Dwitght outquote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hele rechterkant is niets, waarom staat Wijnaldum in godsnaam zogenaamd hangend op rechts terwijl hij al jaren op het middenveld speelt. Zie je Klopp hem al naast Firmino zetten? (lol)
Lachen gieren brullen in de kleedkamerquote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Dwight moet een donderspeech geven, hahaha zie je t al voor je 🤣🤣
note slotjequote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
BREEK
OP AANGEPAST VAN @:JanCees in DTS!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
BREEK
Boer Dwight is opeens het tactische brein. Die man is nooit verder gekomen dan Cambuur Leeuwarden en de zijnen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Mani89 het volgende:
Dwight moet een donderspeech geven, hahaha zie je t al voor je 🤣🤣
ripquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
dus ik zal wel een ban krijgen
Ze spelen idd wel fris. Nu begrijp ik die winning streak van henquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb de Italianen nog nooit zo mooi zien voetballen. Hebben ze vaseline op de dijwerken.²
Zou Gosens dat wel kunnen?quote:
Omdat Lodeweges in zijn hoofd had bedacht dat Hateboer er 100 keer per helft overheen zou komen denderen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hele rechterkant is niets, waarom staat Wijnaldum in godsnaam zogenaamd hangend op rechts terwijl hij al jaren op het middenveld speelt. Zie je Klopp hem al naast Firmino zetten? (lol)
Dwight kan er NIETS van.quote:Op maandag 7 september 2020 21:41 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb hier geen zin in.quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef Paul het volgende:
BREEK
OP AANGEPAST VAN @:JanCees in DTS!
ONZ / [ronde 33] Het dodetopicspel #7537
BREEK
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Ik welquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef TLC het volgende:
Ik denk niet dat ze bij Italie wakker liggen om Fer
humberto weggehaald, racismequote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Zou onterecht zijnquote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef JanCees het volgende:
not
[..]
note slotje
Watquote:
Heb jij hem nog bedreigd toen die naar Heerenveen ging?quote:
Ah gelukkig dan krijg jij de ban!quote:Op maandag 7 september 2020 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee ik krijg hier de schuld van hee, onterecht maarja. Zo gaat het altijd met mij op FOK!
ALTIJD KRIJG IK DE SCHULD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |