quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 20:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Het staat voor dinsdagochtend in mijn agenda
CUL / Kook mee met CUL: Polen, 2 november - 8 novemberquote:
Woah. Awesomequote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:39 schreef minilot het volgende:
[..]
CUL / Kook mee met CUL: Polen, 2 november - 8 november
Hij staat er, moet alleen nog even gereekst worden!![]()
Ik durfde niet meer te reeksen hoor, Lquote:
Ik pak altijd de URL van het laatste topic. Gaat prima.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 12:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durfde niet meer te reeksen hoor, L
Leuk topic geworden!
Nu welquote:Op zaterdag 7 november 2020 12:24 schreef minilot het volgende:
Heuj, er is nog geen topic voor aankomende week en het is al halverwege de zaterdag
Heeft Touriya Haoud een fokaccount?quote:Op maandag 9 november 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Of hebben we iemand met Marokkaanse roots en iemand die in de VS woont? Want dat is natuurlijk veel cooler.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen gegadigden voor Marokko of de VS?
quote:Op zondag 8 november 2020 11:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil op zich best Marokko en de VS op me nemen. Landen vind ik wel gaaf.
Oh sorry, ik hou dit topic niet in de gaten. Ik wil best wat kladden voor Marokko. Wanneer moet het topic open?quote:Op zaterdag 14 november 2020 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen gegadigden voor Marokko of de VS?
Heel graag! Voor maandag moet het open.quote:Op zaterdag 14 november 2020 14:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh sorry, ik hou dit topic niet in de gaten. Ik wil best wat kladden voor Marokko. Wanneer moet het topic open?
Komt in orde! Ik doe dan zelf niet echt mee, want ik zit dan een weekje op een winderig waddeneiland, op hotel.quote:Op zaterdag 14 november 2020 15:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heel graag! Voor maandag moet het open.
Het is gewoon weer gebeurd dat er geen topic isquote:Op zondag 29 november 2020 14:24 schreef Yinny het volgende:
Is er al een Sinterklaas topic? Anders wil ik er wel een maken.
Awesome OP!quote:Op zondag 29 november 2020 16:45 schreef Yinny het volgende:
Eerste keer dat ik een OP maak!
Willen jullie die nog even linken?
Dat ben ik helemaal met je eens!quote:Op zondag 29 november 2020 17:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het super leuk vind dat allerlei users ook OPs maken
Tof he? Sowieso, CULquote:Op zondag 29 november 2020 17:42 schreef Barreltje het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik het super leuk vind dat allerlei users ook OPs maken
Wanneer moeten ze af zijn?quote:Op zondag 29 november 2020 17:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof he? Sowieso, CUL![]()
Heeft iemand inspiratie voor Vietnam of Stamppot?
Goed idee. Ik heb hem op de lijst gezet. We kijken tegen die tijd wel of we Chinees of specifiek Szechuan doen.quote:Op zondag 29 november 2020 22:20 schreef Molo het volgende:
Ter ere van @:Robinook
En omdat https://www.aziatische-ingredienten.nl/?s=Sichuan&x=16&y=15
En omdat het gewoon fucking lekker is
Wil iemand Sichuan aanmaken? Fucking lekker eten dat
Daar verheug ik me opquote:Op dinsdag 8 december 2020 17:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik maak wel een OP voor het stamppottopic.
Oh, die heb ik gemist denk ik. Maar we doen om de week een ander land en anders wordt het wel erg vaak een landenthema. Ieders favoriete vakantieland komt vast een keer voorbij.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Een gerecht uit je favoriete vakantieland als topic heeft het niet gered als idee voor de kook-mee-met-CUL reeks?
Al zie ik wel de rijsttafel staan, dus met mijn favoriete vakantieland komt het wel goed..
Was een idee dat ik opperde voor de afgelopen zomer om toch een beetje in de vakantiestemming te komen. Doen we het gewoon de volgende zomervakantie.quote:Op dinsdag 8 december 2020 18:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, die heb ik gemist denk ik. Maar we doen om de week een ander land en anders wordt het wel erg vaak een landenthema. Ieders favoriete vakantieland komt vast een keer voorbij.
Ik zat er van de week nog aan te denken dat ik er mee aan de gang moet, komt goedquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na komende week is kerstmis aan de beurt. Zullen we daar gewoon het algemene kersttopic voor gebruiken? Dan knal ik die ook in de reeks en zijn we gelijk klaar. Tegenstanders?
Daarna staat Brazilië op het programma. @:Sorella, kom jij nog aan een OP toe?
Geen tegenstanderquote:Op zaterdag 12 december 2020 12:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Na komende week is kerstmis aan de beurt. Zullen we daar gewoon het algemene kersttopic voor gebruiken? Dan knal ik die ook in de reeks en zijn we gelijk klaar. Tegenstanders?
Daarna staat Brazilië op het programma. @:Sorella, kom jij nog aan een OP toe?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |