Dat jaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja klopt, die kortst houdbare maak ik sowieso wel op.
Bij Corrie moet je dan wel weer oppassen dat er niet 2 kortpittigekapselbabyboomers reagerenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze je nu Debbie or Corrie noemen maakt dan ook weer niet zoveel uit.
Ik sla nooit overquote:Op woensdag 9 september 2020 12:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in.
Ik ben een beetje bevooroordeeld door collega's die zitten te snaaien maar dan dat incidentele stukje taart wel afslaan want dieet.
Ik hoop elke keer als iemand vraagt hoe ze heet, dat je dan OH WAT LEUK IK OOK als reactie krijgtquote:Op woensdag 9 september 2020 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij Corrie moet je dan wel weer oppassen dat er niet 2 kortpittigekapselbabyboomers reageren
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel hilarisch. Maar aan de andere kant, wij weten niet hoe erg die zijn best doet om maar wat af te vallen. En ik zie wel dat hij al iets minder dik is geworden. Maar met zoveel gewicht valt het gewoon niet erg op. Hij is echt euhm, heel flink.
Ah, collegaquote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Rijksoverheid he
Ik heb er verder niets over te klagen. Inclusief compensatieverlof 9 weken aan verlofuren waarvan ik er 100 kan laten uitbetalen. Geen gezeik met rekening moeten houden met collega's als ik vrij wil nemen.
Als ik nu besluit om de rest van de week vrij te nemen dat zet ik verlof in de agenda en neem ik vrij
daarom gewoon lekker voor jezelf eten en jezelf een hottie vindenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.
Jij bent eigen baas en jij hebt afgelopen jaar zeker wel vakanties genomen.quote:
Ik ken mensen die een hond Henk hadden genoemd. Altijd leuk als ze in het park heel hard Henk liepen te roepenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik hoop elke keer als iemand vraagt hoe ze heet, dat je dan OH WAT LEUK IK OOK als reactie krijgt
Zien dat je nog een dag of 2 hebt en dan de laatste 2 dagen maar vrij nemenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee 5 jaar ofzo, maar goed. Ik maak ze ook altijd wel op.
Of ja, hou er ieder jaar 3 over ofzo 'voor het geval dat'
Die neem ik dan vaak in februari ofzo weer op, want ze waren over.
Ik ben vorig jaar mei een lang weekend naar Londen geweest en in november anderhalve dag Volendam.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij bent eigen baas en jij hebt afgelopen jaar zeker wel vakanties genomen.
Als je een eigen bedrijf hebt levert het ook daadwerkelijk wat op.
Iemand die voor een baas werkt en zoveel werkt en weinig vrij neemt en thuis doorwerkt is gewoon stom bezig.
Jij bent weer zo'n luxepaard dat gewoon op kantoor mag werken?quote:
Vandaar dat ik een strak gezicht hield, hij zal het wel al zwaar genoeg hebben. Pun niet intended.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als hij die taart wel neemt krijgt ie ook commentaar zeker. Het is nooit goed als je dik bent.
Ik ook niet.quote:
Werken? ik hoop straks toch wel met mn voeten op het bureau te relaxenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jij bent weer zo'n luxepaard dat gewoon op kantoor mag werken?
Ik ben jaloers
Ik wil Proges met kersenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:33 schreef Allures het volgende:
nu heb ik zin in taart
Rijstevlaai als het even kan
Om nou voor het thuiswerken een taart te gaan bakken is ook weer zowat iddquote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ook niet.Of iemand moet taart meenemen die niet te vreten is.
![]()
Enige gemis aan kantoor: koffie en taart.
Dat gaat bij ons vaak niet zo makkelijk. Zeker gezien ook de drukke periode in november en december valt.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Zien dat je nog een dag of 2 hebt en dan de laatste 2 dagen maar vrij nemen
Is je nieuwe baan bij het Rijk?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:36 schreef rival het volgende:
[..]
Werken? ik hoop straks toch wel met mn voeten op het bureau te relaxen
Ik neem standaad 2 weken vrij met kerst en O&N. Beetje jammer dat het dit jaar ongunstig valt. Kost me 8 dagen.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat gaat bij ons vaak niet zo makkelijk. Zeker gezien ook de drukke periode in november en december valt.
Maar heb dit jaar sowieso die laatste week vrij gepland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |