Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden met:quote:Op dinsdag 8 september 2020 10:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kun je wel blijven herhalen, maar de ironie van het feit dat men die denkt te ontkrachten met meer incidenten ontgaat ze volledig.
quote:Maar het merendeel is vredig!
Als iemand dat zou doen wel ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden met:
[..]
Moet je wel elk incident hebben hè?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:43 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, dat doen mensen hier, moet ik ze quoten?
Ja, geen zorg, iedere keer als iemand hier fijntjes opmerkt dat er weer 'vreedzame' demonstraties zijn geweest, en merk de haakjes op, komt er weer een of andere laaf uit het houtwerk zetten om op te merken dat:quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Moet je wel elk incident hebben hè?
Je opzichtige moving the goalpost (we hebben het blijkbaar ineens over 'elk incident'quote:Het merendeel vredig verloopt!
Niets verschuiven, jij rept zelf over elk exces.quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, geen zorg, iedere keer als iemand hier fijntjes opmerkt dat er weer 'vreedzame' demonstraties zijn geweest, en merk de haakjes op, komt er weer een of andere laaf uit het houtwerk zetten om op te merken dat:
[..]
Je opzichtige moving the goalpost (we hebben het blijkbaar ineens over 'elk incident') ga ik niet in mee.
Samengevat:
De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal
Tuurlijk ga lekker neuzelen over randzaken, valt het minder op dat je uitgeluld bent.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niets verschuiven, jij rept zelf over elk exces.
Ik ben wel benieuwd wie dat allemaal voor die demonstranten heeft betaald, gemiddeld 20 tot 30k borg per demonstrant en elke avond worden er tientallen opgepakt. Dat tikt lekker aan.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:03 schreef schommelstoel het volgende:
Zullen waarschijnlijk als snel weer vrij rondlopen aangezien er donaties zijn om ze op borgtocht vrij te krijgen.
Zo leren ze het nooit natuurlijk.
Volgens sommige sites door Hollywood sterren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie dat allemaal voor die demonstranten heeft betaald, gemiddeld 20 tot 30k borg per demonstrant en elke avond worden er tientallen opgepakt. Dat tikt lekker aan.
Zielige projectie hé.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Soros natuurlijk! Waarschijnlijk met geld gestolen van de Trump campagne.
https://www.axios.com/tru(...)99-fcca14a68024.html
Het is allemaal een groot complot!
Soros is altijd al een complot geweest.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:17 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Soros natuurlijk! Waarschijnlijk met geld gestolen van de Trump campagne.
https://www.axios.com/tru(...)99-fcca14a68024.html
Het is allemaal een groot complot!
Eh wat? Ik wijs je op je eigen woorden. Ik heb constant inhoudelijke bijdragen geleverd hier. Jou zie ik niet veel meer doen dan loze trollposts fok op slingeren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tuurlijk ga lekker neuzelen over randzaken, valt het minder op dat je uitgeluld bent.
Maar waar het echt om ging:
De ironie van hier keer op in keer in het gezicht van heftige ontsporingen blijven roeptoeteren dat het merendeel heus wel goed verloopt, ontgaat jullie integraal
Nee natuurlijk heb ik niets beters te doen. Je weet toch dat (s)linkse mensen alleen maar werkeloos op het bankje zitten schultenbrau's gekocht bij de aldi achterover te tikken? Ik ga zo aan de tweede tray van de dag beginnen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zielige projectie hé.
Vraag me ook af of jij niks beters te doen hebt dan de hele dag dit soort spul opgraven. Blijkbaar niet.
Get a life dude.
Dat is wel een erg dommige vergelijking van Leon. Kijk als er mensen demonstreren voor BLM, tegen corona maatregelen, tegen stikstofmaatregelen, voor meer geld in de zorg of wat dan ook, dan is dat gewoon valide gebruik van een grondrecht in een democratische rechtsstaat. Als daarvan een (klein) deel escaleert dan zegt dat niets over die overgrote meerderheid. Deelnemers daaraan zijn niet opeens "guilty by association" en hun grondrechten dienen ook niet te worden afgepakt.quote:
Nee, je bent dom aan het lullen, en wenst het woord "elke" ineens te interpreteren als alles ipv bv alles wat slechts hier langskomt.quote:
Als 93% vreedzaam demonstreert en 7% gebouwen in de fik zet en winkels plundert dan is het debiel om van vreedzame protesten te spreken. Prima vergelijking dus.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel een erg dommige vergelijking van Leon. Kijk als er mensen demonstreren voor BLM, tegen corona maatregelen, tegen stikstofmaatregelen, voor meer geld in de zorg of wat dan ook, dan is dat gewoon valide gebruik van een grondrecht in een democratische rechtsstaat. Als daarvan een (klein) deel escaleert dan zegt dat niets over die overgrote meerderheid. Deelnemers daaraan zijn niet opeens "guilty by association" en hun grondrechten dienen ook niet te worden afgepakt.
quote:More than a dozen campaign staffers for U.S. Democratic 2020 presidential candidate Joe Biden reportedly donated to the Minnesota Freedom Fund (MFF), a nonprofit organization that pays criminal bail and immigration bonds — or cash bonds — for those who cannot afford them. MFF became a national focus after several celebrities donated funds to the organization to bail out protesters arrested during demonstrations calling for the arrest of police officers associated with the death of George Floyd, a Black man who died while in custody. Snopes readers inquired about the veracity of the claim.
This claim is true. However, some incorrect or confusing information surrounding the amount donated and donors’ affiliation with the Biden campaign did circulate online, following Twitter posts shared by staffers that displayed receipts for donations made to MFF.
https://www.snopes.com/fact-check/biden-staffers-bailout-fund/
Oh met alles doel ook op alles wat hier langskomt. Was je dat niet duidelijk? Zou een beetje raar zijn als ik zou verwachten dat je de reactie op elk incident overal op het internet erbij zou moeten toveren ofzo. Maar goed, dit is de zwakzinnige schelddiscussie waar je al een tijdje op zat te azen, of niet?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, je bent dom aan het lullen, en wenst het woord "elke" ineens te interpreteren als alles ipv bv alles wat slechts hier langskomt.
Leuke tactiek voor mensen die volstrekt uitgeluld zijn, eerst iets belachelijk ruim interpreteren en daarna gaan mieren dat het volgens je eigen belachelijk ruime interpretatie niet klopt
Maar laat mij eens zien waar ik duidelijk maakte dat ik met elke dan ook echt alles bedoelde?
Of is het duidelijk dat jij dat er van wenst te maken?
Hey dombo:quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Eh wat? Ik wijs je op je eigen woorden.
Beantwoorden impliceert dat een exces hier wel gepost moet zijn hé?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Net als de ironie van elke exces blijven beantwoorden
Daarom spreekt men ook over grotendeels vreedzame protesten. Dat lijkt me gewoon feitelijk juist.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als 93% vreedzaam demonstreert en 7% gebouwen in de fik zet en winkels plundert dan is het debiel om van vreedzame protesten te spreken. Prima vergelijking dus.
Nee, daar zit jij op te azen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef Monolith het volgende:
Maar goed, dit is de zwakzinnige schelddiscussie waar je al een tijdje op zat te azen, of niet?
Maar misschien moet je nu weer spelletjes gaan spelen, allerlei dingen belachelijk ruim interpreteren ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:14 schreef ExTec het volgende:
Hey, jij zegt het, niet ikquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee natuurlijk heb ik niets beters te doen. Je weet toch dat (s)linkse mensen alleen maar werkeloos op het bankje zitten schultenbrau's gekocht bij de aldi achterover te tikken? Ik ga zo aan de tweede tray van de dag beginnen.
Heb je wel een beetje doorgewerkt om mijn uitkering te verdienen? Eentje van ons moet wel werken he!
Kamala Harris had een fundraiser opgezet hiervoor, maar er zullen er wellicht nog wel meer zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef Selqae het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wie dat allemaal voor die demonstranten heeft betaald, gemiddeld 20 tot 30k borg per demonstrant en elke avond worden er tientallen opgepakt. Dat tikt lekker aan.
Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom spreekt men ook over grotendeels vreedzame protesten. Dat lijkt me gewoon feitelijk juist.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:39 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kamala Harris had een fundraiser opgezet hiervoor, maar er zullen er wellicht nog wel meer zijn.
Zo te zien in samenwerking met de Democraten, als ze geen commentaar willen geven in plaats van het tegen te spreken weet je wel hoe laat het is.quote:In an emailed statement to Reuters, the Biden campaign declined to comment on whether May’s and McCarthy’s donations were made on behalf of, or in coordination with, the campaign.
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als het bij iedere demonstratie fout gaat en 7% van de deelnemers agressief is, gebouwen en voertuigen in de fik zet en plundert dan is dat geen grotendeels vreedzaam protest, maar een golf van geweld en wetteloosheid.
Zijn die er dagelijks dan?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dus de boerenprotesten en coronademonstraties in Nederland zijn golven van geweld en wetteloosheid? Oké.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, leuk uitje voor de room-blanke dames, die gezien de manier waarop mensen in de VS sowieso zwaar gesegregeerd leven, nog nooit een zwarte van dichtbij hebben gezien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:50 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Interessante confrontatie.
Daarbij zijn niet voor honderden miljoenen schade aangericht aan gebouwen en de middenstand.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb daar geen winkels geplunderd zien worden, geen toevallige passenten in elkaar geslagen zien worden en geen gebouwen en auto's in de fik gezet zien worden. Schreeuwen en schermutselingen met de politie is van een heel andere orde dan wat BLM laat zien.
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb wel politici bedreigd zijn worden, rellen met de ME, vandalisme, boeren die met tractoren wetsovertredingen begingen en ga zo maar door. Kijk, het merendeel verliep gewoon vredig, maar er waren wel degelijk problemen.
Verder geeft het ook mooi aan hoe het versterkende effect van een ver van je bed show via Twitter volge werkt. Plaatjes en filmpjes die het doen laten lijken alsof het hele land in de fik staat. Ironisch genoeg is dat ook de Republikeinse strategie nu. In het gros van het land, en zelfs in het gros van de buurten in steden waar wel rellen zijn, is ook werkelijk waar geen vuiltje aan de lucht. De Republikeinse campagne is erop gericht om al die mensen aan te praten dat de negers binnenkort echt ook bij hun op de stoep staan.
Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
Tja. 93% van de voetbalwedstrijden verlopen ook rustig en zonder incidenten. En toch zou voetbal afgeschaft moeten worden volgens veel mensen omdat het één en al tuig zou zijn wat er op wedstrijden af komt.quote:
Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou, ze zijn dus niet van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest, dat is nu juist het punt.
Dat de excessen in de VS groter zijn is inderdaad zo, maar ook daarbij moet je wel even in acht nemen dat de VS heel wat groter is dan Nederland.
Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dus omdat het land groter is zijn de rellen dat ook? Interessante logica.
Dit meen je serieus?quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:25 schreef Basp1 het volgende:
De enige media outlet die nu nog over rellen bericht is de twitterfeed van ngo. Voor de rest van de media is dit spectakel allang geschiedenis.
De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat is er precies onduidelijk aan die stream waarbij ze demonstranten meppen zodat de president verderop kan poseren met een Bijbel?
Dat geeft ook wel aan dat het nogal misleidend is om over die 93% procent en "mostly peaceful" te spreken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, als het aantal gebeurtenissen toeneemt, dan neemt ook het aantal excessen toe.
lol, is dat zo?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nogmaals: ik zou sommige van die protesten ook niet vreedzaam noemen, maar ze zijn van een andere orde dan het gemiddelde BLM protest.
Dat de NOS bij de boerenprotesten deed alsof het de hel op aarde was en de BLM protesten kwalificeert als voornamelijk vreedzaam en doet alsof het een morele overwinning is dat 93% van de deelnemers van de BLM demonstraties vreedzaam is, dat is een diskwalificatie van de NOS. Alweer.
Druk dan ook gewoon het gaspedaal in, gaat men niet aan de kant dan hebben die personen blijkbaar een death wish.. wish granted.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar ook dit item![]()
, groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
En de dag zelf?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
De nacht ervoor waren ze nog peaceful aan het rellen, stenen naar de politie aan het gooien en de kerk in de fik aan het steken... Tot zover je peaceful clubje...
Dus een feitelijk statement is jezelf diskwalificeren. Juist ja.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je je zo opstelt moet je ook niet vreemd opkijken dat je of van de sokken gereden wordt of neergeknald wordt...quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:56 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar ook dit item![]()
, groepje blanke anti-fascistische kneusjes vs. een zwarte vrouw.
Nou niet echt. Als je het op één hoop gooit, dan is het "mostly peaceful". Kijk het punt is natuurlijk dat de rellen worden gebruikt om eigenlijk alle protesten af te serveren. Als je het onderscheid gewoon maakt, dan kun je spreken van enerzijds rellen en anderzijds vreedzame protesten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:21 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat geeft ook wel aan dat het nogal misleidend is om over die 93% procent en "mostly peaceful" te spreken.
Waren ze aan het wachten op de curfew waarna ze weer volgas wilden gaan rellen, slopen en plunderen.quote:
Kun je dat hard maken?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Waren ze aan het wachten op de curfew waarna ze weer volgas wilden gaan rellen, slopen en plunderen.
Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten. Of in percentages: 100% van de rellen volgen op "peaceful protests".quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou niet echt. Als je het op één hoop gooit, dan is het "mostly peaceful". Kijk het punt is natuurlijk dat de rellen worden gebruikt om eigenlijk alle protesten af te serveren. Als je het onderscheid gewoon maakt, dan kun je spreken van enerzijds rellen en anderzijds vreedzame protesten.
Op basis van de behaalde resultaten uit het verleden zit ik naw niet ver van de waarheid.quote:
Niet om het een of ander maar je komt voor op vrijwel elke pagina in dit topic, dus volgens mij interesseert het onderwerp je wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op basis van de behaalde resultaten uit het verleden zit ik naw niet ver van de waarheid.
Maar goed, volgens mij werden ze ook vlak voor de curfew het plein afgejaagd en het interesseert me verder niet zo heel veel.
Natuurlijk kan dat wel. Niet iedere demonstrant is immers een relschopper of plunderaar. Dat onderscheid lijkt nu niet te worden gemaakt.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten.
Het kan, maar gebeurt niet. Zonder protesten geen rellen, dat is de realiteit. Verder wordt dat onderscheid wel gemaakt, demonstranten worden niet gearresteerd en relschoppers (soms) wel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:01 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Niet iedere demonstrant is immers een relschopper of plunderaar. Dat onderscheid lijkt nu niet te worden gemaakt.
Geen idee, volgens mij verliep het op die nacht met dat incident in de pastorie vrij rustig dus ik kan ook het omgekeerde beweren.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Op basis van de behaalde resultaten uit het verleden zit ik naw niet ver van de waarheid.
Een half uur van tevoren inderdaad. Maar het is goed om je zo zien zoeken naar excuses om die actie te verdedigen, je laat jezelf mooi kennen nu.quote:Maar goed, volgens mij werden ze ook vlak voor de curfew het plein afgejaagd en het interesseert me verder niet zo heel veel.
Is dat zo? Zijn er ook niet gewoon rellen die niet beginnen als protesten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:44 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Maar je kunt de twee niet los van elkaar zien, rellen ontstaan niet zonder protesten. Of in percentages: 100% van de rellen volgen op "peaceful protests".
Voor zover ik kan zien niet.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is dat zo? Zijn er ook niet gewoon rellen die niet beginnen als protesten?
Ik heb gewoon geen zin in een ellenlang welles nietes spelletje. We hebben het nu al verspreid over 3 delen over dat ene bijbel foto van Trump verhaal. En wij gaan het simpelweg niet eens worden. Ik ga gewoon niet mee in dat "vreedzaam" verhaal.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Een half uur van tevoren inderdaad. Maar het is goed om je zo zien zoeken naar excuses om die actie te verdedigen, je laat jezelf mooi kennen nu.
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar je komt voor op vrijwel elke pagina in dit topic, dus volgens mij interesseert het onderwerp je wel.
Het verbaasd me helaas weinig. De keren dat ik met dit soort volk een discussie aan ga, en uiteindelijk aankom bij de vraag wat ze dan vinden van geweld, dan is het antwoord schrikbarend vaak dat geweld geoorloofd is in de strijd tegen fascisme. Als je dan vervolgens vraagt wat hun idee van fascisme precies inhoudt dan kom je al snel bij de enge waarheid dat alles en iedereen die de strijd niet actief steunen automatisch fascisten zijn. Immers weten zij het verschil tussen goed en fout, en als je het daar niet mee eens bent dan ben je per definitie tegen ze, en is geweld tegen jou dus ook geoorloofd.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef MoreDakka het volgende:
Hier trouwens een interview met een mevrouw die een boek geschreven heeft over looting. En dat het een goed iets is.
https://www.npr.org/secti(...)ting?t=1599591747302
Dit geeft een goede inkijk in hoe extremisten zoals die in Portland denken.
Opmerkelijk typje weer die schrijver/schrijfster van dit boek. Ik had er al over gelezen op Twitter, compleet gestoord natuurlijk zulke materie. Het raakt kant noch wal.quote:Op dinsdag 8 september 2020 21:04 schreef MoreDakka het volgende:
Hier trouwens een interview met een mevrouw die een boek geschreven heeft over looting. En dat het een goed iets is.
https://www.npr.org/secti(...)ting?t=1599591747302
Dit geeft een goede inkijk in hoe extremisten zoals die in Portland denken.
Dit dus inderdaad exact. De definitie van een nazi of een fascist betekend bij dit soort volk eigenlijk 'iedereen die het niet met ons eens is'. Tja, dan krijg je inderdaad een wereld vol met "nazi's" en "fascisten".quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je dan vervolgens vraagt wat hun idee van fascisme precies inhoudt dan kom je al snel bij de enge waarheid dat alles en iedereen die de strijd niet actief steunen automatisch fascisten zijn. Immers weten zij het verschil tussen goed en fout, en als je het daar niet mee eens bent dan ben je per definitie tegen ze, en is geweld tegen jou dus ook geoorloofd.
Slim, snel met pensioen gaan en je benefits vastleggen voordat je mogelijk alles kwijtraakt in een onzekere rechtzaak.quote:The police chief of Rochester, N.Y., and several of his department’s highest ranking officials resigned on Tuesday in the aftermath of the death of Daniel Prude, a Black man who suffocated after he had been placed in a hood by city police officers and pinned to the ground.
Zeer interessantquote:Op woensdag 9 september 2020 17:14 schreef schommelstoel het volgende:
Antifa is altijd al van het geweld geweest, dat zie je terug uit de voorbeelden uit deze video
Natuurlijk zal het zelfde legertje users aankomen met "het zijn voornamelijk vredige protesten" verhaaltje
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Dejannn het volgende:
Bizar en opmerkelijk.
[ twitter ]
En dit is ook schrikbarend. Nee, dat Amerika is helaas niet meer te redden vrees ik.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Gezellig weer, die Democraten.
https://umdearborn.edu/of(...)fes-september-9-2020quote:The original intent was to provide students from marginalized communities a space that allowed for them to exist freely without having to normalize their lives and experiences, while also providing students that do not identify as persons of color the opportunity to deepen their understanding of race and racism without harming or relying on students of color to educate them.
Laten we hopen van wel, want als het éénmaal een foothold heeft in de VS dan waait het binnen no time hierheen. En dan gaan we terug verlangen naar de tijd dat de zwarte pietendiscussie onze grootste zorg was.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar en opmerkelijk.
[ twitter ]
En dit is ook schrikbarend. Nee, dat Amerika is helaas niet meer te redden vrees ik.
Je snapt het verschil niet tussen geweld binnen criminele contreien enerzijds en geweld vanuit de overheid anderzijds?quote:Op donderdag 10 september 2020 23:55 schreef Dejannn het volgende:
Tja, het bekende verhaaltje. Hier mag niet over worden gesproken en grote kans dat de mainstream media het zal negeren. Black-on-black crime is zogenaamd geen probleem, tenminste het is wel een probleem, maar het past niet binnen het gewenste narratief. Tenzij er natuurlijk een draai aan wordt gegeven wat de oorzaak buiten de zwarte Amerikanen zelf legt, iets dat bijvoorbeeld figuren als Ibram Kendi doen. Die schrijft in één van zijn boeken dat black-on-black crime eigenlijk komt door geïnternaliseerd racisme.
En waar is BLM als het om dit soort situaties gaat? Ook nergens te bekennen. Dit benadrukt ook dat de hele premisse van BLM ook niet voor hun opgaat. Zwarte levens doen er namelijk énkel toe als die verloren gaan aan de handen van iemand die niet zwart is, en dan natuurlijk het liefst een witte agent. Dán moet men in actie komen, worden er wijken in de hens gezet, winkels geplunderd en moet 'het systeem' omver worden geworpen omdat het doordrongen is met racisme. Maar als er zwarte kinderen worden doodgeschoten door 'gang violence', boeiend. Dat telt niet.
Dus het profiel van de dader bepaald hoe er op het verloren leven van een slachtoffer moet worden gereageerd? Interessant. Ik vind het in elke situatie zeer treurig als een 8-jarig kind om het leven komt, wellicht jij niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet tussen geweld binnen criminele contreien enerzijds en geweld vanuit de overheid anderzijds?
Of vind je werkelijk dat er geen verschil zit tussen een politieagent die een 8-jarige doodt of een bendelid die dat doet?
Retorische vraag, want natuurlijk snap je dat. Het is veel aantrekkelijker om weer een of ander verhaal over narratieven neer te gooien en mee te huilen met de wolven in het bos. Zou je daar, wat men deugpunten noemt, mee scoren hier?
Feit blijft als een paal boven water staan dat BLM hypocriet is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:03 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je snapt het verschil niet tussen geweld binnen criminele contreien enerzijds en geweld vanuit de overheid anderzijds?
Of vind je werkelijk dat er geen verschil zit tussen een politieagent die een 8-jarige doodt of een bendelid die dat doet?
Retorische vraag, want natuurlijk snap je dat. Het is veel aantrekkelijker om weer een of ander verhaal over narratieven neer te gooien en mee te huilen met de wolven in het bos. Zou je daar, wat men deugpunten noemt, mee scoren hier?
In zekere mate, absoluut. Als een politieagent een willekeurige voorbijganger neersteekt wordt daar - natuurlijk - heel anders op gereageerd dan wanneer de dader een psychotische gek betreft.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:11 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dus het profiel van de dader bepaald hoe er op het verloren leven van een slachtoffer moet worden gereageerd?
quote:Interessant. Ik vind het in elke situatie zeer treurig als een 8-jarig kind om het leven komt, wellicht jij niet.
in beide gevallen is er sprake van een psychotische gek lijkt me, dus geen verschil.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:25 schreef Poem_ het volgende:
[..]
In zekere mate, absoluut. Als een politieagent een willekeurige voorbijganger neersteekt wordt daar - natuurlijk - heel anders op gereageerd dan wanneer de dader een psychotische gek betreft.
[..]
Wat een sneue manier van iemand iets aanwrijven.
Lol, dit is een gevalletje van de ander geen gelijk willen geven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
in beide gevallen is er sprake van een psychotische gek lijkt me, dus geen verschil.
ehh nee, jij hebt gewoon een bord voor je kop.quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Lol, dit is een gevalletje van de ander geen gelijk willen geven.
Aangezien ze elkaar letterlijk overhoop schieten bij het zien van de verkeerde kleur...ja....black lives dont matter one bit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:51 schreef Tmarus het volgende:
Dat is al maanden duidelijk te zien ja. Niet alle black lives matteren blijkbaar.
Gezien het vak is dat toch niet zo raar? Het queer stuk vind ik nog niet zo relevant. Maar de kans dat je leiding moet geven aan niet blanke Amerikanen in het leger is vrij groot. Stukje geschiedenis en eventuele gevoeligheden lijken mij wel handig.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Dejannn het volgende:
[ twitter ]
Bizar en opmerkelijk.
[ twitter ]
Het is gewoon apartheid. En daar kun je op tegen zijn, maar dat bood ook voor heel veel mensen de gelegenheid om zich in een omgeving te bevinden waar ze zich thuis voelden en niet bedreigd werden.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:45 schreef MoreDakka het volgende:
De 'apology' is zo mogelijk nog weerzinwekkender:
[..]
https://umdearborn.edu/of(...)fes-september-9-2020
Ik wil niet al te chargerend doen, maar is er hier iemand die dit leest en zegt "ja, dit klinkt goed"? En dit is geen geisoleerd incident. De taal die hier gebruikt wordt is geen ongeluk. Dit soort gif is zich al jarenlang aan het verspreiden in universiteiten en activistische kringen. Het komt nu ook steeds meer naar voren in de mainstream door bureaucratische instellingen die worden geinfecteerd.
En als er 1 club is waar dat totaal geen issue is/was zijn het de VS strijdkrachten wel. Er zitten relatief gezien sowieso meer minderheden bij defensie daar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Gezien het vak is dat toch niet zo raar? Het queer stuk vind ik nog niet zo relevant. Maar de kans dat je leiding moet geven aan niet blanke Amerikanen in het leger is vrij groot. Stukje geschiedenis en eventuele gevoeligheden lijken mij wel handig.
Naja aan de oppervlakte niet maar het zou ook kunnen komen doordat ze juist dit soort vakken hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
En als er 1 club is waar dat totaal geen issue is/was zijn het de VS strijdkrachten wel. Er zitten relatief gezien sowieso meer minderheden bij defensie daar.
Ik denk dat je er niet bewust bent van wat critical theories precies inhouden. Voornamelijk betreffende 'race' en 'queer' zaken zijn dit uiterst gevaarlijke theorieën.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Gezien het vak is dat toch niet zo raar? Het queer stuk vind ik nog niet zo relevant. Maar de kans dat je leiding moet geven aan niet blanke Amerikanen in het leger is vrij groot. Stukje geschiedenis en eventuele gevoeligheden lijken mij wel handig.
Heel eng inderdaad. Brrr.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Wat een volk. Man man man.
Werkelijk verbijsterend hoe openlijk dat fascistische tuig hun walgelijke theorie mogen verspreiden. De Nazi's hielden tenminste de schijn nog op in het begin.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Zij heeft wat ik het beste kan omschrijven als 'crazy eyes'. In ieder geval een type blik in haar ogen die ik bij meer van die idiote activistische types zie. Kan m'n vinger er niet goed op leggen maar je ziet letterlijk aan haar dat ze gewoon gek is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:23 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |