Hemelsquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een kantoorkatEn dat die lekker bij je op schoot gaat liggen wanneer je aan het werk bent.
Dat zou ik ook wel leuk vinden. Zeker wanneer het wat kouder is, dat je een levend dekentje op je schoot hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Hemels![]()
Dan zou ik 80 uur per week gaan werken.
welke?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dei zwarte man is toch helemaal niet zwart.
Die in maart is overleden, maar waarvan ze gisteren pas de beelden van vrijgegeven hebben.quote:
Ik vind dat serieus zo leuk aan thuiswerken he, dat de kat dan in de buurt isquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Hemels![]()
Dan zou ik 80 uur per week gaan werken.
Gefeliciteerd Mandyyyy
Zit ie gewoon op te wachten. Nee, nog niet aan... ik blijf zitten, ah, ja, nu staat ie aan, nu loop ik even langs.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus zo leuk aan thuiswerken he, dat de kat dan in de buurt is![]()
Hij ligt vaak op de stoel naast mij te slapen of gaat op mijn bureau zitten, domweg kijken naar wat ik doeof elegant door het beeld lopen als ik een teams-meeting heb (volgens mij wéét hij het gewoon als de camera aan staat
)
Hij leek mij op het flimpje ook nogal bleek voor een zwarte man, maar kan ook door de belichting komen natuurlijk. Op foto's had hij wel een donkere huidskleur.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die in maart is overleden, maar waarvan ze gisteren pas de beelden van vrijgegeven hebben.
En dan drukt hij ook vaak zijn staart nog even in mijn gezicht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zit ie gewoon op te wachten. Nee, nog niet aan... ik blijf zitten, ah, ja, nu staat ie aan, nu loop ik even langs.![]()
Oeh! Zal eens gaan kijken om dat ook te makenquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oosters vegetarisch gerecht met ei en tomaat en veel kruiden
Je hebt ook nog een portugese variant.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bohh lekker!quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had een restje shashuka van gisteren
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel leuk vinden. Zeker wanneer het wat kouder is, dat je een levend dekentje op je schoot hebt.
Ik maak meestal dezequote:Op vrijdag 4 september 2020 13:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Oeh! Zal eens gaan kijken om dat ook te maken
Dankjewel! Ben de laatste tijd meer koolhydraatarm aan het eten, daar past dit goed tussen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik maak meestal deze![]()
https://chickslovefood.com/recept/shakshuka/
Dan zal het wel door de belichting komen. Ik heb geen foto's gezien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij leek mij op het flimpje ook nogal bleek voor een zwarte man, maar kan ook door de belichting komen natuurlijk. Op foto's had hij wel een donkere huidskleur.
Dat sowieso.quote:Hoe dan ook, geel, wit, rood, zwart, iedere persoon die door zulk onnodig politiegeweld om het leven komt is er een te veel.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
En dan drukt hij ook vaak zijn staart nog even in mijn gezicht.![]()
Als ik meeting met mijn team heb vragen ze vaak al of mijn kat er ook weer bij is
Laat je hem het werkt doen. Kan jij lekker luieren.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die van mij wil nu de hele tijd over het toetsenbord lopen
Huisdieren schijnen op hun baasjes te gaan lijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Die van mij wil nu de hele tijd over het toetsenbord lopen
Ditquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind dat serieus zo leuk aan thuiswerken he, dat de kat dan in de buurt is![]()
Hij ligt vaak op de stoel naast mij te slapen of gaat op mijn bureau zitten, domweg kijken naar wat ik doeof elegant door het beeld lopen als ik een teams-meeting heb (volgens mij wéét hij het gewoon als de camera aan staat
)
Die zitten hier inderdaad niet in!quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan die Haribo reclame.
Kersen zijn kersen. Gelukkig zitten er geen pitjes in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |