Italie mist een type Pipo Inzaghiquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef Zorro het volgende:
Italie had al op 0-6 moeten staan, Nederland verdient niks.
Je bent zelf een pipo.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Italie mist een type Pipo Inzaghi
Inzaghiquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik ben tegen racisme en pleonasmesquote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Mois Keane een domme neger noemen vind ik te ver gaan!²
Nu zijn ze wel leuk bezig.quote:Op maandag 7 september 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands met zijn matige transferbeleid.
Gelukkig hebben wij Pipo de pay.quote:Op maandag 7 september 2020 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik vind Bergwijn niet een heel goede voetballer.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bergwijn kan misschien beter eens kijken voordat hij een voorzet geeft.
Ik ook niet, heb liever Berghuis als hij weer fit is.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind Bergwijn niet een heel goede voetballer.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Bergwijn kan misschien beter eens kijken voordat hij een voorzet geeft.
quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb liever Berghuis als hij weer fit is.
Dat is het nadeel van veel negers in je ploeg, zijn vaak domme jongens. Alle voetbalintelligentie haal je uit de ploeg. NoRacist.quote:Op maandag 7 september 2020 22:37 schreef Saekerhett het volgende:
Het zijn ook allemaal van die verschrikkelijk domme voetballers.
Maar het klopt als een bus.quote:Op maandag 7 september 2020 22:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van veel negers in je ploeg, zijn vaak domme jongens. Alle voetbalintelligentie haal je uit de ploeg. NoRacist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |