Het is niet mogelijk voor SvenNysN1Fan om op deze post te reageren, vreemd.quote:Op donderdag 10 september 2020 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Ben je een keer kritisch op een Nederlander.
[ afbeelding ]
Ene "De Slob" heeft wel een reactie achter gelaten.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk voor SvenNysN1Fan om op deze post te reageren, vreemd.
Dat zal vast geen hoogstaande reactie zijn geweest haha. Overigens heeft SvenNysN1Fan nu wél een reactie geplaatst.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ene "De Slob" heeft wel een reactie achter gelaten.
Het is niet van de echte te onderscheiden.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal vast geen hoogstaande reactie zijn geweest haha. Overigens heeft SvenNysN1Fan nu wél een reactie geplaatst.
Als ik mijn eigen posts lees hoor ik de stem van Sven in de verte al opdoemen. Hij heeft nu ook een leuke, hartverwarmende reactie achtergelaten voor Gouden Greg.quote:Op donderdag 10 september 2020 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is niet van de echte te onderscheiden.
En een kiloknaller.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef Jason22 het volgende:
Karsten legt Jeroen even uit wat plofkip is.
Ja, terwijl het een simpele vertaalfout was.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Duurde lang voordat ze het doorhadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |