Ackermann werd in Polen nog geklopt door Pedersen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Mag ik concluderen dat hier de betere sprinters zijn in vergelijking met de Tour?
En op het DK door Meisenquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ackerman werd in Polen nog geklopt door Pedersen.
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.quote:
Het waren 500 prachtige meters.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:11 schreef wimderon het volgende:
Aanval van Pol Martens @:Rellende_Rotscholier
Mooi klimmetje wel ja.quote:
Van boven ook best wel.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Van de zijkant is dat Total shirt eigenlijk precies de NK-trui.
Meisen liet Ackermann er echt uit zien als een amateurquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was helemaal matig ja. Hij lijkt nu beter te zijn.
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
"Jeroen, ik ben blij met jou als gesprekspartner. Het zijn lange uitzendingen van wel 3,5 uur. Gisteren was natuurlijk een rit waar helemaal niets in gebeurt."
Zeker! Geen idee hoe de Belgen zijn, maar dit duo is genotquote:Op woensdag 9 september 2020 14:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een vermakelijk duo.
Ik hoop toch dat de overstap niet alleen financiële redenen heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |