
Ik ga het boek wel bestellen bij de bieb, lekker wegdazelen.
Ik post niet in TDF.quote:Op woensdag 9 september 2020 23:16 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Zou jij Ellie Lust doen @:zipportal ?
Is ook teveel in zichzelf gaan geloven. Vroeg bejaarde troela.quote:
Inderdaad nog maar 44 zie ik op haar Wikipedia, had eerder 54 verwachtquote:Op donderdag 10 september 2020 22:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Is ook teveel in zichzelf gaan geloven. Vroeg bejaarde troela.
Ah dat heerlijke PVV geluid, zo prachtig voorspelbaar altijd.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Regel eerst maar meer woningen voor je eigen volk meneer Segers
Want het is gewoon zo, niks speciaal PVVquote:Op donderdag 10 september 2020 22:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ah dat heerlijke PVV geluid, zo prachtig voorspelbaar altijd.
Ach rot toch op.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Want het is gewoon zo, niks speciaal PVV
Griekenland en Itali zouden veel meer gesteund moeten worden.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:33 schreef 3rr0r het volgende:
Regel eerst maar meer woningen voor je eigen volk meneer Segers
Dan wereldwijd verdelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:37 schreef svann het volgende:
[..]
Griekenland en Itali zouden veel meer gesteund moeten worden.
Niet dat we die massa's hier kunnen hebben, maar dr hadden ze wel wat fatsoenlijke opgevangen kunnen worden.
Lekker makkelijk voor ons dat dat aan de andere kant van Europa zit.
Ik rot nergens naar toe op. Ik heb het zelf meegemaakt hoe kennis/vriend van me op de bank moest slapen omdat hij geen sociale woning kreeg. Dus kom mij niet zeggen dat ik op moet rotten omdat ik het een Nederlandse vriend meer gun dan een gelukszoeker aan de andere kant van de wereld.quote:
Hoeveel pegels per annum?quote:
Ach, zo lang zijn bank niet is afgefikt valt het toch best mee?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik rot nergens naar toe op. Ik heb het zelf meegemaakt hoe kennis/vriend van me op de bank moest slapen omdat hij geen sociale woning kreeg. Dus kom mij niet zeggen dat ik op moet rotten omdat ik het een Nederlandse vriend meer gun dan een gelukszoeker aan de andere kant van de wereld.
quote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef Zipportal het volgende:
Brandstichters zijn niet welkom.
'op de bank bij mij' (was logeerkamer, maar goed)quote:Op donderdag 10 september 2020 22:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zo lang zijn bank niet is afgefikt valt het toch best mee?
Qatar heeft wat stadions over in 2022.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:41 schreef svann het volgende:
[..]
Triest dat de arabische regio-landen (op Libanon en Turkije na) zo weinig doen.
Tja, dat is vooral die fantastische marktwerking op de woningmarkt. Teveel vrije sector bouwen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:38 schreef 3rr0r het volgende:
Ik rot nergens naar toe op. Ik heb het zelf meegemaakt hoe kennis/vriend van me op de bank moest slapen omdat hij geen sociale woning kreeg. Dus kom mij niet zeggen dat ik op moet rotten omdat ik het een Nederlandse vriend meer gun dan een gelukszoeker aan de andere kant van de wereld.
Inderdaad. Ziet zichzelf als toekomstig premier.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
Nare vent die Sywert. Prototype baantjes jager en carrire tijger trouwens. Op de kruiwagen het CDA in
Bij Jort gaat het alleen over geld. En Jort. Geld en Jort. Aldus filosoof R. van der Gijp.quote:
Wat is trouwens een Amsterdamse mentaliteit. Je rioolwater lozen in de grachten? Op klaarlichte dag mensen neerschieten? Tegen huizen aan piesen?quote:
Zeg het met een bloemetje.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is trouwens een Amsterdamse mentaliteit. Je rioolwater lozen in de grachten? Op klaarlichte dag mensen neerschieten? Tegen huizen aan piesen?
Ik zeg ook niet dat ze het veroorzaken, maar als er dan toch weinig beschikbaar is, dan heeft de Nederlandse politiek gewoon verantwoordelijkheid voor Nederlanders ipv instroom vanuit al die andere landen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:45 schreef svann het volgende:
[..]
Tja, dat is die fantastische marktwerking op de woningmarkt. Teveel vrije sector bouwen.
En het extra belasten van woningbouwcorporaties, zodat ze minder nieuwbouw kunnen plegen.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is trouwens een Amsterdamse mentaliteit. Je rioolwater lozen in de grachten? Op klaarlichte dag mensen neerschieten? Tegen huizen aan piesen?
Door wie?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
Tja de nucleaire familie is systematisch bewust verwoest.
Jammer dat die Segers van zo'n nichepartij is. Prima vent altijd als je hem aan de talkshowtafel ziet.quote:
Ik vind hem en een deel van zijn ideen niet per se onsympathiek. Maar ja, dat christelijke h?quote:
https://www.ad.nl/utrecht(...)meegemaakt~a640cae1/quote:Op donderdag 10 september 2020 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk houd het CDA deze keer de rug recht en laten ze zich deze keer niet emotioneel chanteren.
Een verademing zelfs.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Jort is echt een prima vervanger van Sander.
Sander probeert Jort een beetje na te doen, maar Jort is Jort, onvervangbaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Absoluut, heerlijk kritisch geluid.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Bij Welmoed moet alles leuk blijven.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Absoluut, heerlijk kritisch geluid.
Als zij maar leuk blijft.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Welmoed moet alles leuk blijven.
Welmoed is een soort Jinek, iedereen te vriend houdenquote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bij Welmoed moet alles leuk blijven.
Jij bent fan van het rauwe brievenbusfirma kapitalisme van Jort?quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is schrijnend wat er gebeurt op Lesbos, maar wij kunnen niet al die mensen helpen. Die mensen hierheen halen is een druppel op een gloeiende plaat. Het is veel beter als je ze in de regio helpt zodat ze hun eigen land kunnen opbouwen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/utrecht(...)meegemaakt~a640cae1/
https://www.trouw.nl/nieu(...)ielzoekers~b872c0c7/
Gewoon doen.
Ja dat is wel een dingetje. Alles voor Jezus. Dat EO-sfeertje hangt er erg omheen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem en een deel van zijn ideen niet per se onsympathiek. Maar ja, dat christelijke h?
Zeker! Verfrissend.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
100 vluchtelingen, het is allemaal wat.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is schrijnend wat er gebeurt op Lesbos, maar wij kunnen niet al die mensen helpen. Die mensen hierheen halen is een druppel op een gloeiende plaat. Het is veel beter als je ze in de regio helpt zodat ze hun eigen land kunnen opbouwen.
Het is idd gvd niet te geloven. Dat gezeik over 100 mensen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
100 vluchtelingen, het is allemaal wat.
In de regio helpen is een mooi eufemisme voor opsluiten in erbarmelijke vluchtelingenkampen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is schrijnend wat er gebeurt op Lesbos, maar wij kunnen niet al die mensen helpen. Die mensen hierheen halen is een druppel op een gloeiende plaat. Het is veel beter als je ze in de regio helpt zodat ze hun eigen land kunnen opbouwen.
Er zijn wat mooie AD en Volkskrant artikelen verschenen over de rellerige bewoners van 2015. Die zeggen nu: de angsten waren ongegrond.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als je dat iedere keer zo blijft zeggen zijn het er een veelvoud. Sowieso komen er meer familieleden straks bij.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat niet om 100 vluchtelingen; er zijn miljoenen mensen in Afrika en Azi die in slechte omstandigheden leven. Die kun je niet allemaal helpen. Door alle vluchtelingen op Lesbos een free ticket naar Europa te geven speel je mensensmokkelaars in de kaart. Blijkbaar loont het dan voor Afrikanen met spaarcenten een boottocht naar Griekenland te regelen.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef Ronald het volgende:
Gelukkig zodadelijk het belangrijkste item, Angela over Paul de Leeuw.
Ik vind het wel wrang dat hij de CU beter weet neer te zetten als sociaal en verstandig alternatief voor het doorgeschoten liberalisme dan de PvdA.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind hem en een deel van zijn ideen niet per se onsympathiek. Maar ja, dat christelijke h?
Nou en, we hebben grotere problemen in Nederland dan het hebben van vluchtelingen. En in de deal is de (gnante) afspraak gemaakt dat er door deze 100 ook weer 100 (mensen) afgaat van het toekomstige UNHCR-quotum.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je dat iedere keer zo blijft zeggen zijn het er een veelvoud. Sowieso komen er meer familieleden straks bij.
Want dit zijn 100 Afrikanen?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gaat niet om 100 vluchtelingen; er zijn miljoenen mensen in Afrika en Azi die in slechte omstandigheden leven. Die kun je niet allemaal helpen. Door alle vluchtelingen op Lesbos een free ticket naar Europa te geven speel je mensensmokkelaars in de kaart. Blijkbaar loont het dan voor Afrikanen met spaarcenten een boottocht naar Griekenland te regelen.
Zit toch wel wat in. Heb je meer aan dat booking.com goed draait.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:49 schreef Zipportal het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt word ik gelukkig, Segers.
Check dit @:caland @:fetx
Grotere problemen voor jou, omdat jij je huisje hebt enzo...dat er Nederlanders zijn die het lekker mogen uitzoeken doordat een gelukszoeker een huis krijgt heb je dan geen boodschap aan. Dan is dat meteen populistisch. Nee, is gewoon de waarheid in de praktijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en, we hebben grotere problemen in Nederland dan het hebben van vluchtelingen. En in de deal is de (gnante) afspraak gemaakt dat er door deze 100 ook weer 100 (mensen) afgaat van het toekomstige UNHCR-quotum.
Wel beetje simpel met zijn christen-grapjes vandaag en zijn stokpaardjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 22:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Absoluut, heerlijk kritisch geluid.
Ze zitten volgens mij allemaal Segers uit te lachen, geen idee waarom, Jort, Welmoed, Sywert en die voorzitter 1e kamerquote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Coco. het volgende:
Wat een jolige blik van Welmoed zojuist.
Wow jij zegt dit zo erudietquote:Op donderdag 10 september 2020 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent fan van het rauwe brievenbusfirma kapitalisme van Jort?
Ze is morgen jarig, dat heb ik onthouden want 9/11quote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Coco. het volgende:
Ga een fanclub oprichtenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:09 schreef Coco. het volgende:
Denk niet dat ze daar blij van wordt. want dan wordt ze 30.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is morgen jarig, dat heb ik onthouden want 9/11
Dan is Welmoed dus ook 30+quote:Op donderdag 10 september 2020 23:15 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze is morgen jarig, dat heb ik onthouden want 9/11
Prima leeftijd.quote:
ALs Angela maar niet weer gaat zeggen dat ze altijd op wintersport gaatquote:Op donderdag 10 september 2020 23:07 schreef Ronald het volgende:
Gelukkig zodadelijk het belangrijkste item, Angela over Paul de Leeuw.
Dat is niet de schuld van gelukszoekers maar van de totaal ongelijke kapitaalverhoudingen door tig jaar neoliberaal VVD beleid. De vertyfte huizenmarkt afschuiven op gelukszoekers is populisme in zijn zuiverste vorm. Je richt je pijlen totaal verkeerd.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Grotere problemen voor jou, omdat jij je huisje hebt enzo...dat er Nederlanders zijn die het lekker mogen uitzoeken doordat een gelukszoeker een huis krijgt heb je dan geen boodschap aan. Dan is dat meteen populistisch. Nee, is gewoon de waarheid in de praktijk.
Zeker alleen glhwein drinken dan, ik zie haar niet sierlijk van de piste glijdenquote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ALs Angela maar niet weer gaat zeggen dat ze altijd op wintersport gaat
Dat weten we nu wel
Ik heb daarnet in een bericht al gezegd dat ze niet de oorzaak zijn van het probleem maar zolang dat probleem er is maken ze het erger voor de Nederlanders.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is niet de schuld van gelukszoekers maar van de totaal ongelijke kapitaalverhoudingen door tig jaar neoliberaal VVD beleid. De vertyfte huizenmarkt afschuiven op gelukszoekers is populisme in zijn zuiverste vorm. Je richt je pijlen totaal verkeerd.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Dat is niet de schuld van gelukszoekers maar van de totaal ongelijke kapitaalverhoudingen door tig jaar neoliberaal VVD beleid. De vertyfte huizenmarkt afschuiven op gelukszoekers is populisme in zijn zuiverste vorm. Je richt je pijlen totaal verkeerd.
Hij was in de jaren 90 nogal handtastelijk bij kinderen in zijn show, zou nu niet meer kunnenquote:
gtstquote:Op donderdag 10 september 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou niet weten wat de programmering op RTL is
Oh ja, en het RTL nieuwsquote:
Sport 7quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef svann het volgende:
Daar was Powned toch voor?
Maar die hebben het niet gered, geloof ik
En Wakker Nederland ofzo.
Ongehoord Nederland wordt de volgendequote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef svann het volgende:
En Wakker Nederland ozo.
Videoland and chill met Welmoedquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Gehrman het volgende:
Welmoed kijkt Videoland. Wat een afknapper.
Wollahquote:Op donderdag 10 september 2020 23:29 schreef Gehrman het volgende:
Welmoed kijkt Videoland. Wat een afknapper.
Helemaal niet. Hij praat onzin als hij Nederland een socialistisch land noemt. De belastingdruk is in Nederland helemaal niet extreem hoog, in internationaal perspectief. De belastingmix daarentegen is wel wat ongelijk verdeeld.quote:
Vergeleken met Somali niet nee.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:30 schreef Klopkoek het volgende:
De belastingdruk is in Nederland helemaal niet extreem hoog, in internationaal perspectief.
Check zelf:quote:Op donderdag 10 september 2020 23:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Vergeleken met Somali niet nee.
Joopquote:Op donderdag 10 september 2020 23:33 schreef Klopkoek het volgende:
Hier nog eentje, over het ophitsen van mensen tegen vluchtelingen:
https://joop.bnnvara.nl/n(...)nen-azc-we-opgehitst
Verdeel en heers is dit.
De TROS, WNL en Powned zijn allemaal Telegraaf omroepen.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:27 schreef svann het volgende:
En Wakker Nederland ofzo.
Sterk antwoordquote:
Val het eens aan op de inhoud:quote:
Dat was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Jort is een prima opvolger van Sander👍
quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:26 schreef svann het volgende:
Alweer Sywert?
En alweer Angela de Jong.
Ah, VBL komt op Tofik Dibi af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |