abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:38:11 #101
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194954014
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat kun je wel blijven herhalen, maar de ironie van het feit dat men die denkt te ontkrachten met meer incidenten ontgaat ze volledig.
Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden met:

quote:
Maar het merendeel is vredig! *)
&lt;signature here&gt;.
pi_194954030
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden met:
[..]

Als iemand dat zou doen wel ja.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:43:30 #103
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194954101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als iemand dat zou doen wel ja.
Ja, dat doen mensen hier, moet ik ze quoten?
&lt;signature here&gt;.
pi_194954217
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, dat doen mensen hier, moet ik ze quoten?
Moet je wel elk incident hebben hè?
  dinsdag 8 september 2020 @ 15:54:36 #105
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194954300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Moet je wel elk incident hebben hè?
Ja, geen zorg, iedere keer als iemand hier fijntjes opmerkt dat er weer 'vreedzame' demonstraties zijn geweest, en merk de haakjes op, komt er weer een of andere laaf uit het houtwerk zetten om op te merken dat:

quote:
Het merendeel vredig verloopt! *)
Je opzichtige moving the goalpost (we hebben het blijkbaar ineens over 'elk incident' :') ) ga ik niet in mee.

Samengevat:

De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal :)
&lt;signature here&gt;.
pi_194954509

Zullen waarschijnlijk als snel weer vrij rondlopen aangezien er donaties zijn om ze op borgtocht vrij te krijgen.
Zo leren ze het nooit natuurlijk.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194954651
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, geen zorg, iedere keer als iemand hier fijntjes opmerkt dat er weer 'vreedzame' demonstraties zijn geweest, en merk de haakjes op, komt er weer een of andere laaf uit het houtwerk zetten om op te merken dat:
[..]

Je opzichtige moving the goalpost (we hebben het blijkbaar ineens over 'elk incident' :') ) ga ik niet in mee.

Samengevat:

De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal :)
Niets verschuiven, jij rept zelf over elk exces.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:14:42 #108
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194954703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niets verschuiven, jij rept zelf over elk exces.
Tuurlijk ga lekker neuzelen over randzaken, valt het minder op dat je uitgeluld bent.

Maar waar het echt om ging:

De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal :W
&lt;signature here&gt;.
pi_194954735
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:03 schreef schommelstoel het volgende:

Zullen waarschijnlijk als snel weer vrij rondlopen aangezien er donaties zijn om ze op borgtocht vrij te krijgen.
Zo leren ze het nooit natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd wie dat allemaal voor die demonstranten heeft betaald, gemiddeld 20 tot 30k borg per demonstrant en elke avond worden er tientallen opgepakt. Dat tikt lekker aan.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194954814
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef Selqae het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd wie dat allemaal voor die demonstranten heeft betaald, gemiddeld 20 tot 30k borg per demonstrant en elke avond worden er tientallen opgepakt. Dat tikt lekker aan.
Volgens sommige sites door Hollywood sterren.
Ook beweerden mensen dat het een donatie kreeg van 20 miljoen van Biden's inzameling voor de verkiezingen.
Maar dat is volgens deze site niet waar.
https://www.politifact.co(...)nate-20-million-bai/
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:20:46 #111
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194954826
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Soros natuurlijk! Waarschijnlijk met geld gestolen van de Trump campagne.
https://www.axios.com/tru(...)99-fcca14a68024.html

Het is allemaal een groot complot!
Zielige projectie hé.

Vraag me ook af of jij niks beters te doen hebt dan de hele dag dit soort spul opgraven. Blijkbaar niet.

Get a life dude.
&lt;signature here&gt;.
pi_194954830
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_194954861
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Soros natuurlijk! Waarschijnlijk met geld gestolen van de Trump campagne.
https://www.axios.com/tru(...)99-fcca14a68024.html

Het is allemaal een groot complot!
Soros is altijd al een complot geweest.

George Soros’s Foundation Pours $220 Million Into Racial Equality Push
pi_194954892
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef ExTec het volgende:

[..]

Tuurlijk ga lekker neuzelen over randzaken, valt het minder op dat je uitgeluld bent.

Maar waar het echt om ging:

De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal :W
Eh wat? Ik wijs je op je eigen woorden. Ik heb constant inhoudelijke bijdragen geleverd hier. Jou zie ik niet veel meer doen dan loze trollposts fok op slingeren.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:27:28 #115
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194954985
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zielige projectie hé.

Vraag me ook af of jij niks beters te doen hebt dan de hele dag dit soort spul opgraven. Blijkbaar niet.

Get a life dude.
Nee natuurlijk heb ik niets beters te doen. Je weet toch dat (s)linkse mensen alleen maar werkeloos op het bankje zitten schultenbrau's gekocht bij de aldi achterover te tikken? Ik ga zo aan de tweede tray van de dag beginnen.

Heb je wel een beetje doorgewerkt om mijn uitkering te verdienen? Eentje van ons moet wel werken he!
pi_194955001
quote:
Dat is wel een erg dommige vergelijking van Leon. Kijk als er mensen demonstreren voor BLM, tegen corona maatregelen, tegen stikstofmaatregelen, voor meer geld in de zorg of wat dan ook, dan is dat gewoon valide gebruik van een grondrecht in een democratische rechtsstaat. Als daarvan een (klein) deel escaleert dan zegt dat niets over die overgrote meerderheid. Deelnemers daaraan zijn niet opeens "guilty by association" en hun grondrechten dienen ook niet te worden afgepakt.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:28:31 #117
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955017
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Monolith het volgende:

Ik wijs je op je eigen woorden.
Nee, je bent dom aan het lullen, en wenst het woord "elke" ineens te interpreteren als alles ipv bv alles wat slechts hier langskomt.

Leuke tactiek voor mensen die volstrekt uitgeluld zijn, eerst iets belachelijk ruim interpreteren en daarna gaan mieren dat het volgens je eigen belachelijk ruime interpretatie niet klopt
:W

Maar laat mij eens zien waar ik duidelijk maakte dat ik met elke dan ook echt alles bedoelde?

Of is het duidelijk dat jij dat er van wenst te maken? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_194955047
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is wel een erg dommige vergelijking van Leon. Kijk als er mensen demonstreren voor BLM, tegen corona maatregelen, tegen stikstofmaatregelen, voor meer geld in de zorg of wat dan ook, dan is dat gewoon valide gebruik van een grondrecht in een democratische rechtsstaat. Als daarvan een (klein) deel escaleert dan zegt dat niets over die overgrote meerderheid. Deelnemers daaraan zijn niet opeens "guilty by association" en hun grondrechten dienen ook niet te worden afgepakt.
Als 93% vreedzaam demonstreert en 7% gebouwen in de fik zet en winkels plundert dan is het debiel om van vreedzame protesten te spreken. Prima vergelijking dus.
pi_194955067
quote:
More than a dozen campaign staffers for U.S. Democratic 2020 presidential candidate Joe Biden reportedly donated to the Minnesota Freedom Fund (MFF), a nonprofit organization that pays criminal bail and immigration bonds — or cash bonds — for those who cannot afford them. MFF became a national focus after several celebrities donated funds to the organization to bail out protesters arrested during demonstrations calling for the arrest of police officers associated with the death of George Floyd, a Black man who died while in custody. Snopes readers inquired about the veracity of the claim.

This claim is true. However, some incorrect or confusing information surrounding the amount donated and donors’ affiliation with the Biden campaign did circulate online, following Twitter posts shared by staffers that displayed receipts for donations made to MFF.
https://www.snopes.com/fact-check/biden-staffers-bailout-fund/
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194955099
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee, je bent dom aan het lullen, en wenst het woord "elke" ineens te interpreteren als alles ipv bv alles wat slechts hier langskomt.

Leuke tactiek voor mensen die volstrekt uitgeluld zijn, eerst iets belachelijk ruim interpreteren en daarna gaan mieren dat het volgens je eigen belachelijk ruime interpretatie niet klopt
:W

Maar laat mij eens zien waar ik duidelijk maakte dat ik met elke dan ook echt alles bedoelde?

Of is het duidelijk dat jij dat er van wenst te maken? :)
Oh met alles doel ook op alles wat hier langskomt. Was je dat niet duidelijk? Zou een beetje raar zijn als ik zou verwachten dat je de reactie op elk incident overal op het internet erbij zou moeten toveren ofzo. Maar goed, dit is de zwakzinnige schelddiscussie waar je al een tijdje op zat te azen, of niet?
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:32:24 #121
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eh wat? Ik wijs je op je eigen woorden.
Hey dombo:

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef ExTec het volgende:

[..]

Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden
Beantwoorden impliceert dat een exces hier wel gepost moet zijn hé? :)

Want als het hier niet staat, hoe kun je er dan op antwoorden? :)
&lt;signature here&gt;.
pi_194955144
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als 93% vreedzaam demonstreert en 7% gebouwen in de fik zet en winkels plundert dan is het debiel om van vreedzame protesten te spreken. Prima vergelijking dus.
Daarom spreekt men ook over grotendeels vreedzame protesten. Dat lijkt me gewoon feitelijk juist.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:34:41 #123
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955164
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef Monolith het volgende:

Maar goed, dit is de zwakzinnige schelddiscussie waar je al een tijdje op zat te azen, of niet?
Nee, daar zit jij op te azen? :)

Glashelder, want mijn eigenlijke punt reageer jij niet op, en dat punt is:

quote:
13s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef ExTec het volgende:

Maar misschien moet je nu weer spelletjes gaan spelen, allerlei dingen belachelijk ruim interpreteren ofzo. ;)
&lt;signature here&gt;.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:35:38 #124
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955185
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee natuurlijk heb ik niets beters te doen. Je weet toch dat (s)linkse mensen alleen maar werkeloos op het bankje zitten schultenbrau's gekocht bij de aldi achterover te tikken? Ik ga zo aan de tweede tray van de dag beginnen.

Heb je wel een beetje doorgewerkt om mijn uitkering te verdienen? Eentje van ons moet wel werken he!
Hey, jij zegt het, niet ik ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_194955241
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef Selqae het volgende:

[..]

Kamala Harris had een fundraiser opgezet hiervoor, maar er zullen er wellicht nog wel meer zijn.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_194955286
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daarom spreekt men ook over grotendeels vreedzame protesten. Dat lijkt me gewoon feitelijk juist.
Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.
pi_194955320
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:39 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kamala Harris had een fundraiser opgezet hiervoor, maar er zullen er wellicht nog wel meer zijn.
quote:
In an emailed statement to Reuters, the Biden campaign declined to comment on whether May’s and McCarthy’s donations were made on behalf of, or in coordination with, the campaign.
Zo te zien in samenwerking met de Democraten, als ze geen commentaar willen geven in plaats van het tegen te spreken weet je wel hoe laat het is. :P
pi_194955350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:47:15 #129
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955368
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
Zijn die er dagelijks dan?

Zouden die er dagelijks zijn, dan allicht wel.

Maar behalve de aard, telt ook het volume hé.
&lt;signature here&gt;.
pi_194955374
quote:

[..]

Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.
pi_194955442
twitter

Interessante confrontatie :s).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2020 16:50:58 ]
pi_194955447
quote:

[..]

pi_194955458
En voor de duidelijkheid: sommige van de coronaprotesten en de boerenprotesten zou ik ook niet vreedzaam noemen. Hoewel ze van een heel andere orde zijn dan de gemiddelde BLM protest.

Maar dat de NOS de BLM protesten 93% vreedzaam noemt en doet alsof dat een heel nobele prestatie is, is gewoon debiel. Ze diskwalificeren zichzelf daarmee.
  dinsdag 8 september 2020 @ 16:53:52 #134
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194955516
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:50 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Interessante confrontatie :s).
Nou, leuk uitje voor de room-blanke dames, die gezien de manier waarop mensen in de VS sowieso zwaar gesegregeerd leven, nog nooit een zwarte van dichtbij hebben gezien.
&lt;signature here&gt;.
pi_194955560
quote:

[..]

Daarbij zijn niet voor honderden miljoenen schade aangericht aan gebouwen en de middenstand.
pi_194955576
twitter

Bizar ook dit item _O- :'), groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
pi_194955687
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.
Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.

Verder geeft het ook mooi aan hoe het versterkende effect van een ver van je bed show via Twitter volge werkt. Plaatjes en filmpjes die het doen laten lijken alsof het hele land in de fik staat. Ironisch genoeg is dat ook de Republikeinse strategie nu. In het gros van het land, en zelfs in het gros van de buurten in steden waar wel rellen zijn, is ook werkelijk waar geen vuiltje aan de lucht. De Republikeinse campagne is erop gericht om al die mensen aan te praten dat de negers binnenkort echt ook bij hun op de stoep staan.
pi_194956075
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:00 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.

Verder geeft het ook mooi aan hoe het versterkende effect van een ver van je bed show via Twitter volge werkt. Plaatjes en filmpjes die het doen laten lijken alsof het hele land in de fik staat. Ironisch genoeg is dat ook de Republikeinse strategie nu. In het gros van het land, en zelfs in het gros van de buurten in steden waar wel rellen zijn, is ook werkelijk waar geen vuiltje aan de lucht. De Republikeinse campagne is erop gericht om al die mensen aan te praten dat de negers binnenkort echt ook bij hun op de stoep staan.
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
pi_194956176
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.
Dat de excessen in de VS groter zijn is inderdaad zo, maar ook daarbij moet je wel even in acht nemen dat de VS heel wat groter is dan Nederland.
pi_194956263
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

93% geheel geweldloos.
Tja. 93% van de voetbalwedstrijden verlopen ook rustig en zonder incidenten. En toch zou voetbal afgeschaft moeten worden volgens veel mensen omdat het één en al tuig zou zijn wat er op wedstrijden af komt.
pi_194956833
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.
Dat de excessen in de VS groter zijn is inderdaad zo, maar ook daarbij moet je wel even in acht nemen dat de VS heel wat groter is dan Nederland.
Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.
pi_194956902
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.
Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.
  dinsdag 8 september 2020 @ 17:58:22 #143
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194956930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:25 schreef Basp1 het volgende:

De enige media outlet die nu nog over rellen bericht is de twitterfeed van ngo. Voor de rest van de media is dit spectakel allang geschiedenis.
Dit meen je serieus?
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:18:39 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194957299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat is er precies onduidelijk aan die stream waarbij ze demonstranten meppen zodat de president verderop kan poseren met een Bijbel?
De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...
pi_194957350
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:57 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.
Dat geeft ook wel aan dat het nogal misleidend is om over die 93% procent en "mostly peaceful" te spreken.
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 18:22:58 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194957376
quote:

[..]

lol, is dat zo?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194957427
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar ook dit item _O- :'), groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
Druk dan ook gewoon het gaspedaal in, gaat men niet aan de kant dan hebben die personen blijkbaar een death wish.. wish granted.
pi_194957443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:18 schreef AchJa het volgende:

[..]

De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...
En de dag zelf?
Incelfrikandel
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:33:59 #149
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194957528
quote:

[..]

Dus een feitelijk statement is jezelf diskwalificeren. Juist ja.
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:35:08 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194957547
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Als je je zo opstelt moet je ook niet vreemd opkijken dat je of van de sokken gereden wordt of neergeknald wordt...
pi_194957558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dat geeft ook wel aan dat het nogal misleidend is om over die 93% procent en "mostly peaceful" te spreken.
Nou niet echt. Als je het op één hoop gooit, dan is het "mostly peaceful". Kijk het punt is natuurlijk dat de rellen worden gebruikt om eigenlijk alle protesten af te serveren. Als je het onderscheid gewoon maakt, dan kun je spreken van enerzijds rellen en anderzijds vreedzame protesten.
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:37:11 #152
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194957627
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Waren ze aan het wachten op de curfew waarna ze weer volgas wilden gaan rellen, slopen en plunderen.
Kun je dat hard maken?
Incelfrikandel
pi_194957682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou niet echt. Als je het op één hoop gooit, dan is het "mostly peaceful". Kijk het punt is natuurlijk dat de rellen worden gebruikt om eigenlijk alle protesten af te serveren. Als je het onderscheid gewoon maakt, dan kun je spreken van enerzijds rellen en anderzijds vreedzame protesten.
Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten. Of in percentages: 100% van de rellen volgen op "peaceful protests".
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:45:16 #155
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194957691
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:40 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Kun je dat hard maken?
Op basis van de behaalde resultaten uit het verleden zit ik naw niet ver van de waarheid.
Maar goed, volgens mij werden ze ook vlak voor de curfew het plein afgejaagd en het interesseert me verder niet zo heel veel.
pi_194957710
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Op basis van de behaalde resultaten uit het verleden zit ik naw niet ver van de waarheid.
Maar goed, volgens mij werden ze ook vlak voor de curfew het plein afgejaagd en het interesseert me verder niet zo heel veel.
Niet om het een of ander maar je komt voor op vrijwel elke pagina in dit topic, dus volgens mij interesseert het onderwerp je wel.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:01:49 #157
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194957885
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten.
Natuurlijk kan dat wel. Niet iedere demonstrant is immers een relschopper of plunderaar. Dat onderscheid lijkt nu niet te worden gemaakt.
pi_194957905
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:01 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat wel. Niet iedere demonstrant is immers een relschopper of plunderaar. Dat onderscheid lijkt nu niet te worden gemaakt.
Het kan, maar gebeurt niet. Zonder protesten geen rellen, dat is de realiteit. Verder wordt dat onderscheid wel gemaakt, demonstranten worden niet gearresteerd en relschoppers (soms) wel.
pi_194957930
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:45 schreef AchJa het volgende:

[..]

Geen idee, volgens mij verliep het op die nacht met dat incident in de pastorie vrij rustig dus ik kan ook het omgekeerde beweren.

quote:
Een half uur van tevoren inderdaad. Maar het is goed om je zo zien zoeken naar excuses om die actie te verdedigen, je laat jezelf mooi kennen nu.
Incelfrikandel
pi_194958023
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:44 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten. Of in percentages: 100% van de rellen volgen op "peaceful protests".
Is dat zo? Zijn er ook niet gewoon rellen die niet beginnen als protesten?
pi_194958054
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is dat zo? Zijn er ook niet gewoon rellen die niet beginnen als protesten?
Voor zover ik kan zien niet.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:37:41 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194958545
Die neger die ze vorige hadden opgepakt omdat hij een blanke had neergestoken omdat hij vond dat hij dat moest doen :|W , heeft nu z'n blanke celmaat maar vermoord :') . man man man
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 8 september 2020 @ 20:10:48 #163
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194959415
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Een half uur van tevoren inderdaad. Maar het is goed om je zo zien zoeken naar excuses om die actie te verdedigen, je laat jezelf mooi kennen nu.
Ik heb gewoon geen zin in een ellenlang welles nietes spelletje. We hebben het nu al verspreid over 3 delen over dat ene bijbel foto van Trump verhaal. En wij gaan het simpelweg niet eens worden. Ik ga gewoon niet mee in dat "vreedzaam" verhaal.
  dinsdag 8 september 2020 @ 20:11:38 #164
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194959446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 18:46 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Niet om het een of ander maar je komt voor op vrijwel elke pagina in dit topic, dus volgens mij interesseert het onderwerp je wel.
Bemoei je met je eigen zaken.
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 20:24:55 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194959743
als bij een bepaalde happening 1 op de 10 feestjes uitloopt op gewelddadige rellen dan ga ik er niet heen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194960489
Hier trouwens een interview met een mevrouw die een boek geschreven heeft over looting. En dat het een goed iets is.

https://www.npr.org/secti(...)ting?t=1599591747302

Dit geeft een goede inkijk in hoe extremisten zoals die in Portland denken.
pi_194962076
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef MoreDakka het volgende:
Hier trouwens een interview met een mevrouw die een boek geschreven heeft over looting. En dat het een goed iets is.

Het verbaasd me helaas weinig. De keren dat ik met dit soort volk een discussie aan ga, en uiteindelijk aankom bij de vraag wat ze dan vinden van geweld, dan is het antwoord schrikbarend vaak dat geweld geoorloofd is in de strijd tegen fascisme. Als je dan vervolgens vraagt wat hun idee van fascisme precies inhoudt dan kom je al snel bij de enge waarheid dat alles en iedereen die de strijd niet actief steunen automatisch fascisten zijn. Immers weten zij het verschil tussen goed en fout, en als je het daar niet mee eens bent dan ben je per definitie tegen ze, en is geweld tegen jou dus ook geoorloofd.

Het is een hele enge logica die echt bizar ver gaat.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_194963095
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef MoreDakka het volgende:

Opmerkelijk typje weer die schrijver/schrijfster van dit boek. Ik had er al over gelezen op Twitter, compleet gestoord natuurlijk zulke materie. Het raakt kant noch wal.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je dan vervolgens vraagt wat hun idee van fascisme precies inhoudt dan kom je al snel bij de enge waarheid dat alles en iedereen die de strijd niet actief steunen automatisch fascisten zijn. Immers weten zij het verschil tussen goed en fout, en als je het daar niet mee eens bent dan ben je per definitie tegen ze, en is geweld tegen jou dus ook geoorloofd.
Dit dus inderdaad exact. De definitie van een nazi of een fascist betekend bij dit soort volk eigenlijk 'iedereen die het niet met ons eens is'. Tja, dan krijg je inderdaad een wereld vol met "nazi's" en "fascisten".

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2020 23:15:44 ]
  woensdag 9 september 2020 @ 01:01:45 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_194963841
quote:
The police chief of Rochester, N.Y., and several of his department’s highest ranking officials resigned on Tuesday in the aftermath of the death of Daniel Prude, a Black man who suffocated after he had been placed in a hood by city police officers and pinned to the ground.
Slim, snel met pensioen gaan en je benefits vastleggen voordat je mogelijk alles kwijtraakt in een onzekere rechtzaak.

=======================

https://www.nytimes.com/2(...)f-resigns-prude.html

Rochester Police Chief Resigns After Accusations of Cover-Up in Prude Case
Rochester’s mayor said the police chief and the entire police command were stepping down, days after the state attorney general said a grand jury would look into the death of Daniel Prude.

The police chief of Rochester, N.Y., and several of his department’s highest ranking officials resigned on Tuesday in the aftermath of the death of Daniel Prude, a Black man who suffocated after he had been placed in a hood by city police officers and pinned to the ground.

The resignations of the police chief, La’Ron D. Singletary, the deputy chief, Joseph Morabito, and, according to Mayor Lovely Warren, others in the department, came three days after the state attorney general, Letitia James, announced that she would impanel a grand jury to consider evidence in Mr. Prude’s death.

“As a man of integrity, I will not sit idly by while outside entities attempt to destroy my character,” the police chief said in a statement. He later added: “The mischaracterization and the politicization of the actions that I took after being informed of Mr. Prude’s death is not based on facts, and is not what I stand for.”

Officials in Rochester had not publicly disclosed the death of Mr. Prude, 41, until a public records request by his family revealed officers’ body camera footage showing his struggle, naked and hooded, to the public for the first time. Mr. Prude’s family in recent days has accused officials of covering up his death to protect the police officers involved.

Mr. Singletary denied any wrongdoing on the part of the officers, even as seven were suspended last week. As recently as Sunday, he vowed to work to improve community relations in the department “to prevent this from ever happening again.”

Mr. Singletary was promoted to chief last year after serving 19 years with the department. Just 38 years old at the time, he was among the youngest police chiefs in the city’s history.

Mayor Warren announced the departures in a video call to the Rochester City Council. “The entire Rochester Police Department command staff has announced their retirement,” she said. The mayor said she had not requested the chief’s resignation, and said it followed “new information that was brought to light today that I had not previously seen before.” She did not elaborate.

The resignations are the latest development in an explosive week in Rochester since the release of the body camera footage and the revelation, in stark images, of Mr. Prude’s encounter with the police.

Mr. Prude arrived in Rochester by train from Chicago and to his brother’s home on March 22. He was behaving so erratically, paranoid and hallucinating, that his brother, Joe Prude, had him admitted to a hospital for evaluation. But Mr. Prude was released hours later, and early the morning of March 23, he bolted from the home and into the streets.

Officers found him naked and ranting; a witness said he heard Mr. Prude claim he had the coronavirus, then on the sharp rise in New York. He was handcuffed without incident, seated in the street. But when he began spitting and ignored orders to stop, officers pulled a so-called spit hood over his head.

Mr. Prude became agitated and tried to rise, and officers restrained him by pushing his head into the street and placing a knee on his torso, according to footage from the body cameras. He stopped breathing and his heart stopped beating. Paramedics revived him and took him to a hospital, where he died March 30.

Hours after the incident, Mr. Singletary told Ms. Warren that a person had suffered a drug overdose while in custody, Ms. Warren said last week. But a county autopsy report labeled Mr. Prude’s death a homicide caused by complications of asphyxiation in a prone position.

Protests have taken place in the streets since the release of the video. On Tuesday, Melanie Funchess, a leader with the Greater Rochester Black Agenda Group, part of the Black Lives Matter movement, learned of the chief’s resignation when she saw the news on her phone.

“Wow, he didn’t survive,” she said. “My question is, with him retiring, will a whole story come out?”
pi_194973840
Antifa is altijd al van het geweld geweest, dat zie je terug uit de voorbeelden uit deze video

Natuurlijk zal het zelfde legertje users aankomen met "het zijn voornamelijk vredige protesten" verhaaltje
  woensdag 9 september 2020 @ 17:59:15 #171
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194974711
Acting DHS Chad Wolf: "Those who riot, loot, and destroy businesses and communities are a threat to the Homeland, and will be treated accordingly."

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194980053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:14 schreef schommelstoel het volgende:
Antifa is altijd al van het geweld geweest, dat zie je terug uit de voorbeelden uit deze video

Natuurlijk zal het zelfde legertje users aankomen met "het zijn voornamelijk vredige protesten" verhaaltje
Zeer interessant :).
pi_194985051
twitter

Gezellig weer, die Democraten.
pi_194985234
twitter

Bizar en opmerkelijk.

twitter

En dit is ook schrikbarend. Nee, dat Amerika is helaas niet meer te redden vrees ik.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 13:01:09 ]
pi_194985442
quote:
15s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Dejannn het volgende:
Bizar en opmerkelijk.

[ twitter ]

En dit is ook schrikbarend. Nee, dat Amerika is helaas niet meer te redden vrees ik.
_O- dit zou zo uit een jaren 80 comedy kunnen komen _O-

God, laat married with children ook waarheid worden

Wat een show man man

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 13:16:54 ]
pi_194985458
Uiteindelijk blijkt straks de USA de beste Britse grap te zijn geweest die ze ooit hebben gemaakt, is wat tijd overheengegaan, maar wat een spektakel... mensen mensen... wat een clowns

:D
pi_194985609
quote:
11s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]

Gezellig weer, die Democraten.
pi_194986663
De 'apology' is zo mogelijk nog weerzinwekkender:

quote:
The original intent was to provide students from marginalized communities a space that allowed for them to exist freely without having to normalize their lives and experiences, while also providing students that do not identify as persons of color the opportunity to deepen their understanding of race and racism without harming or relying on students of color to educate them.
https://umdearborn.edu/of(...)fes-september-9-2020

Ik wil niet al te chargerend doen, maar is er hier iemand die dit leest en zegt "ja, dit klinkt goed"? En dit is geen geisoleerd incident. De taal die hier gebruikt wordt is geen ongeluk. Dit soort gif is zich al jarenlang aan het verspreiden in universiteiten en activistische kringen. Het komt nu ook steeds meer naar voren in de mainstream door bureaucratische instellingen die worden geinfecteerd.
pi_194989386
quote:
[ twitter ]

Bizar en opmerkelijk.

[ twitter ]

Laten we hopen van wel, want als het éénmaal een foothold heeft in de VS dan waait het binnen no time hierheen. En dan gaan we terug verlangen naar de tijd dat de zwarte pietendiscussie onze grootste zorg was.
pi_194989486
  donderdag 10 september 2020 @ 21:31:51 #181
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194992782
Zal wel weer rellen worden in Chicago , 8 jarig donker meisje doodgeschoten.
Arme winkeliers , oh wacht het was 'gang' gerelateerd geweld , dan is er niks aan de hand.
Ik ben inmiddels overleden
pi_194995200
Tja, het bekende verhaaltje. Hier mag niet over worden gesproken en grote kans dat de mainstream media het zal negeren. Black-on-black crime is zogenaamd geen probleem, tenminste het is wel een probleem, maar het past niet binnen het gewenste narratief. Tenzij er natuurlijk een draai aan wordt gegeven wat de oorzaak buiten de zwarte Amerikanen zelf legt, iets dat bijvoorbeeld figuren als Ibram Kendi doen. Die schrijft in één van zijn boeken dat black-on-black crime eigenlijk komt door geïnternaliseerd racisme.

En waar is BLM als het om dit soort situaties gaat? Ook nergens te bekennen. Dit benadrukt ook dat de hele premisse van BLM ook niet voor hun opgaat. Zwarte levens doen er namelijk énkel toe als die verloren gaan aan de handen van iemand die niet zwart is, en dan natuurlijk het liefst een witte agent. Dán moet men in actie komen, worden er wijken in de hens gezet, winkels geplunderd en moet 'het systeem' omver worden geworpen omdat het doordrongen is met racisme. Maar als er zwarte kinderen worden doodgeschoten door 'gang violence', boeiend. Dat telt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2020 23:56:53 ]
  vrijdag 11 september 2020 @ 00:03:48 #183
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194995245
quote:
9s.gif Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef Dejannn het volgende:
Tja, het bekende verhaaltje. Hier mag niet over worden gesproken en grote kans dat de mainstream media het zal negeren. Black-on-black crime is zogenaamd geen probleem, tenminste het is wel een probleem, maar het past niet binnen het gewenste narratief. Tenzij er natuurlijk een draai aan wordt gegeven wat de oorzaak buiten de zwarte Amerikanen zelf legt, iets dat bijvoorbeeld figuren als Ibram Kendi doen. Die schrijft in één van zijn boeken dat black-on-black crime eigenlijk komt door geïnternaliseerd racisme.

En waar is BLM als het om dit soort situaties gaat? Ook nergens te bekennen. Dit benadrukt ook dat de hele premisse van BLM ook niet voor hun opgaat. Zwarte levens doen er namelijk énkel toe als die verloren gaan aan de handen van iemand die niet zwart is, en dan natuurlijk het liefst een witte agent. Dán moet men in actie komen, worden er wijken in de hens gezet, winkels geplunderd en moet 'het systeem' omver worden geworpen omdat het doordrongen is met racisme. Maar als er zwarte kinderen worden doodgeschoten door 'gang violence', boeiend. Dat telt niet.
Je snapt het verschil niet tussen geweld binnen criminele contreien enerzijds en geweld vanuit de overheid anderzijds?

Of vind je werkelijk dat er geen verschil zit tussen een politieagent die een 8-jarige doodt of een bendelid die dat doet?

Retorische vraag, want natuurlijk snap je dat. Het is veel aantrekkelijker om weer een of ander verhaal over narratieven neer te gooien en mee te huilen met de wolven in het bos. Zou je daar, wat men deugpunten noemt, mee scoren hier?
pi_194995283
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Je snapt het verschil niet tussen geweld binnen criminele contreien enerzijds en geweld vanuit de overheid anderzijds?

Of vind je werkelijk dat er geen verschil zit tussen een politieagent die een 8-jarige doodt of een bendelid die dat doet?

Retorische vraag, want natuurlijk snap je dat. Het is veel aantrekkelijker om weer een of ander verhaal over narratieven neer te gooien en mee te huilen met de wolven in het bos. Zou je daar, wat men deugpunten noemt, mee scoren hier?
Dus het profiel van de dader bepaald hoe er op het verloren leven van een slachtoffer moet worden gereageerd? Interessant. Ik vind het in elke situatie zeer treurig als een 8-jarig kind om het leven komt, wellicht jij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2020 00:18:54 ]
pi_194995347
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:03 schreef Poem_ het volgende:

[..]

Feit blijft als een paal boven water staan dat BLM hypocriet is.
  vrijdag 11 september 2020 @ 00:25:58 #186
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_194995372
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:11 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dus het profiel van de dader bepaald hoe er op het verloren leven van een slachtoffer moet worden gereageerd?
In zekere mate, absoluut. Als een politieagent een willekeurige voorbijganger neersteekt wordt daar - natuurlijk - heel anders op gereageerd dan wanneer de dader een psychotische gek betreft.

quote:
Interessant. Ik vind het in elke situatie zeer treurig als een 8-jarig kind om het leven komt, wellicht jij niet.
:')

Wat een sneue manier van iemand iets aanwrijven. :')
pi_194995498
Dat is al maanden duidelijk te zien ja. Niet alle black lives matteren blijkbaar.
pi_194995598
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]

In zekere mate, absoluut. Als een politieagent een willekeurige voorbijganger neersteekt wordt daar - natuurlijk - heel anders op gereageerd dan wanneer de dader een psychotische gek betreft.
[..]

:')

Wat een sneue manier van iemand iets aanwrijven. :')
in beide gevallen is er sprake van een psychotische gek lijkt me, dus geen verschil.
pi_194995636
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

in beide gevallen is er sprake van een psychotische gek lijkt me, dus geen verschil.
Lol, dit is een gevalletje van de ander geen gelijk willen geven.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_194995862
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 01:24 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Lol, dit is een gevalletje van de ander geen gelijk willen geven.
ehh nee, jij hebt gewoon een bord voor je kop.
pi_194995874
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 00:51 schreef Tmarus het volgende:
Dat is al maanden duidelijk te zien ja. Niet alle black lives matteren blijkbaar.
Aangezien ze elkaar letterlijk overhoop schieten bij het zien van de verkeerde kleur...ja....black lives dont matter one bit.
pi_194996274
Ben benieuwd waar de democratische freakshow ons van het weekend mee gaat vermaken, tot nu is elke aflevering beter dan de vorige, binge watch materiaal, wat een idioten _O-

Een jaar geleden nooit verwacht dat ik zou hopen op nog ene termijn Trump, maar de linkse gekkies krijgen echt alles voorelkaar, zelden zo'n zelfdestructief kliekje gezien :D
pi_194996918
quote:
[ twitter ]

Bizar en opmerkelijk.

[ twitter ]

Gezien het vak is dat toch niet zo raar? Het queer stuk vind ik nog niet zo relevant. Maar de kans dat je leiding moet geven aan niet blanke Amerikanen in het leger is vrij groot. Stukje geschiedenis en eventuele gevoeligheden lijken mij wel handig.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 11 september 2020 @ 08:21:48 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_194996962
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 14:45 schreef MoreDakka het volgende:
De 'apology' is zo mogelijk nog weerzinwekkender:
[..]

https://umdearborn.edu/of(...)fes-september-9-2020

Ik wil niet al te chargerend doen, maar is er hier iemand die dit leest en zegt "ja, dit klinkt goed"? En dit is geen geisoleerd incident. De taal die hier gebruikt wordt is geen ongeluk. Dit soort gif is zich al jarenlang aan het verspreiden in universiteiten en activistische kringen. Het komt nu ook steeds meer naar voren in de mainstream door bureaucratische instellingen die worden geinfecteerd.
Het is gewoon apartheid. En daar kun je op tegen zijn, maar dat bood ook voor heel veel mensen de gelegenheid om zich in een omgeving te bevinden waar ze zich thuis voelden en niet bedreigd werden.
The End Times are wild
pi_194996974
twitter

Wat een volk. Man man man.
pi_194996989
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Gezien het vak is dat toch niet zo raar? Het queer stuk vind ik nog niet zo relevant. Maar de kans dat je leiding moet geven aan niet blanke Amerikanen in het leger is vrij groot. Stukje geschiedenis en eventuele gevoeligheden lijken mij wel handig.
En als er 1 club is waar dat totaal geen issue is/was zijn het de VS strijdkrachten wel. Er zitten relatief gezien sowieso meer minderheden bij defensie daar.
pi_194997040
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

En als er 1 club is waar dat totaal geen issue is/was zijn het de VS strijdkrachten wel. Er zitten relatief gezien sowieso meer minderheden bij defensie daar.
Naja aan de oppervlakte niet maar het zou ook kunnen komen doordat ze juist dit soort vakken hebben.

Het vak is ook veel breder. Kan goed zijn dat ze maar 1 hoofdstuk uit dat boek gebruiken. Zo gaat dat vaak op de universiteit.
Zie nu ook dat het een sociologie minor is. Dit is dus gewoon een keuzevak.

Overigens zijn veel officieren daar toch wel blank? De normale soldaten zijn idd vaak minderheden. Wat achtergrond daarvan kan je helpen in het leidinggeven.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_194997082
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Ik denk dat je er niet bewust bent van wat critical theories precies inhouden. Voornamelijk betreffende 'race' en 'queer' zaken zijn dit uiterst gevaarlijke theorieën.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]

Heel eng inderdaad. Brrr.
pi_194997441
quote:
[ twitter ]

Werkelijk verbijsterend hoe openlijk dat fascistische tuig hun walgelijke theorie mogen verspreiden. De Nazi's hielden tenminste de schijn nog op in het begin.

Je zal maar links zijn :')

Dan ken je geen schaamte
pi_194998413
quote:
[ twitter ]

Zij heeft wat ik het beste kan omschrijven als 'crazy eyes'. In ieder geval een type blik in haar ogen die ik bij meer van die idiote activistische types zie. Kan m'n vinger er niet goed op leggen maar je ziet letterlijk aan haar dat ze gewoon gek is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')