https://sportnieuws.nl/vo(...)live-nations-league/quote:Het Nederlands elftal voetbalt vrijdagavond voor het eerst in 9 maanden weer eens een wedstrijd. De ploeg van interim-bondscoach Dwight Lodeweges begint het nieuwe seizoen van de Nations League met 2 thuiswedstrijden. De duels worden gespeeld in de Johan Cruijff Arena in Amsterdam en er zijn geen fans welkom.
Dus wil je vast op tv de wedstrijden volgen. Dat kan gelukkig! Vrijdagavond 4 september om 20.45 uur begint Nederland-Polen. De wedstrijd is live te kijken op NPO 1. Vanaf 20.25 uur, na het Journaal van 20.00 uur, begint daar de voorbeschouwing. Op Ziggo Sport of FOX Sports is de wedstrijd NIET live te zien. Deze tekst leest niemand en staat er ook enkel om de OP een beetje te vullen.
Schrijf een briefjequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:56 schreef GGMM het volgende:
@:dj_day-v en ik vinden dat het tijd is dat Ihattaren invalt.
Die man moet ook wat te doen hebbenquote:
Je moet rechts kijken op het plaatjequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou Dwight aan het Imposter Syndrom lijden?
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je moet rechts kijken op het plaatje
Toen moest ook niemand lachenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die grap heb je net ook gemaakt.
Neequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
Twee Polen zijn bij een flatgebouw de ramen aan het zemen. De ene Pool kijkt naar binnen en ziet een Nederlander een vrouw oraal verknetteren. Hij roept de tweede Pool erbij en vraagt aan hem: “Brusca njen sien Kurwa?” (Zou dat vies zijn?) Waar de andere Pool op antwoord: “Denk het niet, anders hadden ze het ons wel laten doen!”
Precies, 90% zijn goal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Niks zeggen over de koninklijke pass van De Jong
Nee, het moet gaan over HATEBOER
Jammer dat we dan geen Polen in de selectie hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de boel achterin dicht metselen.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu de boel achterin dicht metselen.
Maar HATEBOER van ATALANTA net als DE ROOOOONNNNNNN, die kunnen echt mee hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, 90% zijn goal.
Wat een bal
Minuut of 60 ja, goed gezienquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Karina het volgende:
Mocht ff duren tot er werd gescoord zeg.
Donny ziet er wel uit als een Pool.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat we dan geen Polen in de selectie hebben
Mee met de trein terug naar Polen jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Maar HATEBOER van ATALANTA net als DE ROOOOONNNNNNN, die kunnen echt mee hoor.
Staat me iets van bij, dat dit een keer een beetje misliep.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
Milik zat vooral op de bank, omdat Drank de Boer Sigthorsson beter vond.
Prima klussers hoorquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:05 schreef 3rr0r het volgende:
Zonder Lewa klaart dit Polen geen klus hoor
Bedankt voor de toelichtingquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
Drank de boer is even een bewuste woordspeling, omdat je wel dronken moet zijn als je dat vindt
Was toch mooi gedaan van allebei?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
Niks zeggen over de koninklijke pass van De Jong
Nee, het moet gaan over HATEBOER
LOLquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef GGMM het volgende:
Drank de boer is even een bewuste woordspeling, omdat je wel dronken moet zijn als je dat vindt
Had een STUIT hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef Caland het volgende:
Promes met een kansloos schotje
DIE WAS LASTIG HOOR
Drank gebruikte vd Hoorn als supersubquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
Milik zat vooral op de bank, omdat Drank de Boer Sigthorsson beter vond.
Van wie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Atalanta had de Serie A moeten winnen
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IK KOM KLAAR!
Prima balletje breed, maar was vele malen eenvoudiger dan de bal van Frenkie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was toch mooi gedaan van allebei?
Gezellig dat je er bentquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:04 schreef Karina het volgende:
Mocht ff duren tot er werd gescoord zeg.
Stelling: ga gewoon weg kingrolandquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Stelling: Atalanta had de Serie A moeten winnen
Nee, hij bleek enkel een Rusnak supporter te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heeft pax zijn seizoenkaartje opgehaald?
Kan er niks van.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bozenik = gewisseld bij een 0-2 achterstand
Helaas
japanesegenotquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een octopus die een koe melkt.
Ik heb liever hollymichaels.gifquote:
Klopt, niks mis meequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zijn het opvallend vaak eens vanavond.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:10 schreef GlennQuagmire het volgende:
beetje een tamme scheids, mag wel ff wat kaarten gaan geven voor alle smerige overtredingen
Scoort laag op imdbquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is het meest vreemde wat ik heb gezien sinds hucows.com
Bedoel je deze?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb liever hollymichaels.gif
Natuurlijk wel, dit gaat toch nergens over verderquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:11 schreef Paul het volgende:
Nederland nou geen gallery play gaan doen
Zeker. Mooie Stylo production.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Stylo was toch laatst terug?quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Tegen van die vierkante spitsen. Dat wordt genieten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:13 schreef Bolasie het volgende:
Wat kijk ik er naar uit om Veltman te zien in de Premier League.
Die komt niet meer bij van het lachenquote:
@Paxconquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Zijn er nog meer users die we graag terug zouden zien?
@kapiteintjequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
@tong80quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die blessa zeggen.
@:buitendam
quote:
Gek, alsof ie niet meer in staat is om hier te komen postenquote:Laatste bezoek1527 dagen, 16 uur geleden.
brookquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donny from the little river xd
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat hateboer strijdwoning betekent? Hate = hathu = strijd en boer = buur = woning.
Strijdwoning in de betekenis van grachtsenstelsel rond een vesting.
Dat gaat ook niemand overtreffen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:18 schreef Vijf_voor het volgende:
Die inktvis.gif is toch het lekkerst
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wisten jullie dat hateboer strijdwoning betekent? Hate = hathu = strijd en boer = buur = woning.
Strijdwoning in de betekenis van grachtsenstelsel rond een vesting.
Nou misschien is het wel lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar, bij een banaan.
@:caland check deze grap
Dit vind ik meer iets voor poepzorquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat gaat ook niemand overtreffen.
Ligt eraan waar je die banaan instoptquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind een banaan bij de wijn wel raar hoor.
dat zei ik niet man dat was Roland.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:22 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind een banaan bij de wijn wel raar hoor.
En nee ik heb geen moeite met afmakenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef R-woud93 het volgende:
Ik krijg bij Donny nog altijd een Siem gevoel.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:21 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een klein beetje beschaafd houden
Wordt een complete mislukking bij United.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Donny is soms echt heel goed en soms echt een kneus
40/45 minutenquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef Caland het volgende:
Hoelang zal het duren voordat ze in Manchester erachter zijn dat ze een cat in the bag hebben gekocht
Staat genoteerd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wordt een complete mislukking bij United.
U las het hier voor het eerst.
Heeft al 6 dagen geleden op Voetbalprimeur gestaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij heeft niet wat Clasie wel had toen hij Xavi verving inderdaad. Oh wacht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is 9 van de 10 keer wel gewoon topquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is ook best een lastig ventje weet niet of dat lekker valt daar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jup, ik wil nog effe wat meer van die plaatjes kunnen opzoeken zoals die ik net zag.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:26 schreef R-woud93 het volgende:
Matige wedstrijd, mag wel afgelopen zijn eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, ik wil nog effe wat meer van die plaatjes kunnen opzoeken zoals die ik net zag.
(niet die ene met die man, voor de duidelijkheid)
Ondanks deze voorspelling denk ik toch dat vdBeek gaat mislukken bij United.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind een plaatje van een man met een buttplug grappiger dan jouw brave humor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is ook best een lastig ventje weet niet of dat lekker valt daar.
Maar winnen is wel winnen, dus de bal is weer rondquote:
Niet zo zeiken.quote:
ja heequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
Hoe arrogant gaat Depay straks worden hee als hij bij Barca zit hee
ik heb sowieso geen humor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik vind een plaatje van een man met een buttplug grappiger dan jouw brave humor.
En terecht, als beperkte voetballen zo'n carrière hebben is gewoon knapquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
Messi steekt daar wel een stokje voor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Depay gaat mislukken bij Barca
Ruzie met Koeman en vervolgens buiten de selectie gelaten worden door de opvolger van Koeman, waarop Depay Barcelona beschuldigt van racismequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
Depay is geen Barca materiaal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ruzie met Koeman en vervolgens buiten de selectie gelaten worden door de opvolger van Koeman, waarop Depay Barcelona beschuldigt van racisme
Hier hoort een poll bij!quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay.Komt.Niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet hij weten, anders rot hij maar weer opquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Breng Ihattaren nou even voor een paar minuten, dan weet je zeker dat 'ie niet alsnog switcht.
Er is nog een wedstrijd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:30 schreef -XOR- het volgende:
Breng Ihattaren nou even voor een paar minuten, dan weet je zeker dat 'ie niet alsnog switcht.
Neequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay is wel rapper dan die Polen
eerste voetbalwedstijd die je kijkt sinds corona blijkbaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol
Die simulatie van het publieksgeluid reageer ook op spelsituaties. Geinig.
Daar kwam je iets te rap meequote:Op vrijdag 4 september 2020 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Depay is wel rapper dan die Polen
Het is wachten tot zo'n audio dude het aandurft om oerwoudgeluiden te hanteren bij donkere spelers.quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
lol
Die simulatie van het publieksgeluid reageer ook op spelsituaties. Geinig.
Daaromquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
Ook niet genote?quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 22:35 schreef Tassendief het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
Dit vond ik wel grappigquote:Op vrijdag 4 september 2020 22:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is wachten tot zo'n audio dude het aandurft om oerwoudgeluiden te hanteren bij donkere spelers.
Ik verwacht dit in de Oekraïense competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |