Een leadout is met zo'n sprint vaak wel een leuk jokertje, al zie ik ze zelden uiteindelijk top 10 rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Caspar Pedersen mag vlak voor die laatste bocht wel op kop komen en dan nog even vol doortrekken,
@Mani89quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
Voor het opstellen van Viviani zou je een boete moeten krijgen.
@El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.quote:
Hoe durf je onze toekomstige ploegmaat zo naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.
Jij hebt er verstand van!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
4equote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
Netjes. Ik had Viviani niet meer verwacht nadat ie al een week spoorloos was.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
1,2,3,4,5,7,8,13 en Walscheid.
Hopelijk top 5 na vandaag![]()
Morkov was wel een goeie geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Sunweb gok kwam er niet helemaal uit.
Ik ook niet eerlijk gezegd, daarom had ik in de vorige sprint Laporte. Maar zag op de Twitters dat het de komende rit voor hem ging zijn, dus na het wegvallen van Nizzolo wist ik het anders ook nietquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Netjes. Ik had Viviani niet meer verwacht nadat ie al een week spoorloos was.
Nja, je verliest zelden echt veel als je gewoon de toprenners kiest. Hoewel een 4e plaats nog aardig cashen is.quote:
2.8mln, scheelt toch al weer een beetje.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:23 schreef GotenSSJ het volgende:
1,2,3,4,5,7,8,13 en Walscheid.
Hopelijk top 5 na vandaag![]()
Is dit externe input?quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:29 schreef El-Stinho het volgende:
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.quote:
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.
Klopt, maar je hoeft geen verstand van wielrennen te hebben om er 9 te kiezen en de kans dat je het vervolgens beter doet dan mensen die erover nadenken is vrij groot. Dat Viviani hier 4e wordt en Kristoff 15e is complete willekeurquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja, je verliest zelden echt veel als je gewoon de toprenners kiest. Hoewel een 4e plaats nog aardig cashen is.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou met de kennis van nu nog steeds de Viviani-keuze beschimpen.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.
Ik lig er verder ook niet wakker van, dat ''Hahaha xD'' achteraf. Geen slechte dag gehad; wel komt er nog een extra vervelende subleague bij. Dat gaat me meer aan het hart.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een ieder met verstand zou dat doen, maar de gebroken klok was ook mijn argument om hem niet te nemen. En ik sta er nog steeds achter.
Kijk eens naar de historie van die subleague, dagjesmensen. Daar ga je geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik lig er verder ook niet wakker van, dat ''Hahaha xD'' achteraf. Geen slechte dag gehad; wel komt er nog een extra vervelende subleague bij. Dat gaat me meer aan het hart.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |