Moet top 4 of 5 rijden in de F2. Vips heeft nu meer punten, maar minder kans op genoeg punten, doordat hij races gemist heeft in de F2 en Super Gormula en de FREC minder punten oplevert.quote:Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het prijzen van Tsunoda de afgelopen maanden wijst wel die kant op ja.
Geen idee hoe die hij met z'n super licentie punten zit trouwens.
[..]
Men verwacht een beetje Barcelona toestanden; weinig inhaalmogelijkheden.
Het verschil met Barcelona natuurlijk is dat Mugello een circuit is waar al jaren niet gereden is door een F1 wagen. Dus hopen dat dat iets oplevert.
Ik vermaak mij zekerquote:Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Zijn we het oneens, soit..
Klopt, Torro Rosso was zo geniaal om Gasly gelijk binnen te halen toen die kapotte Haas daar stond. Die zagen de bui al hangen.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we wel kunnen zien hoe kansloos RB strategisch is als ze in de middenmoot racen. Dat hebben we al een aantal keer met Albon gezien, en dat is vandaag gebeurd met beide coureurs. Moet ook vooral niet vergeten dat Verstappen ook zonder problemen al buiten de punten lag op een baan waar inhalen voor RB onmogelijk is.
Robert Schwarzman.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welke namen zou je op dit moment noemen als de grootste talenten?
Ik volg zelf tegenwoordig nog maar weinig van wat zich precies in de junior klassen afspeelt.Maar de naam van Tsunoda viel me op omdat het senior management van RB ineens die naam ging laten vallen op meerdere gelegenheden.
Ininininin .....outoutoutoutoutquote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
FF die onboard van Lewis aan het terugkijken van die eerste pitstop. Lewis komt net aanrijden bij de garage en toen zei Bono "Stay out, pit entry is closed"
Lewis vond het wel prima had ik het idee na afloop. Kon die tenminste nog een beetje racen.
Is elke race, maar deze absoluut.quote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef StephanL het volgende:
Heb het niet gezien, terug kijken waard begrijp ik?
Wanneer is Gasly gestopt?quote:Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, Torro Rosso was zo geniaal om Gasly gelijk binnen te halen toen die kapotte Haas daar stond. Die zagen de bui al hangen.
BOXEDquote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
FF die onboard van Lewis aan het terugkijken van die eerste pitstop. Lewis komt net aanrijden bij de garage en toen zei Bono "Stay out, pit entry is closed"
Lewis vond het wel prima had ik het idee na afloop. Kon die tenminste nog een beetje racen.
Nee. F3-races wel.quote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef StephanL het volgende:
Heb het niet gezien, terug kijken waard begrijp ik?
Nee. Op de baan was het saai. Laatste ronden uitgezonderd voor wie het uitmaakte wie won (ik had een voorkeur).quote:Op zondag 6 september 2020 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is elke race, maar deze absoluut.
We weten allemaal wel al hoe Marko is toch?quote:Op zondag 6 september 2020 20:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin. Alsof je je zo met een ander team gaat bemoeienHebben die niks aan hun hoofd verder ofzo?
Gaat over Lewis...quote:Op zondag 6 september 2020 22:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
We weten allemaal wel al hoe Marko is toch?
Is er überhaupt nog iemand die hem serieus neemt?
Is de grootste clown van het paddock en bakt er met het team niet veel van.
99% van wat hij zegt is de grootste onzin. Hij mag ook altijd graag huilie huilie doen
Was dat niet al voor het stilvallen van Magnussen? Of gewoon puur toeval dat het net samenviel.quote:Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, Torro Rosso was zo geniaal om Gasly gelijk binnen te halen toen die kapotte Haas daar stond. Die zagen de bui al hangen.
Gelijk vanaf de herstart dus al kutquote:Op zondag 6 september 2020 21:49 schreef Justevo het volgende:
Heb het vorige topic niet meer gelezen, zal er vast wel tussen hebben gestaan. Alsnog.
https://streamable.com/40rfbyquote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gelijk vanaf de herstart dus al kut
Thanks, die had ik nog niet gezien. Klinkt niet lekker idd, en op het rechte stuk ingehaald worden door een Haas met Ferrari motor zegt genoeg.quote:
De eerste keer dat hij de Honda motor kut noemt volgens mij.quote:Op zondag 6 september 2020 22:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Gelijk vanaf de herstart dus al kut
GP2 enginequote:Op zondag 6 september 2020 22:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
De eerste keer dat hij de Honda motor kut noemt volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |