SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Daarom tagliatelle er ook wat later bij doenquote:Op zondag 6 september 2020 13:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je het recept volgt staat dan je tagliatelle te verpieteren
Ja en sowieso pas beginnen met koken als je saus af isquote:Op zondag 6 september 2020 13:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom tagliatelle er ook wat later bij doen
Daar heeft Aquarium zowaar een verstandig idee.quote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Dave het volgende:
Akwasi heeft uiteindelijk na alle ophef z'n twitter account toch maar offline gehaald.
Jij weetquote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en sowieso pas beginnen met koken als je saus af is
quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Dave het volgende:
Jullie maken wel het hele recept nu anders he?
Wie volgt er dan ook precies een recept?quote:Op zondag 6 september 2020 13:18 schreef Dave het volgende:
Jullie maken wel het hele recept nu anders he?
Oh ik had gehoopt op boerenkoolstamppotquote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
[..]En aan het eind eet Meke vanavond bami met foe yong hai
En niet te vreten vegetarische hamblokjes.quote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
Jij, met je 800g tomatenblokjes!quote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie volgt er dan ook precies een recept?
quote:Op zondag 6 september 2020 13:19 schreef H_T het volgende:
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggenquote:
Mogge! Heb je van de week nog zin in pasta toevallig? @Meke houdt wat over waarschijnlijk.quote:
Nee precies, ik zie een recept ook vaak meer als een soort leidraad en pas dan aan wat ik lekkerder vind of me logischer lijktquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Meke het volgende:
[..]
Wie volgt er dan ook precies een recept?
Zou fijn zijn als ie 'm offline laat en ook geen andere mediaoptredens meer doet.quote:Op zondag 6 september 2020 13:17 schreef Dave het volgende:
Akwasi heeft uiteindelijk na alle ophef z'n twitter account toch maar offline gehaald.
Noem het maar grappig, het gaat er al een topic lang over!quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggen
En specifiek de blokjes, want de lapjes willen we hier houdenquote:Op zondag 6 september 2020 13:20 schreef Dave het volgende:
[..]
En niet te vreten vegetarische hamblokjes.
quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Dave het volgende:
[..]
Mogge! Heb je van de week nog zin in pasta toevallig? @:Meke houdt wat over waarschijnlijk.
Grappig? We zitten hier helemaal onze hersens te kraken om je te helpen!quote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik deelde gewoon iets grappigs wat ik tegenkwam, ik had allang de boodschappen in m'n mandje liggen
Ik kook ook heel vaak twee dagen achter elkaar hetzelfde in verband met boodschappenquote:Op zondag 6 september 2020 13:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, ik zie een recept ook vaak meer als een soort leidraad en pas dan aan wat ik lekkerder vind of me logischer lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |