Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.quote:Op zondag 6 september 2020 16:39 schreef Nattekat het volgende:
Wat is het laatste podium zonder Mercedes, Ferrari en Red Bull?
En dan helemaal met een andere dan die 3 balend op #2quote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotusquote:Op zondag 6 september 2020 19:06 schreef quo_ het volgende:
[..]
Die vraag houd me ook bezig. Kan het nog niet terug vinden.
Dit en de laatste zege voor een ander team dan Mercedes, Red Bull of Ferrari was Australië 2013. Kimi met de Lotusquote:Op zondag 6 september 2020 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotus
Daar gaat de Kimi streak.quote:Op zondag 6 september 2020 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit en de laatste zege voor een ander team dan Mercedes, Red Bull of Ferrari was Australië 2013. Kimi met de Lotus
Die had ik niet mee geteld. Achterin lag een mercedes motor en aan het stuuur zat clown hamiliton.quote:Op zondag 6 september 2020 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hongarije 2012. McLaren, Lotus, Lotus
Mocht ie tenminste gratis een nieuwe versnellingsbak.quote:Op zondag 6 september 2020 18:55 schreef needakill het volgende:
Toffe race. Maar RB naar Albon ook naar binnen moeten halen. Nu reed hij wel maar achter een fucking Williams
Ik naar mijn uitgestelde vakantie daar in de buurt.quote:Op zondag 6 september 2020 19:37 schreef hjansen82 het volgende:
Ik kijk met een scheef oog alvast uit na de race bij Florence.:)
Verstappen lag ruim binnen de punten voordat die safety car en rode vlag er waren.quote:Op zondag 6 september 2020 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Vandaag hebben we wel kunnen zien hoe kansloos RB strategisch is als ze in de middenmoot racen. Dat hebben we al een aantal keer met Albon gezien, en dat is vandaag gebeurd met beide coureurs. Moet ook vooral niet vergeten dat Verstappen ook zonder problemen al buiten de punten lag op een baan waar inhalen voor RB onmogelijk is.
Mooi gebied daar. Twee jaar geleden nog geweest. Hopelijk kan het snel weer.quote:Op zondag 6 september 2020 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik naar mijn uitgestelde vakantie daar in de buurt.
Ze mogen niet feesten van Tost.quote:Op zondag 6 september 2020 20:06 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Gasly al een stuk in zijn kraag hebben?
Het is misschien een wonder dat ie de race heeft uitgereden. Hij kwam met een flinke klap neer toen ie over de band van Gasly heen reed. Albon heeft ook gewoon weinig geluk dit seizoen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef opreis het volgende:
Albon beetje moeilijk oordelen, want had al vrij snel schade door het gedrang bij de start. Maar zal niet happy zijn dat Gasly inmiddels 2 podiums heeft.
Dan maar hopen op een extra lange keuken sessie. Maar inderdaad, een beetje zender had dat toch echt anders gedaan.quote:Op zondag 6 september 2020 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tering man Ziggo. De nabeschouwing van zo'n megarace afkappen voor een kutwedstrijd van Rusland - Hongarije. Dat wilde ik nog ff kwijt. Idioten
Hij lag 11e na de safety car. Bij de herstart werd hij toen nog ingehaald door Ocon.quote:Op zondag 6 september 2020 19:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen lag ruim binnen de punten voordat die safety car en rode vlag er waren.
Ze hadden het bij de pitstop al verprutst. Nog wel het sterke punt van RB...quote:Op zondag 6 september 2020 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij lag 11e na de safety car. Bij de herstart werd hij toen nog ingehaald door Ocon.
Waarschijnlijk hadden ze gewoon een snel raceje verwacht en waren ze vooral bezig geweest met hoe ze de tijd konden vullen en opeens hebben ze een uur minderquote:Op zondag 6 september 2020 20:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan maar hopen op een extra lange keuken sessie. Maar inderdaad, een beetje zender had dat toch echt anders gedaan.
Was idd een langzame stop. 3,2 ofzo?quote:Op zondag 6 september 2020 20:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ze hadden het bij de pitstop al verprutst. Nog wel het sterke punt van RB...
Hij reed vlak achter Max, en die was ook helemaal nergens vlak voor de problemen begonnen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef opreis het volgende:
Albon beetje moeilijk oordelen, want had al vrij snel schade door het gedrang bij de start. Maar zal niet happy zijn dat Gasly inmiddels 2 podiums heeft.
Ik heb de tijd niet zien staan, maar zag bij Bottas al 3,3 staan. En daar verloor Max nog op....quote:Op zondag 6 september 2020 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was idd een langzame stop. 3,2 ofzo?
Zal wel meevallen. Het is geen club uit de keukenkampioendivisie: de belangen zijn wat minder groot.quote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komend weekend een Tifosi-lynchmob voor Ferrari op Mugello?
Stroll lucky podium inderdaad, maar hij presteert gewoon consequent beter dan Perezquote:Op zondag 6 september 2020 20:09 schreef opreis het volgende:
Stroll weer een lucky podium, maar wederom had er meer ingezeten. Zat voor Gasly bij de restart, en als Gasly hem dan in een AT kan winnen, dan is dat natuurlijk ook mogelijk in een RP, helemaal als je alle plekken kado krijgt omdat je "geen" pitstop hoeft te maken.
Niet qua pitstoptijd, maar wel bij het inrijden omdat hij werd opgehouden door Norris.quote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik heb de tijd niet zien staan, maar zag bij Bottas al 3,3 staan. En daar verloor Max nog op....
Ah ok, was dat het dus.quote:Op zondag 6 september 2020 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet qua pitstoptijd, maar wel bij het inrijden omdat hij werd opgehouden door Norris.
Ricciardo had er ook last van. Die werd daardoor ook ingehaald door Bottas
Stoptijd was ook 3,2 of zoiets. Dus eerst genaaid door Norris en daarna nog een langzame stop.quote:Op zondag 6 september 2020 20:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet qua pitstoptijd, maar wel bij het inrijden omdat hij werd opgehouden door Norris.
Ricciardo had er ook last van. Die werd daardoor ook ingehaald door Bottas
Door "externe" omstandigheden. Vond de F3-races dit weekend veel leukerquote:Op zondag 6 september 2020 20:42 schreef Tijger_m het volgende:
Nou ja, het was in ieder geval niet boooooooring
Mooi voor Gasly, mooi voor AlphaTauri (ik noem ze nog steeds ToroRosso) en mooi voor Honda. Slecht voor het kampioenschap en voor Red Bull.
Alles wat Marko zegt neem ik niet zo serieusquote:Op zondag 6 september 2020 20:46 schreef opgebaarde het volgende:
Hamilton: Gasly deserves win after unfair treatment by Red Bull
https://www.racefans.net/(...)eatment-by-red-bull/
Helmut Marko: "Hamilton called us several times last year, to tell us to put Albon in the car."
https://sport.sky.de/form(...)543/34236#spark_vp=1
Ow oké
Daar zijn nog een hoop straffen uitgedeeld na de wedstrijd zag ik.quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door "externe" omstandigheden. Vond de F3-races dit weekend veel leuker
Sowieso leuk om te volgen, de "juniorklassen"
quote:Op zondag 6 september 2020 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was idd een langzame stop. 3,2 ofzo?
quote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Stoptijd was ook 3,2 of zoiets. Dus eerst genaaid door Norris en daarna nog een langzame stop.
Nou ja dat is zeker verstandig, maar dit is toch wel een krasse uitspraak. Probeert hij Hamilton te tilten?quote:Op zondag 6 september 2020 20:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alles wat Marko zegt neem ik niet zo serieus
Kloptquote:Op zondag 6 september 2020 20:48 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Daar zijn nog een hoop straffen uitgedeeld na de wedstrijd zag ik.
F3 was echt genieten ja, maar ik denk dat we dit weekend ook met de F2 en F1 niet mogen klagenquote:Op zondag 6 september 2020 20:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Door "externe" omstandigheden. Vond de F3-races dit weekend veel leuker
Sowieso leuk om te volgen, de "juniorklassen"
Hij staat nu zelfs P4 in het kampioenschap.quote:Op zondag 6 september 2020 20:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Stroll lucky podium inderdaad, maar hij presteert gewoon consequent beter dan Perez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |