Een totale nonvaluer die Wilco. Ik hoop dat hij de rest van zijn carriere mag slijten in de bergtrein van die nóg grotere nonvaleur bij Bora.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En het halve topic staat vol met posts over die jongen. Hoe de hel cares weet je wel.
57e. 'Ik was goed genoeg voor de Tour'.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Teuns is niet echt goed uit coronatijd gekomen.
Kerona binnen de ploeg? Fil DNS vandaag na gisteren op 5 minuten gereden te zijn, Padun DNF vandaag, Garcia Acosta die geen uitslag rijdt.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
57e. 'Ik was goed genoeg voor de Tour'.
Fil had iets gebroken volgens mij.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kerona binnen de ploeg? Fil DNS vandaag na gisteren op 5 minuten gereden te zijn, Padun DNF vandaag, Garcia Acosta die geen uitslag rijdt.
Vreemde sjuut was dat.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Dunbaar is ook wel een brokkenpiloot.
Daar gaat zijn Giro.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:05 schreef showtimer het volgende:
[ twitter ]
Dunbaar is ook wel een brokkenpiloot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |