Je moet het ook zelf opgeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
afaik niet, ik zie het althans niet op m'n belastingaangiste staan
Hm, daar was ik al een beetje bang voor. GFK doe ik ook al een paar jaar, maar dat zijn twee bol.com-waardebonnen van 10 euro per jaar en stelt niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Officieel zul je dit zelf bij je belastingaangifte moeten doen.
https://enqueteplein.nl/g(...)%20ondernemer%20bent.
inkomsten heb ik de laatste jaren nooit hoeven aanpassen, kloppen altijd, nieuwe bankrekening kwam er ook vanzelf bij te staan etc. . Maar heb nooit contanten op PP rekening staan dus is no issuequote:Op vrijdag 4 september 2020 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf opgeven.
Ik doe wel eens van die nipo-enquetes, maar dat zijn een paar cadeaubonnen per jaar. Die geef ik ook nooit op.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hm, daar was ik al een beetje bang voor. GFK doe ik ook al een paar jaar, maar dat zijn twee bol.com-waardebonnen van 10 euro per jaar en stelt niet zo veel voor.
Even goed nadenken dus, dank!
Ah. Ik dacht dat je hem riep naar aanleiding van Luctor zijn post.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat niemand hierop gereageerd had, maar ik was de link vergeten![]()
https://www.thebestsocial(...)-autistisch-zoon-wc/
Bizar. Weet niet of ik het geloof
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat je hem het werkt doen. Kan jij lekker luieren.
Ja mijn kat wil eigenlijk ook gewoon een Fok accountquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:38 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Huisdieren schijnen op hun baasjes te gaan lijken.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat je hem riep naar aanleiding van Luctor zijn post.
[..]
Inkomsten uit overigen, zoals verdiensten uit enquestes moet je officieel ook opgeven, al verwacht ik niet dat veel mensen dat zullen doen. Zal ook afhankelijk zijn van hoe hoog de vergoeding op jaarbasis is natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inkomsten heb ik de laatste jaren nooit hoeven aanpassen, kloppen altijd, nieuwe bankrekening kwam er ook vanzelf bij te staan etc. . Maar heb nooit contanten op PP rekening staan dus is no issue
Waar?quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Mooi! Inmiddels zit ik na twee weken op bijna twintig euro, dus als dat nog zo doorloopt dit jaar zijn dat een hoop cadeautjes.
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Ja, dit wil ik ook wel weten eigenlijk.quote:
ik doe geen enquetesquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inkomsten uit overigen, zoals verdiensten uit enquestes moet je officieel ook opgeven, al verwacht ik niet dat veel mensen dat zullen doen. Zal ook afhankelijk zijn van hoe hoog de vergoeding op jaarbasis is natuurlijk.
Of iets anders. Anders dan loon uit werk die al door je werkgever zijn opgegeven.quote:
quote:
Triabaquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dit wil ik ook wel weten eigenlijk.
nope, werken vind ik echt genoegquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of iets anders. Anders dan loon uit werk die al door je werkgever zijn opgegeven.
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:26 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:29 schreef Koen66 het volgende:
maar verdient als tijdsverdrijf wel beter dan Fokken
En, maak je al vorderingen? Ik vind het zó bizar, zeker nu in Coronatijd, het advies is nog steeds, werk zoveel mogelijk thuis.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit![]()
Ik ben de discussie op het werk ook maar weer aangegaan over thuiswerken
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:37 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net een meeting gehad en nu ben ik ook moe
Zekerquote:
Goed dat je bent geweestquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:37 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net een meeting gehad en nu ben ik ook moe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |