quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Margje Fikse en Kefah Allush, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Sander Schimmelpenninck, Nadia Moussaid en Pieter van der Wielen..
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Margje Fikse & Kefah Allush (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Nadia Moussaid & Pieter van der Wielen (VPRO)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Het OM is toch een onderzoek naar hem gestart ivm die adressen?quote:Op maandag 7 september 2020 22:36 schreef derLudolf het volgende:
Die kneus die die adressen wil verzamelen komt hier uit het dorp. Jan Huzen. Een kneus die ook steeds telkens gaat lopen graven naar Willeke Dost.
Vervelende man inderdaadquote:Op maandag 7 september 2020 22:36 schreef derLudolf het volgende:
Die kneus die die adressen wil verzamelen komt hier uit het dorp. Jan Huzen. Een kneus die ook steeds telkens gaat lopen graven naar Willeke Dost.
Hij heeft het nog lang volgehouden zonder...quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef superniger het volgende:
24/7 beveiliging voor Thierry vanaf morgen. Net als Geert Wilders.
Zeer triest.
Nederland heeft verloren, u kunt overschakelen naar Op1quote:
Als je Theo gaat aanvallen dan ben je ver heen! Zo'n lieve man...quote:
Je hebt het goed onthouden.quote:Op maandag 7 september 2020 22:41 schreef monkyyy het volgende:
Nederland heeft verloren, u kunt overschakelen naar Op
Ik had het over Theo Janssen natuurlijk.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Als je Theo gaat aanvallen dan ben je ver heen! Zo'n lieve man...
Makkelijk doelwit, niet te missenquote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had het over Theo Janssen natuurlijk.
Die dikke rapper ontsnapte ook. @Calandquote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Makkelijk doelwit, niet te missen
Op youtube staan er uuuuuuuuuuuuren aan lezingen van Maarten van Rossemquote:Op maandag 7 september 2020 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
Ik luister altijd graag naar Maarten
Maarten en Theo van Gogh ook.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Op youtube staan er uuuuuuuuuuuuren aan lezingen van Maarten van Rossem
Erg jammerquote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die dikke rapper ontsnapte ook. @:Caland
Die hele familie bestaat uit hoogleraren.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Leuk optrekje, de van Rossems hadden poen
Ja heb er al een keer voor gezetenquote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Op youtube staan er uuuuuuuuuuuuren aan lezingen van Maarten van Rossem
Erg mooi.quote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja heb er al een keer voor gezeten
Die paarden van Hitler was wel een mooi verhaal...quote:
Die picasso die hij vond en meenam naar zijn appartement, met de bus naar huis met een picasso onder je armenquote:Op maandag 7 september 2020 22:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die paarden van Hitler was wel een mooi verhaal...
En als er jongeren kijken, dan trekken ze zich er toch niets van aan denk ikquote:Op maandag 7 september 2020 23:06 schreef matthijst het volgende:
Echt, alsof er nu jongeren kijken die door deze drie anders over corona gaan denken.
Is maar een griepje, joh.quote:Op maandag 7 september 2020 23:08 schreef matthijst het volgende:
Sjezus, lijkt wel een bejaarde zoals ie lult.
Naja, 6 maanden verder en ze hebben drie man op weten te trommelenquote:
Nah, zijn er best nog veel.quote:Op maandag 7 september 2020 23:10 schreef matthijst het volgende:
Naja, 6 maanden verder en ze hebben drie man op weten te trommelen
Zo had ik nog nooit naar jou gekeken.quote:Op maandag 7 september 2020 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb een hekel aan slangen, ik ben dus ook een soort Indiana Jones
Ze kunnen vast ook iemand anders vinden die het nog erger heeft en doet.quote:
Als ik hem vind, dan zou ik hem ook even een weekje ophangen eerstquote:
wc-papier hamsterenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:24 schreef Gehrman het volgende:
Tijd om m'n voorraden weer op peil te brengen #DoomsdayPreppers
Nou ja, wel handig om alvast op de klantenlijst te staan van thuisbezorg-supers.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:24 schreef Gehrman het volgende:
Tijd om m'n voorraden weer op peil te brengen #DoomsdayPreppers
Is uniek voor Sakura, is niet standaard otter geluid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:28 schreef svann het volgende:
[..]
Wat maakt dat beest een doordringend geluid.
Kan zich meten met een fanatiek keffertje.
Ze maar op de rekening, ben uitgeput.quote:
Impact factor 0.140, maar dat is een detail.quote:
Vermist Kind Alertquote:
getintquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vermist Kind Alert
Jayrick Kolakowski, 8 jaar
Vermist sinds 7 september uit Amsterdam
Jongen, getinte huid, donkere krullen. Zwarte jas met capuchon en rode details. Mogelijk op weg met OV richting R’dam
Als hij hier door het weiland loopt dan bel ik welquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vermist Kind Alert
Jayrick Kolakowski, 8 jaar
Vermist sinds 7 september uit Amsterdam
Jongen, getinte huid, donkere krullen. Zwarte jas met capuchon en rode details. Mogelijk op weg met OV richting R’dam
Als je moet dan moet jequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
In India schijten de mensen gewoon op straat.
golddigger of nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Deze vrouwHaar historie spreekt boekdelen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef dvdfreak het volgende:
ipv wie zou haar doen zeg is zij is zeker te doen
zelfs op de strand en in de zee waar mensen zwemmenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef superniger het volgende:
Hebben de Britten daar niet rioleringen gegraven ofzoquote:
Squatten!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt wel de beste houding te zijn.
Op de uni vroeger waren er posters dat je niet zo gehurkt op de toiletpot mocht gaan zittenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt wel de beste houding te zijn.
Naar welke universiteit ben jij gegaan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op de uni vroeger waren er posters dat je niet zo gehurkt op de toiletpot mocht gaan zitten
Ze gingen dus met hun voeten op de bril gehurkt. Er gingen brillen en potten naar de kloten.
Raar dat ze haar dochter terug wil?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:39 schreef Coco. het volgende:
Deze vrouwHaar historie spreekt boekdelen.
Groningenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Naar welke universiteit ben jij gegaan?
UVIquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Naar welke universiteit ben jij gegaan?
3 huwelijken die moederquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:43 schreef svann het volgende:
Een kind van zes dat al vier jaar onder invloed van haar vader in India woont.
Kent haar moeder ondertussen waarschijnlijk niet eens meer.
Tragisch voor moeder en dochter.
Ik ben ze daar nooit tegen gekomen. Wtfquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GroningenWas misschien wel meer voor de Chinezen dan Indiase studenten
Jawel en die moeten handmatig schoongemaakt worden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hebben de Britten daar niet rioleringen gegraven ofzo
nooit gezien.gifquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
GroningenWas misschien wel meer voor de Chinezen dan Indiase studenten
Als je het verhaal van haar leest ben je blij dat de dochter bij die vader is.quote:
Die posters/stickers? Misschien werd er al snel geklaagd dat dat niet konquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik ben ze daar nooit tegen gekomen. Wtf
Op de trein ermee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Monolith het volgende:
Hier heeft de maatschappij niet veel aan.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Schieten met scherp en in een massagraf gooien
Ik weet niet of ze er in Polen op zitten te wachten.quote:
Only in Holland!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:49 schreef BlackNero het volgende:
Gewoon met een glas bier in je hand een volksvertegenwoordiger benaderen.
Heb je daar een linkje van?quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Als je het verhaal van haar leest ben je blij dat de dochter bij die vader is.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Oven in dan.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Dat doorvragen van tijs terwijl het duidelijk is dat Pieter er niet veel over kwijt wil
Dan doe je gewoon niet meer mee.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef Monolith het volgende:
Als je je misdraagt jegens verplegend personeel, dan mag je wel even een paar jaartjes uit worden gesloten van medische zorg.
Je oma waarschijnlijk wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Er schijt ook oma-sex te zijn... moet er zelf niet aan denken!
Eensquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef Monolith het volgende:
Als je je misdraagt jegens verplegend personeel, dan mag je wel even een paar jaartjes uit worden gesloten van medische zorg.
#metooquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef superniger het volgende:
Ik knijp lekkere verpleegsters in de billen.
Zonder oma-seks was jij er niet geweest!quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:57 schreef Bocaj het volgende:
Ze heeft een tuintje op haar buik!quote:
Dat is een beetje inherent aan verpleegkundigen, die moeten zorgzaam zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:00 schreef 3rr0r het volgende:
Meneer heeft een te lieve uitstraling, dan gaan ze eerder tegen je tekeer denk ik
irishman.gifquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En dan afvoeren naar de lijkenkelder.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Hele lichaam 24 uur laten bestralen op 100% power
In reactor 4 gooien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Hele lichaam 24 uur laten bestralen op 100% power
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:08 schreef Coco. het volgende:
Waarschuwing! Kjoet overload:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
resevoirquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog nooit resevoir dogs gezien
Ik werk gewoon, geen tijd voor dat soort dingenquote:
reseRvoirquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, geen tijd voor dat soort dingen
Die film is al jaren oud.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik werk gewoon, geen tijd voor dat soort dingen
quote:
quote:
Ik ben meer van Rapper George.quote:
frankensteinhoofdquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Die Henry moet echt klappen hebben.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
In 2020 heb je nu drillraps.
SAD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |