Awesome OP!quote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef Yinny het volgende:
Eerste keer dat ik een OP maak!
Willen jullie die nog even linken?
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 29 november 2020 17:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het super leuk vind dat allerlei users ook OPs maken
Tof he? Sowieso, CULquote:Op zondag 29 november 2020 17:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het super leuk vind dat allerlei users ook OPs maken
Wanneer moeten ze af zijn?quote:Op zondag 29 november 2020 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof he? Sowieso, CUL![]()
Heeft iemand inspiratie voor Vietnam of Stamppot?
Goed idee. Ik heb hem op de lijst gezet. We kijken tegen die tijd wel of we Chinees of specifiek Szechuan doen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
Ter ere van @:Robinook
En omdat https://www.aziatische-ingredienten.nl/?s=Sichuan&x=16&y=15
En omdat het gewoon fucking lekker is
Wil iemand Sichuan aanmaken? Fucking lekker eten dat
Daar verheug ik me opquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maak wel een OP voor het stamppottopic.
Oh, die heb ik gemist denk ik. Maar we doen om de week een ander land en anders wordt het wel erg vaak een landenthema. Ieders favoriete vakantieland komt vast een keer voorbij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Een gerecht uit je favoriete vakantieland als topic heeft het niet gered als idee voor de kook-mee-met-CUL reeks?
Al zie ik wel de rijsttafel staan, dus met mijn favoriete vakantieland komt het wel goed..
Was een idee dat ik opperde voor de afgelopen zomer om toch een beetje in de vakantiestemming te komen. Doen we het gewoon de volgende zomervakantie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, die heb ik gemist denk ik. Maar we doen om de week een ander land en anders wordt het wel erg vaak een landenthema. Ieders favoriete vakantieland komt vast een keer voorbij.
Ik zat er van de week nog aan te denken dat ik er mee aan de gang moet, komt goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na komende week is kerstmis aan de beurt. Zullen we daar gewoon het algemene kersttopic voor gebruiken? Dan knal ik die ook in de reeks en zijn we gelijk klaar. Tegenstanders?
Daarna staat Brazilië op het programma. @:Sorella, kom jij nog aan een OP toe?
Geen tegenstanderquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na komende week is kerstmis aan de beurt. Zullen we daar gewoon het algemene kersttopic voor gebruiken? Dan knal ik die ook in de reeks en zijn we gelijk klaar. Tegenstanders?
Daarna staat Brazilië op het programma. @:Sorella, kom jij nog aan een OP toe?
Ik dacht juist later, daarom staat hij er nog niet tussen. Maar jij hebt er verstand van dus ik pas even wat aan.quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:05 schreef drakin het volgende:
Wilplukken is beter niet te laat in het seizoen te doen, veel kruiden laten zich begin van het jaar zien.
quote:Op vrijdag 15 januari 2021 12:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht juist later, daarom staat hij er nog niet tussen. Maar jij hebt er verstand van dus ik pas even wat aan.
Edit: done.
Jij schrijft vast wel een leuk stukje over wildplukken toch?![]()
Niet echt, maar iemand moet het doen. Ik flans zo wel wat.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand zin om uiterlijk zondag een kort verhaaltje over dips en sauzen te schrijven?
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet echt, maar iemand moet het doen. Ik flans zo wel wat.
Neenee, niet zo makkelijk opgeven! Het gaat geen uitgebreide OP worden, maar wel een OP. Opperdepop.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 18:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
We kunnen ook gewoon besluiten dat we vanaf nu zonder uitgebreide OP verder gaan. En als er dan iemand toch iets wip schijven, mag dat altijd.
quote:Op zaterdag 30 januari 2021 19:38 schreef sigme het volgende:
CUL / Kook mee met CUL: Saus en dip 1 - 7 februari
Heel graagquote:Op maandag 8 februari 2021 10:13 schreef Myraela het volgende:
Zal ik het Fondue topic voor de week hierna maken? Of was daar al iemand voor?
Prachtige OP!quote:Op zondag 7 februari 2021 23:41 schreef Yinny het volgende:
Oef, een stukje schrijven over de Chinese keuken! Dat valt niet mee!
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:26 schreef Knutknuttsson het volgende:
Geen Chinees, maar weet niet waar ik dit anders moet plaatsen. Ik heb namelijk een tip voor degene die in de Zweden-week een smörgåstårta wilde maken. Hier hebben ze namelijk 21 maart een online workshop.
https://www.northerndelight.nl/online-kookworkshop-zweedse-keuken-smorgastarta/
Zelf heb ik een paar weken geleden de Semla-workshop gedaan. Was erg leuk. We gaan ook met deze meedoen.
Ik zag idd al recepten voor met daslook of paardenbloemen al verschijnen!quote:Op maandag 1 maart 2021 00:22 schreef drakin het volgende:
Ik merk dat ik minder meedoe met het kook met cul, maar voor de wildpluk week straks zag ik de eerste eetbare planten hun kopje boven de modder uitsteken
Ik zag de daslook(echt een favoriet) en zevenblad weer opkomen in mijn tuin, en nog wat rare sprietjesquote:Op maandag 1 maart 2021 08:22 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik zag idd al recepten voor met daslook of paardenbloemen al verschijnen!
@:lonaa borrelplanktopic?
Oh shit fuck. Ja.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:22 schreef Yinny het volgende:
[..]
Ik zag idd al recepten voor met daslook of paardenbloemen al verschijnen!
@:lonaa borrelplanktopic?
Oeps, je opmerking niet gezien. Graag! Red je het nog?quote:Op zondag 7 maart 2021 12:50 schreef Hupje het volgende:
Ik wil wel een topic maken voor koken met gele kleuren.
Je hebt het heel goe gedaan.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 20:00 schreef Hupje het volgende:
Hopelijk klopt hij zo:
Koken met de kleur geel!
Ja hoor, ik zet je in de OPquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:08 schreef minilot het volgende:
Kan ik misschien historische gerechten voor m'n rekening nemen over een paar weken, qua openingspost?
Zondag is op tijd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:18 schreef minilot het volgende:
Als jullie niemand anders voor Pasen kunnen vinden dan kan ik daar zondag eventueel wel tijd voor vrijmaken, maar eerder niet, vrees ik..
Ja, graagquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:18 schreef minilot het volgende:
Als jullie niemand anders voor Pasen kunnen vinden dan kan ik daar zondag eventueel wel tijd voor vrijmaken, maar eerder niet, vrees ik..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |