Haribo reclamequote:Op vrijdag 4 september 2020 13:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik denk nu aan die Haribo reclame.
Kersen zijn kersen. Gelukkig zitten er geen pitjes in.
Over de ninja's durf ik het niet met zekerheid te zeggen, maar de kersen zijn zeer zeker koud.quote:
klopt, ik doe ook koolhydraatarmquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dankjewel! Ben de laatste tijd meer koolhydraatarm aan het eten, daar past dit goed tussen.
Biggetjesquote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Over de ninja's durf ik het niet met zekerheid te zeggen, maar de kersen zijn zeer zeker koud.
Ik moet ook nog steeds wat kilo's kwijt raken, maar af en toe even snacken is gewoon lekker.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:47 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Biggetjes![]()
Ik was mooi wat kiklootjes kwijt en frommel nu gewoon een stel mini twixjes achter m’n huig
Het probleem is dan alleen dat ik aan de gang blijf. Als ik er eentje gehad heb, wil ik mééérquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet ook nog steeds wat kilo's kwijt raken, maar af en toe even snacken is gewoon lekker.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:50 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het probleem is dan alleen dat ik aan de gang blijf. Als ik er eentje gehad heb, wil ik mééér
Pas op met je kleding, krijg je er niet meer uit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:50 schreef Cyan9 het volgende:
Het is nu wel een beetje een bloedbad aan kersensap.
Het moest verboden worden!quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vooral met zo'n doosje autodrop. In één keer leeg.
Oh ja, die zijn te lekker inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vooral met zo'n doosje autodrop. In één keer leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |