Trust nobodyquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef Moira het volgende:
Tot nu toe vind ik Horace trouwens enigszins verdacht, maar ik hoop denk ik ook gewoon echt dat hij de mol is
Okquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
@:ESF1gamer nee je kon nog geen punten inzetten voor deze aflevering
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Klopt het dat je nog geen punten kan inzetten?
quote:
Same herequote:Op zaterdag 5 september 2020 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Haha het is maar goed dat ik niet meedoe want dit zou ik zo kut vinden
Sociale opdrachten horen erbijquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Haha het is maar goed dat ik niet meedoe want dit zou ik zo kut vinden
Iddquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:58 schreef Shenti het volgende:
Wat een verschrikking is die Ron Boszhard zeg. Tina is ook een beetje jammer omdat zij vorig seizoen al meedeed.
Ik had graag iemand gezien uit Zuid-Afrika.
quote:
Nee daar staan Italianen wel berucht om. Het valt me nog best mee tot nu toequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Guanabana het volgende:
Die kunnen waarschijnlijk allemaal geen Engels joh.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
Nederlanders zouden zeggen de gekookte aardappels staan al op de pan ik kan niet
Maar er zoeken acht mensen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Niet te doen, dat is amper 2 minuten per naam ofzo.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
Nederlanders zouden zeggen de gekookte aardappels staan al op de pan ik kan niet
Toad, Bowser.quote:
Hahah jaquote:
En terechtquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
Ja, ik krijg toch altijd plaatsvervangende schaamte.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:01 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dingen met mensen altijd cringeDan denk ik laat die mensen met rust.
Zelfde als Pedro i.p.v. Pietro.quote:
Die neemt Piti mee.quote:
Nepmollen vooral.quote:
Dacht ik ook al jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het enige waar Nederlanders aan kunnen denken als reden om iemand over te halen: HET IS GRATIS.
Gewoon zeggen dat je een briefje voor hem hebt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Mauro
Die was in Nederland wat minder welkom
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Mauro
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Ellie zo meteen: PASPOORT CONTROLE!!!
Die dacht ook gratis eten te krijgenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Mauro
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:04 schreef Charrell het volgende:
VANAVOND HEET JE PEDRO!!
Pedro?!
JA PEDRO!!![]()
![]()
W gespiegeld M - molquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:07 schreef svann het volgende:
Tygo valt wel op met zijn gespiegelde tekst.
Ja dat groene petjequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Momo het volgende:
Tina ziet eruit of ze op schoolreisje gaat
Ohhhquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Zien we de laatste aflevering de mol achter hun rug die bakjes veranderen
Oh dat zou mooi zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Bakje vijf is dan de vrijstelling.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Waarschijnlijk wel op sloffen ofzo zodat hij/zij geen geluid maaktquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
QFT!!quote:
Die hebben allemaal Corona mee terug genomenquote:
Ja dit dus, hoe willen ze dat doen zonder gepakt te worden. 1 geluidje en ze kijken achteromquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel op sloffen ofzo zodat hij/zij geen geluid maakt
Alleen dit is leuk. De rest is heel erg matig.quote:
Truequote:
Vind het nu ook al saai, ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen dit is leuk. De rest is heel erg matig.
Misschien is alleen de vrijstelling weg en ligt de rest er nog?quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:17 schreef Guanabana het volgende:
Maar kijkt niemand dan meer in die bakjes?
quote:
Tegelijk ook echtquote:
Dat we dit ooit nog meemakenquote:
Ja, dat zal het wel, het is natuurlijk ook een mogelijkheid dat er nu wel een vrijstelling is, maar daar pas later iets mee gebeurt, dat weet je niet van tevoren.quote:
Kan inderdaad bijna niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Geloof er geen bal van dat de Mol die vrijstelling wegpakt
nog steedsquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
Ron heeft gewoon een joker en de rest nog niks
Precies. Is gewoon een mechanisme wat het doet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:19 schreef tompsv18 het volgende:
Geloof er geen bal van dat de Mol die vrijstelling wegpakt
Nikkie nu ook!quote:
Ja, het is ook niet dat 250 enorm veel is, en handig in de eerste aflevering om niet meteen verdacht te zijn. En het kan er later misschien weer snel uitquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
[..]
omdattie 250 pakt?kweenie dat kan alsnog wel een schijnbeweging zijn toch
hij kan het dus ook gewoon bij zich houden en niet in de pot stekenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, het is ook niet dat 250 enorm veel is, en handig in de eerste aflevering om niet meteen verdacht te zijn. En het kan er later misschien weer snel uit
Dat is ze zeker niet. Ze zit alleen in een nogal oppervlakkige business zit. Dan lijk je al sneller dom.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Iedereen die denkt dat Nikkie dom is ofzo.
snapjequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef Aoibhin het volgende:
Hij is niet blij met geld, maar dat weet niemand
Ja, zolang Rik het niet noemt...quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef Moira het volgende:
[..]
hij kan het dus ook gewoon bij zich houden en niet in de pot steken
Vind haar weer net zo weird als in haar eigen seizoen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Zou Nadja aan de crack of aan de Crystal Meth zitten?
Omdat we niet wisten op wie we punten konden inzetten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef Shenti het volgende:
Waarom konden we geen punten inzetten als er wel een test is?
Ja het kan uiteraard wel, maar het is imo niet nodig om hier geld te pakken als er verderop een vrijstelling zou liggenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:21 schreef Moira het volgende:
[..]
omdattie 250 pakt?kweenie dat kan alsnog wel een schijnbeweging zijn toch
Bijzondere vrouw is dat jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Zou Nadja aan de crack of aan de Crystal Meth zitten?
Oja duh, snugger.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat we niet wisten op wie we punten konden inzetten.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef StephanL het volgende:
Wat ziet Tina er uit zeg, dat kan echt niet
ja dat lijkt me ookquote:
Maar is toch altijd zo bij de eerste aflevering? Dat je niet veel hebt meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou wel een beetje sad zijn voor wie nu naar huis gaat, ze hebben alleen wat spiegels verzameld, een etentje gehad en met een oud-Mol gepraat.
Dat is al meer dan Ron in zijn seizoenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou wel een beetje sad zijn voor wie nu naar huis gaat, ze hebben alleen wat spiegels verzameld, een etentje gehad en met een oud-Mol gepraat.
quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Etentje met Jennifer, onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is toch altijd zo bij de eerste aflevering? Dat je niet veel hebt meegemaakt.
Dat ligt er wel dik bovenop, doen ze al een paar seizoenen niet meerquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Tygo droeg een shirt met ATAN
Achterstevoren in spiegelbeeld NATA
Betekent 'geboren'
Of Tygo zit gewoon expres te fucken met zijn shirts![]()
Ja klopt, maar zo tijdens de speciale tweede kans is dat wel extra sad.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is toch altijd zo bij de eerste aflevering? Dat je niet veel hebt meegemaakt.
Haha, heeft hij sowieso meer al meegemaaktquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is al meer dan Ron in zijn seizoen
Zou het wel heel interessant vinden als zij de mol zou zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:27 schreef Redefine het volgende:
Ellie is op zich wel geschikt als Mol. Die is eigenlijk altijd wel hetzelfde dus daar is weinig aan af te lezen.
Haha ja die gigalange pauzequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |