Ja, gelukkig is het goed gegaan.quote:Op maandag 7 september 2020 15:52 schreef noodgang het volgende:
Sow, daar moet je jezelf ook maar doorheen durven frotten
Dit was vooraf al gecommuniceerd. Dainese hier, Matthews in de lastigere ritten.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Matthews die de sprint van Dainese moest aantrekken? Hij heeft echt de vrouw van Iwan gedaan
Ook niet verontschuldigen achteraf.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die lul van Trek die nog dwars door Merlier fietst.
Lekker opgelet pik.
Maar Dainese zie ik ook nergens.quote:Op maandag 7 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
Matthews die de sprint van Dainese moest aantrekken? Hij heeft echt de vrouw van Iwan gedaan
Die was dus ook betrokken bij de valpartij.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Dainese zie ik ook nergens.
Die lag op het asfaltquote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Dainese zie ik ook nergens.
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die was dus ook betrokken bij de valpartij.
Zal Nibali dus wel zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook niet verontschuldigen achteraf.
Die gingen voor Eenkhoorn, maar Pfingsten was hem gewoon kwijt en ging dan maar gewoon zelf sprinten. Uiteindelijk kwam Eenkhoorn nog vrij indrukwekkend door het veld heen trouwens.quote:Op maandag 7 september 2020 15:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Uitstekende duosprint van Jumbo.
Kevin Rivera DNF vandaagquote:Op maandag 7 september 2020 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kan Kevin Rivera nog van de eindzege houden?
Hij wordt er weer behoorlijk afgereden. Hoort niet meer bij de top 3 sprinters,hooguit top 5.quote:Op maandag 7 september 2020 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2de is toch best netjes?
Al had hij eigenlijk moeten winnen gezien de sprint.
quote:
Wat meer respect voor de aanstaand Giro winnaar zou op z'n plek zijn.quote:Op maandag 7 september 2020 16:32 schreef Mani89 het volgende:
In de Hongarije tour was het ook al niks, Kevin heeft zijn benen van 2018 weer terug gevonden.
Dat snap ik op zich nog wel.quote:Op maandag 7 september 2020 15:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit was vooraf al gecommuniceerd. Dainese hier, Matthews in de lastigere ritten.
Rujano junior doet toch niet mee?quote:Op maandag 7 september 2020 16:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat meer respect voor de aanstaand Giro winnaar zou op z'n plek zijn.
Gelukkig maar, zag er niet lekker uit hoe die Trekrenner op hem inreedquote:Op maandag 7 september 2020 16:46 schreef Momo het volgende:
Geen breuken of grote schade voor Merlier
Word ik hier gewoon uitgesloten?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
en Showtimer ook nog. Wat zijn we scherp.
Mooi in beeld gereden.quote:
Ook nog, wat een eenheid hier.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Word ik hier gewoon uitgesloten?
Dat lijkt mij behoorlijk overdreven.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik concluderen dat hier de betere sprinters zijn in vergelijking met de Tour?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |