Valt op de foto anders weinig van te zien.quote:
Aan de ene kant vind ik het wel hilarisch. Maar aan de andere kant, wij weten niet hoe erg die zijn best doet om maar wat af te vallen. En ik zie wel dat hij al iets minder dik is geworden. Maar met zoveel gewicht valt het gewoon niet erg op. Hij is echt euhm, heel flink.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie opmerking
Vooral als het iemand is die 'continu' verkondigt op dieet te zijn.
Ik gok dat het ook meer te maken heeft met dat de werkgever jou de kans moet geven om minimaal 2x 1 week of 1x 2 weken op te kunnen nemen. Als je liever snippert moet je het zelf weten lijkt me.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou ja, daar is dus wettelijk niets over vastgelegd. Geloof meteen dat het in CAO's opgenomen is, maar als CAO-loze kan ik best afspreken om die dagen te versnipperen.
Doe ik niet, maar zou kunnen.
ik vond dat echt debiel. Nooit met je eigen naam aangesproken worden maar alleen mevrouw [naam pup]quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef Debsterr het volgende:
Gisteravond weer puppy cursus gehad, dat is echt zo leuk om te doen
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef Allures het volgende:
Z
[..]
maandag
Beetje rare borreldag misschien
Ja dat kan natuurlijk niet, stom bedrijfquote:Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef DrMarten het volgende:
Toen vonden ze dat dat niet meer mocht en moesten mensen die wegwerken door verplicht verlof op te nemen, maar ze moesten nog wel dezelfde productie draaien
Bij ons waren ze toen dus bezig om dat allemaal terug te dringen tot iemand het er niet mee eens was en de vajbond erbij haalde. Toen was de conclusie dat de baas niet mocht eisen dat het verlof voor datum X opgenomen mocht worden en nu hebben ze weer een nieuwe regeling. We krijgen nu een aantal vakantieuren wat binnen zoveel jaar opgenomen moet zijn en daarnaast een aantal uren die, als je ze niet opneemt, worden opgepot tot een max van ik geloof 1800 uur. Die kun je dan gebruiken om eerder met pensioen te gaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mijn vader was het ooit normaal om stuwmeren op te bouwen om eerder met pensioen te kunnen
hij had uiteindelijk ook iets van 2 jaar ofzo.
Maar dat was vooral door allerlei mooie regelingen en niet door niet op vakantie gaan.
Haha ja dat is wel een beetje gek. Maar ach, 12 puppies bij elkaarquote:Op woensdag 9 september 2020 12:24 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vond dat echt debiel. Nooit met je eigen naam aangesproken worden maar alleen mevrouw [naam pup]
ik ga wel met het ov dus ik vind het niet erg. Ik kan wel een keer kijken of ik terug van de verkering langs kan of zo? Of er voor? Het klinkt altijd zo in de buurt maar dat zal wel mee vallenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]ja dat wel, en ik wil niet met ov dus dan wordt het fristi.
Dat is best een goede reden om die uren op te bouwenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bij mijn vader was het ooit normaal om stuwmeren op te bouwen om eerder met pensioen te kunnen
hij had uiteindelijk ook iets van 2 jaar ofzo.
Maar dat was vooral door allerlei mooie regelingen en niet door niet op vakantie gaan.
Wettelijk versus boven wettelijk, zitten andere termijnen aan toch?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best een goede reden om die uren op te bouwen
Maar je mag ze tegenwoordig niet meer lang meenemen he.....
Ja daar zit ook wel wat in.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik het wel hilarisch. Maar aan de andere kant, wij weten niet hoe erg die zijn best doet om maar wat af te vallen. En ik zie wel dat hij al iets minder dik is geworden. Maar met zoveel gewicht valt het gewoon niet erg op. Hij is echt euhm, heel flink.
Ja leuk! maar dan moet ik het wel weten, want dan moet ik vrij nemenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ga wel met het ov dus ik vind het niet erg. Ik kan wel een keer kijken of ik terug van de verkering langs kan of zo? Of er voor? Het klinkt altijd zo in de buurt maar dat zal wel mee vallen
nee ook voor andere leuke vrouwenquote:Op woensdag 9 september 2020 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat alleen voor haar een aanbod ofeuhm?
Of ze je nu Debbie or Corrie noemen maakt dan ook weer niet zoveel uit.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat is wel een beetje gek. Maar ach, 12 puppies bij elkaar![]()
![]()
Rijksoverheid hequote:Op woensdag 9 september 2020 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat kan natuurlijk niet, stom bedrijf
True, truequote:Op woensdag 9 september 2020 12:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze je nu Debbie or Corrie noemen maakt dan ook weer niet zoveel uit.
Ik heb geen idee eigenlijk, daar hou ik mij nooit mee bezig want ik maak ze altijd op.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wettelijk versus boven wettelijk, zitten andere termijnen aan toch?
nee 5 jaar ofzo, maar goed. Ik maak ze ook altijd wel op.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is best een goede reden om die uren op te bouwen
Maar je mag ze tegenwoordig niet meer lang meenemen he.....
Oh ja klopt, die kortst houdbare maak ik sowieso wel op.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wettelijk versus boven wettelijk, zitten andere termijnen aan toch?
Stond in ieder geval bij dat de werkgever je de kans moet geven om je verlof op te nemen.quote:Op woensdag 9 september 2020 12:23 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik gok dat het ook meer te maken heeft met dat de werkgever jou de kans moet geven om minimaal 2x 1 week of 1x 2 weken op te kunnen nemen. Als je liever snippert moet je het zelf weten lijkt me.
Over een uurtje heb ik 3 weken vakantie.Normaal pak ik 1 of 2 weken, maar dat is zo snel voorbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |