Antifa-nclubquote:
Hangt van je bui afquote:
Dat je zo je kroketje open breekt en dan wat mayo er in doen. En dan platdrukken op je broodje.quote:
Hoi hoiquote:
Volgens mij begin ik ziek te wordenquote:
KONIJNENMANS HEEFT DA RONA!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij begin ik ziek te worden
Oef...wat scheelt eraan..quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wel vast mijn begrafenis plannenquote:
Oh jeequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt erop als het beginnend stadium van griep. En beetje last van mijn darmenquote:
Beginnend griepjequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee![]()
Corona?
Of gewoon een griepje
Of je moet straks gewoon poepen ...quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt erop als het beginnend stadium van griep. En beetje last van mijn darmen
Viesquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat je zo je kroketje open breekt en dan wat mayo er in doen. En dan platdrukken op je broodje.
Omnomnom
[..]
Hoi hoi
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarderquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je moet straks gewoon poepen ...
Hey vakantiemanquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of je moet straks gewoon poepen ...
Lekker!quote:
Altijd fijn om te lezen zo op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarder
Ach, ik had toch nog geen grote plannen voor dit weekend behalve autosport kijken en misschien nog stuk fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Altijd fijn om te lezen zo op de vrijdagmiddag
Dat wordt lekker lekken op je bike?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ik had toch nog geen grote plannen voor dit weekend behalve autosport kijken en misschien nog stuk fietsen
Wel handig als je mensen in je wiel hebt zitten waar je liever vanaf wilquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wordt lekker lekken op je bike?
Testje doen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik al drie keer gedaan vandaag en het word steeds vloeibaarder
*beeld*quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel handig als je mensen in je wiel hebt zitten waar je liever vanaf wil
Misschien, kijken hoe lang het aanhoud.quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien, kijken hoe lang het aanhoud.
Spoiler ter verduidelijking en natuurlijk openen op eigen risicoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Spoiler ter verduidelijking en natuurlijk openen op eigen risico
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik had er nog bij gezet dat het openen op eigen risico wasquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Als beelddenker had ik mijn eigen beeld er bij maar bedankt konijn
Zolang ik zelf niet in die shit sta/zit/lig vind ik alles primaquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had er nog bij gezet dat het openen op eigen risico was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |