Thanks voor de tip, ik zal het even overwegen en dan besluiten het niet te doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 17:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Om die opmerking te snappen hoef je niet de tour te kijken, dan is op FOK meelezen in sporttopics vaak al wel genoeg
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks voor de tip, ik zal het even overwegen en dan besluiten het niet te doen
Morgen de Col de Peyresourde. Mooiere namen gaan we niet tegenkomen denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 17:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Klopt, morgen gaan we immers de Pyreneeėn in.
Haha nee eens hoor, had het hem ook wel gegund, maar kan ook qua planning lastig zijn geweest. Of dat hij zelf niet meer wildequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:02 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Hij ging er ziek uit, en er is nooit officieel bevestigd dat hij de mol was
Hier staat een andere kant van het verhaal: https://www.looopings.nl/(...)etdame-Efteling.htmlquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vond het al gek dat niemand hierop gereageerd had, maar ik was de link vergeten![]()
https://www.thebestsocial(...)-autistisch-zoon-wc/
Bizar. Weet niet of ik het geloof
en Paula Udondek!quote:
Zo'n andere kant vermoedde ik al jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier staat een andere kant van het verhaal: https://www.looopings.nl/(...)etdame-Efteling.html
Dat zei je laatst ook al, hoe zat dat ook alweer? Kan niet echt een duidelijke omschrijving vindenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
en Paula Udondek!
Iedereen vergeet Paula Udondek, maar dat was wat mij betreft de lulligste exit in 20 jaar WidM.
Ojaaaaquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kitten wil alleen maar in reistas blijven zitten
Die in Leeuwarden gaat niet doorquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kozp heeft toch z'n zin. Geen sinterklaas intochten meer.
ohhhh is ze eindelijk mee?? Leuk leuk!!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Kitten wil alleen maar in reistas blijven zitten
Bij elke bocht en drempel in de auto zat ze miauwen. Ze heeft ook al geplast in de reistas, die wil ik schoonmaken maar dan moet ze eerst eruit komen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaaaa![]()
![]()
![]()
Hoe is het? Je hebt haar vanmiddag opgehaald toch? Snap ook wel dat ze het nu nog spannend vindt
![]()
Die van ons zaten de eerste dagen onder de bank
ah gossie. Ze moet even bijkomen dan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij elke bocht en drempel in de auto zat ze miauwen. Ze heeft ook al geplast in de reistas, die wil ik schoonmaken maar dan moet ze eerst eruit komen.
Agossiequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij elke bocht en drempel in de auto zat ze miauwen. Ze heeft ook al geplast in de reistas, die wil ik schoonmaken maar dan moet ze eerst eruit komen.
Je hebt op tijd aangepast, zie ikquote:
Jaaa dat was ook zo sneu (naast het ongeluk uiteraard), omdat ze ook gewoon op de goede mol zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |