Gewoon allebei niet.quote:
Die zie ik dan weer eerder een duosprint doen, als Greipel uberhaupt nog wil sprinten.quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb HugHof en Greipel ook links laten liggen
Zo lang het voor plek 12 en 13 is vind ik het primaquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zie ik dan weer eerder een duosprint doen, als Greipel uberhaupt nog wil sprinten.
Hier ook top 5, maar met Kristoff, Pedersen, Venturini en Walscheid. Wel lekker dat die laatste een paardje isquote:Op dinsdag 8 september 2020 13:49 schreef GotenSSJ het volgende:
De top 5 gekozen renners (natuurlijk), Hofstetter, Pedersen, Viviani en Walscheid (grijs).
Viviani had gisteren aangegeven dat de komende 2 dagen voor hem zouden zijn, zal me benieuwen. Hup Walscheid.
Ik twijfelde tussen hem en Walscheid (ook nog even aan Gibbons gedacht omdat die sowieso zwart zou zijn maar daar gaan ze nooit voor). Verder nog enige twijfel over Kristoff, dat was het wel. (Top 9 minus Kristoff plus Walscheid hier)quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zal je zien dat Bonifazio uitgerekend vandaag top-10 eindigt.
Gibbons heeft een gebroken rib toch? Lijkt me niet lekker sprinten..quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik twijfelde tussen hem en Walscheid (ook nog even aan Gibbons gedacht omdat die sowieso zwart zou zijn maar daar gaan ze nooit voor). Verder nog enige twijfel over Kristoff, dat was het wel. (Top 9 minus Kristoff plus Walscheid hier)
Ja, daarom dacht ik ook niet dat ze daarvoor zouden gaan (al deed hij wel 'gewoon' de leadouts volgens mij, dat lijkt me ook niet prettig met een gebroken rib)quote:Op dinsdag 8 september 2020 13:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gibbons heeft een gebroken rib toch? Lijkt me niet lekker sprinten..
Een leadout is met zo'n sprint vaak wel een leuk jokertje, al zie ik ze zelden uiteindelijk top 10 rijdenquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Caspar Pedersen mag vlak voor die laatste bocht wel op kop komen en dan nog even vol doortrekken,
@Mani89quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
Voor het opstellen van Viviani zou je een boete moeten krijgen.
@El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.quote:
Hoe durf je onze toekomstige ploegmaat zo naar beneden te halen?quote:Op dinsdag 8 september 2020 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
@:El-Stinho hoeven we op het gebied van wielrennen natuurlijk totáál niet serieus te nemen.
Jij hebt er verstand van!quote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
4equote:Op dinsdag 8 september 2020 14:17 schreef El-Stinho het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |