Hier zijn geen puntjes te scoren helaasquote:Op maandag 7 september 2020 10:08 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh niets bijzonders hoor hee. Maar was voor dts hee
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mijquote:Op maandag 7 september 2020 10:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier zijn geen puntjes te scoren helaas
Puzziepie is dan ook 4 ever the bestquote:Op maandag 7 september 2020 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mij
Eensquote:Op maandag 7 september 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzziepie is dan ook 4 ever the best
Huh?quote:Op maandag 7 september 2020 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel hoor, Puzziepie scoort elke dag punten bij mij
Wat?quote:Op maandag 7 september 2020 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Puzziepie is dan ook 4 ever the best
Dat jij op eenzame hoogte staat als nummer 1 userquote:
Yeah rightquote:Op maandag 7 september 2020 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat jij op eenzame hoogte staat als nummer 1 user
Rabbitgodquote:Op maandag 7 september 2020 10:25 schreef DerRabbit het volgende:
Sporten zodat je lekker junkfood kunt eten![]()
[ afbeelding ]
Meer water. Dat is beter voor je.quote:
Ik heb net ook een nieuwe kop ingeschonkenquote:
Netjesquote:Op maandag 7 september 2020 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Meer water. Dat is beter voor je.
Ik heb alweer bijna twee liter op
quote:Op maandag 7 september 2020 10:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb net ook een nieuwe kop ingeschonken![]()
![]()
En caffeinequote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef noodgang het volgende:
Koffie bestaat voor het overgrote deel uit water
#me2quote:Op maandag 7 september 2020 10:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]Ik heb gewoon koffie nodig om wakker te worden
Ik begin de dag altijd met een dubbele dubbele espresso en ducktapequote:Op maandag 7 september 2020 10:58 schreef noodgang het volgende:
Ik begin standaard de dag met een dubbele espresso, als ik dat niet doe dan gaat t niet goed
Ducttape ligt zo zwaar op de maag vind ik 's ochtendsquote:Op maandag 7 september 2020 10:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin de dag altijd met een dubbele dubbele espresso en ducktape
Die is ook niet om op te eten, maar om over de mond van je vrouw te plakken!quote:Op maandag 7 september 2020 10:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ducttape ligt zo zwaar op de maag vind ik 's ochtends
Oh maar die heb ik dan allang gedrogeerdquote:Op maandag 7 september 2020 11:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is ook niet om op te eten, maar om over de mond van je vrouw te plakken!
Jij deelt je drugsquote:Op maandag 7 september 2020 11:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh maar die heb ik dan allang gedrogeerd
Ahah. Dat verklaart de invallen met super regelmaat bij illegale drugs labsquote:Op maandag 7 september 2020 11:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ambtenaren hè, geld en drugs in overvloed!
Zeker!quote:Op maandag 7 september 2020 11:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah. Dat verklaart de invallen met super regelmaat bij illegale drugs labs![]()
'Grondig onderzoeken en testen op kwaliteit'quote:Op maandag 7 september 2020 11:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker!
In beslag genomen en 'vernietigd'uhhu!
Och, de ochtend beginnen met een longdrink wodka om de randjes wat van de dag te halen is helaas niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
quote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
Nietesquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Fixedquote:Op maandag 7 september 2020 11:10 schreef dud0r het volgende:
Mensen die Caffeine nodig niet hebben om wakker te worden zijn zwakkelingen toch Haags in case
Moet er ook niet aan denken ook.quote:Op maandag 7 september 2020 11:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Och, de ochtend beginnen met een longdrink wodka om de randjes wat van de dag te halen is helaas niet voor iedereen weggelegd
Ik krijg je wel wakker met andere dingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |