Ackermann werd in Polen nog geklopt door Pedersen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik concluderen dat hier de betere sprinters zijn in vergelijking met de Tour?
En op het DK door Meisenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ackerman werd in Polen nog geklopt door Pedersen.
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.quote:
Het waren 500 prachtige meters.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef wimderon het volgende:
Aanval van Pol Martens @:Rellende_Rotscholier
Mooi klimmetje wel ja.quote:
Van boven ook best wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Van de zijkant is dat Total shirt eigenlijk precies de NK-trui.
Meisen liet Ackermann er echt uit zien als een amateurquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
"Jeroen, ik ben blij met jou als gesprekspartner. Het zijn lange uitzendingen van wel 3,5 uur. Gisteren was natuurlijk een rit waar helemaal niets in gebeurt."
Zeker! Geen idee hoe de Belgen zijn, maar dit duo is genotquote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.
Ik hoop toch dat de overstap niet alleen financiële redenen heeft.quote:
Da's goedquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan neem een maand lang een Wilco UI, wie doet mee?
Een maand maar?quote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik bied een jaarquote:Op woensdag 9 september 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Belangrijk onderdeel van 'Tartaartje hier, Tartaartje daar'quote:
Maak jij de kaart voor de Giro?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb jarenlang bij X in de ploeg gereden. Bingo.
Meh, klinkt als een hoop moeite.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maak jij de kaart voor de Giro?
Mee eens. Gezien zijn sprintjes heeft dat soort versnellingen ook prima in de benen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Wilco zat maar op een paar meter op de top maar ging om zich heen kijken en wou dat de rest het dicht reed. Terwijl Majka daarachter zit en wel de oversteek maakt. Ik wil zo graag fan zijn van Wielco, maar dan moet 'ie wel iets minder dom en laf rijden.
Astana overigens ook lafjes, doen niks met Vlasov en Flugl.
Wat is er met Teunske?quote:Op woensdag 9 september 2020 16:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijzonder dat Woods nu al dit niveau haalt na zijn zware blessure.
Wilco Kelderman, voor het laatst een profkoers gewonnen in 2015, sindsdien 80(!) top 10 plaatsen verzameld zonder te winnen. Bij Wilco zou je echt alleen voor het vlaggetje juichen.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:06 schreef Mykonos het volgende:
Wilco zat maar op een paar meter op de top maar ging om zich heen kijken en wou dat de rest het dicht reed. Terwijl Majka daarachter zit en wel de oversteek maakt. Ik wil zo graag fan zijn van Wielco, maar dan moet 'ie wel iets minder dom en laf rijden.
Astana overigens ook lafjes, doen niks met Vlasov en Flugl.
Waarschijnlijk weer overreden door zijn grasmaaier.quote:
En het halve topic staat vol met posts over die jongen. Hoe de hel cares weet je wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik tel ongeveer 140 top 10 noteringen voor Wilco in zijn carriere, met welgeteld 4 overwinningen. Je zou denken dat hij inmiddels zou snappen dat zijn koerstactiek niet helemaal je van het is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |