Met behulp van Shazamquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/n(...)09-2020/POW_04672380
De laatste paar seconden
dat is best een slim trucjequote:Op dinsdag 8 september 2020 22:54 schreef Koen66 het volgende:
Tanden maar gepoetst anders ga ik eten
Yes! We hebben het licht gehouden qua eten, hoef morgenochtend geen herhaling van vandaag.quote:
Heb serieus trek, maar ik doe het nietquote:
doe je goedquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb serieus trek, maar ik doe het niet
Lig ook al op bed intussen
Het gaat niet over de radiozender, maar lijkt over een K-pop band te gaan. En toen was mijn zin om het uit te zoeken opquote:Op dinsdag 8 september 2020 23:20 schreef Dave het volgende:
#538isCancelledParty is trending? Wat heb ik nu weer gemist?
Iemand bij 538 had gezegd dat k-pop kut was of zoiets was het tenminste.quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat niet over de radiozender, maar lijkt over een K-pop band te gaan. En toen was mijn zin om het uit te zoeken op
Ah, Barend van Deelen zo te zien ja?quote:Op dinsdag 8 september 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Iemand bij 538 had gezegd dat k-pop kut was of zoiets was het tenminste.
Ja, mooi om dat weer terug te horenquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:44 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De avondetappe sloot in de tijd van Mart altijd af met Dalida
Bedoel je die?
Alleen jammer dat @Momo net na middernacht nog zo nodig moest posten, anders was het de hele nacht stil geweest.quote:Op woensdag 9 september 2020 06:51 schreef Koen66 het volgende:
zo rustig avondje/nachtje geweest hier
quote:Op woensdag 9 september 2020 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat @:Momo net na middernacht nog zo nodig moest posten, anders was het de hele nacht stil geweest.
Ik zit aan de zelfgemaakte thee thuisquote:
Och arrem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |