Dan heb je zijn pener nooit gezienquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Italie wakker liggen om Fer
Ik ga je missen, Paul!quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!
ALTIJD KRIJG IK DE SCHULD!
Het is Gibraltar niet.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Omdat Lodeweges in zijn hoofd had bedacht dat Hateboer er 100 keer per helft overheen zou komen denderen.
Nee, ik ben doorgaans dinsdagochtend gewoon aan het werk.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat
[..]
Heb jij hem nog bedreigd toen die naar Heerenveen ging?
hij tapet hem vast aan zn been heb ik gehoordquote:Op maandag 7 september 2020 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan heb je zijn pener nooit gezien
35 cm
Slap
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee opquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij tapet hem vast aan zn been heb ik gehoord
Ik hou alvast de NS dienstregeling in de gaten.quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!
ALTIJD KRIJG IK DE SCHULD!
Ze hadden wel dikke kwarktassenquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vonden jullie van die Almhof meiden
quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee op
Hahahahahaha
opvullingquote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Veltman er altijd weer staat?²
quote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Soms raapt ie er wel eens nootjes mee op
Hahahahahaha
Dat viel dus volgens mij best wel meequote:Op maandag 7 september 2020 21:46 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Ze hadden wel dikke kwarktassen
Dit is het nieuwe DTS-topic omdat het daar op slot is heequote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit opeens allemaal over gaat
die zijn minderjarig ,viespeukquote:Op maandag 7 september 2020 21:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat vonden jullie van die Almhof meiden
lange negerpiemelsquote:Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar dit opeens allemaal over gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |