Italie mist een type Pipo Inzaghiquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef Zorro het volgende:
Italie had al op 0-6 moeten staan, Nederland verdient niks.
Je bent zelf een pipo.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Italie mist een type Pipo Inzaghi
Inzaghiquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme en pleonasmesquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Mois Keane een domme neger noemen vind ik te ver gaan!²
Nu zijn ze wel leuk bezig.quote:Op maandag 7 september 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands met zijn matige transferbeleid.
Gelukkig hebben wij Pipo de pay.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind Bergwijn niet een heel goede voetballer.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bergwijn kan misschien beter eens kijken voordat hij een voorzet geeft.
Ik ook niet, heb liever Berghuis als hij weer fit is.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Bergwijn niet een heel goede voetballer.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bergwijn kan misschien beter eens kijken voordat hij een voorzet geeft.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb liever Berghuis als hij weer fit is.
Dat is het nadeel van veel negers in je ploeg, zijn vaak domme jongens. Alle voetbalintelligentie haal je uit de ploeg. NoRacist.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Het zijn ook allemaal van die verschrikkelijk domme voetballers.
Maar het klopt als een bus.quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van veel negers in je ploeg, zijn vaak domme jongens. Alle voetbalintelligentie haal je uit de ploeg. NoRacist.
We motten weer jongens van de gestampte pot hebben.quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Nederland verliest dankzij de negers.
Overigens ben ik tegen racisme.
Veltman en Hateboer zijn zwart?quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Het is te wijten aan.quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
Die het duel niet schuwen.quote:Op maandag 7 september 2020 22:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We motten weer jongens van de gestampte pot hebben.
Goed nieuws voor de volgende pot.quote:Op maandag 7 september 2020 22:39 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar het klopt als een bus.
Depay dus geschorst stond net in beeld.
Wat dacht je van Johan Serveas.quote:Op maandag 7 september 2020 22:39 schreef BB-King het volgende:
Ik verlang naar de tijd dat Oranje nog topspitsen als Rene van Rijswijk had.
Hey, zijn we het zowaar eens.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb liever Berghuis als hij weer fit is.
Ik weet het wel. Hij kan daar echt een grote meneer worden. Een Fred Depay in vorm, van hem is geen 2de.quote:Op maandag 7 september 2020 22:40 schreef TLC het volgende:
Wat zou Barcelona in vredesnaam met Depay moeten
Ik snap het ook niet. Wijnaldum idem.. dat gaat echt niks worden.quote:Op maandag 7 september 2020 22:40 schreef TLC het volgende:
Wat zou Barcelona in vredesnaam met Depay moeten
Er zijn tijden geweest dat we konden kiezen uit Kluivert, Hasselbaink en Van Nistelrodequote:Op maandag 7 september 2020 22:39 schreef BB-King het volgende:
Ik verlang naar de tijd dat Oranje nog topspitsen als Rene van Rijswijk had.
En Pierre van Hooijdonk en Roy Makaay.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat we konden kiezen uit Kluivert, Hasselbaink en Van Nistelrode
Hasselbaink godenanalist.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat we konden kiezen uit Kluivert, Hasselbaink en Van Nistelrode
DAS PHANTOMquote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
En Pierre van Hooijdonk en Roy Makaay.
Pierre als supersub en Makaay ook nog ergens al was dat nooit wat in Oranje.quote:Op maandag 7 september 2020 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Mjah die Weghorst heeft een uitstekend rendement in de Bundesliga, snap niet zo dat ie genegeerd wordt.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inplaats van Promes en Bergwijn die amper wat hebben laten zien gewoon Wout en Luuk voorin zetten.quote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah die Weghorst heeft een uitstekend rendement in de Bundesliga, snap niet zo dat ie genegeerd wordt.
Waarom zou je twee lange kneuzen selecteren die niet kunnen voetballenquote:Op maandag 7 september 2020 22:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mjah die Weghorst heeft een uitstekend rendement in de Bundesliga, snap niet zo dat ie genegeerd wordt.
En Dennis de Nooijer.quote:Op maandag 7 september 2020 22:43 schreef BB-King het volgende:
[..]
Twittert die nog trouwens... of was het instagram?quote:
hopelijk nog een gastrolletje voor Antonie.quote:
Dan hoeven we in ieder geval sowieso nooit meer te kijken.quote:Op maandag 7 september 2020 22:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Inplaats van Promes en Bergwijn die amper wat hebben laten zien gewoon Wout en Luuk voorin zetten.
Dan hoef je enkel lange ballen snel thuis te spelen.
Aan het eind even, voor de cliffhanger.quote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
hopelijk nog een gastrolletje voor Antonie.
Weet ik niet.quote:Op maandag 7 september 2020 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Twittert die nog trouwens... of was het instagram?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |