Hij wil meer voor eigen kans kunnen rijden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:51 schreef showtimer het volgende:
Neemt @:Slobeend andere aanbiedingen in overweging?
Je kan ervoor kiezen een Bayern te worden, maar ik heb meer met de Clįsico-filosofie. Een titanenstrijd, dus ik adviseer Johannes terug te nemen in jullie team.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al op een opvolger op het oog? @:Mani89 De terugkeer van @:johannes_vermeer zou een logische zijn, maar wellicht kunnen we @:El-Stinho een niet te weigeren aanbod doen.
Je merkt aan alles dat @El-Stinho zich wanhopig naar binnen probeert te werken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Hebben we al op een opvolger op het oog? @:Mani89 De terugkeer van @:johannes_vermeer zou een logische zijn, maar wellicht kunnen we @:El-Stinho een niet te weigeren aanbod doen.
Het is natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk om je bij een ploeg als de onze te mogen voegen, dat brengt enorme allure. Through the grapevine heb ik ook gehoord dat hij niet helemaal tevreden is met zijn contractuele situatie bij zijn huidige ploeg. Heb jij nog een spaarpotje staan toevallig?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je merkt aan alles dat @:El-Stinho zich wanhopig naar binnen probeert te werken.
Je bedoelt Stijn? Je bij RockRacingN1Fans voegen is een privilege he, misschien laten we hem zelfs contributie betalen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel heel aantrekkelijk om je bij een ploeg als de onze te mogen voegen, dat brengt enorme allure. Through the grapevine heb ik ook gehoord dat hij niet helemaal tevreden is met zijn contractuele situatie bij zijn huidige ploeg. Heb jij nog een spaarpotje staan toevallig?
Hebben jullie geen dictator?quote:Op zaterdag 5 september 2020 14:51 schreef showtimer het volgende:
Neemt @:Slobeend andere aanbiedingen in overweging?
Akkoord, maar zo'n groot talent als @El-Stinho moet je natuurlijk wel een beetje paaien.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bedoelt Stijn? Je bij RockRacingN1Fans voegen is een privilege he, misschien laten we hem zelfs contributie betalen.
Ik heb gisteren gehoord dat de plekjes duur zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan ervoor kiezen een Bayern te worden, maar ik heb meer met de Clįsico-filosofie. Een titanenstrijd, dus ik adviseer Johannes terug te nemen in jullie team.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het neemt wel wat druk weg als je 1 persoon alle teams van je subleague in laat vullen.
Jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat jij dat niet begrijpt is jouw probleem.
Voor mij moeten ze nog wel een paar vluchters oprapen zodat Pogacar, Roglic en Quintana nog mooi rond plek 7 eindigen. Dan verlies ik niet veel op de meesten.quote:
Naja dat dus ook. Maar meeste zijn toch voor klassement gegaan en daar had ik nog wat goedkopere opties in genomenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor mij moeten ze nog wel een paar vluchters oprapen zodat Pogacar, Roglic en Quintana nog mooi rond plek 7 eindigen. Dan verlies ik niet veel op de meesten.
Helaas Hermans dus thuisgelaten ten faveuren van Neilands, anders was het sowieso een topdag geweestquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Naja dat dus ook. Maar meeste zijn toch voor klassement gegaan en daar had ik nog wat goedkopere opties in genomen
Dat was mijn startgeld ongeveer, zie hier mijn punt.quote:
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
9
Flopshow
Maar alsnog beter dan mensen die startgeld hebben weggegooid voor nog een 12e en 14e plaats ofzo.
Roglic en Quintana werden 16e en 17e, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
78 teams die winst hebben gemaakt vandaag.
Zelf 23e dankzij Ben en Ilnur.
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.quote:
Nans Peter stond ook op mijn shortlist maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.
Dus niet erg vreemd. Wel jammer dat ik zelf niet 1 van de goede vluchters had.
Netjes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
5de in het dagklassement, 11de overall
Lekker gewerkt pik!quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |