Gast zout toch een eind op met je structureel racisme. Weer zo'n dooddoener om dit geweld goed te praten.quote:Op zondag 6 september 2020 10:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het grappige is dat wanneer je echt serieus met een rapport komt over geweld van een keurig instituut, of gewoon de vraag stelt of men in ieder geval vindt dat mensen ongeacht ras, sexe, sexuele voorkeuren, religie of wat dan ook in ieder geval gelijkwaardig zijn het oorverdovend stil blijft. Het bestaan van structureel racisme wordt gewoon stelselmatig ontkent.
Ok, dan de vraag direct aan jou:quote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Oh ja? Zoals wie? Er is hier nochtans niemand extreemrechts voor zover ik weet.
Dat je dat niet ziet, toont enkel aan hoe ver je in je eigen bubbel bent gekropenquote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat benoemen is prima want dat verdienen ze maar ze zitten hier niet.quote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef KareldeStoute het volgende:
Toch wel, hier werd net nog fanatiek gehuild toen het gedrag van de extreemrechtse honden als zodanig werd benoemd.
Nee maar de rest die niet meegaat in deze geweld verheerlijking en dingen in proportie en context wilt plaatsen is wel extreem links toch zoals we hier constant lezen.quote:Op zondag 6 september 2020 10:25 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik had even de hoop dat het je tot nadenken aan zou zettenquote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oke?
Wat moet ik met deze informatie?
Terwijl juist de wat linksere types hier (zoals jij, KdS en ik) al duizend keer het geweld veroordeeld hebben.quote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Nee maar de rest die niet meegaat in deze geweld verheerlijking en dingen in proportie en context wilt plaatsen is wel extreem links toch zoals we hier constant lezen.![]()
![]()
Ik zie nog steeds geen argumenten. Alleen gejank over 'de MSM'.quote:Op zondag 6 september 2020 10:11 schreef Dejannn het volgende:
Dat laatste zul je natuurlijk altijd zien. Als je bijvoorbeeld een festival hebt met twintig podia, en op één van die podia loopt het compleet uit de hand met allemaal vechtpartijen, zal ook dat groots worden uitgemeten in de media.
Dat gezegd hebbende, ik vind trouwens dat de mainstream media (en dat is ook weer zichtbaar in het artikel dat jij dropt) voornamelijk hun best doen om de rellen, het geweld en de pyromanie te bagatelliseren. Het valt allemaal wel mee, niets aan de hand. En natuurlijk even extra onderstrepen dat de overheid erg hard ingrijpt. Oh en niet te vergeten, de KKK is wellicht ook aanwezig is. Want ja, de links-extremistische groeperingen moet natuurlijk de hand boven het hoofd worden gehouden. Iets dat The Guardian sowieso ook al eerder heeft getracht te doen. Vooral dat tweede artikel is fascinerend. Geschreven door iemand die op FB allemaal anti-fascistische groeperingen heeft zitten liken, objectiviteit ten top weer.
Zaken benoemen mag blijkbaar maar één kant op.quote:Op zondag 6 september 2020 10:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het grappige is dat wanneer je echt serieus met een rapport komt over geweld van een keurig instituut, of gewoon de vraag stelt of men in ieder geval vindt dat mensen ongeacht ras, sexe, sexuele voorkeuren, religie of wat dan ook in ieder geval gelijkwaardig zijn het oorverdovend stil blijft. Het bestaan van structureel racisme wordt gewoon stelselmatig ontkent.
Volgens mij doet niemand ook maar een poging om dit geweld goed te praten.quote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gast zout toch een eind op met je structureel racisme. Weer zo'n dooddoener om dit geweld goed te praten.
Niet?quote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat benoemen is prima want dat verdienen ze maar ze zitten hier niet.
Als jij nog verder naar links gaat dan ben je ineens rechtsquote:Op zondag 6 september 2020 10:28 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Terwijl juist de wat linksere types hier (zoals jij, KdS en ik) al duizend keer het geweld veroordeeld hebben.
Jij postte wel een mooi plaatje van "extreem-rechtse" incidenten in Amerika, maar tegenwoordig komen deze gewoon vanuit moslims tegen joden. Ook hier in Nederland en Duitsland is er veel "rechts" geweld wat vanuit de jarenlange jodenhaat komt die in moslims zit.quote:Op zondag 6 september 2020 10:24 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://kennisopenbaarbes(...)eemrechts-geweld.pdf
[ Bericht 11% gewijzigd door epicbeardman op 06-09-2020 10:38:17 ]Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Janken over structureel racisme is waarom die rellen er überhaupt zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 10:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij doet niemand ook maar een poging om dit geweld goed te praten.
Tja, dit bewijst het eerdere punt natuurlijk mooiquote:Op zondag 6 september 2020 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Janken over structureel racisme is waarom die rellen er überhaupt zijn.
Mensen die denken dat er überhaupt sprake is van structureel racisme zijn niet helemaal 100%.
(En voordat je verder gaat huilen, dat wil dus niet zeggen dat er helemaal geen racisme is)
Wat is überhaupt 'structureel racisme'? Is dit een benaming voor de illusie dat elke tegenslag in je leven wordt veroorzaakt door je huidskleur? Alles wat je ooit is aangedaan is je aangedaan omdat je donker bent? Ik zou echt heel graag een definitie horen voor die term die constant rond geslingerd wordt hier.quote:Op zondag 6 september 2020 10:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Janken over structureel racisme is waarom die rellen er überhaupt zijn.
Mensen die denken dat er überhaupt sprake is van structureel racisme zijn niet helemaal 100%.
(En voordat je verder gaat huilen, dat wil dus niet zeggen dat er helemaal geen racisme is)
Met wat jij noemt heeft het in elk geval niks te makenquote:Op zondag 6 september 2020 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat is überhaupt 'structureel racisme'? Is dit een benaming voor de illusie dat elke tegenslag in je leven wordt veroorzaakt door je huidskleur? Alles wat je ooit is aangedaan is je aangedaan omdat je donker bent? Ik zou echt heel graag een definitie horen voor die term die constant rond geslingerd wordt hier.
Dat lijkt me duidelijk. Ik heb hier niets anders zitten beweren. Ik en bepaalde andere users zijn juist enorm tegen zaken als identiteitspolitiek omdat dit voor veel fragmentatie zal zorgen in de Westerse maatschappij. Mensen moeten worden beoordeeld op inhoud en karakter, niet hun geslacht, huidskleur, afkomst of seksuele voorkeur.quote:Op zondag 6 september 2020 10:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ok, dan de vraag direct aan jou:
Zijn alle mensen, ongeacht ras, religie, sexe, sexuele, politieke of andere voorkeuren, intellect, kapitaal of welke ander kenmerk ook absoluut gelijkwaardig?
Is het antwoord ja, dan ben je wat mij betreft inderdaad niet extreemrechts.
Nee. En er zijn al zat posts geplaatst met links naar onderzoek en die institutioneel racisme in de amerikaanse samenleving aantonen.quote:Op zondag 6 september 2020 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Wat is überhaupt 'structureel racisme'? Is dit een benaming voor de illusie dat elke tegenslag in je leven wordt veroorzaakt door je huidskleur? Alles wat je ooit is aangedaan is je aangedaan omdat je donker bent? Ik zou echt heel graag een definitie horen voor die term die constant rond geslingerd wordt hier.
Kijk als jij niet graag rapporten leest of je verdiept in een onderwerp, dan kun je fijn in je echokamer blijven wonen.quote:Op zondag 6 september 2020 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welk punt, dat jij er niet tegen kan dat ik het gewoon benoem zoals het is?quote:Op zondag 6 september 2020 10:34 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Tja, dit bewijst het eerdere punt natuurlijk mooi.
Zo zie ik het wel ja.quote:Op zondag 6 september 2020 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jeetje Obama deed het wel slecht zeg.. gelukkig is Trump daar aan de leiding gekomen. Obama/Biden deden daadwerkelijk niks goeds voor de economie.quote:Op zondag 6 september 2020 10:38 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kijk als jij niet graag rapporten leest of je verdiept in een onderwerp, dan kun je fijn in je echokamer blijven wonen.
Nog 1 poging dan. Lees dit gewoon eens zou ik zeggen: https://www.businessinsid(...)ernational=true&r=US
Dit bedoel ik dus. Vol in de ontkenningsfase. En eigenlijk zie je dat maar bij één beperkte subgroep.quote:Op zondag 6 september 2020 10:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welk punt, dat jij er niet tegen kan dat ik het gewoon benoem zoals het is?
Die hele arrestatie van George Floyd is allang boven water gekomen, en daar was niet eens sprake van rasicme, net zoals alle andere gevallen welke die BLM aangrijpen om de boel kort en klein te slaan.
[..]
Zo zie ik het wel ja.
Een beetje zoals die zeikerds van KOZP die in plaats van aan hun zelfbeeld werken alles maar aangrijpen om zich gepikeerd te voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |