Lijkt mij sterk dat Hamilton met regelmaat naar Red Bull gaat bellen om Albon te pitchen.quote:Op zondag 6 september 2020 21:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De reply dáárop was dat HAM vorig jaar gesmeekt had Albon in de RBR te zetten. Dat is niet van vandaag.
Ik geef ook een reden waarom Kvyat.quote:Op zondag 6 september 2020 21:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hij Gasly de winst gunst geloof ik wel.
En Kvyat noem ik niet beter. Werd vorig jaar al om zijn oren gereden door Albon en nu weer door Gasly.
Tis waarschijnlijk een verkeerde vertaling.quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat Hamilton met regelmaat naar Red Bull gaat bellen om Albon te pitchen.
Het wordt tijd dat Marko een keer met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma is opgedroogd en hij weet er blijkbaar niet voor te zorgen dat nieuwe/jonge coureurs naar hun kunnen presteren bij het 1e team. Een coureur moet tegen de druk kunnen ja, maar als team (en Marko in het bijzonder) heb je ook de taak om een klimaat te scheppen waarin een coureur zich prettig voelt en het maximale uit zichzelf kan halen. Blijkbaar is dat bij Red Bull niet het geval. Dat Gasly bij red Bull een schim was van wat hij nu laat zien moet Red Bull zichzelf ook maar eens aanrekenen.
En als Marko straks in de winterbreak zegt dat Red Bull volgend seizoen mee gaat doen om de titel dan weten we alvast zeker dat het weer een verloren jaar gaat worden. Zijn uitspraken worden met de week ongeloofwaardiger. Heb ook niet het idee dat Max hem nog heel serieus neemt.
Mij ook. Maar blijft een mede-Brit. Dus kan.quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat Hamilton met regelmaat naar Red Bull gaat bellen om Albon te pitchen.
Het wordt tijd dat Marko een keer met pensioen gaat. Zijn opleidingsprogramma is opgedroogd en hij weet er blijkbaar niet voor te zorgen dat nieuwe/jonge coureurs naar hun kunnen presteren bij het 1e team. Een coureur moet tegen de druk kunnen ja, maar als team (en Marko in het bijzonder) heb je ook de taak om een klimaat te scheppen waarin een coureur zich prettig voelt en het maximale uit zichzelf kan halen. Blijkbaar is dat bij Red Bull niet het geval. Dat Gasly bij red Bull een schim was van wat hij nu laat zien moet Red Bull zichzelf ook maar eens aanrekenen.
En als Marko straks in de winterbreak zegt dat Red Bull volgend seizoen mee gaat doen om de titel dan weten we alvast zeker dat het weer een verloren jaar gaat worden. Zijn uitspraken worden met de week ongeloofwaardiger. Heb ook niet het idee dat Max hem nog heel serieus neemt.
Het prijzen van Tsunoda de afgelopen maanden wijst wel die kant op ja.quote:Op zondag 6 september 2020 21:32 schreef Tinos85 het volgende:
Kvyat moet eind van het jaar ook wieberen gok ik. Indien mogelijk gooien ze Tsunoda erin.
Men verwacht een beetje Barcelona toestanden; weinig inhaalmogelijkheden.quote:Kunnen we volgende week nog een beetje een leuke race verwachten? Ik ken Mugello niet zo.
Lijkt me niet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tis waarschijnlijk een verkeerde vertaling.
Marko is een vertrouweling van Dietrich Mateschitz en is wel zo'n beetje vastgeklonken aan RBR. Iedereen daar kan vertrekken maar als Marko weg moet gaat daar ook definitief het licht uit denk ik.quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Marko een keer met pensioen gaat.
Lijkt mij welquote:
https://m.gpupdate.net/nl(...)hamilton-over-albon/quote:"Ik begrijp die uitspraken niet helemaal", laat Marko in een reactie aan Sky Sports Deutschland weten. "Hamilton heeft ons vorig jaar meerdere keren opgeroepen om Albon in de auto te zetten", zo doet de Oostenrijker uit de doeken. "In de kwalificatie zat hij binnen drie tienden van Max, dus dat valt als progressie te beschouwen en is in mijn ogen ook acceptabel. Natuurlijk moet hij op termijn wel dichterbij zien te komen, maar laten we eerst maar zien hoe het zondag in de race gaat. Deze uitspraken zijn voor mij in ieder geval lastig te begrijpen."
Hij heeft nog geen superlicentie. En ik ben nog geen fan. Anderen in het juniorklassentopic wel.quote:Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het prijzen van Tsunoda de afgelopen maanden wijst wel die kant op ja.
Geen idee hoe die hij met z'n super licentie punten zit trouwens.
[..]
Men verwacht een beetje Barcelona toestanden; weinig inhaalmogelijkheden.
Het verschil met Barcelona natuurlijk is dat Mugello een circuit is waar al jaren niet gereden is door een F1 wagen. Dus hopen dat dat iets oplevert.
Mij niet. Je linkje bevestigt het juist.quote:Op zondag 6 september 2020 21:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lijkt mij wel
[..]
https://m.gpupdate.net/nl(...)hamilton-over-albon/
Enjoyquote:
Welke namen zou je op dit moment noemen als de grootste talenten?quote:Op zondag 6 september 2020 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen superlicentie. En ik ben nog geen fan. Anderen in het juniorklassentopic wel.
Wat een onzin. Het doel is om de volgende wereldkampioen te vinden en en niet perse de volgende middenmoter. Dit wordt ook gewoon zo gecommuniceerd alleen denkt men dat het jr team iedereen maar tot in den treuren moet aanhouden.quote:Op zondag 6 september 2020 21:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Moet top 4 of 5 rijden in de F2. Vips heeft nu meer punten, maar minder kans op genoeg punten, doordat hij races gemist heeft in de F2 en Super Gormula en de FREC minder punten oplevert.quote:Op zondag 6 september 2020 21:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het prijzen van Tsunoda de afgelopen maanden wijst wel die kant op ja.
Geen idee hoe die hij met z'n super licentie punten zit trouwens.
[..]
Men verwacht een beetje Barcelona toestanden; weinig inhaalmogelijkheden.
Het verschil met Barcelona natuurlijk is dat Mugello een circuit is waar al jaren niet gereden is door een F1 wagen. Dus hopen dat dat iets oplevert.
Ik vermaak mij zekerquote:Op zondag 6 september 2020 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Zijn we het oneens, soit..
Klopt, Torro Rosso was zo geniaal om Gasly gelijk binnen te halen toen die kapotte Haas daar stond. Die zagen de bui al hangen.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we wel kunnen zien hoe kansloos RB strategisch is als ze in de middenmoot racen. Dat hebben we al een aantal keer met Albon gezien, en dat is vandaag gebeurd met beide coureurs. Moet ook vooral niet vergeten dat Verstappen ook zonder problemen al buiten de punten lag op een baan waar inhalen voor RB onmogelijk is.
Robert Schwarzman.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Welke namen zou je op dit moment noemen als de grootste talenten?
Ik volg zelf tegenwoordig nog maar weinig van wat zich precies in de junior klassen afspeelt.Maar de naam van Tsunoda viel me op omdat het senior management van RB ineens die naam ging laten vallen op meerdere gelegenheden.
Ininininin .....outoutoutoutoutquote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
FF die onboard van Lewis aan het terugkijken van die eerste pitstop. Lewis komt net aanrijden bij de garage en toen zei Bono "Stay out, pit entry is closed"
Lewis vond het wel prima had ik het idee na afloop. Kon die tenminste nog een beetje racen.
Is elke race, maar deze absoluut.quote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef StephanL het volgende:
Heb het niet gezien, terug kijken waard begrijp ik?
Wanneer is Gasly gestopt?quote:Op zondag 6 september 2020 21:50 schreef Fer het volgende:
[..]
Klopt, Torro Rosso was zo geniaal om Gasly gelijk binnen te halen toen die kapotte Haas daar stond. Die zagen de bui al hangen.
BOXEDquote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
FF die onboard van Lewis aan het terugkijken van die eerste pitstop. Lewis komt net aanrijden bij de garage en toen zei Bono "Stay out, pit entry is closed"
Lewis vond het wel prima had ik het idee na afloop. Kon die tenminste nog een beetje racen.
Nee. F3-races wel.quote:Op zondag 6 september 2020 21:54 schreef StephanL het volgende:
Heb het niet gezien, terug kijken waard begrijp ik?
Nee. Op de baan was het saai. Laatste ronden uitgezonderd voor wie het uitmaakte wie won (ik had een voorkeur).quote:Op zondag 6 september 2020 21:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Is elke race, maar deze absoluut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |