Antifa-nclubquote:
Hangt van je bui afquote:
Dat je zo je kroketje open breekt en dan wat mayo er in doen. En dan platdrukken op je broodje.quote:
Hoi hoiquote:
Volgens mij begin ik ziek te wordenquote:
KONIJNENMANS HEEFT DA RONA!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik ziek te worden
Oef...wat scheelt eraan..quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wel vast mijn begrafenis plannenquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt erop als het beginnend stadium van griep. En beetje last van mijn darmenquote:
Beginnend griepjequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Corona?
Of gewoon een griepje
Of je moet straks gewoon poepen ...quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt erop als het beginnend stadium van griep. En beetje last van mijn darmen
Viesquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je zo je kroketje open breekt en dan wat mayo er in doen. En dan platdrukken op je broodje.
Omnomnom
[..]
Hoi hoi
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarderquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je moet straks gewoon poepen ...
Hey vakantiemanquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je moet straks gewoon poepen ...
Lekker!quote:
Altijd fijn om te lezen zo op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarder
Ach, ik had toch nog geen grote plannen voor dit weekend behalve autosport kijken en misschien nog stuk fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Altijd fijn om te lezen zo op de vrijdagmiddag
Dat wordt lekker lekken op je bike?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik had toch nog geen grote plannen voor dit weekend behalve autosport kijken en misschien nog stuk fietsen
Wel handig als je mensen in je wiel hebt zitten waar je liever vanaf wilquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wordt lekker lekken op je bike?
Testje doen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarder
*beeld*quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel handig als je mensen in je wiel hebt zitten waar je liever vanaf wil
Misschien, kijken hoe lang het aanhoud.quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien, kijken hoe lang het aanhoud.
Spoiler ter verduidelijking en natuurlijk openen op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spoiler ter verduidelijking en natuurlijk openen op eigen risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik had er nog bij gezet dat het openen op eigen risico wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Als beelddenker had ik mijn eigen beeld er bij maar bedankt konijn
Zolang ik zelf niet in die shit sta/zit/lig vind ik alles primaquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er nog bij gezet dat het openen op eigen risico was
True true. Zolang het jezelf niet overkomtquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zolang ik zelf niet in die shit sta/zit/lig vind ik alles prima
Van baby's is niet zo erg , maar van een fakking volwassene brrrrrrquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
True true. Zolang het jezelf niet overkomt
Of tijdens de seks ineens een diarree aanval krijgenquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van baby's is niet zo erg , maar van een fakking volwassene brrrrrr
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of tijdens de seks ineens een diarree aanval krijgen![]()
Lekker onderwerp weerquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of tijdens de seks ineens een diarree aanval krijgen![]()
Zullen we het maar weer veranderen?quote:
Misschien een leuk ideequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer veranderen?
Het weer?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer veranderen?
Roep maar een leuk onderwerpquote:
Al kut naar de buuf geroepen vandaag?quote:
Ken je het?quote:
Klikbeet is echt geweldigquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je het?![]()
Echt tranen met tuiten van het lachen
quote:
Deze kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ken je dit ook dan?
Ik kende het niet maar ik heb zo gelachen
Wat zegt die vent nou in het 2e filmpje in het begin...???quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ken je dit ook dan?
Ik kende het niet maar ik heb zo gelachen
Die vent in die zogenaamde lift ? 'hoe lang is het nou uit? ' vroeg hijquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zegt die vent nou in het 2e filmpje in het begin...???
Ik verstond iets in het engels van..how are you all site ????quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vent in die zogenaamde lift ? 'hoe lang is het nou uit? ' vroeg hij
Owwquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik verstond iets in het engels van..how are you all site ????
Jatogquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
Lekker chikie wel die eva...goede memmen lekker hoor...
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
Lekker chikie wel die eva...goede memmen lekker hoor...
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?
Motor rijden in de regen is sowieso kut. Lijnen worden spek en spek glad, als je in een beetje verkeerd zit zie je geen flikker en als je geen goed regenpak hebt word binnen seconden helemaal nat en niet op de leuke manier.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengen)
Motor valt stil midden op de snelweg in de stromende regen![]()
gelukkig net voor een tankstation..
kon zo de afrit op..(voor de mensen die geen motorrijden ..je knalt binnen luttele seconden terug van 150/naar 80 zonder de te remmen)
Konijn weet...
Lekker ff droog staan...bagage eraf..zadel eraf ff kutten met de accu ja hoor...er zit weer leven in..bagage weer vast sjorren doorweekte handschoenen weer aan..
80km verder weer helemaal dood![]()
![]()
weer geluk vlakbij een parkeerplaats ,,maar geen beschutting...
Toen de service maar gebeld...3 uur staan blauwbekken.anwb kwam..met een huurauto..huurauto kreeg ik mee motor ging achter op en kreeg vanmiddag belletje motor was gearriveerd ...
Voordat ik die huurauto inging (was een gloednieuwe vwpolo met nog geen 5000 op de teller) maar even omgekleed..stond ik daar achter die auto in die smerige wind om te kleden![]()
![]()
Nee precies ..maar boeiend dat weet je...als die motor maar blijft rijden kom je wel op je bestemming ...kreeg een belletje hij is er...maar offerte gevraagd voor een nieuwe..quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijden in de regen is sowieso kut. Lijnen worden spek en spek glad, als je in een beetje verkeerd zit zie je geen flikker en als je geen goed regenpak hebt word binnen seconden helemaal nat en niet op de leuke manier. -O-
Maar wel kut man. Weet je al wat er mis is met je motor?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengen)
kon zo de afrit op..(voor de mensen die geen motorrijden ..je knalt binnen luttele seconden terug van 150/naar 80 zonder de te remmen)
Konijn weet...
Lekker ff droog staan...bagage eraf..zadel eraf ff kutten met de accu ja hoor...er zit weer leven in..bagage weer vast sjorren doorweekte handschoenen weer aan..
![]()
Toen de service maar gebeld...3 uur staan blauwbekken.anwb kwam..met een huurauto..huurauto kreeg ik mee motor ging achter op en kreeg vanmiddag belletje motor was gearriveerd ...
Voordat ik die huurauto inging (was een gloednieuwe vwpolo met nog geen 5000 op de teller) maar even omgekleed..stond ik daar achter die auto in die smerige wind om te kleden![]()
![]()
Voor een heel nieuwe bike of voor de reparatie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee precies ..maar boeiend dat weet je...als die motor maar blijft rijden kom je wel op je bestemming ...kreeg een belletje hij is er...maar offerte gevraagd voor een nieuwe..
Nieuwe ,,quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een heel nieuwe bike of voor de reparatie?
Oeh, nice! Kun je volgens mij wel lekker mee toeren!quote:
Man man man, wat een avontuur. Gelukkig is het je niet veel erger afgedaan. Hoe zit het met je motor nu?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Konijn weet...
![]()
![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man, wat een avontuur. Gelukkig is het je niet veel erger afgedaan. Hoe zit het met je motor nu?
Oh hij pakt het niet gelijk bij dat tijdstip zo te zien (ook al doe je kopieren vanaf dat tijdstip. Scroll door naar 495 seconden.quote:
Zo ongeveerquote:Op zondag 6 september 2020 11:21 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Alles fris en fruitig achter de rits?
Dan was je wel heel erg moe?quote:Op zondag 6 september 2020 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo ongeveer![]()
Ik schrok net ineens wakker , had de wekker gezet maar niet gehoord![]()
Kats doorheen geslapen![]()
Weinig geslapen vrijdagnachtquote:
Doet me denken aan toen ik nog in de AH werkte. Dan mocht je na sluitingstijd, als de ploeg goed had gewerkt, een drankje pakken. Toevallig sloot ik die avond met een nieuwe supermarktmanager en dan is het altijd een beetje aftasten hoe hij op deze ongeschreven regel reageert.quote:Op zondag 6 september 2020 11:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weinig geslapen vrijdagnacht![]()
Dus moest wel weer ff bijtanken
Aaaaah vandaar dat je zo op de hoogte was van AH stuffquote:Op zondag 6 september 2020 11:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Doet me denken aan toen ik nog in de AH werkte. Dan mocht je na sluitingstijd, als de ploeg goed had gewerkt, een drankje pakken. Toevallig sloot ik die avond met een nieuwe supermarktmanager en dan is het altijd een beetje aftasten hoe hij op deze ongeschreven regel reageert.
De meest bijdehandste medewerker vroeg of we een drankje mochten pakken. "Vraag maar aan de nieuwe manager" zei ik. Dus hij naar hem toe en vragen: "Hey, mogen we even bijtanken met een drankje. Even tanken omdat we hard hebben gewerkt". Waarop de bril van de manager zichtbaar afzakte tot de top van zijn neus, zijn ogen groot werden en zijn kale hoofd spontaan rood met een "NEE" als gevolg.
Ja bijbaantijd héquote:Op zondag 6 september 2020 11:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aaaaah vandaar dat je zo op de hoogte was van AH stuff![]()
![]()
Is AH we; schappelijk naar zijn medewerkers toe?
Ik heb ook wel dingen gehoord over hun , dochter heeft er ook een tijd gewerkt een aantal jaren geledenquote:Op zondag 6 september 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja bijbaantijd hé
Als werkgever heeft het zo zijn voordelen en nadelen. In de winkel kan je daar flexibeler mee omgaan. Uurloon is altijd wel een issue. Maar je moet het ook maar net treffen met managers die eerlijk zijn en hard werken. Ik heb gelukkig altijd goede managers meegemaakt maar ken verhalen van andere AH's en ken managers die achter de schermen rommelen en dingen doen die niet mogen. En ook niet goed met personeel om moet gaan.
In mijn één na laatste winkel hadden we een oude demente opa als manager. Hij kon goed met mij opschieten en zag mij als zijn tweede zoon denk ik. Hij deelde letterlijk alles met mij. Maar hij was goudeerlijk. Ook met uren en met pauzes. En hij offerde soms zijn eigen uren op om bijvoorbeeld een target te halen (als er te veel uren werden ingezet).quote:Op zondag 6 september 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb ook wel dingen gehoord over hun , dochter heeft er ook een tijd gewerkt een aantal jaren geleden
Ahhhquote:Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
In mijn één na laatste winkel hadden we een oude demente opa als manager. Hij kon goed met mij opschieten en zag mij als zijn tweede zoon denk ik. Hij deelde letterlijk alles met mij. Maar hij was goudeerlijk. Ook met uren en met pauzes. En hij offerde soms zijn eigen uren op om bijvoorbeeld een target te halen (als er te veel uren werden ingezet).
quote:Op zondag 6 september 2020 11:48 schreef stokj het volgende:
[..]
In mijn één na laatste winkel hadden we een oude demente opa als manager. Hij kon goed met mij opschieten en zag mij als zijn tweede zoon denk ik. Hij deelde letterlijk alles met mij. Maar hij was goudeerlijk. Ook met uren en met pauzes. En hij offerde soms zijn eigen uren op om bijvoorbeeld een target te halen (als er te veel uren werden ingezet).
Ja, maar het ging wel een beetje te ver. Sommigen namen hem daardoor niet serieus. Ze vonden hem dan een oude zak als hij (terecht) over iets zeurde.quote:Op zondag 6 september 2020 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
AhhhEr zijn ook goede werkgevers die betrokken zijn bij hun werknemers
Hij staat iig bij de dealer en al gebeld dat ik hem in wel ruilen voor een superadventure 1290...ook een leuke KTM deal loopt nu 1260.- korting..ik wacht een telefoontje af op de offerte wat er bij moet..quote:
Dat heeft dus alles te maken met respect en vooral gebrek aan respectquote:Op zondag 6 september 2020 14:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar het ging wel een beetje te ver. Sommigen namen hem daardoor niet serieus. Ze vonden hem dan een oude zak als hij (terecht) over iets zeurde.
Ik hoop dat het allemaal goed komt! Wel gaaf zoiets!quote:Op zondag 6 september 2020 14:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij staat iig bij de dealer en al gebeld dat ik hem in wel ruilen voor een superadventure 1290...ook een leuke KTM deal loopt nu 1260.- korting..ik wacht een telefoontje af op de offerte wat er bij moet..
SPANNOND !!!
quote:Op zondag 6 september 2020 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft dus alles te maken met respect en vooral gebrek aan respect
Ja komt sws wel goed !! Zeker gaaf..ga niet eens meer proefrijden gewoon lappen en weer scheurenquote:Op zondag 6 september 2020 15:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal goed komt! Wel gaaf zoiets!
BAASquote:Op zondag 6 september 2020 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja komt sws wel goed !! Zeker gaaf..ga niet eens meer proefrijden gewoon lappen en weer scheuren![]()
![]()
Yeahhh!!quote:Op zondag 6 september 2020 15:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja komt sws wel goed !! Zeker gaaf..ga niet eens meer proefrijden gewoon lappen en weer scheuren![]()
![]()
Neuh..weet wat ik verwachten kan...komt wel goedquote:Op zondag 6 september 2020 15:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yeahhh!!![]()
Oh wacht !! Niet proefrijden?
Keejquote:Op zondag 6 september 2020 15:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh..weet wat ik verwachten kan...komt wel goed
Wat is een ratmuisquote:Op zondag 6 september 2020 16:38 schreef stokj het volgende:
@:geerd Geerdje, kijk je ratmuis
https://www.instagram.com/p/B3pgAkDl9hN/
https://www.instagram.com/p/B_pqgFxjZnw/
oh ik heb geen insta..quote:Op zondag 6 september 2020 16:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Op die ene foto lijkt ze op een muis/rat
insta meisjes ..laat maarquote:
Ja nou..quote:Op maandag 7 september 2020 09:23 schreef noodgang het volgende:
[..]
HAAGSIEEE
Ook zo aan het genieten van de maandagochtend?
Wandelende loempiaquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, het is weer de tijd van de dag dat iedereen bij hun realistische bijnamen word genoemd
Tot hoe laat mogen we @Justin_Case de waarheid in zijn gezicht drukken?quote:
Tot een uur of 17:30quote:Op maandag 7 september 2020 09:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tot hoe laat mogen we @:justin_case de waarheid in zijn gezicht drukken?
Hoi konijn.quote:Op maandag 7 september 2020 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, het is weer de tijd van de dag dat iedereen bij hun realistische bijnamen word genoemd
quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 09:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]Dan ga ik na het online college een heel opstel schrijven over de waarheid achter hem
Staat er ook eens wat leuks op de FPquote:
Kijkt daar iemand naar dan?quote:Op maandag 7 september 2020 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Staat er ook eens wat leuks op de FP
Daarom ga ik het ook op het forum droppen en niet op de FPquote:
Geen idee, ik kom alleen maar hier.quote:
Puzziequote:
dud0rquote:Op maandag 7 september 2020 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee, ik kom alleen maar hier.
[..]
Puzzie
hoe is het?quote:
Dat is wel zo handig als je hier zitquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 10:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel zo handig als je hier zit
Gaat nu alweer stukken beter en niet meer gelekt sinds zaterdag namiddagquote:Op maandag 7 september 2020 10:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Nog gelekt of voel je je alweer wat beter?
![]()
Jij nog gelekt?quote:Op maandag 7 september 2020 10:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]Nog gelekt of voel je je alweer wat beter?
![]()
Gelukkig !! en fijn dat je je beter voeltquote:Op maandag 7 september 2020 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat nu alweer stukken beter en niet meer gelekt sinds zaterdag namiddag
Wat had je nu weer geplaatstquote:
Puuuuzzzzzquote:Op maandag 7 september 2020 10:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig !! en fijn dat je je beter voelt
Hier zijn geen puntjes te scoren helaasquote:Op maandag 7 september 2020 10:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders hoor hee. Maar was voor dts hee
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mijquote:Op maandag 7 september 2020 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zijn geen puntjes te scoren helaas
Puzziepie is dan ook 4 ever the bestquote:Op maandag 7 september 2020 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mij
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzziepie is dan ook 4 ever the best
Huh?quote:Op maandag 7 september 2020 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mij
Wat?quote:Op maandag 7 september 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzziepie is dan ook 4 ever the best
Dat jij op eenzame hoogte staat als nummer 1 userquote:
Yeah rightquote:Op maandag 7 september 2020 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat jij op eenzame hoogte staat als nummer 1 user
Rabbitgodquote:Op maandag 7 september 2020 10:25 schreef DerRabbit het volgende:
Sporten zodat je lekker junkfood kunt eten![]()
[ afbeelding ]
Meer water. Dat is beter voor je.quote:
Ik heb net ook een nieuwe kop ingeschonkenquote:
Netjesquote:Op maandag 7 september 2020 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer water. Dat is beter voor je.
Ik heb alweer bijna twee liter op
quote:Op maandag 7 september 2020 10:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook een nieuwe kop ingeschonken![]()
![]()
En caffeinequote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef noodgang het volgende:
Koffie bestaat voor het overgrote deel uit water
#me2quote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb gewoon koffie nodig om wakker te worden
Ik begin de dag altijd met een dubbele dubbele espresso en ducktapequote:Op maandag 7 september 2020 10:58 schreef noodgang het volgende:
Ik begin standaard de dag met een dubbele espresso, als ik dat niet doe dan gaat t niet goed
Ducttape ligt zo zwaar op de maag vind ik 's ochtendsquote:Op maandag 7 september 2020 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd met een dubbele dubbele espresso en ducktape
Die is ook niet om op te eten, maar om over de mond van je vrouw te plakken!quote:Op maandag 7 september 2020 10:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ducttape ligt zo zwaar op de maag vind ik 's ochtends
Oh maar die heb ik dan allang gedrogeerdquote:Op maandag 7 september 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is ook niet om op te eten, maar om over de mond van je vrouw te plakken!
Jij deelt je drugsquote:Op maandag 7 september 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik dan allang gedrogeerd
Ahah. Dat verklaart de invallen met super regelmaat bij illegale drugs labsquote:Op maandag 7 september 2020 11:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ambtenaren hè, geld en drugs in overvloed!
Zeker!quote:Op maandag 7 september 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah. Dat verklaart de invallen met super regelmaat bij illegale drugs labs![]()
'Grondig onderzoeken en testen op kwaliteit'quote:Op maandag 7 september 2020 11:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
In beslag genomen en 'vernietigd'uhhu!
Och, de ochtend beginnen met een longdrink wodka om de randjes wat van de dag te halen is helaas niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
quote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
Nietesquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Fixedquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig niet hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
Moet er ook niet aan denken ook.quote:Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, de ochtend beginnen met een longdrink wodka om de randjes wat van de dag te halen is helaas niet voor iedereen weggelegd
Ik krijg je wel wakker met andere dingenquote:
Wat ga jij straks lunchen?quote:Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg je wel wakker met andere dingen
Kalkoenquote:
Daar zit wat inquote:Op maandag 7 september 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik krijg je wel wakker met andere dingen
Hehe, dat zit er zeker dan.quote:Op maandag 7 september 2020 11:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zit wat in![]()
Zit wat in hihi
Ja, heb 'm vannacht langzaam laten garen dus ik kan straks de hele kalkoen uit de oven halen en beginnen met eten.quote:
4,5 cm puur hard genotquote:
Even frituren nog voor de crunchquote:Op maandag 7 september 2020 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, heb 'm vannacht langzaam laten garen dus ik kan straks de hele kalkoen uit de oven halen en beginnen met eten.
Beetje wortels en aardappelen erbij
Als ik jouw vetschort wat aan de kant kan takelen dan komt er vast wel een cm of 2 bijquote:
Hmm, als ik mn muziek uitzet en heeeeel goed luister hoor ik hem ergens in de vertequote:Op maandag 7 september 2020 12:00 schreef DerRabbit het volgende:
Ik schrik me kapot van het luchtalarm
Hier staat hij praktisch naast de deurquote:Op maandag 7 september 2020 12:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hmm, als ik mn muziek uitzet en heeeeel goed luister hoor ik hem ergens in de verte
dat wel ja.quote:Op maandag 7 september 2020 11:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik jouw vetschort wat aan de kant kan takelen dan komt er vast wel een cm of 2 bij
Ben blij dat ik thuiswerk, op mn werk staat ie letterlijk op t dak van mn kantoorquote:Op maandag 7 september 2020 12:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier staat hij praktisch naast de deur
Hier thuis staat hij echt dichtbij. Op mijn werk hoor ik hem helemaal niet en op de uni heel zachtjes.quote:Op maandag 7 september 2020 12:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben blij dat ik thuiswerk, op mn werk staat ie letterlijk op t dak van mn kantoor
Oh nee, nu ga je dood.quote:
Kuthquote:Op maandag 7 september 2020 12:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh nee, nu ga je dood.
Wij zitten allemaal veilig omdat we het wel gehoord hebben
is dat een duitse kut?quote:
Okayquote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet de goever niet ruiken, anders is er niks aan
Noem jij zo een vagina?quote:Op maandag 7 september 2020 13:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet de goever niet ruiken, anders is er niks aan
daarom is hij nog maagdquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat mijn sterrenbeeld is ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |