SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzending
De Tirreno-Adriatico komt dit jaar niet op tv. De wedstrijd is alleen te volgen op de PLAYER of via GCN. Online beginnen we er elke dag al om 13:20 uur aan. In verband met de Tour finishen de etappes redelijk bijtijds. Doorgaans wordt de finish rond 15.45/16.00 uur verwacht.![]()
Etappe 3 en 7 kan die aan de bak. Ik neem aan dat de sprints voor Merlier zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 10:20 schreef Momo het volgende:
Ben wel benieuwd wat Mathieu gaat doen hier, veel in de aanval?
Ben benieuwd of Merlier dan beter in vorm isquote:Op maandag 7 september 2020 10:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Etappe 3 en 7 kan die aan de bak. Ik neem aan dat de sprints voor Merlier zijn.
Die won een week geleden nog de Brussels Cycling Classic hequote:Op maandag 7 september 2020 10:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Merlier dan beter in vorm is
Emil weet het nog niet helemaal. 43 favorieten slechts, je zou voor minder.quote:***** Jakob Fuglsang
**** Aleksandr Vlasov, Simon Yates
*** Vincenzo Nibali, Geraint Thomas, Wilco Kelderman, Rafal Majka, Jack Haig
** Chris Froome, Tao Geoghegan Hart, Michael Woods, Hermann Pernsteiner, Tanel Kangert, Fausto Masnada, Rui Costa, Victor de la Parte, Patrick Konrad, Dylan Teuns, Eddie Dunbar, Kevin Rivera, Mathieu van der Poel
* Ruben Guerreiro, Carl Fredrik Hagen, Sam Oomen, Jai Hindley, Chris Hamilton, Lucas Hamilton, Matteo Fabbro, James Knox, Sergio Henao, Rohan Dennis, Jaako Hänninen, Mathias Frank, Gianluca Brambilla, Giovanni Visconti, Daniel Navarro, Rein Taaramae, Lawson Craddock, Jhonatan Caicedo, Mark Padun, Giovanni Carboni, Oscar Rodriguez, Matteo Jorgenson
Zeker vandaag en volgende week had het gewoon op tv gemogen ja.quote:Op maandag 7 september 2020 15:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, lap, alleen op de player zelfs.
Erg jammer dat ES1 een of andere onzinnige shitshow uitzendt dan.
Op de maandagen ja, zeker als je ziet dat Eurosport nu pure stront aan het uitzenden is.quote:Op maandag 7 september 2020 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker vandaag en volgende week had het gewoon op tv gemogen ja.
Dat moet wel rare tv opleverenquote:Op maandag 7 september 2020 15:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de maandagen ja, zeker als je ziet dat Eurosport nu pure stront aan het uitzenden is.
Lijkt me dat Merlier sprint ja.quote:Op maandag 7 september 2020 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Mathieu de sprint aantrekken?
Ja, maar benieuwd of die als leadout gaat werken. Dat ging in het verleden bijna altijd mis.quote:Op maandag 7 september 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me dat Merlier sprint ja.
Lijkt me nietquote:Op maandag 7 september 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk het niet.quote:Op maandag 7 september 2020 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Ik had het fout inderdaad.quote:
Ja, gelukkig is het goed gegaan.quote:Op maandag 7 september 2020 15:52 schreef noodgang het volgende:
Sow, daar moet je jezelf ook maar doorheen durven frotten
Dit was vooraf al gecommuniceerd. Dainese hier, Matthews in de lastigere ritten.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Matthews die de sprint van Dainese moest aantrekken? Hij heeft echt de vrouw van Iwan gedaan
Ook niet verontschuldigen achteraf.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lul van Trek die nog dwars door Merlier fietst.
Lekker opgelet pik.
Maar Dainese zie ik ook nergens.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Matthews die de sprint van Dainese moest aantrekken? Hij heeft echt de vrouw van Iwan gedaan
Die was dus ook betrokken bij de valpartij.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Dainese zie ik ook nergens.
Die lag op het asfaltquote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Dainese zie ik ook nergens.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was dus ook betrokken bij de valpartij.
Zal Nibali dus wel zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook niet verontschuldigen achteraf.
Die gingen voor Eenkhoorn, maar Pfingsten was hem gewoon kwijt en ging dan maar gewoon zelf sprinten. Uiteindelijk kwam Eenkhoorn nog vrij indrukwekkend door het veld heen trouwens.quote:Op maandag 7 september 2020 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitstekende duosprint van Jumbo.
Kevin Rivera DNF vandaagquote:Op maandag 7 september 2020 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kan Kevin Rivera nog van de eindzege houden?
Hij wordt er weer behoorlijk afgereden. Hoort niet meer bij de top 3 sprinters,hooguit top 5.quote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2de is toch best netjes?
Al had hij eigenlijk moeten winnen gezien de sprint.
quote:
Wat meer respect voor de aanstaand Giro winnaar zou op z'n plek zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 16:32 schreef Mani89 het volgende:
In de Hongarije tour was het ook al niks, Kevin heeft zijn benen van 2018 weer terug gevonden.
Dat snap ik op zich nog wel.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit was vooraf al gecommuniceerd. Dainese hier, Matthews in de lastigere ritten.
Rujano junior doet toch niet mee?quote:Op maandag 7 september 2020 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat meer respect voor de aanstaand Giro winnaar zou op z'n plek zijn.
Gelukkig maar, zag er niet lekker uit hoe die Trekrenner op hem inreedquote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Geen breuken of grote schade voor Merlier
Word ik hier gewoon uitgesloten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
en Showtimer ook nog. Wat zijn we scherp.
Mooi in beeld gereden.quote:
Ook nog, wat een eenheid hier.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Word ik hier gewoon uitgesloten?
Dat lijkt mij behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik concluderen dat hier de betere sprinters zijn in vergelijking met de Tour?
Ackermann werd in Polen nog geklopt door Pedersen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik concluderen dat hier de betere sprinters zijn in vergelijking met de Tour?
En op het DK door Meisenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ackerman werd in Polen nog geklopt door Pedersen.
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.quote:
Het waren 500 prachtige meters.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef wimderon het volgende:
Aanval van Pol Martens @:Rellende_Rotscholier
Mooi klimmetje wel ja.quote:
Van boven ook best wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Van de zijkant is dat Total shirt eigenlijk precies de NK-trui.
Meisen liet Ackermann er echt uit zien als een amateurquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
"Jeroen, ik ben blij met jou als gesprekspartner. Het zijn lange uitzendingen van wel 3,5 uur. Gisteren was natuurlijk een rit waar helemaal niets in gebeurt."
Zeker! Geen idee hoe de Belgen zijn, maar dit duo is genotquote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.
Ik hoop toch dat de overstap niet alleen financiële redenen heeft.quote:
Da's goedquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan neem een maand lang een Wilco UI, wie doet mee?
Een maand maar?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bied een jaarquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van 'Tartaartje hier, Tartaartje daar'quote:
Maak jij de kaart voor de Giro?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb jarenlang bij X in de ploeg gereden. Bingo.
Meh, klinkt als een hoop moeite.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maak jij de kaart voor de Giro?
Mee eens. Gezien zijn sprintjes heeft dat soort versnellingen ook prima in de benen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Wilco zat maar op een paar meter op de top maar ging om zich heen kijken en wou dat de rest het dicht reed. Terwijl Majka daarachter zit en wel de oversteek maakt. Ik wil zo graag fan zijn van Wielco, maar dan moet 'ie wel iets minder dom en laf rijden.
Astana overigens ook lafjes, doen niks met Vlasov en Flugl.
Wat is er met Teunske?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzonder dat Woods nu al dit niveau haalt na zijn zware blessure.
Wilco Kelderman, voor het laatst een profkoers gewonnen in 2015, sindsdien 80(!) top 10 plaatsen verzameld zonder te winnen. Bij Wilco zou je echt alleen voor het vlaggetje juichen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Wilco zat maar op een paar meter op de top maar ging om zich heen kijken en wou dat de rest het dicht reed. Terwijl Majka daarachter zit en wel de oversteek maakt. Ik wil zo graag fan zijn van Wielco, maar dan moet 'ie wel iets minder dom en laf rijden.
Astana overigens ook lafjes, doen niks met Vlasov en Flugl.
Waarschijnlijk weer overreden door zijn grasmaaier.quote:
En het halve topic staat vol met posts over die jongen. Hoe de hel cares weet je wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik tel ongeveer 140 top 10 noteringen voor Wilco in zijn carriere, met welgeteld 4 overwinningen. Je zou denken dat hij inmiddels zou snappen dat zijn koerstactiek niet helemaal je van het is?
Een totale nonvaluer die Wilco. Ik hoop dat hij de rest van zijn carriere mag slijten in de bergtrein van die nóg grotere nonvaleur bij Bora.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het halve topic staat vol met posts over die jongen. Hoe de hel cares weet je wel.
57e. 'Ik was goed genoeg voor de Tour'.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Teuns is niet echt goed uit coronatijd gekomen.
Kerona binnen de ploeg? Fil DNS vandaag na gisteren op 5 minuten gereden te zijn, Padun DNF vandaag, Garcia Acosta die geen uitslag rijdt.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
57e. 'Ik was goed genoeg voor de Tour'.
Fil had iets gebroken volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kerona binnen de ploeg? Fil DNS vandaag na gisteren op 5 minuten gereden te zijn, Padun DNF vandaag, Garcia Acosta die geen uitslag rijdt.
Vreemde sjuut was dat.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Dunbaar is ook wel een brokkenpiloot.
Daar gaat zijn Giro.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Dunbaar is ook wel een brokkenpiloot.
Als je dit ziet vraag je je vooral af waarom hij het niet vaker doet.quote:Op donderdag 10 september 2020 14:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je dit ziet had Matthews op z'n sloffen groen gewonnen dit jaar.
Die zei zelf dat hij wel had kunnen starten in de Tour, maar dat hij enkel aan een grote ronde wil starten als kopman. En dat kopmanschap kreeg hij (vreemd genoeg) niet in de Tour!quote:Op donderdag 10 september 2020 15:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thomas die ineens weer op punt staat, blijft toch een merkwaardige sport.
Verschil is niet heel grootquote:Op donderdag 10 september 2020 15:38 schreef Mani89 het volgende:
Oh jee, dat wordt toch weer geen winst voor Wilco maar een top 10 plekje.
Kijken hoe hij dit gaat spelen.quote:
Als je dit vindt, hoe kun je dan zo veeleisend zijn?quote:Op donderdag 10 september 2020 15:45 schreef Mani89 het volgende:
Het moment dat Yates signaal geeft aan Kelderman om over te nemen botst Wilco bijna op zijn achterwiel en knijpt keihard in de remmen. Die jongen is ernstig beperkt.
Zijn sprint was ook al niet zo goed.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie doen nu net of Masnada voor Pat nauwelijks vooruit te branden was.
Lol, wat had je gezegd?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Ben je een keer kritisch op een Nederlander.
[ afbeelding ]
Zelfde dat ik hier gister had gepost. Dat Wilco een laffe hond is die nooit wint.quote:
Weinig aan gelogen.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfde dat ik hier gister had gepost. Dat Wilco een laffe hond is die nooit wint.
Akiria 10 SEPTEMBER 2020 OM 16:01quote:Op donderdag 10 september 2020 16:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfde dat ik hier gister had gepost. Dat Wilco een laffe hond is die nooit wint.
Dit is eng.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Akiria 10 SEPTEMBER 2020 OM 16:01
Gelukkig had je er patat en bitterballen bij.. anders ging de tv het raam uit?
Is Wielerflits voor het vlaggetje?quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Zat nog de sprint van Majka gister te bestuderen.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fausto is niet echt een helder licht he?
Masnada heeft toch ook helemaal geen sprint? Wel bijzonder want Hamilton was schijnbaar in de overtuiging dat Masnada sneller is dan hem.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn sprint was ook al niet zo goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 september 2020 18:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Masnada heeft toch ook helemaal geen sprint? Wel bijzonder want Hamilton was schijnbaar in de overtuiging dat Masnada sneller is dan hem.Nee, dat niet, maar hij zat ook niet echt goed op te letten leek het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het is niet mogelijk voor SvenNysN1Fan om op deze post te reageren, vreemd.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ene "De Slob" heeft wel een reactie achter gelaten.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk voor SvenNysN1Fan om op deze post te reageren, vreemd.
Dat zal vast geen hoogstaande reactie zijn geweest haha. Overigens heeft SvenNysN1Fan nu wél een reactie geplaatst.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ene "De Slob" heeft wel een reactie achter gelaten.
Het is niet van de echte te onderscheiden.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal vast geen hoogstaande reactie zijn geweest haha. Overigens heeft SvenNysN1Fan nu wél een reactie geplaatst.
Als ik mijn eigen posts lees hoor ik de stem van Sven in de verte al opdoemen. Hij heeft nu ook een leuke, hartverwarmende reactie achtergelaten voor Gouden Greg.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet van de echte te onderscheiden.
En een kiloknaller.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef Jason22 het volgende:
Karsten legt Jeroen even uit wat plofkip is.
Ja, terwijl het een simpele vertaalfout was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurde lang voordat ze het doorhadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |