Nu dat het "semi kopieren' van de Racing Points is goedgekeurd verwacht ik RBR wel met een mooie manier om de budgetcap te omzeilen. Bijvoorbeeld onder de RBR vlag de voorkant van de auto ontwikkelen en onder de AT vlag de achterkant. Vervolgens copy paste en een mooie auto ontworpen met dubbel het budgetquote:Op maandag 7 september 2020 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo'n vaart zal dat inderdaad niet lopen, zelfde geldt aan de voorkant helaas, dat gat met Mercedes krijgt Red Bull niet gedicht, ze kunnen alleen maar hopen op een eureka idee voor de 2022 auto
Dat lijkt me niet: https://www.racefans.net/(...)t-20200905-172733-3/quote:Op maandag 7 september 2020 09:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nu dat het "semi kopieren' van de Racing Points is goedgekeurd verwacht ik RBR wel met een mooie manier om de budgetcap te omzeilen. Bijvoorbeeld onder de RBR vlag de voorkant van de auto ontwikkelen en onder de AT vlag de achterkant. Vervolgens copy paste en een mooie auto ontworpen met dubbel het budget
Zou ook wel dom zijn om het nu midden in het seizoen te doen. Hij heeft natuurlijk al een keer een deuk opgelopen en door mid season te doen maken ze hem het moelijker dan nodig. Verder is P2 bij constructeurs zo goed als veilig en P1 onhaalbaar. En bovendien zie ik hem niet zo 1 2 3 meer podiums halen in een RB dan Albon nu doet.quote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren, zeker niet midden in het seizoen, maar je weet het nooit bij die club.
Ze moeten Max en zijn hele begeleiding in de Alpha Tauri zetten, wellicht is dat de betere auto.quote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet gebeuren, zeker niet midden in het seizoen, maar je weet het nooit bij die club.
Want ze hebben vaker dan één keer tijdens het seizoen een disfunctionerende coureur gewisseld?quote:Op maandag 7 september 2020 09:45 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
zie je een rood licht bij de pitsingang of bedoel je alleen de twee borden aan de linkerkant bij de laatste bocht voor de pits?quote:Op maandag 7 september 2020 00:07 schreef vuvuzela het volgende:
Zie net op de onboard van Hamilton dat de pit zelfs al een ronde eerder dicht was!![]()
Weet niet of het hier al genoemd was.
Wat moeten we zien of niet zien?quote:Op maandag 7 september 2020 10:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet: https://www.racefans.net/(...)t-20200905-172733-3/
Ziet er wel uit als een leuke baan, beetje moeilijk inhalenquote:Op maandag 7 september 2020 00:37 schreef Tijger_m het volgende:
Nou, Monza is geweest, op naar Italie Part 2, Mugello. Kan nooit slechter gaan voor Red Bull dus dat is alvast meegenomen
Alleen links zo ver ik zag. Zeer onduidelijk imo.quote:Op maandag 7 september 2020 10:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
zie je een rood licht bij de pitsingang of bedoel je alleen de twee borden aan de linkerkant bij de laatste bocht voor de pits?
Leclerc en Gasly trokken veel met hem op in de juniorenklassen. Groepje "fransen"quote:Op maandag 7 september 2020 10:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Alleen links zo ver ik zag. Zeer onduidelijk imo.
En nu Antoine dood is heeft ie ineens erg veel beste vrienden zeg
Dit: https://www.racefans.net/(...)engineering-in-2021/quote:Op maandag 7 september 2020 10:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat moeten we zien of niet zien?
als je daar sinds vrijdag rondrijdt is het op z'n zachtst gezegd een beetje dom als je niet weet hoe het daar zit, gewoon een fout van Hamilton en z'n team.quote:Op maandag 7 september 2020 10:29 schreef pmponer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het belachelijk vind dat het niet duidelijker is dat de pit (ingang) dicht is
waarom staan daar niet gewoon rode lampen.
Zo vaak is dr “pit entry” niet gesloten, niet gek dat ze het niet wisten. Kan gebeurenquote:Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je daar sinds vrijdag rondrijdt is het op z'n zachtst gezegd een beetje dom als je niet weet hoe het daar zit, gewoon een fout van Hamilton en z'n team.
Blijkbaar duidelijk genoeg voor de overige 16 rondrijdende coureursquote:Op maandag 7 september 2020 10:29 schreef pmponer het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het belachelijk vind dat het niet duidelijker is dat de pit (ingang) dicht is
waarom staan daar niet gewoon rode lampen.
Het is zn beroep Chev dus hij hoort dat gewoon te weten, zelfde als ze weten wat de betekenis van gele en blauwe vlaggen zijn horen ze ook de iets meer obscure dingen te weten. En hij wist het ook wel dat hij niet naar binnen had moeten gaan want vrij kort daarna checkte hij het nog op de boordradio.quote:Op maandag 7 september 2020 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo vaak is dr “pit entry” niet gesloten, niet gek dat ze het niet wisten. Kan gebeuren
wat doet dat ertoe, dat behoren ze gewoon te wetenquote:Op maandag 7 september 2020 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zo vaak is dr “pit entry” niet gesloten, niet gek dat ze het niet wisten. Kan gebeuren
Voor zover ik weet in 2016 en 2019quote:Op maandag 7 september 2020 10:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Want ze hebben vaker dan één keer tijdens het seizoen een disfunctionerende coureur gewisseld?
Gasly wint met die motor dus hij moet niet zo schreeuwen. Wat een wijf is het soms ook zegquote:
Zelfs als hij het hoort te weten neem ik het hem niet eens kwalijk. Het gebeurt echt zelden. En zat die lamp waaraan hij het kon zien aan de linkerkantquote:Op maandag 7 september 2020 11:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Het is zn beroep Chev dus hij hoort dat gewoon te weten, zelfde als ze weten wat de betekenis van gele en blauwe vlaggen zijn horen ze ook de iets meer obscure dingen te weten. En hij wist het ook wel dat hij niet naar binnen had moeten gaan want vrij kort daarna checkte hij het nog op de boordradio.
Ik vind het gewoon zijn fout, en het is dit jaar al de 2de keer al dat hij z'n fout maakt. Het is ook een stukje veiligheid van anderen welke hij hiermee op het spel zet.quote:Op maandag 7 september 2020 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zelfs als hij het hoort te weten neem ik het hem niet eens kwalijk. Het gebeurt echt zelden. En zat die lamp waaraan hij het kon zien aan de linkerkant![]()
Bono zei het pas toen hij net de pitstraat had geënterd. Toen zei Lewis aan het eind van de pitstraat “wat was dat” en herhaalde Bono het.
Het is zijn fout / het team's fout, maar ook weer niet zo heel gek. Er wordt in een split second een beslissing gemaakt en tevens komt dit zelden voor. En qua veiligheid: hij reed natuurlijk al in een heel laag tempo, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zijn fout, en het is dit jaar al de 2de keer al dat hij z'n fout maakt. Het is ook een stukje veiligheid van anderen welke hij hiermee op het spel zet.
Het lijkt me vrij normaal dat ze voor de race een debrief hebben van waar alle vlaggen/lampen staan die dit soort dingen aangeven en het hoort er ook gewoon bij dat je dat weet.
ik neem het hem ook niet kwalijk want het maakte de race interessant, hij mag van mij wekelijks zulke fouten makenquote:Op maandag 7 september 2020 11:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zelfs als hij het hoort te weten neem ik het hem niet eens kwalijk.
Waarom is het zijn team's fout? Hij kan toch zelf ook uit zn doppen kijken?quote:Op maandag 7 september 2020 11:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is zijn fout / het team's fout, maar ook weer niet zo heel gek. Er wordt in een split second een beslissing gemaakt en tevens komt dit zelden voor. En qua veiligheid: hij reed natuurlijk al in een heel laag tempo, dus dat zal wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |