SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Mag ik uithuilen?quote:
AL TWEE DAGEN WAS MIJN EERSTE KEUS DE BESTE FORMULE EN BEN IK ALSNOG OP EEN ANDER GEDACHTENPAD GEZET VERDOMMEquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uithuilen en opnieuw beginnen.
Namen en rugnummers, wie is de zondebok?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AL TWEE DAGEN WAS MIJN EERSTE KEUS DE BESTE FORMULE EN BEN IK ALSNOG OP EEN ANDER GEDACHTENPAD GEZET VERDOMME
De eerste keer ikzelf, gisteren. Vandaag was het andermans schuld en heb ik mezelf er met ''sounds reasonable'' achteraan gegooid.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, wie is de zondebok?
Ze zijn wel traag jaquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste keer ikzelf, gisteren. Vandaag was het andermans schuld en heb ik mezelf er met ''sounds reasonable'' achteraan gegooid.
Gaan we nu ook nog Blof-teksten zingen?quote:
Ik lynch geen mensen openlijk. Morgen zal ik mijn eigen pad begaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pak mijn hooivork alvast, diegene zal in de toekomst twee keer nadenken voordat die jou adviseert.
Boven mijn hoofd zie ik de grijze wolken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we nu ook nog Blof-teksten zingen?
Goed zo Stijn, vertrouw op je eigen kunnen, vandaag uit Praag een kattebel, morgen de ommekeer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lynch geen mensen openlijk. Morgen zal ik mijn eigen pad begaan.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gaan we nu ook nog Blof-teksten zingen?
Het kopiëren van de RockRacingN1Fans-formule brengt jullie voorlopig nog geen glorie, dus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AL TWEE DAGEN WAS MIJN EERSTE KEUS DE BESTE FORMULE EN BEN IK ALSNOG OP EEN ANDER GEDACHTENPAD GEZET VERDOMME
Is dit lekken uit de discord?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De eerste keer ikzelf, gisteren. Vandaag was het andermans schuld en heb ik mezelf er met ''sounds reasonable'' achteraan gegooid.
Wat wil je dat ik nu zeg?quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kopiëren van de RockRacingN1Fans-formule brengt jullie voorlopig nog geen glorie, dus.
Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik nu zeg?
"Oh, wat zijn de RockRacingN1Fans stuk voor stuk ge-wel-di-ge deelnemers aan Cyclingmaster? De Alpha's en Omega's."
Stijn zal voortaan aan jou vragen wie hij mag opstellen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het kopiëren van de RockRacingN1Fans-formule brengt jullie voorlopig nog geen glorie, dus.
Hij is van harte welkom in de winnende subleague.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn zal voortaan aan jou vragen wie hij mag opstellen.
Net als Johannes.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is van harte welkom in de winnende subleague.
Doen! @El-Stinhoquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij is van harte welkom in de winnende subleague.
Ik weet dat je aanwezigheid in dit topic toch neigt naar een soort aandachtshoerderij en erkenningszucht, dus hierbij.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet dat je aanwezigheid in dit topic toch neigt naar een soort aandachtshoerderij en erkenningszucht, dus hierbij.
Oh, wat zijn de RockRacingN1Fans stuk voor stuk ge-wel-di-ge deelnemers aan Cyclingmaster. De Alpha's en Omega's. De bovenmenselijken onder de menselijken.
Er staat er nochtans maar 1 van de 3 in de top 5 van de FOK subleague. Hoe goed is die subleague dan wel nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet dat je aanwezigheid in dit topic toch neigt naar een soort aandachtshoerderij en erkenningszucht, dus hierbij.
Oh, wat zijn de RockRacingN1Fans stuk voor stuk ge-wel-di-ge deelnemers aan Cyclingmaster. De Alpha's en Omega's. De bovenmenselijken onder de menselijken.
We zijn lekker gebroederlijk naast elkaar geëindigd vandaagquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel wat meelijwekkends hebben dat Koffieplanter het nodig vindt om elke dag stukje aandacht te zoeken. Mani en Slob zie ik het immers niet doen dus kennelijk speelt het niet bij andere leden van RockRacing.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
We zijn lekker gebroederlijk naast elkaar geëindigd vandaag![]()
Dit soort banter hoort toch bij spelletjes spelen. We zijn allemaal grote jongens.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel wat meelijwekkends hebben dat Koffieplanter het nodig vindt om elke dag stukje aandacht te zoeken. Mani en Slob zie ik het immers niet doen dus kennelijk speelt het niet bij andere leden van RockRacing.
Eens.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat vindt iedereen toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er meer die @:koffieplanter een gigantische lul vinden? Dan wordt het tijd voor maatregelen. @:slobeend @:rellende_rotscholier
We vechten elkaar dagelijks de tent uit in de Discord.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Zijn er meer die @:koffieplanter een gigantische lul vinden? Dan wordt het tijd voor maatregelen. @:slobeend @:rellende_rotscholier
Oh absoluut, daar heb ik ook niets op tegen. Als Koffieplanter er gelukkig van wordt moet hij er vooral mee doorgaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort banter hoort toch bij spelletjes spelen. We zijn allemaal grote jongens.
Het is (of lijkt) wel een beetje een act (maar ik denk niet dat ik daarover mag klagenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit soort banter hoort toch bij spelletjes spelen. We zijn allemaal grote jongens.
Jij bent inderdaad de laatste die daarover mag meepraten Wilfred.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is (of lijkt) wel een beetje een act (maar ik denk niet dat ik daarover mag klagen)
Ik kwam hem eens tegen in de WLR kantine en toen bleek het reuze mee te vallen, dat vond ik wel jammer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik wacht nog op een perziksap-act.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is (of lijkt) wel een beetje een act (maar ik denk niet dat ik daarover mag klagen)
What about pizza met melk?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wacht nog op een perziksap-act.
Wie niet?quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:34 schreef noodgang het volgende:
Morgen maar all in op de vluchters nu m'n AK echt naar de knoppen is
Sorry dat ik deze way of life wilde vermengen met een act. Ik schaam me kapot.quote:Op vrijdag 4 september 2020 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is geen act, dat is een way of life.
Ik had hem eerst, toen Neilands, toen weer Hermans, toen toch Neilands.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:44 schreef Max23 het volgende:
Grijs paard Buchmann
Hermans uit de kopgroep heb ik
Altijd tegen ons.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:07 schreef noodgang het volgende:
Vol op de vlucht gegaan, niemand van m'n selectie mee
Heeft iemand van jullie ZAK of Hermans om de wonden te kunnen likken?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, dit wodt een fantastische dag voor RockRacingN1Fans.
Helaas, en als het aan onze onfeilbare leider had gelegen hadden 9 klassementsrenners opgesteld.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft iemand van jullie ZAK of Hermans om de wonden te kunnen likken?
Oei, zie ik hier een kleine breuk in het collectief RockRacingN1Fans?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, en als het aan onze onfeilbare leider had gelegen hadden 9 klassementsrenners opgesteld.
Het zit er dik in dat de boel uit elkaar dondert na deze Tour, @Slobeend wil er sowieso al mee stoppen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, zie ik hier een kleine breuk in het collectief RockRacingN1Fans?
Hij wil meer voor eigen kans kunnen rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:51 schreef showtimer het volgende:
Neemt @:Slobeend andere aanbiedingen in overweging?
Je kan ervoor kiezen een Bayern te worden, maar ik heb meer met de Clásico-filosofie. Een titanenstrijd, dus ik adviseer Johannes terug te nemen in jullie team.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al op een opvolger op het oog? @:Mani89 De terugkeer van @:johannes_vermeer zou een logische zijn, maar wellicht kunnen we @:El-Stinho een niet te weigeren aanbod doen.
Je merkt aan alles dat @El-Stinho zich wanhopig naar binnen probeert te werken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al op een opvolger op het oog? @:Mani89 De terugkeer van @:johannes_vermeer zou een logische zijn, maar wellicht kunnen we @:El-Stinho een niet te weigeren aanbod doen.
Het is natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk om je bij een ploeg als de onze te mogen voegen, dat brengt enorme allure. Through the grapevine heb ik ook gehoord dat hij niet helemaal tevreden is met zijn contractuele situatie bij zijn huidige ploeg. Heb jij nog een spaarpotje staan toevallig?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat @:El-Stinho zich wanhopig naar binnen probeert te werken.
Je bedoelt Stijn? Je bij RockRacingN1Fans voegen is een privilege he, misschien laten we hem zelfs contributie betalen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk om je bij een ploeg als de onze te mogen voegen, dat brengt enorme allure. Through the grapevine heb ik ook gehoord dat hij niet helemaal tevreden is met zijn contractuele situatie bij zijn huidige ploeg. Heb jij nog een spaarpotje staan toevallig?
Hebben jullie geen dictator?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:51 schreef showtimer het volgende:
Neemt @:Slobeend andere aanbiedingen in overweging?
Akkoord, maar zo'n groot talent als @El-Stinho moet je natuurlijk wel een beetje paaien.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt Stijn? Je bij RockRacingN1Fans voegen is een privilege he, misschien laten we hem zelfs contributie betalen.
Ik heb gisteren gehoord dat de plekjes duur zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen een Bayern te worden, maar ik heb meer met de Clásico-filosofie. Een titanenstrijd, dus ik adviseer Johannes terug te nemen in jullie team.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het neemt wel wat druk weg als je 1 persoon alle teams van je subleague in laat vullen.
Jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem.
Voor mij moeten ze nog wel een paar vluchters oprapen zodat Pogacar, Roglic en Quintana nog mooi rond plek 7 eindigen. Dan verlies ik niet veel op de meesten.quote:
Naja dat dus ook. Maar meeste zijn toch voor klassement gegaan en daar had ik nog wat goedkopere opties in genomenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij moeten ze nog wel een paar vluchters oprapen zodat Pogacar, Roglic en Quintana nog mooi rond plek 7 eindigen. Dan verlies ik niet veel op de meesten.
Helaas Hermans dus thuisgelaten ten faveuren van Neilands, anders was het sowieso een topdag geweestquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja dat dus ook. Maar meeste zijn toch voor klassement gegaan en daar had ik nog wat goedkopere opties in genomen
Dat was mijn startgeld ongeveer, zie hier mijn punt.quote:
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
9
Flopshow
Maar alsnog beter dan mensen die startgeld hebben weggegooid voor nog een 12e en 14e plaats ofzo.
Roglic en Quintana werden 16e en 17e, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
78 teams die winst hebben gemaakt vandaag.
Zelf 23e dankzij Ben en Ilnur.
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.quote:
Nans Peter stond ook op mijn shortlist maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.
Dus niet erg vreemd. Wel jammer dat ik zelf niet 1 van de goede vluchters had.
Netjes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
5de in het dagklassement, 11de overall
Lekker gewerkt pik!quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
Je weet in ieder geval zeker dat je hem niet nog een keer hoeft op te stellen want Hans schroeit maar eens in het jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nans Peter stond ook op mijn shortlist maar ja, je kan niet alles hebben.
Morgen kan alles weer anders zijn, maar ik geniet van dit moment.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met Zakarin. @:El-Stinho
Nou doe dat eens in het belang van onze subleague.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik mijn selectie nu zou delen weten jullie welke 9 jullie niet moeten opstellen, aangezien mijn vluchters er nooit bij zitten.
Tejada, Gautier, Muhlberger, Perichon, Devenyns, De Gendt, Kreuzinger, Frommelo, Egquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou doe dat eens in het belang van onze subleague.
Hans Peters Weekend Miljonairs-god.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat je hem niet nog een keer hoeft op te stellen want Hans schroeit maar eens in het jaar.
Deze ga ik niet kiezen hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tejada, Gautier, Muhlberger, Perichon, Devenyns, De Gendt, Kreuzinger, Frommelo, Eg
Al kan het over 10 minuten weer anders zijn.
Ikzelf ook niet, haha!quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze ga ik niet kiezen hahaha
Mwoah, ik had alleen Zakarin en sta top 50 van de dagquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de lafheid nu de dommigheid van mij afgestraft. Veel te veel op de klimmer-aanvallers geleund gezien de vlakke openingsfase.
Ik speel niet mee, maar zou het op de vluchters houden. De aanloop is zo lang dat de kopgroep waarschijnlijk wel weer een minuutje of 12 krijgt.quote:Op zondag 6 september 2020 09:45 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag op de vluchters en dan wordt het klassement zeker. Of toch weer spreiden.
Daarom heb ik Bettiol.quote:Op zondag 6 september 2020 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grappig dat de markt nu pas sluit terwijl het départ al was geweest.
Minder dan 5% heeft hem gekozen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Aguero het volgende:
Hoe kan Neilandts een zwart paard zijn?
ik heb hem ook eens een keer niet opgesteld dus zal die er wel bij zittenquote:Op zondag 6 september 2020 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan ik De Gendt nou weer vergeten.
Dat snap ik ook niet, maar als hij mee zit klaag ik nietquote:Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Aguero het volgende:
Hoe kan Neilandts een zwart paard zijn?
Dan heb je een prima dag. Ik denk dat max 15% klassement gespeeld heeftquote:Op zondag 6 september 2020 16:37 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat, al had ik wel 1 en 2 (en 7 vluchters).
Ditquote:
Straks wordt dit nog een koers in de koers.quote:
Dat was het al.quote:Op zondag 6 september 2020 17:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks wordt dit nog een koers in de koers.
Vandaag was niet de dag van de RockRacingFans.quote:
Heeft iemand Sicard nog ergens gezien?quote:Op zondag 6 september 2020 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vandaag was niet de dag van de RockRacingFans.
Allemaal omdat de telefoon van de Slob leeg was.
Hij had Hirschi niet eens in zijn team?quote:Op zondag 6 september 2020 17:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft iemand Sicard nog ergens gezien?
De Discord stond nochtans vol met aansporingen over moetje Hirschi, maar hij zag het meer in Sicard en Devenyns.quote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had Hirschi niet eens in zijn team?
@maxi-musquote:Op zondag 6 september 2020 17:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij had Hirschi niet eens in zijn team?
Heb jij iets te doen de komende twee weken?quote:Op zondag 6 september 2020 17:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen op de rustdag gaan er koppen rollen merk ik.
Ik drop wel af en toe een tip in de discord.quote:Op zondag 6 september 2020 17:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heb jij iets te doen de komende twee weken?
Zit @maxi-mus op de schopstoel?quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:maxi-mus
Dat je winst pakt met Caruso is een godswonder.![]()
Romain fucking Sicard. Dit moet ik even laten bezinken.quote:Op zondag 6 september 2020 17:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Discord stond nochtans vol met aansporingen over moetje Hirschi, maar hij zag het meer in Sicard en Devenyns.
Meneertje heeft ook een keer een goede dag hoor.quote:Op zondag 6 september 2020 17:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Romain fucking Sicard. Dit moet ik even laten bezinken.
Sorry, maar Sicard is een brug te ver.quote:Op zondag 6 september 2020 21:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Meneertje heeft ook een keer een goede dag hoor.
Hij staat 31e en zag em in het begin een aantal keer meespringen, zo extreem idioot was het niet.quote:Op zondag 6 september 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar Sicard is een brug te ver.
Jij wilde hem opstellen in etappe 4, dat is wat anders dan hem gewoon opstellen.quote:Op zondag 6 september 2020 22:01 schreef Slobeend het volgende:
N.B. ik werd in het begin van deze Tour een aantal keer uitgelachen door @:Koffieplanter en @:Mani89 toen ik Hirschi voor bepaalde etappes wilde opstellen. Conclusie, let op Sicard.
Maar Sicard is allesbehalve aan afmaker.quote:Op zondag 6 september 2020 21:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij staat 31e en zag em in het begin een aantal keer meespringen, zo extreem idioot was het niet.
Met terugwerkende kracht had dat met de vorm van vandaag best gekund.quote:Op zondag 6 september 2020 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij wilde hem opstellen in etappe 4, dat is wat anders dan hem gewoon opstellen.
Nou en. Een 5e plek had ik ook prima gevonden.quote:Op zondag 6 september 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sicard is allesbehalve aan afmaker.
Mee eens dat je soms ook gewoon een vluchter moet hebben die ook waarschijnlijk niet wint (met dat idee oa vandaag Neilands gekozen), ik heb hem ook wel eens op mijn lijstjes gezet en zelfs wel eens ooit opgesteld denk ik. Als je iemand van TDE wil moet je wel voor hem gaan ja. Maar het is wel een beetje een sprong in het diepe, die jongen rijdt zelden goede uitslagenquote:Op zondag 6 september 2020 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en. Een 5e plek had ik ook prima gevonden.
Ik ga me niet meer verdedigen.
Ik heppet niet gesien. (het hele weekend niet)quote:Op zondag 6 september 2020 17:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:maxi-mus
Dat je winst pakt met Caruso is een godswonder.![]()
Waarom zou je jezelf überhaupt verdedigen tegen dat soort figuren?quote:Op zondag 6 september 2020 22:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou en. Een 5e plek had ik ook prima gevonden.
Ik ga me niet meer verdedigen.
Nans Peters is ook maar eens per jaar een afmakerquote:Op zondag 6 september 2020 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Sicard is allesbehalve aan afmaker.
@Koffieplanter wat nu?quote:Op maandag 7 september 2020 12:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik heb Sicard ook overwogen
Je moet iedereen overwegen en dan een afweging maken. Je kan niemand bij voorbaat uitsluiten.quote:
Sicard gaat mondjes snoeren tijdens de derde week.quote:Op maandag 7 september 2020 12:37 schreef Mani89 het volgende:
De andere kant van de meedalje is natuurlijk dat als we Slobeend vorig jaar tijdens de Giro zijn gang hadden laten gaan en onze veto niet over Nans Peters hadden uitgesproken (in die ene etappe), we die Giro hadden gewonnen.
Kijk dit soort bespiegelingen zouden niet misstaan in de discord.quote:Op maandag 7 september 2020 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt ook nog afwegingen zoals: welke teams hebben niemand voor het klassement en willen in de udbrud zitten? Wie van welk team zou dat dan kunnen zijn met dit etappeprofiel? En dan weeg je dat af tegen de tegenargumenten (omdat hij er niks van kan, wat dacht jij dan, dat hij pech had?) en dan maak je een opstelling. Ik raad je aan om aantekeningen te maken.
Pff, ik heb het gewoon al die jaren verkeerd gedaan, merk ik al!quote:Op maandag 7 september 2020 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je hebt ook nog afwegingen zoals: welke teams hebben niemand voor het klassement en willen in de udbrud zitten? Wie van welk team zou dat dan kunnen zijn met dit etappeprofiel? En dan weeg je dat af tegen de tegenargumenten (omdat hij er niks van kan, wat dacht jij dan, dat hij pech had?) en dan maak je een opstelling. Ik raad je aan om aantekeningen te maken.
@El-Stinho is de droomkandidaat, ik heb het altijd al gezegd.quote:
De meeste mensen wisten dit al maar bij sommige users is het een beetje natte vinger werk!quote:Op maandag 7 september 2020 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pff, ik heb het gewoon al die jaren verkeerd gedaan, merk ik al!
nou ik heb geprobeerd onderbouwde keuzes te maken...... ik gaat komende week maar eens een andere "strategie" proberenquote:Op maandag 7 september 2020 13:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pff, ik heb het gewoon al die jaren verkeerd gedaan, merk ik al!
Ik hoop op die dikkequote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef franklop het volgende:
O God, nu moeten we ook al gaan nadenken voor wie de Afrikanen gaan bij de sprint
Ook nog afwegen of dat knollen worden, kutspel altijd.quote:Op maandag 7 september 2020 22:19 schreef franklop het volgende:
O God, nu moeten we ook al gaan nadenken voor wie de Afrikanen gaan bij de sprint
Bijna 90 procent van alle berichten zegt te weinig windquote:Op dinsdag 8 september 2020 06:46 schreef crv het volgende:
gaat het nou waaien of niet, hoor tegenstrijdige berichten
Windbuil Squote:Op dinsdag 8 september 2020 07:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bijna 90 procent van alle berichten zegt te weinig wind
Waarbij er ook bij wordt gezegd dat in dit gebied een klein beetje wind al genoeg kan zijn voor chaosquote:Op dinsdag 8 september 2020 07:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bijna 90 procent van alle berichten zegt te weinig wind
Maar de wind volgt erg goed de kustlijn en is daardoor hoofdzakelijk vol op de neusquote:Op dinsdag 8 september 2020 08:45 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij er ook bij wordt gezegd dat in dit gebied een klein beetje wind al genoeg kan zijn voor chaos
Ik gok op Walscheid, maar die technische finale is heel vervelendquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zal ik gaan voor de NTT loterij of niet? Ik heb nergens duidelijkheid over wie ze gaan spelen.
Het zal vast al in alle kranten staan, maar ik kan de info niet vinden
Gibbons was de laatste man maar is natuurlijk gebutst (en had voor de Tour de beste uitslagen), Hagen werd 2e naar Lavaur (waarbij hij toch ook gewoon voor bleef aan Coquard, dus het was niet helemaal totaal waardeloos) en Walschijt bakt er sinds de kerona nog helemaal niks van.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik gok op Walscheid, maar die technische finale is heel vervelend
Ja zonder die problemen van Gibbons had ik hem gekozen. Ik verwacht geen harde koers dus dan is Walscheid wmb een betere keuze dan EBH.quote:Op dinsdag 8 september 2020 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gibbons was de laatste man maar is natuurlijk gebutst (en had voor de Tour de beste uitslagen), Hagen werd 2e naar Lavaur (waarbij hij toch ook gewoon voor bleef aan Coquard, dus het was niet helemaal totaal waardeloos) en Walschijt bakt er sinds de kerona nog helemaal niks van.
Dus ja, ze zullen wel voor Walscheid gaan, zul je altijd zien
Gewoon allebei niet.quote:
Die zie ik dan weer eerder een duosprint doen, als Greipel uberhaupt nog wil sprinten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb HugHof en Greipel ook links laten liggen
Zo lang het voor plek 12 en 13 is vind ik het primaquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik dan weer eerder een duosprint doen, als Greipel uberhaupt nog wil sprinten.
Hier ook top 5, maar met Kristoff, Pedersen, Venturini en Walscheid. Wel lekker dat die laatste een paardje isquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
De top 5 gekozen renners (natuurlijk), Hofstetter, Pedersen, Viviani en Walscheid (grijs).
Viviani had gisteren aangegeven dat de komende 2 dagen voor hem zouden zijn, zal me benieuwen. Hup Walscheid.
Ik twijfelde tussen hem en Walscheid (ook nog even aan Gibbons gedacht omdat die sowieso zwart zou zijn maar daar gaan ze nooit voor). Verder nog enige twijfel over Kristoff, dat was het wel. (Top 9 minus Kristoff plus Walscheid hier)quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal je zien dat Bonifazio uitgerekend vandaag top-10 eindigt.
Gibbons heeft een gebroken rib toch? Lijkt me niet lekker sprinten..quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen hem en Walscheid (ook nog even aan Gibbons gedacht omdat die sowieso zwart zou zijn maar daar gaan ze nooit voor). Verder nog enige twijfel over Kristoff, dat was het wel. (Top 9 minus Kristoff plus Walscheid hier)
Ja, daarom dacht ik ook niet dat ze daarvoor zouden gaan (al deed hij wel 'gewoon' de leadouts volgens mij, dat lijkt me ook niet prettig met een gebroken rib)quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gibbons heeft een gebroken rib toch? Lijkt me niet lekker sprinten..
Een leadout is met zo'n sprint vaak wel een leuk jokertje, al zie ik ze zelden uiteindelijk top 10 rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Caspar Pedersen mag vlak voor die laatste bocht wel op kop komen en dan nog even vol doortrekken,
@Mani89quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
Voor het opstellen van Viviani zou je een boete moeten krijgen.
@El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.quote:
Hoe durf je onze toekomstige ploegmaat zo naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.
Jij hebt er verstand van!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
4equote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
Netjes. Ik had Viviani niet meer verwacht nadat ie al een week spoorloos was.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
1,2,3,4,5,7,8,13 en Walscheid.
Hopelijk top 5 na vandaag![]()
Morkov was wel een goeie geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Sunweb gok kwam er niet helemaal uit.
Ik ook niet eerlijk gezegd, daarom had ik in de vorige sprint Laporte. Maar zag op de Twitters dat het de komende rit voor hem ging zijn, dus na het wegvallen van Nizzolo wist ik het anders ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Netjes. Ik had Viviani niet meer verwacht nadat ie al een week spoorloos was.
Nja, je verliest zelden echt veel als je gewoon de toprenners kiest. Hoewel een 4e plaats nog aardig cashen is.quote:
2.8mln, scheelt toch al weer een beetje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
1,2,3,4,5,7,8,13 en Walscheid.
Hopelijk top 5 na vandaag![]()
Is dit externe input?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.quote:
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.
Klopt, maar je hoeft geen verstand van wielrennen te hebben om er 9 te kiezen en de kans dat je het vervolgens beter doet dan mensen die erover nadenken is vrij groot. Dat Viviani hier 4e wordt en Kristoff 15e is complete willekeurquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, je verliest zelden echt veel als je gewoon de toprenners kiest. Hoewel een 4e plaats nog aardig cashen is.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.
Ik lig er verder ook niet wakker van, dat ''Hahaha xD'' achteraf. Geen slechte dag gehad; wel komt er nog een extra vervelende subleague bij. Dat gaat me meer aan het hart.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.
Kijk eens naar de historie van die subleague, dagjesmensen. Daar ga je geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker van, dat ''Hahaha xD'' achteraf. Geen slechte dag gehad; wel komt er nog een extra vervelende subleague bij. Dat gaat me meer aan het hart.
[ afbeelding ]
Maar Kristoff heeft buiten rit 1 ook geen kut laten zien.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft geen verstand van wielrennen te hebben om er 9 te kiezen en de kans dat je het vervolgens beter doet dan mensen die erover nadenken is vrij groot. Dat Viviani hier 4e wordt en Kristoff 15e is complete willekeur
Mooie zelfkennis, Mani. Mooie zelfkennis.quote:
Wel veel dichter bij de top 10 geëindigd dan Viviani in twee instantiesquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar Kristoff heeft buiten rit 1 ook geen kut laten zien.
Ik vind het niet per se verrassend dat ie hier meesprint. Maar 6e is knapquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dagwinnaar met Greipel. Dan ben je niet goed snik
Nja, vaak zoek ik voor die 9e sprinter liever een knol dan diegene die waarschijnlijk 9e wordt. Dan kom je uit bij Walschijt/Bonifazio/Greipel.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja zoals ik zei ook met Viviani.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook meer respect voor de mensen die het hebben aangedurfd met Viviani.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:35 schreef wimderon het volgende:
Dré reed sinds dag 1 met hechtingen in de knie en heeft op de rustdag aangekondigd zich klaar te voelen voor de drie resterende kansen. Stukje respect voor de mensen die deze beredeneerde gok aandurfden is wel op z'n plaats.
Hahahahaha, hier trapt werkelijk helemaal niemand in.quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook meer respect voor de mensen die het hebben aangedurfd met Viviani.
Bron graagquote:Op woensdag 9 september 2020 13:19 schreef Marcoss het volgende:
NTT gaat voor Boasson Hagen, Israel voor Greipel en Trek voor Pedersen.
Wat last minute tips
Niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer, dacht dat Theuns een knol zou kunnen zijn
Ze sterven als opportunisten.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Vanwaar al dat vertrouwen in Viviani @#VoorMani
Hup Greipel.
Gefeliciteerd met Wout.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hup Greipel.
Hoogste topsnelheid gisteren.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Hup Greipel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |