Die hangt nog wat rond ergens.quote:Op maandag 7 september 2020 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Speelt Antonie Kamerling ook weer mee?
Pot is toch al verloren dus waarom niet.quote:
Die kan alleen al in zijn gezicht 3 kilo afvallen.quote:
Waarom speelt Haat de Boer dan in oranje.quote:
bij gebrek aan beterquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom speelt Haat de Boer dan in oranje.
Omdat LodewegesGOD.quote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pot is toch al verloren dus waarom niet.
Nep supporterquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pot is toch al verloren dus waarom niet.
Een hype?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Caland het volgende:
Ik lees op twitter dat Hateboer een nog onterechtere hype is dan De Roon en kampsjaak Donny
Dat is best knap
Omdat de rest er ook niks van kan.quote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is zijn Vlaar vs Toni wedstrijd.quote:
en blindpaard veltman, onbegrijpelijk, komt natuurlijk ook omdat de Vrij voor de verandering weer eens moest afhakenquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mentaliteitquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de Italianen nog nooit zo mooi zien voetballen. Hebben ze vaseline op de dijwerken.²
Nu je het zegtquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is zijn Vlaar vs Toni wedstrijd.
Hele rechterkant is niets, waarom staat Wijnaldum in godsnaam zogenaamd hangend op rechts terwijl hij al jaren op het middenveld speelt. Zie je Klopp hem al naast Firmino zetten? (lol)quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat de rest er ook niks van kan.
Dwitght outquote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hele rechterkant is niets, waarom staat Wijnaldum in godsnaam zogenaamd hangend op rechts terwijl hij al jaren op het middenveld speelt. Zie je Klopp hem al naast Firmino zetten? (lol)
Lachen gieren brullen in de kleedkamerquote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Dwight moet een donderspeech geven, hahaha zie je t al voor je 🤣🤣
note slotjequote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
BREEK
OP AANGEPAST VAN @:JanCees in DTS!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
BREEK
Boer Dwight is opeens het tactische brein. Die man is nooit verder gekomen dan Cambuur Leeuwarden en de zijnen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Dwight moet een donderspeech geven, hahaha zie je t al voor je 🤣🤣
ripquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
dus ik zal wel een ban krijgen
Ze spelen idd wel fris. Nu begrijp ik die winning streak van henquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de Italianen nog nooit zo mooi zien voetballen. Hebben ze vaseline op de dijwerken.²
Zou Gosens dat wel kunnen?quote:
Omdat Lodeweges in zijn hoofd had bedacht dat Hateboer er 100 keer per helft overheen zou komen denderen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hele rechterkant is niets, waarom staat Wijnaldum in godsnaam zogenaamd hangend op rechts terwijl hij al jaren op het middenveld speelt. Zie je Klopp hem al naast Firmino zetten? (lol)
Dwight kan er NIETS van.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in.quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
BREEK
OP AANGEPAST VAN @:JanCees in DTS!
BREEK
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Ik welquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Italie wakker liggen om Fer
humberto weggehaald, racismequote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Zou onterecht zijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Watquote:
Heb jij hem nog bedreigd toen die naar Heerenveen ging?quote:
Ah gelukkig dan krijg jij de ban!quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!
ALTIJD KRIJG IK DE SCHULD!
Dan heb je zijn pener nooit gezienquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Italie wakker liggen om Fer
Ik ga je missen, Paul!quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!
Het is Gibraltar niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat Lodeweges in zijn hoofd had bedacht dat Hateboer er 100 keer per helft overheen zou komen denderen.
Nee, ik ben doorgaans dinsdagochtend gewoon aan het werk.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat
[..]
Heb jij hem nog bedreigd toen die naar Heerenveen ging?
hij tapet hem vast aan zn been heb ik gehoordquote:Op maandag 7 september 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je zijn pener nooit gezien
35 cm
Slap
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee opquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij tapet hem vast aan zn been heb ik gehoord
Ik hou alvast de NS dienstregeling in de gaten.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze hadden wel dikke kwarktassenquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vonden jullie van die Almhof meiden
quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee op
Hahahahahaha
opvullingquote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Veltman er altijd weer staat?²
quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee op
Hahahahahaha
Dat viel dus volgens mij best wel meequote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ze hadden wel dikke kwarktassen
Dit is het nieuwe DTS-topic omdat het daar op slot is heequote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit opeens allemaal over gaat
die zijn minderjarig ,viespeukquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vonden jullie van die Almhof meiden
lange negerpiemelsquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit opeens allemaal over gaat
Ow dan komen jullie hier maar vervelend doen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DTS-topic omdat het daar op slot is hee
In den beginne vond je het nog een nutteloze wedstrijd.quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben smerig chagrijnig.Wat een waardeloos Oranje.
Hij hoort in het veld manquote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Met Koeman zou die er niet in staan.quote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb ook films en concerten met DTS.quote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Dit is het nieuwe DTS-topic omdat het daar op slot is hee
Alleen @jerney en ik heequote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan komen jullie hier maar vervelend doen.
Blessure van De Ligt.quote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Doet het goed in de kleedkamerquote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een samenvatting van het veldspel van de eerste helft?
Ik ben al wegquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan komen jullie hier maar vervelend doen.
mo gaat straks 2 x scorenquote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we er een mooie avond van maken.²
Best goed, leuk om te zien en duidelijk sterker.quote:Op maandag 7 september 2020 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een samenvatting van het veldspel van de eerste helft?
Niet mijn probleemquote:Op maandag 7 september 2020 21:50 schreef Zipportal het volgende:
Charrell wordt ondervraagd door JoJo in de SC.
Ben jij vrienden met Paul?quote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
Awwwww
Maar ik volg geen voetbal joh, ik ben een flauwe onzinnert.
Dan pas je perfect bij deze wedstrijd.quote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
Awwwww
Is hier hetzelfde als DTS heequote:Op maandag 7 september 2020 21:52 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
Awwwww
Waar staat DTS voor?quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk steeds dat DTS dartsen betekent
De Topic Starter.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waar staat DTS voor?
Naast digital surround
Tyf op met je onzin.quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Paul het volgende:
YESSSSSSSSS DTS IS WEER OPEN GEZET, BANS EN NOTES ZIJN GEZET!
@:jerney zie je daar wijffie
Wist niet meer waar de bal wasquote:
Oh ok! Kan je me een beetje helpen? Ik weet niet goed wat ik boos naar de tv moet roepen nu.quote:Op maandag 7 september 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan pas je perfect bij deze wedstrijd.
@SuperwormJim Paul is de bron.quote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Paul het volgende:
Oh ok heequote:Op maandag 7 september 2020 21:54 schreef Paul het volgende:
Schreeuw maar niks anders schrikt je kat straks nog. Gewoon heel droevig kijken en nee schudden.quote:Op maandag 7 september 2020 21:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ok! Kan je me een beetje helpen? Ik weet niet goed wat ik boos naar de tv moet roepen nu.
BLACKEDquote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef JanCees het volgende:
die
[..]
die had weer ergens een kind verwekt
Was alweer terug op de training dacht ikquote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef JanCees het volgende:
die
[..]
HAHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef JanCees het volgende:
die
[..]
vernuftige wat???quote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Welk vernuftige tactiek heeft onze Dwight toegepast in de rust?
Ik zie het nog niet
VELTMAN DOMME KUT!quote:Op maandag 7 september 2020 21:55 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh ok! Kan je me een beetje helpen? Ik weet niet goed wat ik boos naar de tv moet roepen nu.
de Vrij vooralquote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Wat een waardeloze achterste linie hebben wij zeg.
Hoop dat De Ligt en Dumfries snel weer kunnen aansluiten.
-niet doen-quote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Wat een waardeloze achterste linie hebben wij zeg.
Hoop dat De Ligt en Dumfries snel weer kunnen aansluiten.
Idd in Rusland deed ie het leuk bij ajax ook, maar op dit niveau..quote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Promes kan er niks van , irriteer me kapot aan die gozer
irriteer aanquote:Op maandag 7 september 2020 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Promes kan er niks van , irriteer me kapot aan die gozer
WAT DOE JE NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op maandag 7 september 2020 21:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:SuperWormJim Paul is de bron.
Dumfries is sterk het laatste half jaarquote:Op maandag 7 september 2020 21:56 schreef BB-King het volgende:
Je gaat gewoon verlangen naar Dumfries als je Hateboer vandaag ziet spelen.
Net alsof iemand hem ooit heeft zien spelen in Ruslandquote:Op maandag 7 september 2020 21:58 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Idd in Rusland deed ie het leuk bij ajax ook, maar op dit niveau..
quote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Sympathieke @:GGMM een DM gestuurd.
De coëfficiëntenranking spreken je tegen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net alsof iemand hem ooit heeft zien spelen in RuslandDie Russische competitie is nog kutter dan de eredivisie.
jep, onbegrijpelijkquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Net alsof iemand hem ooit heeft zien spelen in RuslandDie Russische competitie is nog kutter dan de eredivisie.
Beste man aan de kant van Neutralië.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Frenkie is ook echt flets vanavond
Zelfs het antwoord deels verbeterd.quote:Op maandag 7 september 2020 22:00 schreef GGMM het volgende:
@:zipportal een teleurstellend antwoord gegeven
soundboard.gifquote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Dat stadiongeluid kan toch niet, NOS.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Zipportal het volgende:
Dat stadiongeluid kan toch niet, NOS.
KreupeleWerner.jpg @Lenny_Leonardquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Als het niet loopt moet je vooral de bal in het doel willen combineren.
quote:
IK MOET HELEMAAL NIETSquote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Depay?
Ik dacht dat we allemaal Memphis moesten zeggen
Ingooi.quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef Generationalpha het volgende:
Snoeks die denkt dat Frenkie kan schieten.
Ik zeg Depay. Zo heet ie namelijk.quote:Op maandag 7 september 2020 22:02 schreef KennyPowers het volgende:
Depay?
Ik dacht dat we allemaal Memphis moesten zeggen
Doe dat dan ook niet.quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet heel relevant doen. Maar een mooie steal zou er nu wel in gaan. Eerst op mijn chest leggen en dat stuk voor stuk wegbijten.²
zo dik kun je op toepen.quote:
Random selderij:quote:Op maandag 7 september 2020 22:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil niet heel relevant doen. Maar een mooie steal zou er nu wel in gaan. Eerst op mijn chest leggen en dat stuk voor stuk wegbijten.²
Vrijheid van taalgebruikquote:Op maandag 7 september 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is:
Ik erger mij aan
Of
Dat irriteert mij
Ik laat je er ook geheel vrij in.quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 22:04 schreef BB-King het volgende:
Wij willen Luuk de Jong!
Wij willen Luuk de Jong!
Wij willen Luuk de Jong!
Afspeelpunt en beste kopper van het noordelijk halfrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |