Dat jaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja klopt, die kortst houdbare maak ik sowieso wel op.
Bij Corrie moet je dan wel weer oppassen dat er niet 2 kortpittigekapselbabyboomers reagerenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze je nu Debbie or Corrie noemen maakt dan ook weer niet zoveel uit.
Ik sla nooit overquote:Op woensdag 9 september 2020 12:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in.
Ik ben een beetje bevooroordeeld door collega's die zitten te snaaien maar dan dat incidentele stukje taart wel afslaan want dieet.
Ik hoop elke keer als iemand vraagt hoe ze heet, dat je dan OH WAT LEUK IK OOK als reactie krijgtquote:Op woensdag 9 september 2020 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Corrie moet je dan wel weer oppassen dat er niet 2 kortpittigekapselbabyboomers reageren
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel hilarisch. Maar aan de andere kant, wij weten niet hoe erg die zijn best doet om maar wat af te vallen. En ik zie wel dat hij al iets minder dik is geworden. Maar met zoveel gewicht valt het gewoon niet erg op. Hij is echt euhm, heel flink.
Ah, collegaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rijksoverheid he
Ik heb er verder niets over te klagen. Inclusief compensatieverlof 9 weken aan verlofuren waarvan ik er 100 kan laten uitbetalen. Geen gezeik met rekening moeten houden met collega's als ik vrij wil nemen.
Als ik nu besluit om de rest van de week vrij te nemen dat zet ik verlof in de agenda en neem ik vrij
daarom gewoon lekker voor jezelf eten en jezelf een hottie vindenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.
Jij bent eigen baas en jij hebt afgelopen jaar zeker wel vakanties genomen.quote:
Ik ken mensen die een hond Henk hadden genoemd. Altijd leuk als ze in het park heel hard Henk liepen te roepenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als iemand vraagt hoe ze heet, dat je dan OH WAT LEUK IK OOK als reactie krijgt
Zien dat je nog een dag of 2 hebt en dan de laatste 2 dagen maar vrij nemenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee 5 jaar ofzo, maar goed. Ik maak ze ook altijd wel op.
Of ja, hou er ieder jaar 3 over ofzo 'voor het geval dat'
Die neem ik dan vaak in februari ofzo weer op, want ze waren over.
Ik ben vorig jaar mei een lang weekend naar Londen geweest en in november anderhalve dag Volendam.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent eigen baas en jij hebt afgelopen jaar zeker wel vakanties genomen.
Als je een eigen bedrijf hebt levert het ook daadwerkelijk wat op.
Iemand die voor een baas werkt en zoveel werkt en weinig vrij neemt en thuis doorwerkt is gewoon stom bezig.
Jij bent weer zo'n luxepaard dat gewoon op kantoor mag werken?quote:
Vandaar dat ik een strak gezicht hield, hij zal het wel al zwaar genoeg hebben. Pun niet intended.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.
Ik ook niet.quote:
Werken? ik hoop straks toch wel met mn voeten op het bureau te relaxenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent weer zo'n luxepaard dat gewoon op kantoor mag werken?
Ik ben jaloers
Ik wil Proges met kersenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:33 schreef Allures het volgende:
nu heb ik zin in taart
Rijstevlaai als het even kan
Om nou voor het thuiswerken een taart te gaan bakken is ook weer zowat iddquote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook niet.Of iemand moet taart meenemen die niet te vreten is.
![]()
Enige gemis aan kantoor: koffie en taart.
Dat gaat bij ons vaak niet zo makkelijk. Zeker gezien ook de drukke periode in november en december valt.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zien dat je nog een dag of 2 hebt en dan de laatste 2 dagen maar vrij nemen
Is je nieuwe baan bij het Rijk?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Werken? ik hoop straks toch wel met mn voeten op het bureau te relaxen
Ik neem standaad 2 weken vrij met kerst en O&N. Beetje jammer dat het dit jaar ongunstig valt. Kost me 8 dagen.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons vaak niet zo makkelijk. Zeker gezien ook de drukke periode in november en december valt.
Maar heb dit jaar sowieso die laatste week vrij gepland.
Ingewikkeld allemaal!quote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dan moet jij naar mij ipv ik naar jou
Wacht maar op volgend jaarquote:Op woensdag 9 september 2020 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik neem standaad 2 weken vrij met kerst en O&N. Beetje jammer dat het dit jaar ongunstig valt. Kost me 8 dagen.
Volgend jaar nog ongunstiger.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik neem standaad 2 weken vrij met kerst en O&N. Beetje jammer dat het dit jaar ongunstig valt. Kost me 8 dagen.
Alles in het weekend iddquote:Op woensdag 9 september 2020 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgend jaar nog ongunstiger.
Nee, bij een Gemeente.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is je nieuwe baan bij het Rijk?
Lastige sollicitaties he, een uur onafgebroken uit het raam turen zonder iets te doen
Ook weer zo, iedereen moet ergens wat van vinden natuurlijk.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:39 schreef FrauMilena het volgende:
Iedereen krijgt toch commentaar.
Tegen mensen die op goed gewicht zijn en taart nemen:
''Jij kan het tenminste nog hebben!!1!''
Tegen mensen die op goed gewicht zijn en geen taart nemen:
''Je bent toch niet op dieet hoop ik????''
Fu.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgend jaar nog ongunstiger.
Expo?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:41 schreef CherryLips het volgende:
Anders had ik nu in Londen gezeten![]()
Was ik naar de Fantastic Beasts-expo geweest
Hopelijk kan ik volgend jaar ofzo wel naar de Back to the Future-musical, maar dat zal wel 2024 worden.
Wel meteen even gekeken wanneer ik m'n verjaardag weer vier. 2023 weer.quote:
Waar hangt dat van af?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel meteen even gekeken wanneer ik m'n verjaardag weer vier. 2023 weer.(En daarna pas weer in 2034
)
Dat zijn zaterdagen.quote:
Gefelicitaartquote:Op woensdag 9 september 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn zaterdagen.
Ik heb dankzij al het gekloot met andere jarigen in de familie/omgeving al heel lang geleden besloten dat ik het of op de dag zelf vier, of gewoon niet.Op het moment heb ik concurrentie van, als ik goed tel, 6 anderen in dezelfde week en zo dol ben ik toch niet op verjaardagen, dus laat maar dan.
M'n ouders en zusje enzo komen toch wel een gebakje halen, da's prima, maar een huis vol doe ik niet tenzij op de dag zelf.(Tuin is ook geen optie, want da's fris in de winter.)
Februari Fax, februari.quote:
O ja, mijn geboortemaand is ook erg populair in de familiequote:Op woensdag 9 september 2020 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn zaterdagen.
Ik heb dankzij al het gekloot met andere jarigen in de familie/omgeving al heel lang geleden besloten dat ik het of op de dag zelf vier, of gewoon niet.Op het moment heb ik concurrentie van, als ik goed tel, 6 anderen in dezelfde week en zo dol ben ik toch niet op verjaardagen, dus laat maar dan.
M'n ouders en zusje enzo komen toch wel een gebakje halen, da's prima, maar een huis vol doe ik niet tenzij op de dag zelf.(Tuin is ook geen optie, want da's fris in de winter.)
Jezus wat een armoe, altijd van die mensen die zelf ook totaal niet flexibel zijn.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, mijn geboortemaand is ook erg populair in de familieIk heb weleens op mijn verjaardag op het feestje van een ander gezeten en dan moest ik daar maar omheen iets bedenken, maar een week later of eerder kon ook niet want dan was die en die weer jarig. Op een gegeven moment ben ik met vrienden gaan afspreken op mijn verjaardag, high tea of dagje weg.
Ik vind het leuk om rond mijn verjaardag met z'n allen iets leuks te doen, zie ik m'n broer ook weer eens. We gingen altijd naar de dierentuin, maar dat kon nooit in het weekend van de verjaardag zelf. Dit jaar zou het april wordenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus wat een armoe, altijd van die mensen die zelf ook totaal niet flexibel zijn.
Zou ook niet gaan en mijn eigen feestje lekker vieren.
Mijn zusje en ik zijn een week na elkaar jarig, ging vroeger altijd samen.
Mijn neef is dezelfde dag als ik jarig maar dat was altijd gewoon even overleg wie wanneer viert en klaar.
maar nu vier ik het nooit meer dus nog beter.
Vroegah ging het wel gewoon in overleg ook hoor, alleen als iemand daadwerkelijk op z'n "eigen" dag wilde vieren, ging die voor. Maar na drie weken ieder weekend vol met steeds dezelfde koppen, ehhhh.... Laat maar.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, mijn geboortemaand is ook erg populair in de familieIk heb weleens op mijn verjaardag op het feestje van een ander gezeten en dan moest ik daar maar omheen iets bedenken, maar een week later of eerder kon ook niet want dan was die en die weer jarig. Op een gegeven moment ben ik met vrienden gaan afspreken op mijn verjaardag, high tea of dagje weg.
Van die mensen die dan 3 maanden van te voren uitnodigingen gaan versturenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus wat een armoe, altijd van die mensen die zelf ook totaal niet flexibel zijn.
Zou ook niet gaan en mijn eigen feestje lekker vieren.
Mijn zusje en ik zijn een week na elkaar jarig, ging vroeger altijd samen.
Mijn neef is dezelfde dag als ik jarig maar dat was altijd gewoon even overleg wie wanneer viert en klaar.
maar nu vier ik het nooit meer dus nog beter.
Of die een hele maand afblokken en geen plannen kunnen maken want Catootje is die maand jarig en we weten nog niet wanneer we het vierenquote:Op woensdag 9 september 2020 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Van die mensen die dan 3 maanden van te voren uitnodigingen gaan versturen
Dat zal ook wel meer gaan voorkomen vrees ik.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of die een hele maand afblokken en geen plannen kunnen maken want Catootje is die maand jarig en we weten nog niet wanneer we het vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |