abonnement Unibet Coolblue
pi_194968295
Dus ik ben net aan het uitdelen en 1 collega bedankt vriendelijk want hij is op dieet.
Toen zei er eentje, "Dat ben je al 3 jaar wanneer gaan we daar eens resultaat van zien?"
pi_194968301
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja nu zeker, toch minder makkelijk even met iemand iets gaan doen spontaan.
Ik heb al ruim een maand geen dag niet gewerkt.
Tap tap tap
pi_194968326
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:46 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Dat is toch wettelijk bepaald?
Even zitten kijken. Werkgevers moeten hun werknemers in de gelegenheid stellen om hun vakantiedagen op te nemen, tenminste twee aaneengesloten weken of 2x een week.
Het is dus niet overal verplicht dat werknemers 2 weken aaneengesloten vrij moeten nemen. Bij ons is dat wel in de cao opgenomen volgens mij.
A mind with a heart of it's own
pi_194968353
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:01 schreef rival het volgende:
Dus ik ben net aan het uitdelen en 1 collega bedankt vriendelijk want hij is op dieet.
Toen zei er eentje, "Dat ben je al 3 jaar wanneer gaan we daar eens resultaat van zien?"
Godver _O-
A mind with a heart of it's own
pi_194968381
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Even zitten kijken. Werkgevers moeten hun werknemers in de gelegenheid stellen om hun vakantiedagen op te nemen, tenminste twee aaneengesloten weken of 2x een week.
Het is dus niet overal verplicht dat werknemers 2 weken aaneengesloten vrij moeten nemen. Bij ons is dat wel in de cao opgenomen volgens mij.
Ik lees op de overheid alleen dit:
quote:
U moet ieder jaar het wettelijk aantal vakantiedagen kunnen opnemen. Uw werkgever mag daar geen bezwaar tegen maken. Ook niet met een beroep op 'zwaarwegende bedrijfsbelangen'.
Verder niets over hoe en wat, alleen dat je je wettelijke dagen op moet kunnen maken en dat je dat verder maar plant met je werkgever.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194968404
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:01 schreef rival het volgende:
Dus ik ben net aan het uitdelen en 1 collega bedankt vriendelijk want hij is op dieet.
Toen zei er eentje, "Dat ben je al 3 jaar wanneer gaan we daar eens resultaat van zien?"
Ouch. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194968421
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Godver _O-
Ik moest zo m'n best doen om een strak gezicht te houden en zelfs een beetje te kijken alsof ik dat echt niet vond kunnen, maar ik pieste zowat in m'n broek :') :D
pi_194968433
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Even zitten kijken. Werkgevers moeten hun werknemers in de gelegenheid stellen om hun vakantiedagen op te nemen, tenminste twee aaneengesloten weken of 2x een week.
Het is dus niet overal verplicht dat werknemers 2 weken aaneengesloten vrij moeten nemen. Bij ons is dat wel in de cao opgenomen volgens mij.
Ah zo. In ieder geval wel minimaal 2 weken in totaal op jaarbasis (mag ook wel, jeez :D)
Hier is het geloof ik ook min. 2 wkn aaneensluitend o.b.v. cao
  woensdag 9 september 2020 @ 12:10:46 #59
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194968470
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:03 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Even zitten kijken. Werkgevers moeten hun werknemers in de gelegenheid stellen om hun vakantiedagen op te nemen, tenminste twee aaneengesloten weken of 2x een week.
Het is dus niet overal verplicht dat werknemers 2 weken aaneengesloten vrij moeten nemen. Bij ons is dat wel in de cao opgenomen volgens mij.
Is bij veel bedrijven wel zo, alleen wordt het vaak niet 'gehandhaafd'
Dit jaar zullen wel meer bedrijven er gebruik van maken.
Het is natuurlijk echt niet gezond als je vrijwel geen vrij neemt een heel jaar.
pi_194968514
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:08 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ah zo. In ieder geval wel minimaal 2 weken in totaal op jaarbasis (mag ook wel, jeez :D)
Hier is het geloof ik ook min. 2 wkn aaneensluitend o.b.v. cao
Als het goed is, is het op jaarbasis totaal 4 weken. :Y Alleen dus niet perse aaneengesloten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_194968532
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:10 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Is bij veel bedrijven wel zo, alleen wordt het vaak niet 'gehandhaafd'
Dit jaar zullen wel meer bedrijven er gebruik van maken.
Het is natuurlijk echt niet gezond als je vrijwel geen vrij neemt een heel jaar.
Mijn collega is onlangs verplicht 3 weken weggeweest. Die gaat nooit op vakantie. Maar werkt wel regelmatig over dus die had echt belachelijk veel uren staan.... Ik snap daar dus helemaal niks van.

Zelfs in die 3 weken zag ik soms in het systeem dat hij vanuit huis iets had gedaan. Of een mail had beantwoord oid.

Dat gaat verder dan je werk leuk vinden, dan heb je volgens mij niks naast je werk. Zonde.
  woensdag 9 september 2020 @ 12:14:26 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194968540
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef rival het volgende:

[..]

Mijn collega is onlangs verplicht 3 weken weggeweest. Die gaat nooit op vakantie. Maar werkt wel regelmatig over dus die had echt belachelijk veel uren staan.... Ik snap daar dus helemaal niks van.

Zelfs in die 3 weken zag ik soms in het systeem dat hij vanuit huis iets had gedaan. Of een mail had beantwoord oid.

Dat gaat verder dan je werk leuk vinden, dan heb je volgens mij niks naast je werk. Zonde.
Ja dat vind ik gewoon triest.
  woensdag 9 september 2020 @ 12:14:33 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194968542
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:56 schreef rival het volgende:

[..]

Lekker hoor, hoe is het varen met je eigen boot? :9
Heerlijk! Maandag naar een eilandje gevaren en dr de kant op gevaren en daar lekker een paar uur gechilld zonder ook maar iemand tegen te komen, op wat eenden en een zwaan na O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_194968592
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:07 schreef rival het volgende:

[..]

Ik moest zo m'n best doen om een strak gezicht te houden en zelfs een beetje te kijken alsof ik dat echt niet vond kunnen, maar ik pieste zowat in m'n broek :') :D
Ik vind het wel een mooie opmerking _O-

Vooral als het iemand is die 'continu' verkondigt op dieet te zijn.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Als het goed is, is het op jaarbasis totaal 4 weken. :Y Alleen dus niet perse aaneengesloten.
Ja klopt, maar dat staat weer los van de 1x 2 weken of 2x 1 week.
Het is dus niet de bedoeling dat je van die 4 weken alleen maar losse dagen vrij neemt.
  woensdag 9 september 2020 @ 12:18:28 #65
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_194968627
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef rival het volgende:

[..]

Mijn collega is onlangs verplicht 3 weken weggeweest. Die gaat nooit op vakantie. Maar werkt wel regelmatig over dus die had echt belachelijk veel uren staan.... Ik snap daar dus helemaal niks van.

Zelfs in die 3 weken zag ik soms in het systeem dat hij vanuit huis iets had gedaan. Of een mail had beantwoord oid.

Dat gaat verder dan je werk leuk vinden, dan heb je volgens mij niks naast je werk. Zonde.
Ik ken ook zo iemand. Die leeft echt om te werken...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_194968638
Thuiswerken, tosti tijd :9
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_194968644
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:13 schreef rival het volgende:

[..]

Mijn collega is onlangs verplicht 3 weken weggeweest. Die gaat nooit op vakantie. Maar werkt wel regelmatig over dus die had echt belachelijk veel uren staan.... Ik snap daar dus helemaal niks van.

Zelfs in die 3 weken zag ik soms in het systeem dat hij vanuit huis iets had gedaan. Of een mail had beantwoord oid.

Dat gaat verder dan je werk leuk vinden, dan heb je volgens mij niks naast je werk. Zonde.
Bij ons waren een heleboel collega's met enorme verlofstuwmeren. Toen vonden ze dat dat niet meer mocht en moesten mensen die wegwerken door verplicht verlof op te nemen, maar ze moesten nog wel dezelfde productie draaien :')
Ondertussen ging mijn toenmalige teamleider 8 weken met vakantie om zijn stuwmeer wat weg te werken.
A mind with a heart of it's own
pi_194968656
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Heerlijk! Maandag naar een eilandje gevaren en dr de kant op gevaren en daar lekker een paar uur gechilld zonder ook maar iemand tegen te komen, op wat eenden en een zwaan na O+.
Het goede leven O+
pi_194968665
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:57 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Verwacht ik ook wel, wil het gewoon gedaan hebben _O-
Maar goed vorige keer laatste 30km tegenwind, gezien de weersvoorspelling wordt dit sowieso beter.
Haha de magische 100 kilometergrens :+
Tegenwind is hier in het noorden ook geen uitzondering, dus ben het inmiddels wel gewend.
pi_194968666
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:16 schreef FrauMilena het volgende:

[..]

Ik vind het wel een mooie opmerking _O-

Vooral als het iemand is die 'continu' verkondigt op dieet te zijn.
[..]

Ja klopt, maar dat staat weer los van de 1x 2 weken of 2x 1 week.
Het is dus niet de bedoeling dat je van die 4 weken alleen maar losse dagen vrij neemt.
Nou ja, daar is dus wettelijk niets over vastgelegd. Geloof meteen dat het in CAO's opgenomen is, maar als CAO-loze kan ik best afspreken om die dagen te versnipperen.

Doe ik niet, maar zou kunnen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 9 september 2020 @ 12:21:00 #71
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194968674
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:19 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Bij ons waren een heleboel collega's met enorme verlofstuwmeren. Toen vonden ze dat dat niet meer mocht en moesten mensen die wegwerken door verplicht verlof op te nemen, maar ze moesten nog wel dezelfde productie draaien :')
Ondertussen ging mijn toenmalige teamleider 8 weken met vakantie om zijn stuwmeer wat weg te werken.
Bij mijn vader was het ooit normaal om stuwmeren op te bouwen om eerder met pensioen te kunnen _O-
hij had uiteindelijk ook iets van 2 jaar ofzo.
Maar dat was vooral door allerlei mooie regelingen en niet door niet op vakantie gaan.
pi_194968678
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:24 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja zin in!
helaas moet ik wel werken, maar goed. Vrij nemen kan op zich wel maar wat ga ik dan doen in mijn eentje?
Dus werken ;(
met mij komen borrelen!!
pi_194968682
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Bij mijn vader was het ooit normaal om stuwmeren op te bouwen om eerder met pensioen te kunnen _O-
hij had uiteindelijk ook iets van 2 jaar ofzo.
Maar dat was vooral door allerlei mooie regelingen en niet door niet op vakantie gaan.
Oude lullen dagen enzo
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 9 september 2020 @ 12:21:51 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194968691
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:21 schreef Allures het volgende:

[..]

met mij komen borrelen!!
OK, wanneer?
  woensdag 9 september 2020 @ 12:22:16 #75
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_194968700
quote:
17s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oude lullen dagen enzo
Ja precies, eindeloze ADV dagen enzo ook wel gok ik.
De goede oude tijd dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')