Dat was mijn startgeld ongeveer, zie hier mijn punt.quote:
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
9
Flopshow
Maar alsnog beter dan mensen die startgeld hebben weggegooid voor nog een 12e en 14e plaats ofzo.
Roglic en Quintana werden 16e en 17e, dat is dan wel weer jammer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, 9 en 12. Verder 6 redelijk goedkope vluchters.
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
78 teams die winst hebben gemaakt vandaag.
Zelf 23e dankzij Ben en Ilnur.
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.quote:
Nans Peter stond ook op mijn shortlist maar ja, je kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn dan ook maar 10 renners die winst hebben gepakt en daar zaten 4 absolute mongolen tussen, 2 die je niet direct zou kiezen, 2 redelijk logische vluchters en dan nog 2 klassementsrenners die allebei een tientje waard waren.
Dus niet erg vreemd. Wel jammer dat ik zelf niet 1 van de goede vluchters had.
Netjes.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:01 schreef GotenSSJ het volgende:
5de in het dagklassement, 11de overall
Lekker gewerkt pik!quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag mijn hart gevolgd en prompt in de dag top 100.
Je weet in ieder geval zeker dat je hem niet nog een keer hoeft op te stellen want Hans schroeit maar eens in het jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nans Peter stond ook op mijn shortlist maar ja, je kan niet alles hebben.
Morgen kan alles weer anders zijn, maar ik geniet van dit moment.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met Zakarin. @:El-Stinho
Nou doe dat eens in het belang van onze subleague.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ik mijn selectie nu zou delen weten jullie welke 9 jullie niet moeten opstellen, aangezien mijn vluchters er nooit bij zitten.
Tejada, Gautier, Muhlberger, Perichon, Devenyns, De Gendt, Kreuzinger, Frommelo, Egquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou doe dat eens in het belang van onze subleague.
Hans Peters Weekend Miljonairs-god.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval zeker dat je hem niet nog een keer hoeft op te stellen want Hans schroeit maar eens in het jaar.
Deze ga ik niet kiezen hahahaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tejada, Gautier, Muhlberger, Perichon, Devenyns, De Gendt, Kreuzinger, Frommelo, Eg
Al kan het over 10 minuten weer anders zijn.
Ikzelf ook niet, haha!quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Deze ga ik niet kiezen hahaha
Mwoah, ik had alleen Zakarin en sta top 50 van de dagquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na de lafheid nu de dommigheid van mij afgestraft. Veel te veel op de klimmer-aanvallers geleund gezien de vlakke openingsfase.
Ik speel niet mee, maar zou het op de vluchters houden. De aanloop is zo lang dat de kopgroep waarschijnlijk wel weer een minuutje of 12 krijgt.quote:Op zondag 6 september 2020 09:45 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag op de vluchters en dan wordt het klassement zeker. Of toch weer spreiden.
Daarom heb ik Bettiol.quote:Op zondag 6 september 2020 12:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Grappig dat de markt nu pas sluit terwijl het départ al was geweest.
Minder dan 5% heeft hem gekozen.quote:Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Aguero het volgende:
Hoe kan Neilandts een zwart paard zijn?
ik heb hem ook eens een keer niet opgesteld dus zal die er wel bij zittenquote:Op zondag 6 september 2020 12:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe kan ik De Gendt nou weer vergeten.
Dat snap ik ook niet, maar als hij mee zit klaag ik nietquote:Op zondag 6 september 2020 12:38 schreef Aguero het volgende:
Hoe kan Neilandts een zwart paard zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |